- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Minden kocsinak "jót tesz" lehet szívó vagy feltöltött, dízel, benzines vagy éppen gázos.Tök mindegy.
Sógorom a mindössze 61 lovas Lupo3L -t hajtotta meg így egyszer.Annyit tudni kell a kocsiról, hogy eco módban 1500ford./perc-nél elvált az automata váltó.Ezért ott szinte 99%ban kímélő fordulaton megy a motor 1000-1400között.Ezért könnyebben le is rakódik benne minden szutyok (kipufogó).Budapestről indultak Győr mellé egy esküvőre, persze szokás szerint késésben voltak.Autópályán sikerült behozniuk az elveszett időt.Nem mondom meg mennyivel mentek de aki ott élőben látta végigsöpörni a belső sávban a kis egérkamiont az szerintem azóta is ezen röhög
.Elmondása szerint már hazafelé vezető úton sokkal erősebnek érződött a kocsi.Kiégett a lerakódott korom a kipuff.rendszerből a turbó geometria is helyreállt stb... Egy 150-200lovas autóban nem veszed észre azt a visszakapott néhány lóerőt de egy 60lovas kocsiban jobban feltűnik.Szóval egyetértek vr6 -al.Néha ráfér egy kis kiégetés.De csak ésszel és minden esetben vissza kell hűteni a motort.Tartós komoly terhelés után járatni kell alapjáraton kicsit.Igen, még a szívó benzinest is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Tőzsde és gazdaság
- Könyvajánló
- Hálózati / IP kamera
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android szakmai topik
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...