- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz molnarpeter #169574 üzenetére
Fix 30-ra is lehet állítani, nekem úgy van.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
Érdekes dolog ez a beázás... Az enyém nem ázik be, de esőben olyan hang van, mintha lenne egy kis patak a bal fülemnél Ennyi víz nem folyik át a kédereknél, fogalmam sincs honnan jöhet.
A gyári ablaktörlő lapát pedig 3 évet bírt, nem volt túl tartós. Bosch-t vettem, egyelőre jó.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz molnarpeter #170339 üzenetére
(szerintem) itt nem a szegénységjelzőre gondol, hanem amikor már 0 km hatótávot ír a BC
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz _Smooth #170951 üzenetére
Nekem 1.4 TSI van, az egyet ejt a fordulatszámon, mielőtt zárna a kuplung. Eleinte fura volt, de már megszoktam. Ez inkább feature és nem bug, mert elinduláskor ad egy pici plusz gázt, ezt veszi el pár mp után. De csak egy ilyen van, nem 3...
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz szabonagyur #171089 üzenetére
Ez a gyári dísztárcsa.
A kormány nagyon fura, mert amelyikben van digitklíma, aut. fényszóró és parkradar, abban szinte mindig van bőrös multikormány is (komfort csomagban kedvezményes ára volt). Én megnézném alvázszám alapján, hogy gyárilag milyen kormánnyal szerelték.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz cisco007 #171114 üzenetére
Ilyen időtartam/futás mellett nincs mitől félni. Néha hallani olyan esetről, amikor a balf.sz szerviz nem tudja javítani a még garis váltót, és emiatt megy a kínlódás, de ez ritka. Én bevállalnám a DSG-t.
A Golf és az Octavia is most kap utódot, szerintem ne tökölj sokat. Addig rendelj, amíg felvesznek rendelést.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Khaosz55 #172263 üzenetére
Mindkettő szíjas. Nem tudom, hardveres különbség is van-e, vagy csak szoftveres. Komolyabb típushiba még nem került elő a szíjas 1.4-esekkel kapcsolatban. A kokszolódást sem kell túllihegni.
Nekem 2016-os 125 lovas van (CZC motorkód), autópályán nyáron 6, télen 7 litert eszik 130-nál.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Khaosz55 #172269 üzenetére
Más kárpitozás, műszerfal betét, szemüveg-tartó a visszapillantónál, más alapfelszereltség, stb. A Trendline-t is szépen fel lehet szerelni, de jópár extra csak Comfortline szinttől felfelé érhető el.
A kombinál van Trendline és Comfortline is a konfigurátorban, ott meg tudod nézni.rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
válasz grizlisandor #172649 üzenetére
Én a G7-re 7000-ért vettem Bosch-t, és legközelebb is az lesz: némán és jól töröl. Előző kocsimon a Bosoko megközelítően se volt ilyen halk, bár az is jól törölt.
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz laabom #172992 üzenetére
Szia!
Ahogy a fed.comp visszaszámol: ha rugalmas periódus van beállítva, akkor a gép kalkulál a romló állagú olajjal is. A 2 év / 30e km az csak egy elméleti maximum. Sok rövid táv esetén rövidebbre kell venni a periódust.
A márkaszervizes olajcsere szó szerint fáj, olyan 50K Ft-ra tippelem. (Golf7-re 60K körül van)rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs