- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
-
zoo8800
veterán
válasz Kickass #18145 üzenetére
Áhh, el kell menni kipróbálni, és nem lesz nehéz a döntés utána. Kb. annyit tudnék írni róla, hogy qrvajó, és olcsóbb a Golfnál. Nagyon nem bántam meg, hogy megvettem.
pár kép rólarip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz #00809728 #18160 üzenetére
1.4 T-Jet 120 ló, 6 gangos váltó. 4 lufi, digit klíma, bicskakulcs, fedkomp, könyöklő, kanyarkövetős ködlámpa, 17-es kerekek, + 15-ös téli garnitúra. Meg sportcsomag a spoilerekkel, spéci ülések és kárpit, fém pedál, sötétített ablak, bőr kormány, váltógomb és kézifékkar, króm csíkok pár helyen, 1 év garancia, kb. ennyi...
Volt még benne utólagos xenon, de azt kiszedtem és eladtam.
A csomagtér ajtón van kb. 5 centi hosszú fénysérülés, mintha rányitották volna az ajtót, de behorpadva nincs. ezen kívül karcmentes. 54000 km van benne.
Drágán adták, 2,6M voltrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz tomcsi23 #18650 üzenetére
ööö pl. a B Corsában klíma nélkül is volt, a Poloban is van, de klíma nincs benne, meg általában régen is volt belső levegő keringetés a kocsikban, a Golfokból valamiért kispórolták.
Innen jött a tipp, hogy belső keringetést csak úgy nem rak valaki a kocsiba, akkor már tesz mellé klímát isrip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz attrax #19025 üzenetére
szerintem tartósak lesznek, és nem extrém sok futásteljesítmény alatt nem lesz velük több gond, mint egy szívóval. A turbo pedig általában fix geometriás, egyszerű darab.
Nem is igazán a lóerő, hanem a nyomaték a lényeg ezekben. Egy szívó 1.4 120 nyúlmókusához képest a turbós 200 nm maga a megváltás.A régi 1.8T 20V mocikkal sincs sok gond. Annak is hasonló a fajlagos teljesítménye, mint a 1.2, 1.4 TSi-nek.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Posta, csomagküldés
- Óvodások homokozója
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Fotók, videók mobillal
- Ukrajnai háború
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Vallás
- Kés topik
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs