Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Azért baromság, mert Toyota is van, amely Franciaországban készül, például ProAce, ugyanazon a gyártósoron, mint a PSA megfelelői, a Peugeot Traveller és Citroën Spacetourer. Ugyanez pepitában a Toyota Aygo, Citroën C1 és Peugeot 108. Akkor japánt sem veszünk?
Vagy ha már japán, akkor a egy kalap alá vesszük majd a Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi gyártmányokat, mert mind japán gyártó, és emiatt ha az egyik jó, akkor a többi is jó, vagy ha az egyik rossz, akkor a többi is rossz?
Amúgy azt especiel én sem értem, hogy a Citroën kezében van egy zseniális légrugós rendszer, ami álom kényelmessé tesz egy C5-öst, de konkrétan nem elérhető egyik DS-ben sem. Sőt, ki akarják vonni a légrugós rendszerüket. Azt, amivel anno a DS típussal akkorát lépett előre a Citroën, mint gyártó. De ez ettől független dolog...
@poolcafe: Nekünk is volt BX-ünk, kellett rá költeni, de azóta se volt olyan kényelmes autóm...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Mindenhol lehet találni jobban és rosszabbul sikerült típusokat. A húgoméknak fél éves VW Passat-juk van. Múlt héten vitte vissza hetedszer a Porsche Hungáriához, mert a középkonzolon lévő kijelző RND nem éled fel beindításkor. Ami finoman szólva is nevetséges kategória, és képtelenek megoldani.
Akkor a lenti gondolatmenet alapján a német autók is szarok, nemdebár?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #13110016 #17 üzenetére
Saját vagy családon belüli tapasztalatok:
Renault 21: masszív, elpusztíthatatlan, de rohadt.
Citroen BX: a hídrós részéhez csak nagy nehezen sikerült megfelelő szakembert találni (sokan belenyúltak, de kiderült, hogy lövésük sincs róla), ha azzal volt baj, tényleg baj volt. De amúgy viszont jó és megbízható és iszonyú kényelmes autó volt.
Citroen Xsara: hírhedten rossz autónak ismeri mindenki, az édesanyámé az utolsó sorozatban volt, és alapjában véve elment 160 000km-et úgy, hogy a motorjához, futóművéhez, kasznijához nem kellett nyúlni, a tolatóradarja mondjuk sose volt jó, de ez volt az egyetlen valódi gond vele (meg az, hogy a szervízben eltörték a középkonzolt...). Ja, meg hogy a gumisok utálták, mert a francia felnit szerelni sz@r volt...Ettől még pro és kontra mindig voltak és lesznek érvek. Bármelyik PSA autó esetében esetében az 1.6 THP (a híres-hírhedt 'Prince' motor) például egy pénztemető, senkinek sem ajánlott...
Ott van az én VW Golf-om, amely például motorikusan tök jó, de tényleg hányadék, ahogy a kapcsolók öregednek, megkoptak pár év után. Ott van a húgom példája most a Passat-al, ami nagyon nem olcsó kategória, és a szervízben képtelenek megcsinálni.
Ott van édesanyám Ford B-Max-a, amelyben az új 1.0 literes háromhengeres varrógép van (és a fogyasztása nagyobb, mint a Golf-omé, hiába állít bármit a prospektus...).
De láttam Toyota Hilux-ban 100 000km-nél sebváltócserét, ami szintén homlokráncolós dolog...Természetesen meg lehet magyarázni, hogy X vagy Y márkát miért nem akarod megvenni. De ez kb. teológiai vita esete, racionalitás nem feltétlen van mögötte. Voltak, vannak, lesznek példák jó és rossz konstrukcióra, gyártási minőségre minden nemzetnél...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- SSD kibeszélő
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- További aktív témák...