Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz orbano #551 üzenetére

    olyan pszichológiai eszközöket használ, amivel durva módon manipulálja a vásárlási szokásaidat

    Most komolyan mondod, hogy azért fogadjak el egy nem legális cselekvést, mert az azt végző csoport azt állítja, hogy scuzi, ő nem tehet róla, nem bírja abbahagyni a fogyasztást?
    Egy dagadt embert sem fogok kevésbé elítélni kajalopás miatt, mint egy vékonyt. Ha valaki önkénytelenül fogasztani (ebben az esetben játszani) kénytelen, annak nem 50/30-as diginet kell, hanem pszichológus.

    ráadásul a művésznek fizetett járulék mellett még 20% annyit meg kell fizetned ennek a szervezetnek, hogy fedezd ennek a munkának az árát

    Ezzel azt állítod, hogy warezolás közben az emberek utánanéznek az adott játék jogtulajdonosának cégtörténetének, és ha esetleg NEM IGAZ a fenti okosságod, akkor cancel download és mennek a boltba?
    Mert ez a dolog CSAK AKKOR lenne releváns, ha az emberek ezt tudatosan kezelnék, és ez alapján alakítanák a vásárlói/warezolási szokásaikat - vagyis a dúsgazdag megamulti játékát ellopnám, a csóri indie vagy felvásárlás előtt álló stúdió játékát meg megvenném. Ez nem így van, innentől fogva senkit nem érdekel.

    erről a marketing rizsáról még annyit mondanék, hogy még a Dalai Láma is elcsábul

    Értem. Ezek szerint én, vagy pl. a környezetem lelkileg jóval erősebb, mint a Dalai Láma, mert mi nem igényeljük, hogy hetente 10 sorozatot, 5 játékot, féltucat filmet és vagy 10 giga zenét fogasszunk.
    Hát igen, mindig tudtam, hogy kivételes mentális staminám van.

    A többire meg igen egyszerű a megoldás: a warez miatt kialakuló teljesen abnormális fogyasztói mennyiség valóban nem ellátható civilizált anyagi fedezetből. Nekem pl. bőven van pénzem arra, hogy megvegyem azt a pár dolgot, ami tényleg érdekel (és pár dolgot meg nem, mert nincsen rá keretem), de soha nem lenne arra pénzem, hogy úgy fogasszak pénzért, mint egy warezos ingyen.
    Ellenben nem látom a realitást ebben a fogyasztói mennyiségben. Persze miután gyerekként megszokja -mert hát a nyolcvanas évek tévéje jelenleg az internet, ültesd le a kölköt és elvan a világ végéig is - nem meglepő, ha később dolgozó felnőttként vagy akár már szülőként ugyanebből indul ki.
    Ergo remek. Elhülyült, szelekcióra, intelligens vásárlásra képtelen mindentfelzabáló fogasztókat nevelünk, miközben persze a cégek növelik a marketing budget-et, hogy még több emberhez érjen el a termékük, ezzel kompenzálva a szűkülő piac ellen. Persze lehetőség szerint előhúzva a legordasabb baromságot, a "média butítja a népet" fajtát gyorsan megint mindent egy harmadik, külső, rajtunk felül álló és egyedi erőfeszítéssel meg nem változtatható okra fogunk.

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák