Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Hát nemtudom. A kék műszerfalvilágítás bántó, a kormány dundi közepe meg szerintem csúnya. Ez így nem kéne, inkább az új Megane.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
igori
tag
Én úgy vagyok vele, hogy franciát sose.. Max tankot...
-
tothmaxy182
őstag
Ez a sztereotípia ma már jó nagy baromság. 10-15 évvel ezelőtt viszont még nagyon is igaz volt. Ma már semmivel sem megbízhatatlanabb egy francia vagy olasz autó egy németnél. Sőt, sajnos a németek nagyon is elengedték magukat az utóbbi években...
Persze ez is csak általánosítás. Én spec egy 14 éves olasz kisautót hajtok és (lekopogom) a kopó alkatrészeken kívül nem volt még az ég világon semmi baja. Apám német kocsiján meg már 40 ezer kilométernél olyan dolgok mentek tönkre, amiknek csak 200ezernél szabadott volna.Ez a citroen szerintem piszok jól néz ki! Eltalálják a formákat mostanában!
Minden szavam magánvélemény!
-
architect26
aktív tag
Gyerekek ez a beltér szörnyű...
Per aspera ad astra
-
Csapoati
nagyúr
válasz tothmaxy182 #4 üzenetére
Egyáltalán nem baromság. Két kolléga vett új Renault-t pár éve, igyekeznek is szabadulni tőlük, sok a hibájuk (Clio mindkettő, egy előző gen kombi és egy új 3 ajtós). Valtóhiba, motorhiba, amit akarsz...
Ez a DS4 kimondottan tetszik formára, de egy prémium(nak szánt) markánál nem férnek bele ilyen bakik.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
kátú
őstag
Az autó formálya nem szimpatikus valahogy, nekem olyan mint egy krumpli aminek van motorháza az orra viszont pofás
It still works!
-
tothmaxy182
őstag
Jó, ha kiragadott példákat akarsz, akkor nálunk meg a cégnél, a céges autók mind Skodák (Volkswagen konszern, gyakorlatilag mondhatjuk, hogy német kocsik). 10-ból 4-et kellett már szervizelni olyan hiba miatt, aminek egy új autónál egyszerűen nem szabadna bekövetkezni. (kettő elég komolyan folyatta az olajat, 20ezer km után tönkre ment a főtengely tömítés, 2-nél pedig a vezérléssel volt, gond, az egyiknek el is szakadt a vezérműLÁNCa). De itt van pl egy Totalcar.hu-s összesítés a legszarabb motorokról. Olvasgasd, és számolgasd hány a német, hány az olasz, a francia, a japán.
És ha már Clio, a húgom 15 éves Ausztriából behozott Clioja évek óta tökéletesen működik, soha semmi baja nem volt. A családban van 1 német, egy olasz és egy francia autó. A legtöbb baj a némettel volt eddig...(#12) strogov: Ebben viszont tökéletesen igazad van. A legtöbb kocsi szoftveresen egy szar.
[ Szerkesztve ]
Minden szavam magánvélemény!
-
boeing
senior tag
Hmmm nekem nagyon tetszik,köszi a cikket.
-
dementor
senior tag
Franciából csak nőt! De tényleg nagyon fura ízlésük volt mindig. Anno BX19 vezettem sokáig, de ott is elég elrugaszkodott megoldások voltak.
"Mert az éj sötét és tele van iszonyattal."
-
nagyúr
Azért baromság, mert Toyota is van, amely Franciaországban készül, például ProAce, ugyanazon a gyártósoron, mint a PSA megfelelői, a Peugeot Traveller és Citroën Spacetourer. Ugyanez pepitában a Toyota Aygo, Citroën C1 és Peugeot 108. Akkor japánt sem veszünk?
Vagy ha már japán, akkor a egy kalap alá vesszük majd a Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi gyártmányokat, mert mind japán gyártó, és emiatt ha az egyik jó, akkor a többi is jó, vagy ha az egyik rossz, akkor a többi is rossz?
Amúgy azt especiel én sem értem, hogy a Citroën kezében van egy zseniális légrugós rendszer, ami álom kényelmessé tesz egy C5-öst, de konkrétan nem elérhető egyik DS-ben sem. Sőt, ki akarják vonni a légrugós rendszerüket. Azt, amivel anno a DS típussal akkorát lépett előre a Citroën, mint gyártó. De ez ettől független dolog...
