Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adamssss

    veterán

    válasz Ryder62 #15 üzenetére

    A legidegesítőbb, hogy nem jutalmazott a játék, egyszerűen nem volt pénzem. Komolyan tőzsdézni kelljen egy GTA játékban?

    Akkor most melyik is van gyerekeknek? Magadnak mondasz ellent... Vagy nem tudsz tőzsdézni :)

    Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

  • Plazmacucci

    félisten

    válasz Ryder62 #15 üzenetére

    Én úgy vagyok vele, hogy a Vice city volt az utolsó, ami lekötött. A SA feka sztoriját nem éreztem magaménak, a négy kimaradt, ezt lehet pótolni kéne. Az ötöt megvette, hogy majd milyen jó lesz évekig ellenni vele, de egyszer végigmentem a kampányon és ennyi. Lehet én változok, nem tudom :) Az online részéből 10 perc is elég volt.

    Vissza kell vinnem pár kazettát.

  • Wlac

    Ármester

    válasz Ryder62 #15 üzenetére

    Kicsit nekem olyan, mintha te sohasem játszottál volna a játékkal. Értem én, hogy valakinek a régi részek jöttek be (nekem is a Vice City a kedvencem), de egy kicsit átestél a ló túloldalára.

    Tény és való, hogy megváltozott a küldetések struktúrája, de miután azt állítod, hogy a korábbi részekhez képest semmi extra tennivaló nincs a játékban és a világ is statikus, kicsit komolytalanná válik az írásod.

    A korábbi részekben úgy csinálhattad a küldetést, ahogy te akartad? Nem. Ugyanúgy Mission failed volt, ha messzire eltávolodtál a céltól, mint most. Vagy nagyon nem egy játékkal játszottunk.

    Külön autótolvajos mission nekem sem rémlik ebből a részből, bár már régen játszottam, azonban úgy jön le az írásodból, mintha az a teljesen egysíkú küldetés miatt lehetne GTA-nak nevezni a játékot. Mondjuk itt rögtön az első küldetésben egy autót kell ellopnunk, míg a San Andreasban egy biciklit, szóval melyik is nevezheti magát akkor GTA-nak..?

    Szóval nem, sajnos nem volt kielégítő a válaszod. Kicsit olyan, mintha minden szálba kapaszkodva próbálnál utálni valamit, mert az népszerű. Ami pedig elég gyerekes dolog...

    “The wha-"

  • Lord Myn

    senior tag

    válasz Ryder62 #15 üzenetére

    Vannak még küldetések, de ahhoz meg kell venned az épületeket (ja, hogy nincs pénzed a játék végén... :P )

    Fura, hogy a GTA SA-t hoztad fel példának, mert abban pont egy rakás hülyeséget kellett csinálni, ami már-már Sims, de legalábbis Tamagochi szintre rakta a játékot (pl. enni, különben legyengülsz), na én azt tartottam f*szságnak...

    Igazából a GTA-k sorából, pont a IV (+ EFLC) lógott ki, mivel sztoriban sokkal erősebb és komolyabb (sőt komorabb) volt bármelyik résznél, sztori szempontjából nekem az a No.1 GTA, de játszani meg a GTA V-tel jobb ,fent van megjelenése óta a gépemen (már 4+ éve), több száz órát beleöltem, úgy hogy nem multizom egyáltalán (rengeteg PC-s játékom van, de a GTA V volt azon kevesek egyike, amire azt mondom, hogy minden fillért megért).

    Egyébként nagyon jókat lehet mókázni még a Director Mode-dal is, igazi sandbox cucc (még pályát is lehet építeni).

    [ Szerkesztve ]

    "War does not determine who is right - only who is left."

  • hhenry

    őstag

    válasz Ryder62 #15 üzenetére

    Az online küldetések baromságaival abszolút egyet értek,hogy feleslegesek

  • doooo

    veterán

    válasz Ryder62 #15 üzenetére

    Abban maximálisan egyetértek, hogy egyszerűen nincs elég tartalom a single-ben... Ezért nem tetszik annyira, mint ez előzőek, valahogy olyan "üres", pedig igazán van hely az óriási térképen egy rakás mellékküldetésnek... Szép, meg jó meg minden, de rövid. Multizni meg nem mindenki akar/szeret.

  • carl18

    addikt

    válasz Ryder62 #15 üzenetére

    Én a GTA 5 után kicsit csalódtam, tény a Grafika valóban remek de a részletekre nem figyeltek. A fizika elég nagy vissza lépés volt a IV rész után. A GTA 4-et már csak a fizika miatt is hatalmas élmény volt játszani, szóval így a részletek viszont nem figyeltek.

    A San Andreasba a megjelenés után az voltak a nagy előrelépések hogy elmehettem gyúrni, esetleg ha sokáig nem étkeztél a játékba a "Fat" lement a testedről, és lehetett öltöztetni is a karaktert. Szerintem ez tök jó lépés volt és hozzá adott a játékhoz. Csodálkoztam is a következő részekből ezeket kivették, más felől azért a régi GTA játékokban vannak olyan küldetések amikre mai napig emlékszek. A Legendás OG LOC, de na viszont a GTA 5-ben számomra nem volt ilyen emlékezetes küldetés. Valahogy az is valós tény hogy a mai játékokat nem merik túl nehézre megírni, mert félnek hogy a játékos elégedetlen lesz.

    Az tény a Vice City, San Andreas idejében egy küldetést annyiszor próbál újra az ember ahányszor nem szégyen. Én is a San Andreast nem nehézségek árán akasztottam ki de legalább sikerült, valóban egy remek játék. De tény egy régi NFS se azonos egy új NFS-el, nekem az utolsó amit tetszett és szerettem a pro street volt. A sok új hulladék nfs helyet inkább csináljanak egy Porshe 5 remastered verziót. De a régi Underground 1-2 is megérdemelne egy remastered kiadást.

    Szerintem a GTA 5 se rossz játék, csak a játék készítő alkalmazkodott a piaci igényekhez, más felől a GTA 5 elsőnek Xbox360/PS3-ra jött ki elsőnek szóval onnan portolták PC-re PS4-re. Szóval érthető miért is volt fizika/realitás terén limitek.

    Annyi biztos a GTA 6 ha igazak a hírek már a PS5-Xbox Two vagy mire fog megjeleni azaz az előző generációs konzolok nem fogják visszafogni a teljesítményt. Szóval remélem újra töltő képernyő nélkül bejárható épületeket, esetleg a fizikai is javulni fog. Tökéletes Kombináció volna, GTA 4 fizika-GTA 5 grafika, a hardver már el fogja bírni szóval több kifogásuk nem lehet.

    Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

Új hozzászólás Aktív témák