Új hozzászólás Aktív témák

  • sirály69

    őstag

    válasz sirály69 #11798 üzenetére

    Ezt kaptam:
    "Szia Imre!

    Időközben én is egyeztettem egy illetékes kollégával, mert bár a szabály az szabály, mégiscsak többszöri javításról van szó, és a javítás során keletkezett hibáról.
    Sajnos az LCD kijelzők esetén technikai sajátosságokból és a méretből is fakadóan a pixel problémák minimális megléte minden márka esetén úgymond elkerülhetetlen, hogy egyes paneleken ne jelentkezzen. (mi magunk is LG és Samsung paneleket használunk / használtunk korábban így a pixel defektek kivizsgálásakor az általuk használt határértékeket vesszük figyelembe)
    Ennek ellenére, mivel nagyon sajnáljuk, hogy többszöri javítás után sem teljesen vagy elégedett, ezért kértük a szerviz további beavatkozását.
    A TP Vision központi engedélyeztetését kértük, hogy a normál eljárással ellentétben kijelző cserét tudjunk ajánlani a számodra.
    A szerviz keresni fog telefonon, hogy egyeztessen veled ez ügyben.
    Hogy az újabb várakozási időt a lehető legjobban lerövidítsük, a készüléket csak akkor fogják elszállítani, amikor az alkatrész már a szervizben van, hogy erre az időre se maradj készülék nélkül.
    Reméljük, hogy a következő javítás alkalmával már mindent rendben fogsz találni!

    Kérlek jelezd majd itt is, hogy kerestek-e a szervizből, illetve hogy sikerült-e megállapodni velük!

    Tényleg nagyon sajnáljuk, hogy ennyi probléma adódott a szervizelés során, és reméljük, hogy az utolsó javítás után ismét tökéletes készüléket élvezhettek otthon!

    Szép estét, üdv:

    Philips TV Admin" :Y :C

    A szervizes már keresett is és szólt hogy megrendelte az új kijelzőt.
    Amint megérkezett a kijelző keresni fog, hogy megbeszéljük a továbbiakat...

    Szerver Hosting Debrecenben

Új hozzászólás Aktív témák