@poolcafe: Nekünk is volt BX-ünk, kellett rá költeni, de azóta se volt olyan kényelmes autóm...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
strogov
senior tag
válasz tothmaxy182 #4 üzenetére
Nem sztereotípia, hanem tapasztalat ... de szűkíteném, mert nem a francia autókkal van baj hanem elsősorban a PSA cuccaival. 10 évvel ezelőtt "csak" elektronikai gondjaik voltak, most már szoftveresen (is) katasztrófa. Valamiért az autóiparban a szoftver is megkövesedett, mert egyszerűen képtelen bármelyik cég (nem csak a PSA) update-elni.
-
ak76
senior tag
A Mirrorlink működésképtelensége nem egyedi eset,új Vitarám van,a fedélzeti rendszer azonnal csatlakozik Bt-n az S6-osomhoz,a zene szinkron villámgyors,a telefonálás/névjegyzék/hívásnapló,sőt,még az sms értesítés is kifogástalan,egyáltalán,az egész rendszer meglehetősen gyors,reszponzív,de a Mirrorlinket képtelenség működésre bírni,pedig nem ártana ha működne,mivel a gyári navigációs kártya nem tartozéka az amúgy meglévő GPS-nek,hanem 90K-ért opcionális,amit még a szalon értékesítője sem ajánlott,akkora ótvar rakás szar,nem tud magyarul,kb 2 éve frissítették utoljára,stb.
Visszatérve a DS-hez,az egy dolog hogy a proli Suzuki fedélzeti rendszere anomáliákat produkál,de hogy egy prémium cuccot ilyen tré,béta állapotban dobnak piacra,az abszolút gyalázatos,pláne ennyi pénzért.[ Szerkesztve ]
-
#13110016
törölt tag
Francia autót én sem akartam venni, de véleméményem szerint pl egy Renault-ot már lehet bevállalnék, az sokat javult. Citroen-t, meg peugeot-ot sose. De pl olasz autót se vennék az tuti. Így lett egy jó kis G Astra, amit imádok
-
dionaea
őstag
Azért a Renault nem PSA. Nem is egy kutya a kettő. a Renault azért betegebb volt mindig mint a PSA koncerm autója, viszont komfortosabb belül, Ok nem a C5
Egyáltalán nem rosszabbak mint bármi más gyártó autója, csak más.
De ez a fedélzeti rendszer katasztrófális. Ebben lehet más gyártók jobban állnak.
1 év és kiforr ez is. és akkor hibátlan lesz. Fpleg ha hozzáférne OBD adatokhoz -
nagyúr
Mindenhol lehet találni jobban és rosszabbul sikerült típusokat. A húgoméknak fél éves VW Passat-juk van. Múlt héten vitte vissza hetedszer a Porsche Hungáriához, mert a középkonzolon lévő kijelző RND nem éled fel beindításkor. Ami finoman szólva is nevetséges kategória, és képtelenek megoldani.
Akkor a lenti gondolatmenet alapján a német autók is szarok, nemdebár?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#13110016
törölt tag
Van benne ám valami. Én is mindenhol ezt hallottam, hogy francia, és olasz autót nehogy vegyek... a renault már más mint régen volt, véleméynem szerint. De, ha megkérdezel 50 embert aki konyít a kocsihoz, és van néma tapasztalata, hidd el, a 90%-a azt mondja, hogy az említett két nemzet autóit felejtsd el vásárlásnál.
-
nagyúr
válasz #13110016 #17 üzenetére
Saját vagy családon belüli tapasztalatok:
Renault 21: masszív, elpusztíthatatlan, de rohadt.
Citroen BX: a hídrós részéhez csak nagy nehezen sikerült megfelelő szakembert találni (sokan belenyúltak, de kiderült, hogy lövésük sincs róla), ha azzal volt baj, tényleg baj volt. De amúgy viszont jó és megbízható és iszonyú kényelmes autó volt.
Citroen Xsara: hírhedten rossz autónak ismeri mindenki, az édesanyámé az utolsó sorozatban volt, és alapjában véve elment 160 000km-et úgy, hogy a motorjához, futóművéhez, kasznijához nem kellett nyúlni, a tolatóradarja mondjuk sose volt jó, de ez volt az egyetlen valódi gond vele (meg az, hogy a szervízben eltörték a középkonzolt...). Ja, meg hogy a gumisok utálták, mert a francia felnit szerelni sz@r volt...Ettől még pro és kontra mindig voltak és lesznek érvek. Bármelyik PSA autó esetében esetében az 1.6 THP (a híres-hírhedt 'Prince' motor) például egy pénztemető, senkinek sem ajánlott...
Ott van az én VW Golf-om, amely például motorikusan tök jó, de tényleg hányadék, ahogy a kapcsolók öregednek, megkoptak pár év után. Ott van a húgom példája most a Passat-al, ami nagyon nem olcsó kategória, és a szervízben képtelenek megcsinálni.
Ott van édesanyám Ford B-Max-a, amelyben az új 1.0 literes háromhengeres varrógép van (és a fogyasztása nagyobb, mint a Golf-omé, hiába állít bármit a prospektus...).
De láttam Toyota Hilux-ban 100 000km-nél sebváltócserét, ami szintén homlokráncolós dolog...Természetesen meg lehet magyarázni, hogy X vagy Y márkát miért nem akarod megvenni. De ez kb. teológiai vita esete, racionalitás nem feltétlen van mögötte. Voltak, vannak, lesznek példák jó és rossz konstrukcióra, gyártási minőségre minden nemzetnél...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
speed471
aktív tag
Szerintem mind1 milyen márkáról beszélgetünk. Saját tapasztalat: 1.4 f Astra 5 ajtós. Ami hibát el tudtok képzelni..olaj folyás, motor beállás, be ragatt váltó..hagy ne mondjam tovább.. volkswagen 1.9 tdi kombi. Szelep kat kat kat 200 000ft... 1.4 toyota corrola kombi automata. Egy szép nyári napon le tilt a motor forgalom kellős közepen. Ki pattan üresbe és nem indúl. Kesztyűtartó levesz ami mögött váltó ill motorvezérlő van. Melegedett lehütve indúl a autó. Motorvezérlő 500 000ft hozzá és a szervíz nem válalja a felelőséget ha netán még egyszer ki jön a hiba.... találtunk használtan 60 000ft be most a változatoság kedvéért a váltóvezérlő tilt... hibát nem tudják feltárni a jappánokkal leveleztem nem valami segítő készek. Addig fajult még egy német cég válal copyzást elektronikában..hát ezét nem válalták. Mai napig nem javult meg nem beszélve a tengely kapcsolokról. Renault c3 1.6 benzin 6 év körüli szomszédé... azt mondja el akarta adni...kérdem miért.. mert szorakozott a hűtővíz ki lukadt a tartály... ezen kivűl hibátlan csak a autószerelők bénáztak vele....... Viszont ami tény az összes autó elektronikája egy fos!
Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."
-
darvinya
titán
Most komoly…
Ez a tudás nevetséges.
Nemrég nézet felújító műsorban (pár éves rész) autó fedélzetije már nyomtatóval is együtt működik és nyomtatható netről beszerzett dolgot.Ez…hagyjuk már.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Beri78
őstag
Rendes fejegységet - 2DIN multimédiát kell beépíteni ebbe is.
Sajnos a gyáriak (tisztelet a kivételnek) gyengébbek és drágábbak - viszont a gyárban szerelik be"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."
-
Fejvadi
nagyúr
Nem vagyok oda a Francia autókért, ez sem jön be, de köszi a leírást.
-
Tanczi01
tag
A tesztekben leírhatnátok a fejegység nevét,esetleg melyik típusban van még ilyen.
Nekem egy 508asom van. Az autó tökéletes, a benne levő rt6 multimédia elmegy.[ Szerkesztve ]
-
Barcode_Rec
tag
Nagyon szép ez az autó. Kár, hogy Citroen.
-
TheSaint
aktív tag
Hú, azt hittem ez valami horror sztori lesz, francia autó elektromos rendszere annak is a csúcsa ezekkel az okos eszközökkel...
-
bdlackoo
tag
Ez gyakorlatilag egy felextrazott, tularazott, atcimkezett citroen c4.
dinosaurs are jesus ponies
-
M5Norbi
őstag
Érdekes mindenki autós oldalról közelítette meg a posztot pedig itt nem az a lényeg
Persze nyilván hozzátartozik így van itt helye.Az egyébként elég gáz hogy ennyire rosszul csinálták meg. Minden autón mérnökök hada dolgozik ezt tényleg ennyire le.....ták?
Sajnos ebből rögtön mindenkinek az fog beugrani (joggal) hogy ha ez ilyen akkor biztos hogy az autó többi részére jobban odafigyeltek e?Illetve érdekes hogy az autógyárak milyen elavult hardvert/felbontást használnak.
Ha betolnának a műszerfal mögé egy noname 7 colos tabletet az is jobban teljesítene.
Pedig pl az Ibiza rendszerét a SEAT a Samsunggal közösen csinálta ha jól emlékszem a TC-s cikkből.Egyébként az hogy a francia és az olasz mind rossz az merész kijelentés. Minden márkánál vannak jobban és rosszabbul sikerült modellek.
Nekem egy PD TDi-m van amit szintén előszeretettel sajnálnak le pedig lassan 250 ezer van benne és semmi baja.
Sok behozott halottaiból feltámasztott,tekertórás,karban nemtartott használtautó (ami nyilván hamar letérdel) bármely márka hírnevét megtépázhatja.És akkor a dilettáns tulajokról ne is beszéljünk.Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
nemszabad
tag
A 'francia' és az 'autó' egy mondatban elég furán mutat.
-
macskea
őstag
Pont annyira, mint ahogy minden Audi egy Volkswagen. Amúgy volt nálam mint bérautó mindkettő (C4 és DS4), és nem csak az extralista volt a különbség a két kocsi között. Nekem nagyon tetszett a DS4, és nagyon nem a C4, szóval valami különbség csak van.
Ettől függetlenül ez a fedélzeti rendszer fos.
''You can't measure safe driving in miles per hour'' Paul Smith
-
guftabi96
addikt
Bírom ezeket a sztereotípiákat, hogy a francia az csak sz@r lehet, az nem autó stb.
Megfordult már elég sok autó a családban. A VW-kel volt a legtöbb gond, mégse mondom azt, hogy a VW rossz, (esetleg azt, hogy a német autók rosszak). Minden márkánál vannak olyan motorok, amik nem sikerültek jól.
Ez van.
De ilyen általánosítások, hogy francia-> rossz...Az más kérdés, hogy kinek mi tetszik.
Kinézetre nekem is a VW konszern autói tetszenek legjobban, de mostanában jött pár francia autó, ami nagyon tetszik.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
xmaas
őstag
Most te komolyan azzal indoklod hogy szar a Citroen vagy barmelyik masik marka mert a 2 kollegad vett 2 alsokategorias akarmit es abbol is kifogtak darabot ami meghibasodott x idon belul ?... En nekem is van 2-3 ismerosom Renault autoval akiknek nemvolt semmi komoly gondjuk veluk most akkor ?Es azt se szabad elfelejteni hogy kar markat megitelni a legalja kategorias autojuk szerint x penzert x minoseget/tartossagot kap az ember sajnos ilyen vilagban elunkl
Ennyi erovel lehet mondani hogy barmelyik marka szar mert igenis lesznek hibas darabok . sot kezpzeld el 40 millas Range Rovert ami mar gyarilag egy szutyok volt 2-3 honapon belul volt vagy 5-6 szor szervizbe mindenfele hibaval ...
Lehet szidni franciakat de valamiert ezerszer inkabb megvennek egy Renault vagy Citroent mint egy "magyar" szudzsukit na de mindegy is ekanyarodtunk a tematol nagyon.
Valamiert nem ertem miert kell szinte mindegyik gyartonak eljatszani ezt hogy kiadnak egy "luxus" markat, es hat hogy oszinte legyek ez az auto elegge messze van szegenyke a "luxus" fogalomtol .
Mert peldaul Toyotanak ottvan a Lexus amikre mar lehet mondani hogy luxus/premium kategoria de ez az akarmi auto hat nincs pariban meg egy premium felszereltsegu C5 Citroennel se vagy egy Opel Insigniaval szoval mitol ez a "premium" nekik kicsit magas nekem ,gyenge eresztes .
-
Integrale
veterán
válasz #13110016 #14 üzenetére
Remélem románok által, Lengyelországban összelapátolt G Astrád van, csak mert német az isten. lol
Vagy a Civic japán, amit Angliában szerelnek össze? Suzuki és az Opel is nagyon fasza az olasz, Fordok pedig a PSA dízeleivel.
Hagyjuk már ezt a berögzött sületlenséget. Alapja talán sosem volt igazán, ha volt is, akkor a magyar szájak által (szomszéd húgának a tanárnőjének a férjének a Peugeotja...) szépen fel lett fújva."Bad reklám is reklám too"
-
dionaea
őstag
válasz Integrale #35 üzenetére
Nem nekem szól de nekem Németországban szerelt G astrám van. Hát azért kevesebb baj van vele mint a 4 évvel fiatalabb xsara2-nek. és jobban van össze rakva mint a lengyel társai.
De Citroenem is van és én szeretem a francia nem törődömséget, illetve a német átgondoltságot.
-
Csapoati
nagyúr
Izé, azt is elolvastad, amire reagáltam? Az volt, hogy baromság, hogy a francia kocsik rosszak, mert nem is. Én meg árnyaltam a képet, hogy nem, nem baromság, mert ugyanúgy vannak köztük szarok is. Azt egy szóval nem említettem, hogy senki ne vegyen Renault-t vagy akármilyen franciát, de azt is felejtsük el, hogy most már hibátlan autókat gyártanak.
A magyar "szudzsuki" annyira szar, hogy nemrég hozott le egy itt gyártott S-Cross 100 000 km-t 0 (azaz NULLA) hibával a németek tartós tesztjén. Egyébként is a Suzukik alázása ősi román szokás errefelé, hihetetlen megbízható és takarékos autók.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
laci0530
senior tag
Inkább egy Tesla. :-) No de félre a viccet: a francia megoldások valahogy sosem jöttek be igazán.
[ Szerkesztve ]
-
nebancsa
senior tag
Jó megnőttek ezek az okos telefonok, most már egy autó kell hogy cipelje az akksit
-
gergejly
aktív tag
arra jó az egyre bonyolultabb fedélzeti "computer", hogy még kitudja hány meghibásodás jöjjön elő.
ha a kocsidat nem csak azért viszed szervízbe, mert hardveres hibája van, mert már szoftveres is lehet. és lesz is. a jövő autója azért nem fog majd indulni, mert lefagy. -
gergejly
aktív tag
Még valami.
Nem lehetetlen, hogy egyszer majd azért veszünk új autót, mert a régire már nem jön az új rendszer verzió.
Már akad rajta a böngéző, nehezen tölt be a facebook, a youtube is behalt a legutóbbi frissítés óta... meg már amugy is kevés az egy giga ram. A hajunkat tépjük tehetetlenségünkben, és inkább megvesszük az újat.Meg a szoftverbe amugy is könnyebb hibákat tervezni, mint a fizikai komponensekbe. Gondolok itt arra, pl, egy új dízel adagolója elmegy 200 ezret, aztán cserélni kell. De, van akinek 400 ezer után lesz tropa.
Sokkal egyszerűbb, akkor, ha 3 évente tönkre megy az elektronika. drága a szervizelés, de ha nem csinálod meg, kuka az autó. -
Integrale
veterán
Ettol nem kell felni, majd jonnek a szakacsok, es kidobnak egy jo CyanogenModot, aztan ruutolhatod az autot is mint a kiskacsat, vegul mehet a romolas.
Aztan majd jon a "Unfortunately trunk opener, has stopped" hibauzenet, a masikkal nem mukodik a hangulat vilagitas, kidob a klima menujebol. Stb"Bad reklám is reklám too"
-
NoMagix
addikt
Nem azon kellene vitázni, hogy melyiket autó jobb vagy rosszabb, hanem azon, hogyan lehet egy ilyen gagyi rendszert kiadni egy prémiumnak titulált autóban! Ha jól emlékszem, régebben kipróbáltam egy C4 Picasso-t és ott az alsó verzióban is ez a rendszer volt, kikerülni sem lehet már a gyári szart!
Véleményem pedig csak annyi, hogy a franciák mindig bátran rajzolták még a vonalakat, nem unalmasak az autóik formája!
9 éve használunk a családban egy Xsara Picasso-t, imádjuk és szívesen vennénk megint franciát!