Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kleroo

    veterán

    válasz Dagidög #338 üzenetére

    A legnagyobb gázzal gyorsíts fel ami még hasznos, hamar felváltogatva gyorsan, majd csak tartani a megszerzett tempót. Valamint kellemes követési távolságot tartani, ezáltal nem kell nonstop fékezni az előttünk lévő bizonytalansága miatt, illetve ha a lámpák váltását ismerjük, lehet nagyon okosan közlekedni. Példa: x helyen zöldre válta a lámpa. felgyorsítok a megengedett 40re. mindenki elzúz mellettem 60-70el, és satzunak a nagyon közeli újabb lámpánál. ami pont úgy vált zöldre h én 40el szépen átcsorgok, és utána kcisit énis jobban szúrom neki, mert utána már a lámpák is kaidják. midneközben tömérdek benyát megspóroltam pl ahoz képest aki szétforgatva eléri a 70et, satu 0-ra, majd újabb nagy gáz 70re.

    Szóval! Mi is a hasznos legnagyobb gáz? ezt érezni kell kicsit. Minden autónál van egy pont, aminél jobban lenyomva a epdált sok midnen nem történik, csak jobban morog, hangosabb, stb. Ez előtt a pont előtt kell megállni, és egy kellemes fordualtszámtartományban tartani, ahol már van nyoamték, nem fáj a kettőstömegűnek, de nem nagyon forgatjuk ki. ez nálam kb 1500-2100 között van tehát 2100 környékén váltok, bepottyan 1500-ra, újból 2100, stb és aztán 50-60as táblánál tartom 5.ben a tempót, 70esnél pedig 6.-ban. Lámpákat ha ismerem akkor ügyelek a tempóra mint amit fentebb írtam. Ez talán a legfontosabb trükk, soakn úgy gondolják a finom gyorsítás spróol. Nem, pont hogy nagyon rossz elnyújtani a gyorsítást. nagy gáz ami hasznos, pikkpakk pakolgatni a fokozatokat, és sebességtartás minél ügyesebben. ;)

    Nekem ezzel a recepttel, úgy hogy amúgy nem görcsölök a fogyira,nem számolgatom a filléreket utanként, stb; csak megszoktam ezt az alap stílust, és azért 1-2 alkalmmal kinyújtoztatom a lábam, olyan fogyiadatok jönnek ki, hogy nem nagyon hiszik el. :)

    [ Szerkesztve ]

    Hodor. Hodor? Hodooor!

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz Dagidög #338 üzenetére

    A kulcs az egeszhez a megszerzett lendulet minel jobb kiaknazasa. a gyakorlati reszt mar leirtak. Kimeli a feket is.

    Bambano: most tdi motorrol van szo, ne a szivo benyasodbol indulj ki. Amit klero leirt teljesen helytallo. Mondjuk az en valtom hosszu annyira, h 1-3 fokozatok kozott 2600 korul erdemes elvaltanom felfele, hogy ne turbolyukba (tudod az a lyuk, ami lyuk :D) essen a kov fokozatban a motor.
    Amugy ha mar recepteknel tartunk tok jol leirod a barmilyen motor gyilkolasanak modszeret. Biztos szar a 2. gang, hogy uvegelned kell a vasat. Hideg motorral, hogy viseli? :P

    -- end of transmission --

Új hozzászólás Aktív témák