Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tothmaxy182

    őstag

    válasz igori #2 üzenetére

    Ez a sztereotípia ma már jó nagy baromság. 10-15 évvel ezelőtt viszont még nagyon is igaz volt. Ma már semmivel sem megbízhatatlanabb egy francia vagy olasz autó egy németnél. Sőt, sajnos a németek nagyon is elengedték magukat az utóbbi években...
    Persze ez is csak általánosítás. Én spec egy 14 éves olasz kisautót hajtok és (lekopogom) a kopó alkatrészeken kívül nem volt még az ég világon semmi baja. Apám német kocsiján meg már 40 ezer kilométernél olyan dolgok mentek tönkre, amiknek csak 200ezernél szabadott volna.

    Ez a citroen szerintem piszok jól néz ki! Eltalálják a formákat mostanában!

    Minden szavam magánvélemény!

  • tothmaxy182

    őstag

    válasz Csapoati #6 üzenetére

    Jó, ha kiragadott példákat akarsz, akkor nálunk meg a cégnél, a céges autók mind Skodák (Volkswagen konszern, gyakorlatilag mondhatjuk, hogy német kocsik). 10-ból 4-et kellett már szervizelni olyan hiba miatt, aminek egy új autónál egyszerűen nem szabadna bekövetkezni. (kettő elég komolyan folyatta az olajat, 20ezer km után tönkre ment a főtengely tömítés, 2-nél pedig a vezérléssel volt, gond, az egyiknek el is szakadt a vezérműLÁNCa). De itt van pl egy Totalcar.hu-s összesítés a legszarabb motorokról. Olvasgasd, és számolgasd hány a német, hány az olasz, a francia, a japán.
    És ha már Clio, a húgom 15 éves Ausztriából behozott Clioja évek óta tökéletesen működik, soha semmi baja nem volt. A családban van 1 német, egy olasz és egy francia autó. A legtöbb baj a némettel volt eddig... :(

    (#12) strogov: Ebben viszont tökéletesen igazad van. A legtöbb kocsi szoftveresen egy szar.

    [ Szerkesztve ]

    Minden szavam magánvélemény!

Új hozzászólás Aktív témák