Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tothmaxy182

    őstag

    válasz Csapoati #6 üzenetére

    Jó, ha kiragadott példákat akarsz, akkor nálunk meg a cégnél, a céges autók mind Skodák (Volkswagen konszern, gyakorlatilag mondhatjuk, hogy német kocsik). 10-ból 4-et kellett már szervizelni olyan hiba miatt, aminek egy új autónál egyszerűen nem szabadna bekövetkezni. (kettő elég komolyan folyatta az olajat, 20ezer km után tönkre ment a főtengely tömítés, 2-nél pedig a vezérléssel volt, gond, az egyiknek el is szakadt a vezérműLÁNCa). De itt van pl egy Totalcar.hu-s összesítés a legszarabb motorokról. Olvasgasd, és számolgasd hány a német, hány az olasz, a francia, a japán.
    És ha már Clio, a húgom 15 éves Ausztriából behozott Clioja évek óta tökéletesen működik, soha semmi baja nem volt. A családban van 1 német, egy olasz és egy francia autó. A legtöbb baj a némettel volt eddig... :(

    (#12) strogov: Ebben viszont tökéletesen igazad van. A legtöbb kocsi szoftveresen egy szar.

    [ Szerkesztve ]

    Minden szavam magánvélemény!

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Csapoati #6 üzenetére

    Azért baromság, mert Toyota is van, amely Franciaországban készül, például ProAce, ugyanazon a gyártósoron, mint a PSA megfelelői, a Peugeot Traveller és Citroën Spacetourer. Ugyanez pepitában a Toyota Aygo, Citroën C1 és Peugeot 108. Akkor japánt sem veszünk? :U

    Vagy ha már japán, akkor a egy kalap alá vesszük majd a Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi gyártmányokat, mert mind japán gyártó, és emiatt ha az egyik jó, akkor a többi is jó, vagy ha az egyik rossz, akkor a többi is rossz?

    Amúgy azt especiel én sem értem, hogy a Citroën kezében van egy zseniális légrugós rendszer, ami álom kényelmessé tesz egy C5-öst, de konkrétan nem elérhető egyik DS-ben sem. Sőt, ki akarják vonni a légrugós rendszerüket. Azt, amivel anno a DS típussal akkorát lépett előre a Citroën, mint gyártó. De ez ettől független dolog...

    @poolcafe: Nekünk is volt BX-ünk, kellett rá költeni, de azóta se volt olyan kényelmes autóm... :)

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • dionaea

    őstag

    válasz Csapoati #6 üzenetére

    Azért a Renault nem PSA. Nem is egy kutya a kettő. a Renault azért betegebb volt mindig mint a PSA koncerm autója, viszont komfortosabb belül, Ok nem a C5
    Egyáltalán nem rosszabbak mint bármi más gyártó autója, csak más.
    De ez a fedélzeti rendszer katasztrófális. Ebben lehet más gyártók jobban állnak.
    1 év és kiforr ez is. és akkor hibátlan lesz. Fpleg ha hozzáférne OBD adatokhoz :D

  • xmaas

    őstag

    válasz Csapoati #6 üzenetére

    Most te komolyan azzal indoklod hogy szar a Citroen vagy barmelyik masik marka mert a 2 kollegad vett 2 alsokategorias akarmit es abbol is kifogtak darabot ami meghibasodott x idon belul ?... En nekem is van 2-3 ismerosom Renault autoval akiknek nemvolt semmi komoly gondjuk veluk most akkor ?Es azt se szabad elfelejteni hogy kar markat megitelni a legalja kategorias autojuk szerint x penzert x minoseget/tartossagot kap az ember sajnos ilyen vilagban elunkl

    Ennyi erovel lehet mondani hogy barmelyik marka szar mert igenis lesznek hibas darabok . sot kezpzeld el 40 millas Range Rovert ami mar gyarilag egy szutyok volt 2-3 honapon belul volt vagy 5-6 szor szervizbe mindenfele hibaval ...

    Lehet szidni franciakat de valamiert ezerszer inkabb megvennek egy Renault vagy Citroent mint egy "magyar" szudzsukit na de mindegy is ekanyarodtunk a tematol nagyon.

    Valamiert nem ertem miert kell szinte mindegyik gyartonak eljatszani ezt hogy kiadnak egy "luxus" markat, es hat hogy oszinte legyek ez az auto elegge messze van szegenyke a "luxus" fogalomtol .

    Mert peldaul Toyotanak ottvan a Lexus amikre mar lehet mondani hogy luxus/premium kategoria de ez az akarmi auto hat nincs pariban meg egy premium felszereltsegu C5 Citroennel se vagy egy Opel Insigniaval szoval mitol ez a "premium" nekik kicsit magas nekem ,gyenge eresztes .

Új hozzászólás Aktív témák