Új hozzászólás Aktív témák
-
tothmaxy182
őstag
Ez a sztereotípia ma már jó nagy baromság. 10-15 évvel ezelőtt viszont még nagyon is igaz volt. Ma már semmivel sem megbízhatatlanabb egy francia vagy olasz autó egy németnél. Sőt, sajnos a németek nagyon is elengedték magukat az utóbbi években...
Persze ez is csak általánosítás. Én spec egy 14 éves olasz kisautót hajtok és (lekopogom) a kopó alkatrészeken kívül nem volt még az ég világon semmi baja. Apám német kocsiján meg már 40 ezer kilométernél olyan dolgok mentek tönkre, amiknek csak 200ezernél szabadott volna.Ez a citroen szerintem piszok jól néz ki! Eltalálják a formákat mostanában!
Minden szavam magánvélemény!
-
tothmaxy182
őstag
Jó, ha kiragadott példákat akarsz, akkor nálunk meg a cégnél, a céges autók mind Skodák (Volkswagen konszern, gyakorlatilag mondhatjuk, hogy német kocsik). 10-ból 4-et kellett már szervizelni olyan hiba miatt, aminek egy új autónál egyszerűen nem szabadna bekövetkezni. (kettő elég komolyan folyatta az olajat, 20ezer km után tönkre ment a főtengely tömítés, 2-nél pedig a vezérléssel volt, gond, az egyiknek el is szakadt a vezérműLÁNCa). De itt van pl egy Totalcar.hu-s összesítés a legszarabb motorokról. Olvasgasd, és számolgasd hány a német, hány az olasz, a francia, a japán.
És ha már Clio, a húgom 15 éves Ausztriából behozott Clioja évek óta tökéletesen működik, soha semmi baja nem volt. A családban van 1 német, egy olasz és egy francia autó. A legtöbb baj a némettel volt eddig...(#12) strogov: Ebben viszont tökéletesen igazad van. A legtöbb kocsi szoftveresen egy szar.
[ Szerkesztve ]
Minden szavam magánvélemény!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elite: Dangerous
- Autós topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...