Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    Időközben lezajlott a HoQ TDM Spring League 2017 második és harmadik fordulója.

    A 2. fordulóban (múlt hét hétfő) a ruszki "hey," formációval volt szerencsénk találkozni.

    Érdekes team, ESR-en kisebb vitát is kiváltott, hogy div1 helyett div2-ben indultak (pl. 421 (102 player), Alostraz). Practice warokon sokszor lenyomtak div1-es teamet is, meg amúgy is a playereik egy része simán div1. Legjobb tudomásom szerint gyakoroltak is együtt rendesen.

    Persze a legerősebb lineupukkal jöttek, szóval az eredmény papírforma szerint alakult, 2:0 oda. A szerver is fos volt, az sem segített (utóbbi időben sokat lagzok), de nem keresek kifogást, most jobbak voltak.

    Map 1: Limbus

    Map 2: dm20

    Itt van cooke stream-je YT-ra töltve: [link]

    -------------------------------------------------------

    A 3. fordulóban (tegnap este) az "I Love My Squad"-dal (SQUAD#) mérkőztünk meg. Ők is már div2-ben nyomják, egy jóideje együtt vannak a srácok.

    Map 1: Limbus

    Map 2: Purgatory

    Map 3: dm14

    A map pick egyébként úgy megy, hogy cointoss és a nyertes csapat választ először mapot. Másodiknak játsszák a cointosst elveszítő team mapját, 1:1-es állás esetén pedig a poolban megmaradt 5 mapból 4-et kukáznak és azon játszanak, ami a végére megmarad. A map dropot az a csapat kezdi, aki elveszítette a cointosst.

    A mi pickünk Limbus volt, amit csodásan el is veszítettünk. :C A magam részéről többet voltam az lg-környékén és kevesebbet (mint all-time) az RA-rg térségében a kelleténél, ez is közrejátszott. A rohadt idegesítő lag mellett. Esetenként a játék megfagy egy fél másodpercre és a célkereszt full random irányba és random fokban elugrik. Persze közben in-game történnek a dolgok. Fegyverváltás esetén gyakoribb. Imádom. No mindegy.

    Az ő pickük a Purgatory volt (szeressük mi is). Az elején úgy látszott, hogy hahó van, de aztán szépen stabilizálódtunk, visszaszereztük a rail controlt és bebiztosítottuk a wint, yay. Azért vicces, hogy mindketten nyertük a másik csapat mapját.

    A remove-ok után a mindent eldöntő map a dm14 lett végül (Grim Dungeons). Ez sem indult rózsásan, nemszép hátrányban voltunk az elején, de aztán beindult a ninjázós gőzhenger. Elárasztottuk a Red roomot, lopkodtam a shaftokat és csapatjátékkal mercybe toltuk őket. \(: D)/

    Szóval a vége 2:1 lett, ide.

    Az utolsó map POV-ját igmdb-vel kirendereltem, oszt YT, mer mér ne?

    Streamekkel nem tudom, hogy mi a helyzet, mivel div1-es gémek is mentek tegnap, és leginkább azokat streamelték az emberek. Aztán lehet, hogy majd felbukkan valami.

    -------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------
    -------------------------------------------------------

    Még annyi, hogy tegnap full új cfg-vel nyomultam, a ligameccsek voltak az első éles próbák. Ha már lúd.. ;]

    Új sens, accel, yaw, pitch, acceloffset, teljesen oldschool GFX-vonulat. Modern Quake-ben szokatlan lehet, de szerintem egész fun vele játszani. Nem aim-ra kihegyezett btw.
    Ha nem 144-es monitorod van, akkor az r_displayRefresh-t ne felejtsd el 0-ra átírni, mielőtt execeled.

    Külalakra amúgy szépen rendszerezett, minimalista, minden felesleget nélkülöző darab.

    Itten van a cfg + HUD, ha valakit esetleg érdekel: [link]

    Nekem teljes Steam QL cfg reset után valamiért elfelejti a shotgun cg_weaponConfig-beállításait, pedig a cfg-ben hibátlanul benne van minden. Szóval ha a sg nálad nem drawgun 2, akkor a menü Weapons pontja alatt copy-paste-eld be a cfg-ből a cg_weaponConfig_sg paramétereit a megfelelő helyre, oszt utána már jó lesz.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák