- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #10056 üzenetére
Ja, abban mondjuk egyetértek, hogy egy tízmillkás kocsiban ne legyen már kurbli. Az más kérdés, hogy ez egy a4, alsó-közép kategória, 1,6-os motorral is akár, így extra. Egy a6-a8-ban már talán más a helyzet. Szintén hazánkra jellemző ez a spórolás: dvd legyen benne, de hátul jó a kurbli is.
Az én szaromba is széria volt, de az az FR verzió miatt. Nem lenne baj, ha kurblis lenne, de jobb így.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #10060 üzenetére
Nah.
Az A4 -es motorpaletta.(csak az A4) Én azért írtam ezt, mivel a 3.0TDi a diesel erőforrások csúcsa volt.
Diesel:
1.9 PD TDI
2.0 PD TDI
2.5 V6 TDI
3.0 V6 TDIBenzin:
1.6
1.8 T
2.0
2.0 T FSI
2.4 V6
3.0 V6Magyarul, az a 3.0 -ás TDi az egyik csúcsmotor volt. Ez meg is látszik, mert nagyon kevés van belőle. Az összes közül ezzel a motorral volt a legdrágább az A4 -es.(S4-RS4 az nem A4 -es)
1.6 -hoz meg tudtommal nem lehetett quattro -t rendelni.Majd csak megtalálom az igazit.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
siti
senior tag
válasz VR6-Fan #10152 üzenetére
15e-ként kap olajat, meg 3-4ezrenként fél liter frissítést (mint a szervíz pack a vindóznak)
lehúzógyűrűre már gyanakodtunk egyszer, de ilyenkor mindig jönnek nekem a 12liter olajat evő 25éves opellel, hogy minek ezt szétszedni még? csak 2 liter...[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
DeadMeat
veterán
válasz VR6-Fan #10156 üzenetére
Nem normális?Haverék borája ua motorral 1000km/ fél lityit evett,szerviz azt mondta rá,gyári adatokon belül van.A mostani 5-ös szintén a 8 szelepes változat 1000/litert eszik,ugyan ezt mondták rá.... Márkaszervíz rulez.......
Esetleg benzinszűrő eltömődés?Nekem csinált ilyet miatta,talán pillangószelep pucolás?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10178 üzenetére
Az offba helyezett kérdésedet én is feltettem már magamban...de eddig nem jöttem rá.
Mondjuk csodálkoztam volna,ha pont neki ne lett volna valami szakvéleménye erről.
Továbbá azon is csodálkoztam volna, ha nem említi meg ,hogy mennyire szereti most az autóját,mert az sokkal jobb mint minden más mer' azza' sose nincsen semmi gond se..stb. -
siti
senior tag
válasz VR6-Fan #10178 üzenetére
benzinszűrő is idén, a 120as szervíznél. ha nem, akkor két éve. (apukám cserélte, mielött vki kitalálja, hogy akkor se volt)
légtömeg mérő mondjuk már kétszer volt cserélve (tavaly, meg 4 éve). Ezt mindig kicserélte a márkaszervíz, ha véletlenül odakerült, nekem sose tünt fel hogy valami bajt okozott volna és a fogyasztás is normális volt. Hónapja volt gépre kötve, akkor nem adott hibakódot semmi.viszont a lényeg, hogy autóm rendbe jött, nem csináltunk vele semmit, ugyanaz az olaj, benzin, gázpedál és vígan lelkesen pörög 6e-ig. Meggyógyult magától, kéremszépen ez a vw technika, amit más nem tud. tavasszal azért átnézzük az egészet a benzinpumpától kezdve a kipufogóig.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-NOKIA-
Ármester
válasz VR6-Fan #10323 üzenetére
benéztem, tibi666 sorolta az utolsó helyre.
Érdekes, én ültem olyan audiban, ahol szinte ugyanolyan volt a beltér mint a cordobám-ba, kivéve hogy ott króm volt a légbeömlő, a váltó, meg a kézi.
Viszont skodát még csak minőségtelen műanyagokból láttam, no meg a sok panaszt hogy itt estik szét a beltér, ott esik szét, kiesnek a gombok.. -
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #10368 üzenetére
100lovasat nem vezettem, csak a dízelt, talán 136 lovas, ha jól emlékszek, de az szépen megy, és elég jól szigetelt, nem hallatszott, hogy kerepel.
Na ja, de a rendőrautókban nem dízel volt.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #10370 üzenetére
Na ja, de mikor máshol volvo, saab, mercedes, meg vw passat a rendőrautó, akkor itthon egy f astra, vagy niva 2009-ben elég hülyén nézne ki.
TT-t kb minden harmadik audi/bmw/merci/stb kategória alázná. Talán 530d bmw is...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
neduddki
nagyúr
válasz VR6-Fan #10388 üzenetére
HI!
2 van:
- mennyi kent toleral az fsi motor ill. nem is a motor hanem a katalizator? /vegig gugliztam a fel vilagot mar mindenfele eloirast vegigolvastam tom a ekntartalmat 2005 elott utan, felfrisitettem ez emlekeim mije nem jo a ken bele, ujranesztem a retegesfeltolteses cuccaim(hu ezt nagyon elveztem:- ) ), csak arrol semmi mincs hogy valojaban mi az a kentartalom /mennyisegt/ es mennyi ido ami/amig szetmarjk a katalitikus reakciot ado vackokat, mert ugye egyetelmu hogy reszterhelesben a kozvetlen befecskendezesu motor baszott nagy lambdaval dolgozik, amibol meg szepen kenes ill.kensav leszen; ill. emlekeimben elt meg egy ojjan hogy a kozvetlen befecskendezes mechanikai reszei nem igazan toleraljak a magas kentartalmat, de ez inkabb dizelekre igaz/
- hova a pekbe tunt a 1.6fsi motor /na erre nem kerestem ra, de ez a 100eves audi blokra kerult direk hengerfej? en leglabbis igy emlexem /koszi
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #10396 üzenetére
első tipp az volt, hogy beázott/párásodott valahol, gyertyák teljesen újak, többit nem tudom, most idő sincs már megnézni
egyébként ahogy irtam ugy kezdődött h alapjárat nyista, tartottam a gázt akkor forgott, aztán pár perccel később már alapjáraton se fulladt le, illetve a motornak se volt 'beteg' hangja, de amint adtunk neki egy gázfröccsöt rögtön jött egy pillanatnyi dadogás a hanggal de utána rendesen felpörgött, és a jelenség ugyanez volt párszor megismételve gáz ad/pillanatra ledadog/felpörög rendesen
amit irtál kábeleket, osztófedelet, rotort ha lesz idő még ma csekkoljuk
vizet csak azért irtam h esetleg lehet e valami összefüggés, bő egy hét mulva lesz vezérlés csere mert mióta megvettem arra még nem futotta, akkor ugyis lesz vizpumpa csere is és meglátjuk, remélem nem lesz komolyabb baj és a vezérlés csere nem fog átcsapni motorgenerálba
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz VR6-Fan #10398 üzenetére
hengerenkénti befecskendezős, erőtlennek nem tűnt olaj is rendben van, mondjuk reggel óta nem is próbáltam vele menni, kartergáz se súlyos (úgy tudom azt elvileg érezni is lehet ha már nagyon durva)
benya mol-tól van, általában ott tankolok azzal nem volt eddig probléma
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10417 üzenetére
Nekem csak a szimpla 2 es kell.
De arról minden
Sajnos rossz hírem van nekem is megszűnt a kedvezmény.
Hívtam ma a srácot, közölte megszűntette a főnöke a dolgozói kedvezményt.
Így most nekem is fáj a fejem, honan szerzek majd alkatrészt.Ráadául úgy néz ki az AC-pumpámnak átszakadt a membránja.
Több olaj van az autóban mint amikor betöltöttem.
A fogyasztásom kb 1 literrel megnőtt.Ez erre utal ha jól sejtem.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs