-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vasy09
őstag
válasz Lackooo84 #127671 üzenetére
Megnézem, köszi.
Közben néztem, hogy a Horizon Forbidden esetében nem tudom beállítani a felhőbe mentéses szinkronilázálást. Tudtok esetleg valami tippet, hogy miért nem? Illetve hogy hol lehet beállítani és csak én nem vettem észre?
Illetve még egy kérdés, a szervizbe hogy szokás beadni a gépet? Törölnöm kell róla a profilom, meg mindent?
[ Szerkesztve ]
Gamertag: Vasy09
-
Ronam
addikt
válasz Lackooo84 #127804 üzenetére
Ez játékonként változó? Mert én pont a napokban olvastam erről, és a saját tv-m topikjában
azt írják, hogy manuálisan érdemes beállítani. Tehát a PS5-ön az RGB-t full-ra, és a Black levelt meg a tv-n állítani, Normal vagy Low értékre. A Ragnarök pl nálam normal értéken néz ki jól, viszont a Kenát próbáltam, és az normal értéken olyan szürkés, fakó. -
-
kecsu10
aktív tag
válasz Lackooo84 #127850 üzenetére
A konzolos verziót nem láttam, csak pc-n toltam. Csak feltűnt ez, hogy sok esetben a pc gyorsabban tölt be. (Nem értek annyira hozzá, lehet dob rajta a proci is). Sanyi! Ja hát a ps4-hez képest biztosan villámgyors. Nem mintha annyira zavarna, letöltöttem plusból az ősember Far Cryt, szemre 1080p 30 fps, nem a legszebb a 1440p 144hz monitoron, de az élményből nem sokat vesz el. Ha egy játék jó, a grafika sokadlagos dolog. Ha meg nem, akkor már mindegy.
Szerk.: Azt azért be kell vallanom, hogy a maxra húzott Elden Ring egy másik játéknak tűnik grafikailag. Először egy gyengébb gépem volt, most a 3070ti pengeti neki. Szóval számít persze, hogy milyen szép az adott játék, de az Elden Ringet a gameplay adja el, az iszonyúan jó.[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Lackooo84 #128084 üzenetére
Én annyit tudok, hogy amit itt leírtam, az így működik. De szívesen várjuk, hogy melyik jogszabály, melyik paragrafusára kell hivatkozni, hogy újrainduljon a gari, mert amúgy tök jó lenne tudni. De akkor a TV-s példám alapján az LG is sumákol, amit őszintén szólva nem hiszek.
[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
válasz Lackooo84 #128093 üzenetére
Igen. A amit garanciának hívtok, tehát az, hogy beviszed a Triwardenhez, és ők ingyen bevizsgálják a terméket, majd kicseréli, ez a jótállás. A jótállás nem indul újra cserénél. A szvataosság már egy másik dolog, ott beviszed egy triwardenhez, vagy aki elvállalja, kifizeted a költségeket, és ha kapsz egy olyan szakvéleményt, hogy a hiba nem nálad keletkezett, hanem az a gyártó hibája, akkor a rájuk htkzhatod a bevizsgálás költségét, meg kérhetsz cserét, de ez ebből neked már nem jár automatikusan semmi, ami a jótállásnál igen.
-
buherton
őstag
válasz Lackooo84 #128084 üzenetére
A hutyutyu szöveg végén, pedig illik elkérni a vásárlók könyvét. Ide a rozsdás bökőt, hogy "jaah, tényleg újraindul a garancia ideje" válasz fog rá érkezni.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
-
Moby
addikt
válasz Lackooo84 #128101 üzenetére
Leírtam mindent, ami ezzel kapcsolatos. Hogy neked/akárkinek mi a garancia meg mi nem, ilyen értelmezési vitákba nem megyek bele. Én továbbra is csak ugyanazt tudom mondani, ezt egyszer már megtettem, megteszem mégegyszer, haarmadszorran nem fogom: a szavatosság és a jótállás nem ugyanaz. A jótállásnál neked mint vevőnek elég azt bizonyítanod, hogy a termék hibás, a gyártónak/forgalmazónak kell azt bizonyítani, hogy fennállt-e az eladáskor. Ezt csinálja a triwarden, amikor beviszed. A szavatosság érvényesítésekor neked kell ugyanezt megtenni. Mi is állítottunk már ki ilyen szakvélemyént, e tekintetben annyit változott 2 éve a szabályozás, hogy ma már kötött formai elemeknek kell szerepelnie a szakvéleményben (korábban ilyenre nem volt szükség).
-
Dreimus
senior tag
válasz Lackooo84 #128115 üzenetére
Moby kolléga mondta jól és nagyon benézed a jogi szövegeket.
A fogyasztó védelem oldaláról bemásolom Neked hátha meg is értedKellékszavatosság
A Polgári Törvénykönyv minden, fogyasztói forgalomban (vagyis kereskedőtől természetes személy által) megvásárolt termékkel kapcsolatban (függetlenül annak vételárától, új vagy használt voltától) szavatossági kötelezettséget ír elő. Új termék esetében két éves időtartamra; használt termékek esetében, továbbá nem fogyasztói szerződések esetén (magánszemély – magánszemélytől, kereskedő – kereskedőtől való vásárlása esetén) egy éves időszakra. Ha ezen időszakon belül a termék gyártási eredetű hibával romlik el, a kereskedő köteles azt ingyenesen javítani, cserélni, vagy ha egyikre sincs lehetőség, árleszállítással élni, a terméket a vállalkozó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, végső esetben a vételárat visszafizetni.Kellékszavatossági jogok
Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint kijavítást vagy kicserélést igényelhet, az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.Szavatossági jogok sorrendje
Bár jogszabály szerint a vásárlónak ötféle szavatossági joga van, annak bizonyos sorrendjét állapítja meg a Ptk. Elsősorban kijavítás és csere kérhető, másodsorban árleszállítás, a hibát a vállalkozás költségére önmaga kijavíthatja, vagy mással kijavíttathatja, vagy végső esetben a szerződéstől elállhat.Tehát, hogy érthető legyen, a kellékszavatosság érték függetlenül kettő év és az első évben a kereskedőnek kell bizonyítania (de ez is csak a 2022-től vásárolt termékekre érvényes, mert 2021-ig megvásárolt termékeknél a két év szavatosságból, csak az első hat hónap volt a kereskedő oldaláról előírás), hogy a termék már a vásárlás pillanatában gyári hibás volt (tehát, ha a gyártóhoz beküldi bevizsgálásra a szavatosság alatt a bolt és azt mondják, hogy az adott hiba nem gyártási hiba akkor csak fizetősbe javítják, ingyen nem, gyártási hibának is hozok példált egy kontroller esetében a driftelés), míg a második évben a vevőnek kell ezt megtennie. A jótálláshoz képest másik eltérés, hogy a pénz visszafizetés a sorrend végén van, tehát nem jársz jól vele, mert addig javítják ameddig szeretnék, mert a 30 napos és 3szori javítási korlátozás is csak a jótállásra terjed ki, a szavatosságra nem. Tehát a szavatosságot akkor szokták érvényesíteni, ha a jótállás már nincs, de ez nagyon ritka, pl 100e alatti elektronikai termék.
[ Szerkesztve ]
-
Dreimus
senior tag
válasz Lackooo84 #128120 üzenetére
Nem megyek sehova, köszönöm (azt a topikot olvastam, de sokszor egy aktuális fogyvéd ügy máshogy alakul , mint azt a topikban egy két szakértő úgy véli, sajnos a valóság és az elmélet gyakran eltér, ilyen ez a jog )
Azt írtam le, hogy egy új terméknél a szavatosság és jótállás között mi az eltérés, mert azt írtad azonos, de nagyon nem az, ezért másoltam be, hogy más is megértse. A csere esetében két újraindulásról van szó, ha teljes termék cserére kerül új gyári számot kapva akkor a teljes termékre újra indul a jótállás a törvény által előírt sávos részben(ugyanis a jótállási új jogszabályát sok vevő és cég még mindig nem tudja helyesen kezelni 2021 óta), amennyiben csak adott alkatrész kerül cserére akkor az adott alkatrészre indul újra a szavatosság, jótállást a termékre ilyen módon annyit érint, hogy a termék javításban töltött idejével kitolódik a jótállási ideje, pl. amennyiben egy tv a kijelzővel kerül javításra és azt cserélik akkor a kijelzőre újra indul a szavatosság, a termékre a jótállás kitolódik, de később meghibásodik már a kitolt időn túl az alaplap akkor az már fizetős lesz, mert szavatosság a kijelzőre indult újra.Itt zárom a témát mert nem a PS topik része ez
[ Szerkesztve ]
-
Dreimus
senior tag
válasz Lackooo84 #128575 üzenetére
Nem teljesen igaz amit írtál, mert a szerződést a vásárlás helyével kötöd nem a szervizzel, így a költség térítést a polgári törvénykönyv csak a szerződött felek közt írja elő, de a szervizzel a vásárló nincs szerződésben, így a szerviz saját jófejsége adott esetben díjmentesen futárt küldenie. Tehát, ha díjmentesen akarod küldetni szervizbe akkor a boltnak ahol vásároltad kell jelezni, de, ha az 10 kg-nál könnyebb és közlekedési eszközön szállítható akkor neked kell bevinni, ha a lakókörzetedben van ilyen természetesen.
-
Frod
addikt
válasz Lackooo84 #129257 üzenetére
Most nem fogom érthető okokból ezt végignézni, de ebben van glitch, vagy tényleg ilyen rövid?
Nekem volt vagy ~25 óra, ebben minden benne van, gyűjtögetnivalók, trófea-követelmények, igazából a Mein Leben hiányzik meg az 1000 sisak, de marad ahol van
De nekem egy idő után sok volt a sztori, pl van egy pont ahol, már a végét várná az ember, erre még csak ott jön be a mikrofonhajú csaj és sleppje, és van hátra még pár küldi...Do you see the white shadow?
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- Steam Deck
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nintendo Switch
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB digital játékkonzol fejhallgatóval garanciával hibátlan működés
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 2TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Ps4 pro hen 9.00 1TB ssd (Legutolsó szériás)
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One X 500GB fekete játékkonzol hibátlan működéssel garanciával
- Xbox Series S játékkonzol /Szép állapot/Garancia/Beszámítás/
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen