Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz gbors #21 üzenetére

    engine-ek fejlődési vonalairól én kb ezt "tudom"

    idtech1-2-3-4-5
    lithtech motor is létezik: régen blood2, sogo mad, nolf, avp2, stb alatt volt... most meg a sokadik verzió asszem a fear2 alatt...
    unreal motorok is külön vonalon vannak, a mostani ue3 elég sok játék alá került be mindenféle módosításokkal... pl bioshock/wolverine/gow/stb...
    a source motor meg megint egy külön vonal a hl2 óta... én úgy tudom h az idtech motorokhoz már nem sok köze van...
    jah, meg a cryengine is egy teljesen külön vonal...

    (javítsatok ki, ha tévedek, de én úgy tudom, h ezek a legnagyobbak főleg fps/tps-eket tekintve)

    #22: én '98körül kezdtem otthonról 33.6-os külső modemmel, ami még mindig megvan és működik... talán 3ezerért szereztem akkor, pedig boltban vagy 10fölött indultak :)

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #21 üzenetére

    Nem teljesen. A Source az teljesen saját alap. A kiindulásnál használták a Hl1 motorját, de a végére minden át lett írva. A Quake 3 ott jött a képbe, hogy nyilt lett a forráskódja, és a Valve pár dolgot átemelt belőle. Ott borult ki a bili, amikor kiszivárgott a korai HL2, így mindenki láthatta, hogy egyes eljárásoknál eléggé megegyezik az algoritmus kódja a Q3 motor kódjával. ;]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák