Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz mrhitoshi #40 üzenetére

    részben az AMD generálta a hype-ot, azért ne mossuk őket fehérre ebben az ügyben. de nézzük inkább a dolog gyakorlati oldalát.

    láttunk egy korántsem zökkenőmentes startot (BF4), és van kartávolságban egy második lépés, amivel szintén vannak gondok (Thief). execution téren tehát vannak problémák, de miután ezen a legkönnyebb javítani, ahogy gyűlnek a tapasztalatok, én ezt ugyanoda tenném, mint az ígéretek és a hype kérdését - nem mellékes, de a hosszú távú eredményesség és megítélés szempontjából kevésbé jelentős.

    amire láthatóan jó a dolog, az az, ha a CPU-erő és a VGA erő nincs egymással összhangban. ennek ugye a triviális megnyilvánulása a 20e FT-os CPU és a 150e FT-os VGA esete, aminek inkább hosszú távon van jelentősége - ilyen konfigurációja keveseknek van, és az egy BF4 miatt kevesen fognak erre ráállni. sokkal érdekesebb a multiGPU eset - itt felbontástól függően single playerben is vannak javulások szinte minden valós HW-konfigurációban, multiplayer esetén pedig egész komolyak is. sőt, multiplayerben egy GPU mellett is van előrelépés, nem gyenge CPU mellett is.
    a fentiekből az következik, hogy maga a technológia bizonyított (bár kevesebbet, mint amit ígért), innentől kezdve sokkal inkább üzleti és menedzsment kérdés, hogy hány, az előnyök kihasználására alkalmas játékba tud bejutni, és így mennyi előnye lesz belőle a végfelhasználónak.

    a DX és OpenGL mozgolódás pedig arra utal, hogy a Mantle elterjedésével a konkurens API-k felelősei számolnak. ha a Mantle csak annyit ér el, hogy kimozdítja a két dinoszauruszt a mocsárból, már akkor nagyon értékes, és hálával tartozunk érte az AMD-nek és a DICE-nak. szerintem.

    Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

Új hozzászólás Aktív témák