Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Djuree #21934 üzenetére

    Hát, nem tudom, a parafaktor szerintem messze az első részé fölött volt. Rengetegszer volt nagyon kemény ostrom, amikor már azt hitted, hogy legyűrted őket, akkor jöttek újra, egy perc nyugtom nem volt a 7. fejezettől fölfelé és ez rendkívül megterhelő pszichikailag, szóval szerintem a félelemkeltés részével nem volt baj, minden másodpercben azon rettegtem, hogy mi (és hány darab) fog a nyakamba ugrani a következő sarkon és vajon fogom-e bírni életerővel meg lőszerrel. Még talán változatosabb is volt, mint az első rész. Nekem igazából a sztori volt kicsit gyengus, az első részét jobban felépítettnek vélem és valahogy az első játék koncepciózusabb is volt azáltal, hogy mindig a metróhoz kellett visszamenni és az vitt át a következő "fejezetbe", ahol érezhetően más volt a környezet is és jól körülhatárolt az új feladat, amelyet mindig tudattak velem a társaim a rádión keresztül.
    Itt a második részben gyakran észre sem vettem, hogy haladtam 2-3 fejezetet, sok esetben nem volt érzékelhető témaváltás a fejezetek között, a sztori ezt csak ritkán segítette, egy-két fontosabb történéssel, de ennek ellenére olyan egybe-massza érzés volt az egész. Erre mondtam, hogy nekem az első rész jobban ült. Szerintem az is teljesen fölösleges húzás volt, hogy Isaac beszélni kezdett a második részben, néhol már-már túlmagyarázták a sztorit, ez is idegesített és szerintem a hangja sem illett a karakterhez. Ez kb. olyan, mintha Gordon Freeman egyszer csak beszélni kezdene a Half-Life-ban. Minek?

    Ettől függetlenül továbbra is azt mondom, hogy nagyon jó játék a Dead Space 2, de kötélidegek kellenek hozzá, sokkal inkább, mint az első részhez.

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák