-
GAMEPOD.hu
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
migabi24
nagyúr
válasz ANDROID??? #27699 üzenetére
Igen, kb mindent kapcsolj ki a menübe ami a képet manipulálja
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27697 üzenetére
Nekem is volt már rossz tapasztalatom szervízzel, viszont jelen esetben a saját ügymenetembe még akkor sem tudok belekötni, ha a végén nem járt sikerrel (szoftveres javítás). Jöttek érte, amikor mondták, 5 napon belül kaptam tájékoztatást, ahogy mondták, 30 nap volt a szoftverjavításra, a 28. napon érdeklődtem, kaptam választ. Minden emailemre reagáltak max 3 napon belül. Abszolút korrektnek tűnt mindenki személyesen is, pedig az elején nekem is volt egy olyan aspektusa a telefonbeszélgetésnek, hogy ne hivatkozzak ismeretlen forrású fájlok hibás lejátszására (HDR mkv). Minden a kommunikációm múlik szvsz.
-
dino_m
senior tag
válasz Alien! #27703 üzenetére
Ha azt akarod ezzel mondani, hogy esetleg az ügyfél kommunikációja nem tetszik a szervizes munkatársaknak, akkor is rossz nyomon jársz. Nem azért vannak ott, hogy barátkozzanak, hanem azért, hogy a munkájukat végezzék. Nem szívességet kér tőlük ilyenkor az ügyfél.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Alien!
senior tag
-
ittakary
nagyúr
nézett már valaki ÜZEMÓRÁT AZONNAL új TV vásárlásakor?
mennyi üzemóra a normális? ilyen 5-10 órára azt mondanám oké a tesztelés miatt OK
de ha lesz benne 50-100 óra tuti hogy újracsomagoltat próbálnak nekem eladni újként, márpedig ekkor visszaküldöm
-
dino_m
senior tag
válasz Alien! #27705 üzenetére
Az biztos, hogy sok múlik rajta. Főleg, ha van.
Ez is olyan mint a verekedés. Nem úgy kezdődik, hogy valaki visszaüt.
Saját bevallásod szerint, neked bejárásod van hozzájuk, érthető, hogy védeni próbálod őket.
Éééés nem! A hiba miatt senki se okolta őket. A hiba orvoslását viszont magukra vállalták, ezért ők a garanciális szerviz. Sőt azt se vontam kétségbe, hogy jó szakemberek. De van az úgy, hogy rossz emberre osztják ki az ügyfelekkel való érintkezést. Ha valaki nem tud emberekkel kommunikálni, az rányomja, esetünkben a szervizre a bélyegét. És ilyenkor ez az egy ember alapján ítélik/ítéljük meg az egész szerviz munkáját.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27708 üzenetére
pusztán leírtam a tapasztalataimat, nem védem őket. Az elején minden olyan információt megkaptam határidőkkel, ami alapján kivártam az egészet. Astor22 3hét alatt eljutott a csereutalványig, ami valszeg pár nap csak már, szerintem ez teljesen normális. Ha esetleg 5 napot ígértek bevizsgálásra és 3 hét múlva közölték először a cserét az már aggályos. Amúgy személyesen is látom, hogy egy-egy gariztatás mennyi mindenen tud megcsúszni, mert a cégnél nálunk is van szervíz...
[ Szerkesztve ]
-
Bogyi007
veterán
válasz ZoltayA #27698 üzenetére
És (#27701) alaves, de miért beszél mindenki erről a szervizről úgy mint A PHILIPS SZERVIZE?!
Csongrád és Bács-Kiskun megyének, sőt a Dél-Alföldi régiónak konkrétan van saját Philips szervize (akik egyébként kiemelt Samsung, LG és pl Beko szerviz is) a Szuper Elszo '57 Kft.
Régóta ismerem is őket, nem is vinném máshová a készülékemet, mind Lg és Samsung fronton is sokat segítettek már nekem. Örülök hogy ők a Philips szerviz a közelemben.[ Szerkesztve ]
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
dino_m
senior tag
válasz Alien! #27709 üzenetére
Nézd korábban volt egy 40"-os Samsung TV-m. Elkezdett befelhősödni a kijelzője. Felhívtam a Samsungot, kiküldték a szomszéd megyéből a szerelőjüket. Megnézte, azt mondta, hogy mivel még használható itt hagyja és megrendeli a kijelzőt és ha megjött akkor majd újra jelentkezik. De felajánlott egy csere készüléket is a zavartalan TV-zéshez és akkor el is vitte volna. Mondtam maradjon a TV, kivárom. Megjött az új kijelző felhívott a szerelő, másnap eljött és a helyszínen kicserélte, beüzemelte.
Egy éven belül megint elkezdett befelhősödni a kijelző. Felhívtam a Samsungot, kiküldték a szerelőt, de már volt Pécsen is, tehát helybeli volt. Kijött, megnézte, elkezdte összepakolni. Kérdem mit csinál? Azt mondja elviszi és ha megjött a panel akkor majd visszahozza. Kérdem ez kb. mennyi idő. Azt mondta min. egy hónap. Mondom akkor hagyja itt és ha megjött az új akkor eljön és helyben kicseréli, ahogy a korábbi szerelő, egyébként is egy ekkora készüléknél ez már elvárható, hogy ne kelljen rohangászni vele. Vagy adjon egy cserekészüléket és viheti. Cserekészüléke nem volt. Leállt vitatkozni, hogy azt úgy nem lehet, meg hát mennyivel több a kiszállási díj is, amit egyébként elszámolhatott a Samsung felé, mivel még mindig garanciás volt a TV. Mondtam neki, hogy TV marad, felhívtam helyben a Samsungot és elmondtam mi a helyzet. Felhívták a szerelőt, letette, majd közölte, hogy ha megjött a panel, hozza és kicseréli. Nos minkét esetben én voltam az ügyfél és volt két merőben más hozzáállású szervizes.
Mindig hozzáállás kérdése.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
TIT
veterán
válasz alaves #27701 üzenetére
Ami ua. mint a Philipsnek.
Alien: 28 nap egy szoftverhibára durva,amúgy 15 nap törvényileg amit szórakozhatnak.
Nekem Lg házimozi volt náluk 14 nap után hívtam őket,hogy mégis mikor lesz kész,azt mondták várnak a cseredarabra,másnak hívtak,hogy javíthatatlan,csereutalvány...kicsit gyanús.
Hipersuper szerviz felszerelve minden fejlett eszközzel aztán kondicsere helyett alaplapcsere ami 50 ropi persze.[ Szerkesztve ]
-
minilego
senior tag
Xbox one 4kban a menuben villog a kepernyo, néha kiirja nincs forras, viszont ha elinditok egy jatekot jatek közben mar semmi probléma, kiprobaltam az összes hdmi-Ben ugyanez a probléma... Akkor ez kabel hiba lesz? Jobb minosegu kellene?
-
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27711 üzenetére
rengeteget tudnék sztorizni pr-kontra Telekomról, Samsungról, Sony-ról, konzolüzletekről, stb amikbe már belefutottam... voltak kalandjaim
TIT: én teljesen reálisnak tartottam, mivel tajvaniak a fejlesztők, több hibát is logoltam, sajnos nem csak egy szimpla szoftvercsere lett volna, hanem valódi fejlesztés. Az más kérdés, hogy a végén azért kértem cserét, mert 60 napba sem fértek bele és szemlátomást máig sem lett orvosolva, pedig ennek már 4 hónapja.
-
dino_m
senior tag
válasz Alien! #27718 üzenetére
Éppen ezért, már nem hat meg, hogy a szervizes/szolgáltató munkatárs is emberből van, le van terhelve, rossz napja van, szült a macskája, stb... Fordított helyzetben őt se igen érdekelné. Mindenkinek van valami problémája, mindenki alulfizetett, de attól mindenkinek el kell végeznie a munkáját, ha meg akar élni. Korábban írtam és fenn tartom, hogy ha lenne normális versenyhelyzet, akkor ez most kevésbé lenne téma.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Alien!
senior tag
válasz dino_m #27722 üzenetére
Megnyugtatlak, hogy ott is vannak birkák szép számmal ahol versenyhelyzet van. Vannak olyan szituációk/külső tényezők amik simán csúszást eredményeznek, ezt nehéz úgy lekommunikálni az ügyféllel, hogy az ne azt érezze, hogy szivatva van. Nekem a mosógép szerelő haverom szokta mesélni, hogy 3 hetet várnak az alkatrészre, aztán amikor megjön akkor derül ki, hogy rosszat küldött a gyár...Na ettől egyből ő az ügyfélnél a sz*r, hogy megbízhatatlan, mert megígérte és egyébként is....
-
dino_m
senior tag
válasz Alien! #27724 üzenetére
Igen. És azután a mosógép szerelőnek elromlik a hűtője és pár hét eseménytelenség után ugyanúgy lehülyézi a hűtőgép szerelőket. Persze ez csak egy fikció.
Egyébként a versenyhelyzetben lévő birkaságokat se kell az ügyfélre rálőcsölni. Ha meg úgy járunk, ahogy a példádban van, akkor azonnal kellene a kuncsaftot értesíteni és nem megvárni amíg ő telefonál. Mert akkor már olyan, mintha a szerelő sumákolna.
Na, pont ez a fajta kommunikáció hiányzik a legtöbb esetben és nagyrészt ez szándékos, mert az általánosan elterjed vélekedés, hogy az ügyfél alapból hülye. De ha feltesszük, hogy ez igaz lenne, akkor is a hülye ügyfelekből élnek és az lenne az érdekük, hogy minél több hülye ügyfél keresse fel őket. Az ügyfeleket meg úgy lehet megtartani, ha rendesek vele.Más. Jártak nálam az utóbbi időben szakik, akik úgy pocskondiázták az előző szakik munkáját, mintha azért fizetném őket.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
NoMagix
addikt
Meglepő hozadéka lett a kényszer frissítésemnek!
Mivel a 2.0-ás USB-t kellett használnom a frissítésnél, előre kellett húznom a tv-t fali rögzítővel, hogy hozzáférjek a hátlaphoz.
Viszont, ha már így állt a tv gondoltam egy picit mozdítok a függőleges tengelyén, mert nem tetszett, hogy egy picit jobban előrebukott. (bekarikáztam hol csúszott el egy picit, amúgy ez csak pár fokot jelentett)
Beraktam a vízszintes és a függőleges tartók találkozásához egy lapos kb. 2 mm vastag lemezt és utána rögzítettem az alsó csavarokkal ahogy kellett.
Nos a lényeg amiért írtam erről, sokkal kisebb lett a felső és az alsó bevilágítás mint a művelet előtt volt!
Eddig sem volt veszélyes, de most a teljesen "fekete" képnél alig látszik valami!azt kizártnak tartom, hogy a szoftver javított volna bármit is...
[ Szerkesztve ]
-
ZoltayA
aktív tag
Megérkezett a 65 PUS 7354 . Szép a kép. Viszont elég csúnyán foltos, felhős....Valszeg marad....bár az előző fullosom ehhez képest totál homogén.
-
Pandimakaay
tag
Sziasztok, egy 58 pus 8505 ot vettem. A sarkoknal kicsit sotetebbnek latom a szineket, vagyis mintha halvanyodna a cucc. Ez ilyen, nem hiba? Vagy en vagyok tul haklis? Az ambilight baromira tetszik.
Koszi elore is.
-
jeffreybboy
tag
Sziasztok.
Philips PUS8535/12 tv-ről próbáltam teszteket keresni de nem találtam (rtings)
Milyenek panelal van szerelve esetleg va/ips hány hz-es
Mik a tapasztalatok róla kontraszt arány stb, Philips tv-k mennyivel nagyobb % ban hibásodnak mint pl Samsung /Lg stb.Válaszokat előre is köszönöm
Egyedül az idő a barátom.
-
Alien!
senior tag
válasz NoMagix #27735 üzenetére
hát igen, 1700eurós nyitóár, teli üveg dizájn, passzív 3d és elmebeteg képminőség lcd-hez képest. íme mozgásban.
-
-
Alien!
senior tag
válasz ZoltayA #27738 üzenetére
nem, ez IPS volt, egy jobbfajta LG panel került bele. A 8008s volt VA. Egyébként ez a széria bűn rossz volt hardverileg, az összesnek elszállt az alaplapja sajnos
meg is van, ez volt benne
[ Szerkesztve ]
-
MEXX_85
tag
Üzem időt hogy tudom leellenorizni? Holnap hozzák. A 58pus8505 ... Ha ez se válik be.. Akkor elbucsozok a philipstol végleg... Akkor max oled valamikor.. De ezek után meggondolnam azt is.. Egyenlőre izgatot vagyok.. Hogy jó lesz e a képe.. Persze ha átment a vizsgán.. Akkor pixel ellenőrzés.. És remélem a legjobbakat.. Esetleg szoftvert egyből frissítem, vagy hagyjam ami van gyárilag rajta?
-
ZoltayA
aktív tag
válasz Pandimakaay #27742 üzenetére
Persze, h hiba. Nekem IPS- ként trágya. 21:9.képarányú filmnél szép nagy bevilágítós foltok vannak. Szégyellheti magát a Philips. Nem fotózom. Szomorú vagyok. Nem cseréltetem ki, mert ugyan ilyet, vagy még rosszabbat hoznak ki. A továbbiakban passzívan szemlélem a topikot.
-
NoMagix
addikt
válasz jeffreybboy #27736 üzenetére
[link] itt nézted?
-
ittakary
nagyúr
DIGI-s vagyok és az EPG műsorújság beolvassa hogy mettől meddig tartanak a műsorok
de cím egy darab sincs! egyik csatornán sem ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...