-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8298 üzenetére
Ezt most nem teljesen értem.
Első éles versenye volt az autónak. 3,4liter v8 hengersoronként 1-1 turbó, ~820lóerő, torsen összkerék.Szándékosan nagyon lightosan ment féltávig, hogy a rajtnál ne törjenek el a féltengelyek.De a célvonali sok mindent elárul. Hidd el tud a srác rendesen is rajtolni.Csak a technikán sokat kell még finomítani.
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #8303 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ.
Akkor keresgélek és olvasgatok tovább GTI ügyben.Konkrétan ilyesmire gondoltam. Nem tudom ez árban mennyire jó vagy nem jó. Ennyit szánnék rá, talán nem lehet olyan rossz állapotban.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #8305 üzenetére
Ezeket én is végig néztem, nem is egyszer.
Az elsővel nekem is az a bajom,hogy 4 ajtós, tehát nálam is kizárva.A másodikat szintén néztem, pont az ár miatt, továbbá így elsőre elég jónak tűnik.
A legnagyobb gondom az,hogy abszolút nincs lehetőségem egyénileg barkácsolni az autón.
Szakértelem és helyhiány miatt sem. (Időm pedig lenne télen.. )
A mostani Golfnak sem álltam neki felújítani, pont ezért.
Így egy jó állapotút kéne valahogy kifogni. Ami manapság baromi nehéz.
Főleg úgy, hogy még egy jó, megbízható autószerelő ismerősöm sincs , aki eljönne velem állapotot felmérni.A tiéd az nagyon tetszik, szívesen elfogadnám. Nagyon patent.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #8335 üzenetére
Mekkora egy klíma? Kb 4-5 kW, ez felvesz olyan 7-8-at, azt meg bôven megérezni az alacsony régióban (turbinyek alatti). jó azért le nem fullad, de ott lehet kb 60-70 ló, az meg vagy 15% mínusz.
szegény gog meg izzadt mint állat, s közben spórolt vagy 20 forintot.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
errerr
tag
válasz VR6-Fan #8371 üzenetére
Igen, azt mondja másfél éve lett felújítva a turbó, 1 éve hengerfej+szimeringek csere és most semmi olajat nem eszik.
Eddig általában ráb@sztam autóvásárlásnál, szóval már előre parázok tőle...Igen, ott inkább az össz súlyt néztem, szép lenne ha még 900 kg sem lenne
Ez inkább családi autó, mint a Golf, pedig őt is szeretem, de már lassan 25 éves és akadnak vele mindennapos problémák. Már kicsit belefáradtam ezek az audik pedig szimpatikusak
Főleg ez, hogy beszámítaná a golfot...Nem utolsó szempont, hogy nem kell hónapokig árulnom.[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #8379 üzenetére
A főköcsögök most biztos erre verik a faszukat, hogy jól megfogtak néhány embert.Közben a város túlsó végén "zavartalanul folytak az események"Az egészben tudod mi volt az irritáló.Hogy közben a parkolóban csesztették az embereket addig a 200dB-el ordító kipufogós agyon csicsa neonos aljú oda-vissza cirkáló szarládákat békén hagyták.Be kellett volna inteni és nyomni egy kövéret.Úgy sem látszott volna semmi a füsttől .Mindegy majd legközelebb kijön egy nagykövet fia is egy nagyon drága sportkocsival.Ha elkezdődik az igazoltatás direkt nekiáll gyorsulgatni a rendőr bácsik szeme láttára.Kíváncsi vagyok őt ki merik-e szedni a sorból vagy csak arcoskodnak és a csóró faszingerekre utaznak... Szerencsétlenek. Ja meg van egy ismerősöm aki vágott slick gumival mászkál utcán.Belgiumban teljesen szabályos.Mint ahogy az is, hogy akkora kerék van a kocsi alatt aminek a futófelülete kilóg a sárvédőivek alól.Benne van a forgalmijában is.Kíváncsi vagyok mit szólnak majd hozzá ha meglátják.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #8335 üzenetére
Hávazz, mióta megvolt a szerviz, észre se veszem a klímát, még alacsony fordulaton se. Persze, most a jelenlegi állapothoz kellene nézni, mert az is javult, mármint a klíma nélküli. 10e után lett olaj, meg szűrők, és megérezni. (tuti az van, hogy végre hozzáértő nyúlt hozzá, nem márkaszerviz ).
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
gsc73
aktív tag
válasz VR6-Fan #8431 üzenetére
Hááát, nem tudom neked milyen "ismerőseid" vannak, de én inkább egy olyan embernek hiszek akit évek óta ismerek (tudom milyen ember), és naponta találkozom vele, és a jövőben is fogok vele találkozni, mint egy idegennek, a kereskedőről ne is beszéljünk!
Olvasgattam teszteket,. hallgattam tapasztalatokat. Nagyon kiváncsi leszek, hogy SZÁMOMRA milyen érzés lesz vezetni azt a "gyenge" motort, mert az biztos, hogy az 1200 kg-hoz a 75LE és a 126 NM nem sok. Most egy 1.3-as 5 ajtós swiftem van. (talán érthető a csere... ) Ez ugye 810 kg, és 68 LE, és más karakterisztikájú motor. (néha úgy érzem, hogy örülők, hogy nincs pénzem/lehetőségem erősebb autóhoz, mert az sokba kerülne........(nem a benzinre gondolok)) Meglátjuk.
g.
u.i.: Gyűlik az információhalmaz az Octaviával kapcsolatban, próbálom összegyűjteni mindent, hasznos lehet. (EGR szelep....swiftben vagy nincs, vagy nem kell vele foglalkozni.. Mondjuk abban az autóban semmivel sem kell foglalkozni........)
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
-
gsc73
aktív tag
válasz VR6-Fan #8433 üzenetére
Tartok is a költségektől.......sőt sokkal rosszabb arányokkal számolok, mert a suzin sok dolgot megcsináltam én magam, míg ehhez nem valószínű, hogy hozzányúlok...Bár ki tudja, az olajcsere az olajcsere.....meg ott a fedélzeti kompúter.....úgyhogy majd tájékozódom.
Ha a súly/lóerő arányokat nézem, úgy gondolom, hogy kb 100LE-kéne a hasonló arányhoz mint suzinál. (800 Kg : 70LE = 1200 : 105LE) csak sacc/KB! Én csak álmodozom az 1.8-as, vagy turbós mototokról, de talán jobb is. Biztos vagyok abban, hogy azoknak a motoroknak a költségei még magasabbak, mint 1.4-é.Egyébként ebben a kategóriában (tehát nem 10 éves Swifthez viszonyítva) sokan mondták, írták, hogy a Skoda szervizek igen kedvező áron dolgoznak. Ez is majd évek alatt fog kiderülni. Mondjuk van egy szerelő, akihez évek óta járok, Ő is nyugodt szívvel ajánlotta a típust, és ezzel azt is, hogy a jövőben is járhatok hozzá. Ebben reménykedem még, ha hozzá is kell nyúlni, nem vernek át. Azt is olvastam több helyen hogy vannak speciális hibák, amikhez egyszerűen nem értenek a (márka)szervízben....pesze tudom, hogy a net sokat elbír.
Köszi a tanácsokat, gondolatokat, be fogok számolni a tapasztalataimról.
g.
Számomra nagyon fontos a megbízható forrás, nagyon sok esettel találkoztam, ahol több 100.000 ft-ot buktak emberek/barátok/ismerősök használt autón.......én nem szeretnék.
u.i.: ma vezettem egy 1.9TDI Octaviat (2006-os) egy álom volt...
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #8436 üzenetére
Hát én pont tegnap vezettem a szolgálati autókat bent a garázsban.
Át kellett velük állni a jégkár veszélye miattNa szóval beültem és izé.
Esküszöm nekem a 2-es golf kényelmesebb volt.Mentem vele kicsit és akkor már egészen hozzászoktam, de azért amikor beültem reggel hazafelé az enyémbe akkor csak azt mondtam, hogy ez az autó
A váltója nagyon pontos nagyon röviden jár.A féke hihetetlen durván fog, azonnal blokkol. Tehát megállni meglehet vele. Viszont ami nem tetszett az az, hogy ugye én egy 190cm emberke vagyok és a lábaim például nem fértek el akár hogy állítottam a szerkezetet. Az enyémben ha az ülés magasságot letszem kb. középre akkor már tök jól elférek.
Octavia 1.6 volt a 3 tesztpéldány, meg egy RS.
Na de arról inkább nem beszélek, mert az viszont tényleg egy álom.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #8448 üzenetére
Egy kérdés hozzád mint szakihoz.
Elképzelhetőnek tartod, hogy az enyém motorjához valami tuning bubus hozzápiszkált?
Csütörtök péntek M5-ön haladtam Kiskunmajsa oda vissza.
Lefelé még csak 130as tempó finoman egyenletesen de hazafelé megszállt az ihlet és 160-at kihúztam az autóból 4000.-es fordulatnál.
Anno nekem azt mondta mindenki ezek az autók 5500ig bírják.
Mi lehet a kisautómnak a vége?
Nem mint ha ki akarnám próbálni mert az asszony már 160nál is sírt rít, hogy baj lesz ebből.Egyébbként meglepően kényelmesen vitte a 160-at.
Olyan volt mint egy jól autózható sebesség.
Az apró rezgések is megszűntek 140felett.
Néha egy két erősebb szélnél szó mi szó kapaszkodtam a kormányba de ezen kívűl nagyon elégedett vagyok a szekérrel.
Renault power
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #8461 üzenetére
Jah, rootkiller fórumtárs, most rákerestem. Kár, hogy most nincs itt. Priviben nem jó, az nem nyilvános. Majd ha látom, hogy ideír, beírok neki. Egy hozzászólás lesz, és az csak külön neki szól. Hozzáteszem, ő az egész topic -unknak szánta azt amit akkor írt.
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #8503 üzenetére
Azt tudjuk, hogy a bogarak valahogy elkerülnek. Vagy csak hátrafele közlekedsz.
A bogarakat a kúton a mosónál - lehetőleg frissiben lecsapatom - a nagyja le is jön.Andris, Dodinál minden megoldható, csak píz kérdése.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Crohn betegség
- Főzőcskés topic
- Battlefield 2042
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Futás, futópályák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- profi traffipax védelem és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest