Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Fú, Te idén nagyon sokat költhettél játékokra...!
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
7
addikt
Szép cikk, korrekt is, minden elismerésem! Kiemelést neki!
[ Szerkesztve ]
-
#97544192
törölt tag
Szép összefoglaló, szerintem. Ami még megemlítést érdemelt volna, az sztem a TimeShift. Év játéka pedig aaaaaaaa CoD4!
Grat. -
raskolnikoff
őstag
Azért jó sok mindent lehordtál. A felsorolt "szarok"-ból nekem 4-5 azért okozott pár kellemes órát...és még fog is! De elfogadom hogy neked más az ízlásed. Ettől függetlenül a Portalban egyetértünk.
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
(Kolombusz)
veterán
Minden elismerésem a cikkedé és a Tiéd!
-
LordVader80
senior tag
Bazz sokat dolgozhattál vele, nemcsak a cikk megírására gondlok, hanem ugye az összes játék beszerzése, kipróbálása, jegyzetelés az élményekről...
minden elismerésem a Portal-t pedig beszerzem mihamarabb, valahogy ez nálam kimaradt
May The Force Be With You!
-
t1
addikt
Ez aztán a cikk
Bár nálam CoD4 befutó meg a Pro Street illetve a D.I.R.T -
D_r_u
tag
A stratégia blokknál még úgy gondoltam, hogy végig fikázós stílus lesz. Szerencsére nem így történt. Amikkel játszottam, azokkal nagyjából egyetértek a véleményeddel, kivéve Stalker és Painkiller. A Painkiller széria sosem törekedett ennél többre, mint amiket Te nagy negatívumként állítasz be. Sztem pont ez a jó benne, hogy csak lőni kell, néha ennél többre nem is vágyik az ember. A Stalker meg számomra klasszikus lett minden hibája, és az elég visszafogott grafika (amit még a gépem elbírt) ellenére, a hangulata hatalmasat ütött. De hát ízlések és pofonok.
Grat a cikkhez.
RPG-ket nem szereted?
Üdv[ Szerkesztve ]
-
3psilon
aktív tag
Ez igen, micsoda cikk, elismerésem!
Nagyon színvonalas, szerintem bármelyik újságban le lehetne közölni.
Én ezen játékok töredékével sem játszottam, annyi pénzem / időm nincs... de ha megnézed a cikkeimet, könnyen rájössz, miket toltam
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
VW_Beetle
tag
Király lett a cikk GRAT csak azt a Crysis igényeséget nem kellett volna odaírni a COD4 az igényes a Crysis egy marketingfogás év játéka GoW és COD4 és SupCOM
Professzionális GAMESERVER HOSTING by DIGITALFORCE.HU
-
Lenry
félisten
nagyon igényes cikk, lett gratulálok
egy-két hozzáfűzni valóm viszont akad:
a MoHA-t szerintem nagyon lehúztad, (bár egy játék értékelése nagyon szubjektív dolog), de nekem igenis tetszett, mer már hiányzott a CoD1-2 óta a jó kis II. VH-s hentelés. Szerintem jól visszaadja a hangulatot, nekem nagyon tetszett, sajnos a Cod4 épp ennek hiányában vérzett el nálam.
A Bioshockon viszont nem tudom mit esznek annyira az emberek... (nálam először ott bukott meg a dolog, h megjelenéskor nem volt normális Detonator hozzá, és kékhalálozott egy idő után), de valahogy én nem találtam meg benne semmit, amit vártam... egy FPS. ennyi
A Witchert viszont kár, h kihagytad, azt én is csak ajánlani tudom, mindenkinek, nagyon élvezhető kis RPG, amiben szerencsére javították a megjelenéskori NAGYON HOSSZÚ töltési/mentési időket (bár ha 2-nél több GB RAMod van, az nagyban segíti a helyzetet)viszont a végén egyértelműen egyetértünk: a Portal az év játéka... óriási játék
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
ígyvanferi
addikt
Azon gondolkoztam, érdemes volt-e ennyit költened játékra, ha ilyen nagyok az elvárásaid/igényeid. Vagy lehet, hogy csak én vagyok túl igénytelen
Maga az írás tényleg nagyon korrekt, átgondolt, olvasmányos, és még helyesen írni is tudsz.
Ezek közül kevés játék van a birtokomban, még kevesebbet játszottam végig, de pl. a TDU a legjobb autós játék, amivel valaha játszottam (nem volt kevés). Nagyjából te is ezt írtad. A COD4 abszolút kedvenc, bár sajnos elég rövid. Boishock nekem túl "földöntúli", jobb szeretem tudni, hogy épp nácikra kell számítanom a következő bokorban, esetleg iraki szabadságharcosokra... Azt viszont nem értem, hogy miért van olyan nagy hangsúly (szerinted) az NFS-ben a történeten... Engem speciel nagyon hidegen hagy, hogy kreáltak-e köré történetet vagy sem, nem azért játszom NFS-t. Az én igényeimet ez is kielégíti. Portal igazán meglepő és nagyszerű újítás. A MoHA-t még be fogom szerezni, az Allied Assaultnak nagy rajongója voltam, online több évig játszottam. Sajnos ez a rész még kimaradt az életemből, de hamarosan pótolom. Remélem, én jobban fogom élvezni...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Heló!
Gratulálok a cikkhez, nyilván volt benne munka rendesen!
Azért van két mondat benne, ami enyhénszólva ledöbbentett:
"Néhány, korlátozott hatóerejű atomfegyver használatán kívül nagyjából semmi felemelő nincs a játékban."
és
"...ha teljes pompájában szeretnénk élvezni a nukleáris csapások nyomán létrejövő gombafelhőket, és az atomjaira bomló célterület pusztulását..."Oké, hogy játékról van szó, de ez így nagyon durva.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
nagyúr
Szia!
Jó cikk, de Clive Baker még mindig Clive Barker (Hellraiser rendezője ugye... )
Üdv,
Vikthor~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
aBONiE
csendes tag
Szép cikk lett, jól kidolgozott, ám helyenként nem értek veled egyet
MoH:A-ban nem kis újítások voltak játékmenet terén, pl. az "ottkezdeszaholakarsz"-elv, illetve a fegyverek fejlesztése is szerves részét képezte a játékmenetnek, grafikailag pedig a mezőny nagyon sok tagját odaverte, szvsz
Emellett azt nem értem, hogy hogy nem tértél ki az UT3-ra, hisz az val nagyobb volümenű játék, mint a Juiced 2 vagy a Stranglehold.
Nem tudom hogy vajon csak PC-n játszol-e, de szerintem ezek mellett még a Halo 3 is említésre méltó.
Mindezek mellett nagyon jó cikk, élmény volt olvasni -
OkosTibiKing
tag
sztem a supreme commander nemis let rossz
meg a kiegészitöje sem + ha felrakod a javitásokat jopár újitás lesz hozzá
és ö is az alapokhoz ment visza vagyis a total annihilationhoz legalábis sztem
gépigénye nemis olyan magas föleg, hogy a szar gépemenis fut közepes grafikán 15 fps-el. 40*40-es páylán meg 1v1v1v1 ben a végén. kb igy 3000-4000 egység van a pályán.
igaz javitásai nélkül alig volt 4-5 fps.Okos Vok.
-
feel good
aktív tag
Fikázni könnyű..
Egyébként lassan észrevehetnétek, hogy minden évben ugyanez megy.
Most hasra vagyunk esve a Portaltól, amiben egy, azaz egy darab eredeti ötlet van. Tényleg jó, de jellemzi a játékipart, hogy ez a legjobb játék idén.[ Szerkesztve ]
-
raskolnikoff
őstag
válasz feel good #18 üzenetére
de ott az az egy ötlet pont elég! arra fűzi fel a játékot. még a sakknál is egyszerűbb. nem kell millió textúra hozzá csak jó zene meg effectek meg egy jó forgatókönyv (és akkor még a hl1-es kapcsolatait sem emlegettük fel)
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
ang1.0
csendes tag
Hát ja a bevezetővel egyetértek de ami utána van szerintem kicsit erős...nem hiszem hogy ennyire rossz lett volna a felhozatal vagy akár "szar", és igaz hogy a Painkiller csak gyilok gyilok hátán de erről szólt az első rész is szóval nem értem miért vársz mást ez nem egy gondolkodós játéknak indult, és nem is lett az.
-
atee
őstag
Grat a cikkhez szép munka!
a Crysist remélem csak a vicc kedvéért emelted magasba
Hiába jó a gépem hozzá szerintem egy felejthető cucc!D-day 2002-01-04 01:54
-
Alg
veterán
noha kétségtelen, hogy a Hot Pusuit 2 óta a legszínvonalasabb NFS alkotás kerülhetett a kezünkbe.
khm... Igaz én csak az első Underground óta követem az NFS-vonalat, de nálam egyértelműen a PS a legnagyobb bukás. Nulla történet, még a MW és a Carbon film-minőségű bejátszásait sem láthatjuk. Törésmodell szvsz elég gyenge, ha már van akkor legyen jó, elég egy Colin2005-öt megnézni...
És ami megbocsáthatatlan: félkészen adták ki, egy rahedli autó csak könyvtár és félkész fájlok formájában létezik (min.20-25!)Nálam az UG2 és a MW a nyerő NFS téren még mindig.
Mondjuk én ilyen rebellis vagyok, sem a Bioshock, sem a STALKER nem fogott meg, a COD4-ből is csak 1-2 küldetés (szigorúan Single módról van szó)
WiC tetszett, hangulata odaver. Two worlds szintén jó - lenne, eltekintve a rengeteg hibától. Apropó, megvan valakinek az a szám ami a menü alatt megy? (Harold F. - Play the game)
Amivel idén sokat játszottam: TDU, NFS:MW(még mindig, passziózni ha unatkozom), Medieval2 és kiegészítéseiPortal kimaradt, majd megnézem ha lesz rá lehetőségem...
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
ígyvanferi
addikt
Akkor sajnálhatod, hogy a korábbi NFS részekhez nem volt szerencséd. Egészen már érzés volt velük játszani, mint a maiakkal. Persze akkor még nem volt ekkora öldöklő küzdelem a vásárlók kegyeiért, ami manapság inkább a játékok rovására megy.
Szóval a legjobb NFS rész szerintem a 4., amit High Stakes avagy Road Challenge néven ismerünk. Abban sem volt történet, viszont az autók törtek. És szerintem sokkal jobban befolyásolta a törés a vezetést (sebesség, gyorsulás, kezelhetőség), mint a mostaniban. A Porsche Unleashed is egy nagyszerű rész volt.Milyen RTS-t ajánlotok kipróbálásra az újabbak közül? Nagyon rég nem játszottam már ilyennel, most kedvet kaptam hozzá.
-
pereces
tag
"A TF a 2007-es év leginnovatívabb, legszórakoztatóbb multiplay alkotása"
azért nem értek egyet mert szerintem ez egy remake, ezért is nem vettem meg a TF2-t mert az első részével szénné játszottam magam, nekem ez csak optikai tuningnak tűnt (o.b. alapján)
-
Gyusz
őstag
World in Conflict szerintem az idei év legjobb stratégiája, már amennyit sikerült belőle kipróbálni. A multi és a kampány is nagyon jónak tűnt, igaz csak a demokat néztem és cikkeket olvasgattam, szóval nem mélyedtem el benne igazán. Év játékának nehezen tudnék egy címet megnevezni, sok programot maximum csak a demo alapján értékelhetnék (nem is beszélve, hogy szinte minden programnál grafikai kompromisszumot kell kötnöm), de a legtöbb időt egyértelműen a Test Drive Unlimited-be öltem bele.
-
sekli
addikt
Na en vagyok akkor a legkisebb kisebbseg..., szerintem Trackmania...
-
MODERÁTOR
Az RTS-ekről alkotott véleményeddel egyáltalán nem értek egyet. Ugyanis nincs nagyon mit ötletelni egy RTS-en, legfeljebb a sztori az, amivel ki lehet tűnni. Az összes, már a legelsőktől fogva (pl: DUNE2), ugyanarra a kaptafára készül, csak az interfész újul meg. És ez így is van jól, hiszen nincs is nagyon mit variálni. Amit mégis lehet (sztori, környezet, esetleg új egységek gyártásámal éehetősége, tech tree, stb), azt már agyonvariálták. Mára már az interfészek is nagyon profik (talán a WC3-al érte el a csúcspontot), tehát ezen sem nagyon lehet változtatni.
***
-
tag
Kövezzetek meg, de nekem a Painkiller az egyik kedvencem... Kikapcsolódás és kész. Mindenesetre, nálam a Gears Of War és a TimeShift lettek a befutók, a F.E.A.R. kiegészítő pedig eltörpül mellettük.
-
juhi07
senior tag
Minden elismerésem a cikk iránt
AMD X2 5000 BLACK EDITION |AC Freezer64 Pro | 2 x 1GB DDR800 KINGMAX |GIGABYTE HD4850 512MB| MSI K9N SLI | 250GB SATA2 16MB Buffer | Hitachi 1 TB Winchester | 400W Chieftec | Samsung SyncMaster 940nw (19'' TFT)
-
DeSanto
őstag
Elismerésem a cikkért, jó lett.
Nálam az év játéka a COD 4!
-
feka007
nagyúr
noha kétségtelen, hogy a Hot Pusuit 2 óta a legszínvonalasabb NFS alkotás kerülhetett a kezünkbe
Na itt megakadtam a cikk olvasásában, ezzel erősen vitatkoznék, egyrészt mert ez nem igaz (bár szubjektív, de akkor indoklás sem ártott volna...), hogy ez a legjobb rész a HP2 óta. Nem az a baj, hogy letértek az arcade vonalról, viszont szimulátornak is gagyi, az irányítás és a grafika PC-n pocsék, a gyorsulás, törésmodell röhej, bár legalább nem folyik ki a szemem az agyonblőrözéstől végre... Egyszerűen semmi olyan hangulata nincsen, mint a Most Wantednek vagy az Undegroundnak volt, szar az egész...A Stalker pedig az év egyik legizgalmasabb játéka volt IMHO. Bár a Timeshiftet még bevehetted volna, az tényleg megérdemli a lehúzást, na meg a Stranglehold a másik év vicce...
[ Szerkesztve ]
-
feka007
nagyúr
Egyébként elgondolkodtató, mély történetet majd a Hell's Highway hoz idén, kíváncsi is vagyok rá, mégha az előző részek nem is tetszettek.
-
feka007
nagyúr
Amúgy én kicsit csalódtam a tavalyi évben a rengeteg nagy név ellenére, egyszerűen egyik játék sem tudott hosszabb ideig lekötni, és szerintem multi fronton se volt meggyőző a felhozatal, remélem idén lesz Battlefield.
-
3psilon
aktív tag
Látod, kedves cikkíró, mindenki vitába szállna veled, ahelyett, hogy az összes véleménye lenne egyben a tied is
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
félisten
Nekem az a furcsa, hogy sokan szidjátok a játékipart, de ha annyira rossz, akkor miért játszotok, vagyis miért költötök pénzt játékra és/vagy hardverre?
Annyira azért nem rossz?Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
BiP
nagyúr
Azt azért beláthatjuk, hogy 2007-ben igencsak el voltunk látva játékokkal, amik között mindenki megtalálhatta a számítását. Rég volt már ilyen év, ahol ennyi nagy, és egyben nagyon várt játék jött ki. És ha sokszor a játékmenetre, hangulatra igen, grafikára szerintem sehol nem lehetett panasz.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
A CnC-s rész vége kifejezetten sértő lett, szerintem totál hülyeségeket írtál benne. Ott ki is akadtam, többit talán holnap elolvasom...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
ftc
nagyúr
Év játéka? sztem Gothic 3 lett még bughalmazokkal is...élvezetes folytatodot a nagyszerü történet... bár látom RPG-el enm foglalkoztál
-
Alg
veterán
-
feka007
nagyúr
Nekem nem azzal van a bajom, a felhozatallal én is elégedett vagyok, de az összeset együttvéve nem kötöttek le annyi ideig, mint néha egy-egy játék, egyszer-kétszer végigjátszottam őket, némelyikkel még multiztam is sokat, de nem annyit, mint mondjuk a BF2142-vel, fél éven át mással se játszottam.
-
raskolnikoff
őstag
sztem meg az egész játékélményt totálisan tönkrevágta a driverek kiforratlansága. már amelyiket. de amelyiket igen, az nagyon dühítő volt.
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
Madárpók
aktív tag
Én ugyan csak 3 játékot próbáltam az általad leírtakból, a World in Conflictet, a Stalkert és a Crysist, de nekem mindhárom tetszett, sajnos a grafikát nem igazán tudtam megcsodálni, mert sajnos 512Mb RAM, ráadásul DDR1, ma már kevés az ilyesmire, a Crysist pl. 800x600 ban minden low-on játszottam, a stalkert se sikerült az intenzív memhiány miatt normálisan megcsodálni és a WiC is hasonló sorsra jutott, de ennek ellenére a stalker kivételével mindet végigvittem, azt is csak egy csúnya bug miatt nem sikerült. Amúgy sajnos a hosszú töltögetések nem tesznek jót egy játéknak sem, habár a WiC-nél egész jól el lehetett lenni a töltés első részében, amikoris megy a story.
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
Nagyon jo es reszletes a cikk, gratulalok.
Barcsak olvashatnek egy ilyen szep osszefoglalot az idei ev konzolos jatekairol /itt ilyen nagyagyukrol beszelek, mint Halo3, Mass Effect, Assasins Creed, Forza 2.../
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Zó
tag
A Gothic 3 2006. október 13-án jelent meg Európában, tehát a 2007-es az év játéka aligha lehetne (nálam az sokakhoz hasonlóan a The Witcher, nem egy tucatjáték, annyi szent). Egyébként szerintem is jó játék, de számos nehezen megbocsátható hibával is rendelkezik, az előző részekhez pedig nem ér fel.
-
padavanBP
csendes tag
Konzolom sajnos nincs, így azokra a platformokra megjelent játékokról nem tudtam volna mit írni.
Írtátok, hogy túl szigorú voltam az RTS-ekhez. Megeshet, de ez egy szubjektív írás, nézzétek el nekem, hogy nem felelhet meg mindenkinek ennyi játékról a véleményem.
Más felvetette, hogy nem érti, miért szidjuk a játékipart - egyébként nem szidom, csak van róla egyfajta véleményem -, és ha ennyire rossz az egész - nem temettem, csupán megjegyeztem egy-két tényt (önismétlés, pl.) -, akkor miért vásárolunk játékokat. Azért, mert az ember mindig reménykedik, hogy kap valami igazán jót. Én pl. amikor megvettem az Orange Box-ot, két, igazán jó játékot találtam benne, roppant eredetit pedig egy darabot, ez volt a Portal. Viszont bánom, hogy pl. a Crysisért pénzt adtam, mivel azért annyira nem értékálló alkotás. Egynek-kettőnek megfelel, de azt hiszem, többet nem fogom elővenni.
Ja, és még valami: Én legalább vásárolok játékokat, és úgy "fikázok" - nem mintha ez utóbbi olyan nagyon örömömre szolgálna... -, más azonban - a többség? - vásárlás nélkül is óriási elvárásokat támaszt egy-egy megjelenéssel szemben.
Egyébként a CoD 4-el túl szigorú voltam szerintem, átgondolva kicsit módosítanék azon, amit már leírtam. Hiszen igen változatos a sztori, remek helyszínekre visznek el minket, szóval tényleg el lettünk kényeztetve. Az Airborne pedig... Hát nézzétek el nekem, hogy csalódtam benne. Tényleg nagyon tuti az, hogy gyakorlatilag bárhol elkezdhetjük a küldetéseket, marha jók a mozgás animációk, a fejlődési szintek is tetszettek, de ez a játék szinte már pofátlanul rövid, és a végén azok az übersoliderek... Ne mondjátok, hogy ezek a golyóálló szuperkatonák egy MOH-játékba valóak. Szerintem nagyon nevetséges volt.
Egyébként azért köszönöm a hozzászólásokat, véleményeket, lehet belőlük okulni rendesen.[ Szerkesztve ]
www.gamedroid.hu
-
feka007
nagyúr
-
hardzsi2
aktív tag
válasz padavanBP #52 üzenetére
Alapos cikk, gratula! Alapvetően fanyalgó hangvételed ellenére sok az igazság abban, amit írsz, az ember a pénzéért igenis a legmagasabb szintű szórakoztatást várja el - bár nem feltétlen kell mindent megvenned és később szembesülnöd a pofonnal; vannak kipróbálató demók is, melyek azért bepillantást nyújtanak, mire számíthatsz.
A filmes világgal való összevetés jogos (még a készítés eszközei, műveletsora - storyboardtól a CG-ig) is egyre hasonlóbb és mindkét éráról elmondható, hogy évente sok a fércmű és kevés az igazán jól sikerült alkotás - de azért mind filmből, mind játékból legtöbbünknek sikerül ilyet találni - még neked is...
A véleményeddel -mint sokan a fórumban- persze nem teljesen értek egyet, de annyira az egyéni ízlés befolyásolja, hogy ezen vitázni nincs értelme: ami az egyiknek a legnagyobb kedvenc, azzal a másik 2 percig sem tudna játszani - ezt el kell fogadni.
Vegyük például az általad meg sem említett szimulátor kategóriát; biztos, hogy egy FlightSim X rajongónak az év szoftvere mondjuk egy Budapest Scenery kieg, míg magasról tojik az általad felsorolt ÖSSZES szoftverre, vagy egy autószim-megszállott is megvetően köpne az általad említett összes autós játékra, mint 'arcade baromságok', ellenben magasztalná a SimBin alkotásait, Live for Speed-et és hasonlókat. A Sims rajongókról pedig ne is beszéljünk, akik kedvenc tamagocsijuk összes kiegjével magasan és folyamatosan vezetik a PC-s eladási listákat évek óta
Azt azért átgondolnám egy ilyen átfogó, csak 2007. évi PC játékokat taglaló cikk megírása előtt, hogy pl. a hardverigényt beveszem-e a hivatkozási alapba (ált. negatívumként). Ha igen, akkor szinte az összes komoly, next-gen grafikával rendelkező játék elvérzik, hiszen könnyű ráfogni: bár a játék alapvetően szép és jó lenne, de a -magas felbontásnál- túlzott hardverigénye lerontja az összképet...
Szerintem tudomásul kell venni, hogy a PC-t manapság játékra használni igen költséges, ha modern játékokkal szeretnénk max. grafikán játszani (ami az alkotók szándéka is). Ez igaz konzolokkal összevetve is - pl. egy erősebb videokártya a 8800GT megjelenéséig annyiban volt, mint egy komplett konzol. Aki pedig -érthető okoból- nem képes a gépére min. 200e-300e Ft-ot költeni+egy 24"-30"-os monitor elé ülve FullHD-ben futtatni a játékokat, az nem fogja megtapasztalni azt a maximális játékélményt, melyet az alkotók a művüknek szántak. Persze jót lehet játszani egy alapvetően látványra gyúrt játékkal is kisebb felbontáson és szolid grafikával is, nem vitatom, de 'kasztrálva' nem ugyanaz a játék, és így arról elítélő véleményt sem érdemes alkotni - pl. a Crysist low grafikán, 800x600-ban futtatva nem hinném, hogy sokkal nagyobb látványt és élményt nyújthat, mint a Far Cry max.grafikán - így akinek hardvere képességei csak erre futja, az elkönyvelheti, hogy ez a játék fikarcnyit sem jobb az elődjénél - ami távolról sincs így.
A BioShockkal nem játszottam, de az elődjének mondott System Shock 2 az egyik kedvencem volt. Ha már felveted, hogy sok az ismétlés és kevés az egyedi ötlet idén is, akkor a SS2 végigjátszása után lehet, hogy a BioShock-ról is a 'na egy újabb rókabőr' jutna eszedbe és nem lennél eredetiségétől annyila elájulva. Állítólag a 'kevés a pálya, ezért előre-hátra rohangáltatjuk a játékost egy csőben' effektet is eljátszották a BioShock-nál (ez egyébként a SS2-t is jellemezte), szóval ha hiányolod a választás és elágazás szabadságát, abban sem nyújt többet...
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
-
.mf
veterán
válasz raskolnikoff #5 üzenetére
Valakinek jó sok ideje volt - ennyit játszani és ezt a nagy cikket össze is írni
De azért szép munka, sok játékra kitértél bár szerintem néhányat túlságosan le is húzol, csak az őket megelőző hype és emiatti magas elvárások miatt. Nekem pl a Stalker még így leszűkítve is nagyon tetszett, és azért meg kell hagyni: még gyengébb gépeken is szépre be lehetett állítani, de erősebb gépeken se volt kutya; továbbá elég érdekes története is volt, ha az igazi, Monolithos végéig végigjátszottad, nem pedig az egyik "bad end"-el végezted. (Valamint zárójelben: annyira nehéz se volt, a mastert ugyan nem próbáltam, de veteran szinten 1-2 szivatós pontot leszámítva sztem korrekt a nehézsége a szinthez. CoD4-el Hardened-en mentem, és ott sokkal többször meghaltam, itt viszont alig. A végére már inkább a spéci védőöltözetek és fegyverek sérülésétől féltem, mint a halálomtól ).
Nekem ezzel szemben a Copyshoc- izé Bioshock nem tetszett, a másolásokon túl a grafika sem, és a hangulat se fogott meg igazán, így azt az első pályák után abbahagytam. Tudom, evvel a véleménnyel kisebbségben vagyok, de hát izlések és pofonok, ahogy mondani szokták.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Annyival kiegészíteném, hogy a történet mellett az egységek, technológiák változatossága azok, amikkel ki lehet tűnni, főleg a scifi-rts-ben. Számomra ezért etalon még mindig a már 10 éves aggastyán StarCraft, és veszem még időnként elő, mert kiváló története is volt, de emellett három alapvetően eltérő faj volt, de annyira, hogy az egységek, épületek mellett az építési módok is eltértek, teljesen eltérő stratégiák passzoltak a különböző fajokhoz, és minden egységnek volt valami erőssége (itt nem csak a speciális képességekre gondolok), de volt ellene valami "ellenszer" is, olyan egység, ami ellen gyenge volt.
Mielőtt megvettem a Supreme Commandert, megnéztem a demóját, amiben csak Cybrannel lehetett játszani. Miután megvettem és elkezdtem vele játszani, derült csak ki, hogy szinte ugyanazok az egységek és épületek vannak mindhárom oldalon, ami elég nagy csalódás volt.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
#65755648
törölt tag
Clive Barker nevét azért kijavíthadnád...
Amugy a cikk jó, de úgy vettem észre te csak a negytívumokra koncentráltál a játékokban. és ezekben nagyjából igazad is van, de azért nem ilyen tragikus a helyzet.
A legtöbb játék ezek közül azért nyújt néhány órányi szórakozást. Igaz, nem olyan minőségit amilyent nyújthatna ha a készítők kicsit jobban átgondolták volna őket és több időt fordítottak volna a tesztelésre és független vélemények meghalgatására mielőtt kiadták a programot.
-
muxi-muxi
senior tag
Kimerítő cikket írtál, le a kalappal. Jónéhány játékkal ezek közül én is játszottam, és egészen más véleményem van róluk. A Pro Street egész egyszerűen pocsék, é a kocsikon a mai napig van erősen elhanyagolt részlet. A törésmodell undorító (pláne amikor a hasára fordul az autó, és meglátod, hogy az alja egyetlen, feltextúrázott téglalap), még mindig kevés az autó (az extrának belerakott autók közül egy pár nagyon tökül van megvalósítva), és a tuning is nagyon elkorcsosodott az UG2 óta, jobbára vagylagos, hogy melyik szélesítést teszed fel.(Személy szerinta matricázással pedig soha nem törődöm - bár ha többi tuning is ilyen szinten lett volna, akkor lehetett volna akár jó is a játék). Egy rózsaszín marketinghalom, Gáspár Lacival nyakonöntve. Crysis: Benchmark a javából, nulla élvezettel. Sablon sztori, mindentlátó ellenfelek. A NanoSuit az viszont nagyon ott van (a pasas hangja eszméletlen). S.T.A.L.K.E.R.: nem értem miért húzod le annyira az ukrán csodát. HANGULATA VAN. Gyerekkorom minden járműve, olyan lepukkant milliő, hogy a jenkik ilyet sosem fognak modellezni, és némi "RPG beütés". (Tetszik, hogy nem vihetsz mindent magaddal, és hogy kereskedhetsz.) Persze nem lehet elvárni egy FPS-től, hogy WoW szinten kelljen pókköpetet kavarnod, vagy hogy legyen két olyan kardod, amit az életben sohasem emelnél fel a földről. Abban igazad van, hogy rengeteg mindent kihagytak, de így is annyi minden benne maradt! Szóval nekem az év FPS-e volt, szemben a BioShock elvetemült és beteg világával. Test Drive: a véleményünk megegyezik, kiváló játék, korrekt (bár nem csúcs) grafika, és jól belőtt kihívások (a rendőröket azért jobban is megoldhatták volna), plusz egy hatalmas lemodellezett sziget, Oahu (azért nem eszik olyan forrón, az északi reptérnél a valóságban elfogy az út ) Medal Of Honor: Annyira hype-olták, hogy nem lesz lineáris. DE AZ LETT. A fegyverupgrade-k ötlete eredeti, a többi felejthető. A szimulátorok között új etalon lett a Race2007, le a kalappal a fejlesztők előtt, továbbá kellemes lett a BMW ingyenszimulátora is, a maga nemében zseniális. (nem véletlenül fakad egy tőről a két programozó banda). CoD4: nagyon szép, nagyon lineáris, sajnos a multijához nagyon kevés a LAN-partysok vasa. Korrekt.
El voltunk kényeztetve 2007-ben, mi, PC-sek. Soha nem volt ilyen jó dolgunk.
Mindegy, milyen gép, csak fagyjon...
-
he7edik.
addikt
Hibáztam hogy perceket áldoztam az életemből erre a cikkre
Égő szöveg a flém vázon
-
vfeco
aktív tag
Valóban a Portal egy klassz kis játék, én is jót szórakoztam vele. De azé hosszútávra CoD4... Remek cikk Gratulálok!
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
Olyan vagy ,mint a híradó:csak a negatív dolgokról beszélsz...inkább meg se írtad volna ezt a cikket.De tényleg,az volt a szándékod,hogy majd itt a fórumban jókat flémelsz?
Amúgy egy-két dologban egyetértek veled,de nem ez a lényeg.
Én a túrós tésztát sósan szeretem,nyitok is ennek egy topikot..........hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
ballington
addikt
hiányoltam az ET: QW-t. Sztem a legjobb online fps játék, amit valaha csináltak, természetesen a RTCW: ET mellett
nálam mondjuk mióta van netem, a játék onnan kezdődik, hogy online
és a COD: MW is online élvezhetőbb, mint single playerben, de sztem messze elmarad a QW-tőlAki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.
-
padavanBP
csendes tag
válasz hülyegyerek #67 üzenetére
Jóember, olvastad a hozzászólásokat? Látod, mennyire flémelem magam? Gondolkozzál már, és lehet példát mutatni cikkírásból, rajta, hajrá... Addig is csak csá...
www.gamedroid.hu
-
ballington
addikt
csak az a baj a demo-val, hogy gyakaran más, mint ami a teljes játék lesz. néha a javára, néha hátrányára.
lehet megtetszett neki a crysis demo, meg hogy mindenki jót írt róla, megvette, hát neki nem tetszett.
én is a Quake Wars demot próbálgatom és játszani is lehet vele, de nemtom milyen lesz, ha megveszem a játékot. változik e rajta valami, vagy esetleg csak a pályákat terjesztik-e ki (mert demo-ban csak 1 van)....nem tudniAki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.
-
LackóMester
csendes tag
grat a szép cikk irásához,pár dologban azonban nemértek egyet,dehát nemvagyunk egyformák,még ez a jó
pedig még azért a Timeshift osztályozására kiváncsi lettem volna,nálam bejött...,de COD4 az isten...az egyéniség nem kiváltság csak választás kérdése,hmmm...hát LackóMester
-
LackóMester
csendes tag
válasz ballington #71 üzenetére
Nembaj,h.nemvetted meg,söt ETQW-hatalmas gagyi gamera sikerült....nyomtam neten,bögni tudtam volna...
az egyéniség nem kiváltság csak választás kérdése,hmmm...hát LackóMester
-
athomi
veterán
A SOF-tól már akkor elkezdtem rosszul lenni, mikor egy marha igénytelen menü fogadott. Az egerem egy célkereszt volt. A menüben a grafikán pedig a felbontáson kívül semmit nem lehet állítani! Na ennyi elég volt, hogy tudjam: Ez egy vicc.
A Crysis a 7. pályától elég gyenge lesz, az utolsó pálya gépigényét pedig nem tudom hova tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
Háát...
A cikket végigolvastam, de a hozzászólásokra egyenlőre nincs időm
Alapvetően jó a cikk, és tetszik, DE... sajnos azt kell hogy mondjam, hogy SZERINTEM teljesen szubjektív, és az író egy alapvetően kritizáló jellem, akinek ha többet nyújtana a játék, sem lenne az elegendő, mert még többet szeretne. Ez különösen igaz lehet az FPS-ekre, ami valószínüleg nem a kedvenc játéktípusa. A szerzőt alapvetően csak sajnálni tudom, mert szerintem soha nem fog tudni önfeledten játszani valószínüleg egyetlen játékkal sem, amíg azok minimum el nem érik a (filmbeli) Mátrix-szintet (ami ugye nem valószínü...). Sajnálom, de ez a véleményem.
Jómagam azért játszom egy játékkal, hogy az elszórakoztasson. Nem a hibákat keresem benne, hanem ha látok valami újat-jót, akkor örülök neki. Persze én nem vagyok kritikus, de a szerző igen! Neki ez a dolga! Ezért mondom, hogy remek írás, csak úgy gondolom, hogy Ő ezt munkán kívül is így gondolja, ezért sajnálom.
A gamepod amúgy remek oldalnak indul, csak így tovább! Hajrá-hajrá!
Best Regards!
Geresics*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
*megjelent a MOD gomb, csak a céges böngészőben le volt tiltva... SRY
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Kazimír
őstag
Nem rossz a cikk. Így legalább megtudhattam mivel fogok játszani 1-2 év múlva
Mivel nincs pénzem, se technikám a legújabbakra, számomra az év játékai korábbi alkotások voltak:
Fahrenheit, őt szorosan követve a
Faces of War, és nem utolsó sorban a
Medieval 2 Total WarBe köll fizetni, azt' jólvan...
-
hülyegyerek
addikt
válasz padavanBP #69 üzenetére
Nem írok,mivel nem tartom olyan nagyra a saját véleményemet...fórumokban elmondom,de nem írok ezért külön cikket...inkább élvezem a játékokat,amire úgy látom,te nem igazán vagy képes (már csak azért sem,mert jól lehúztál mindent,mint dr.Csernus).Úgyhogy csá.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
ballington
addikt
válasz LackóMester #73 üzenetére
nekem a demo tetszett, neked lehet az sem...így lehet mégis megveszem
Aki a tökfőzeléket kapor nélkül eszi, az más aljas dolgokra is képes.
-
VIC20
őstag
Nagyon jó cikk, az engem már régóta gyötrő gondolatokat vetetted papírra (na jó, képernyőre).
Már egy jó éve megvettem a 880GTX-et, de még mindig nem találtam meg azt a játékot, amiért tényleg érdemes volt... Ami tényleg egyedi és ötletes és látványos és... etc. Azért még reménykedek.
-
DArchAngel
tag
A cikk jó, sajnos mindegyik játékhoz gagyi a gépem, ezért 2007-es játékkal már nem is játszottam. Amivel viszont igen és tetszett: Railroad Tycoon 3, Crusader Kings, Hearts of Iron 2.
''Hand of fate is moving, and the finger points to You...''
-
Bacce
csendes tag
Nagy várakozásokkal keztem bele az olvasásba, mert pont ma olvastam egy hasonló visszatekintős cikket ami nagyon szórakoztatott... és hát, hogy is fogalmazzak... nem egészen ugyan az a hatás. Amikor kb elmondtad az elején hogy ez a cikk arról fog szólni hogy milyen sz*r volt a 2007-es felhozatal, már elment a kedvem a továbbolvasástól, de reménykedve fojtattam... amikor elolvastam a tavalyi két legnagyobb durranás sárbatiprását, gondoltam más az értékrendünk.. de ezekután majdnem az égbemagasztaltad a World in conflict-ot... aztán persze kiderült arról is hogy minősíthetetlen sz*r... ezen a ponton abba is hagytam az olvasást mert valahogy úgy érzem hogy ezt a forgatókönyvet várhatom a többi játékstílusnál is. Sajnálom hogy ennyire szürkének látod a világot, és nem igazán értem hogy mit is vársz... A filmiparos hasonlattal meg aztán végkép nem értek egyet.
"A bizalomnál csak az ellenőrzés a fontosabb."
-
feka007
nagyúr
Nem tudom, azért itt elég sok jó játékot lehúztál, már a C&C3-mal se értek egyet, de a Stalker szerintem bőven jól szerepelt a tavalyi konkurencia mellett, szerintem a Bioshock semmivel se sikerült jobban, nekem pl kifejezetten nem tetszett se grafikailag, se játékmenetileg. Az Airborne se volt azért rossz, a hangulata az első pár küldetésen nagyon jó volt, ellenben a Stranglehold undorítóan szar lett. Ha vmi, akkor az tényleg lehúzás volt. CoD4-nek a multija lett jó, singlet egy-két küldetésnek sikerült feldobnia, de egyébként kicsit túl lett értékelve. A többivel nagyjából egyetértek.
Gears of Wart kár volt kihagyni, meg talán még az UT3-at, a többi hulladék.Tudom, hogy nem mai az írás, de többet vártam volna. Legközelebb kicsit objektívebben írj cikket, ez így minősíthetetlen...
[ Szerkesztve ]