-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz realist #162371 üzenetére
Tervezett futás? Rugalmas periódussal vagy 10/15 ezrenként fixen cserélve az olajat? Focvis hozzászólásai között találsz releváns információt olajcserére, csak az olaj kevesebb neked. Féket pl. Kauffernél meg tudod nézni, munkadíj változó. Ha nem akarsz ilyenekkel szórakozni, tartós bérlet, Skoda magánszemélynek is engedi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz realist #162378 üzenetére
Az első 4 év szokott csak kötelező szervizlátogtás lenni. Ahogy fognak kopni a dolgok, úgy fognak nőni a számlák. Modern autóval én nem terveznék 10 évre, max 6, utána el kell adni és venni egy újat, ha költséghatékonyan akarsz autózni. 6 évesen még van ára és nem neked fognak jönni a tervezett avultatás számlái.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz realist #162378 üzenetére
Néz utána hogy nincs e olyan opció mint a Dacia-nál
EASY SERVICE
DUSTER 1.6 16 V 140e Ft-> Szerezzen 4 évre szóló garancia kiterjesztés + karbantartás csomagot
[link]
Öcsém ezt meg is vette nyáron a DUSTER-hez, meg a +garanciát isCsak van ilyen csomag egy nevesebb márkánál is
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz realist #162395 üzenetére
A vizeletem azt súgja, hogy az RS felnije 7,5" széles; a Golf 5/6/7 GTI-é biztosan annyi és az ET-jük is egyezik. Utánajárok.
Megcsalt a sejtésem; Octavia 2 RS esetén csak a 18" gyári 7,5" széles, a 17" ellenben 7"; (GTI-n a 17" is 7,5").
Így kicsit béna lenne, mert kívül 2 mm beljebb megy, de a fő probléma, hogy belül 14 mm-t megy beljebb; ott nem tudom, hogy nem okoz-e gondot. [link][ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz realist #162602 üzenetére
Szvsz az Octavia elég magas futóművön áll - nagy a rés a kerekek és a sárvédőív között; ezt csökkenti a sportfutómű és valamivel agilisebb lesz kanyarban; DE rázni fog az autó.
A vezetői profil-választásnak sok értelmét nem látom DSG és állítható karakterisztikájú futómű nélkül. Az 1.5 TSI Octiban talán csak normál és eco (+individual) mód lesz. Nem egy drága extra (40 K Ft körüli), de inkább másra költeném az árát ( pl. szebb felni, jobb ülés, ülés fűtés, Android Auto, stb.).
Manuális, normál (sport)futóműves GTI-t az idő min. 95%-ában normál módban használtam; a DSG-s, állítható futóművest aránylag sokat használom városban comfort állásban, így kevésbé fáj a sportfutómű. -
veterán
válasz realist #162604 üzenetére
Nem tudom - úgy sejtem nincs - sport mód a nem-RS Octiban, kérdezd meg a szalonban.
Az 1.4 TSI-t szerettem, ill. a fórumtársak is kedvelik; brumi1024 fórumtársnak van 1.4 TSI ACT-je, viccesen jól fogyaszt. Múltkor ültem Octi kombi 1.4 TSI 150 lovasban utasként, igen jól lépett. Az 1.5 TSI az 1.4 továbbfejlesztése, itt még nincs tapasztalat vele.
-
rbalint88
addikt
válasz realist #204955 üzenetére
En gyarit kerdeztem, kb egy eve a gyari kameraval 150k volt nagysagrendileg. A Passat kameraja alig kerul tobbe es ott fordulnak a vonalak kormanytekergetesre.
Nem kizart, hogy ra lehet kotni masfelet is, de a gyari, emblema moge rakott idojarasvedelme es a gyariassag megorzese miatt en nem gondolkodnek masban
(off autoban a rendszam felett van, dzsuvas idoben hasznalhatatlan, allandoan torolgetni kell) -
Bandit21
addikt
válasz realist #204968 üzenetére
Itt nézz körül. Nekem is 1.5 TSI van, Kodiaqba kezivel. Lassan 2 év és lassan 20 e km után nem tudok még hibáról beszámolni. A benzin árstop alatt nem kapta meg az OMVax motion 95 ot (mert nem volt) és valószínűleg emiatt rangatott egyszer.
Amikor átvettem annó mondták hogy kb 10 e km után kelleni fog bele egy kis olaj, kaptam is egy litert hozzá. Kérte kb 12 ezer után, bele ment a fele talán/ lehet csak harmada.
Csináltam köztes olaj cserét 15 e km körül 1 ev 4 hónapos korában.
Emiatt a 2 év szerviznel szerintem 22-23 lesz még csak benne ezért ott valószínűleg kimarad majd az olajcsere, 30 e később lesz meg.Ha 17-19 között keresel akkor talán arra figyelj hogy olyat vegyél amibe volt köztes csere az ártani nem art neki. De ha valaki 30 ezrenkent csinálta az se maga az ördög.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
rbalint88
addikt
-
rob210
nagyúr
válasz realist #205002 üzenetére
Nem a tulaj azaz eladó, megnyitja az appot.
Ott pedig látsz mindent.
Kilóméterállást, mikor milyen olaj volt cserélve.
Mikor volt vezérlés mikor esedékes a következő, benne vannak a gyári leírások, hogy egyáltalán mi való bele.
Mikor és hol volt utoljára szervízben.
MAgyarán valóban lekövethető az előélete.
Ha a tulaj suta és nincs neki ilyenje, akkor ott vételkor beregisztrálod te az alvázszámot és a digitális szervízkönyv 2-3 perc alatt befrissül és látod mind azt amit már leírtam.Renault power
-
K Norbi
addikt
válasz realist #205182 üzenetére
Régen mindig mondták nekem, hogy az öregek nem autó kímélően vezetnek..
Kezdem belátni hogy igazuk volt.Lehet benne igazság..
Tehén méretű kátyú az úton belebasszák úgy, disztárcsa is repül róla
Körbe van padkáza minden kerék.
2 esbe padló gázzal indulnak.
A váltót néha kicsit megdaráltatják..
Lefullasztják a motor bármikor, bármilyen sebbégben.Szoktam látni miket művelnek, nem semmi amit a kocsival tesznek
És azt nekem ne mondja senki hogy ilyen olyan jól vezetnek.Már én érzem magamon, hogy nem úgy vezetek mint 20 évesen.
Nem úgy látok este, fárad a szemem, reflexeim fele olyan jók. -
Qru
MODERÁTOR
-
imyourfriend
őstag
válasz realist #205337 üzenetére
Ki kell fogni a jó darabot és el sem akarod adni, nekem egy vénebb, 2015-os O3-am van kifejezetten meg vagyok vele elégedve olyan állapotban van 5-ert se adnám oda. Na persze aztan kifognek valami vackot azt meg szerelhetném egész tavasszal. Erre is kellett költeni nem arról van szó, de hoz visz az igényeimnek megfelel és ez a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz realist #205666 üzenetére
Szerintem előfordul, hogy csak hátul van "szőnyeges" bevonatú dobbetét, elöl meg sima műanyag. Ha abszolút mindenhol gyári fény van és érintetlen csavarok, nem aggódnék (sőt, a szöveteset is kicserélném sima műanyagra, ne rohassza a lemezt). Octavia 3 facelift? Lehet van is újkori kerék fotóm, amin látszhat...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest