Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brave_86
aktív tag
válasz bitpork #177681 üzenetére
Nem volt semmi folyási nyom. (de a leeresztett olaj elég fekete volt, ahogy a képen látható)
A feltöltési mennyiség is azonos volt azzal a mennyiséggel, mint amit leeresztettünk.
Úgy érve, hogy a betöltő helyen már elkezdett visszafelé/kifelé folyni az olaj.
Értem, hogy eladó a szakszerviznek a gyári olaj, de mit kezdjek 3x1L-el, ha a feltöltési mennyisége csak kb 8dl? (1liter= 6240Ft) -
csababarca
őstag
válasz bitpork #177724 üzenetére
Teljesen változó, most télen több rövidebb út van benne (15 km), munkahelyre.
Nyilván ha egyben megyek akkor jobban fogyaszt.
A 120-125ös tempónál nagyon jó a fogyasztás hosszútávon egyébként.
130 felett már rosszabb.Ezek a rövidebb utak nem tesznek jót az autónak, de december-januári hidegekben nem járok bicajjal munkába.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #177769 üzenetére
Hát az más dolog, de persze van benne igazság.
Ezekre tényleg csak 10 év múlva tudunk csak választ adni. Addig csak találgatás.Mondjuk egy jó minőségű rendesen hűtött led valóban veszít a fényerejéből 10-15%-ot az elején... de nem évről évre.
Otthon vannak olyan led izzók az udvaron aminek alig ment el a fénye és 10 éve használjuk.
Pedig akkor még nagyon más technológia volt egy sima E27-es izzóban is.
Ezzel is az a baj hogy Szándékosan csinálják szarra!
:SA Xenon-t is szeretem, és az is nagyon jó technológia.
bul07 :
Értem én amit mondasz és van is alapja, de a led technológia (mint minden más) rohadt gyorsan fejlődik. Manapság is kapni utángyártott xenonos lámpákat kompletten max 200 ezerért. Biztos hogy nem lesznek ezek ilyen drágák (csak indulj ki abból hogy 6-7 éve egy Ledizzó ami fele annyit se tudott mint most került 3000-4000 frointba most pedig 400-800ft
(ha valóban áttérnek a ledre, a xenon helyett , pláne ha még a halogént is száműzik... olyan szinten lesz tömeggyártás belőle, hogy tizedére csökken az ára újonnan is.)De ezek csak találgatások. Majd lesz ami lesz.
De szerintem a sima halogén lámpáknak lassan lefő a kávé...I-sti :
Akkor ideje cserélni mert azért annak már láthatóan gyengülhetett a fénye, ha mákod van akkor nem kell projektor csere meg lámpa takarítás.
Sajnos az én A6 4F-emre is jellemző hogy maga a lámpa is kurvára elöregszik/megég a projektor stb és izzó csere után is szar lesz. De ez nem minden esetben igaz.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #177769 üzenetére
Nem az evektol oregszik a LED, hanem az uzemoraktol. Az evi 10% oregedeshez evi 15000-20000 orat kell bekapcsolva tartani. Ezen felul lehet meg hosszitani az elettartamon, ha nincsenek maximumon jaratva, illetve rendes hutest kapnak. A fenyero csokkeneset, ha ertelmes vezerlest keszitettek, akkor lehet szoftveresen kompenzalni, ugy hogy nagyobb kakaot ad ra, felteve h hagytak tartalekot.
Amugy a panelen a LED dioda erteke csak par ezer forint/darab maximum. Majd ha sokan csinaljak, akkor a munkadij is alacsonyabb lesz. De azert 5-10 evente 40-20ezer/lampat kifizetni erte nem egy nagy dolog, xenont cserelni sem sokkal olcsobb. De a xenon elettartamanal meg igy is tovabb birja.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #177787 üzenetére
Persze, de a motor hutokorenek is Mondjuk nalam mar kellett vizhuto ventit cserelni, mivel meghibasodott, az is 100ezer volt, szoval kb. egy arkategoria egy lampa felujitassal. Kvazi uzemszeru kiadas mar ezeknel.
Amugy a 15-20ezer ora mar valamennyire kompenzalt ertek, pl. egy cree LED-re 50ezer orat mondanak. Csakhat a meleg oregiti, egy autoban konnyen lesz melegebb, mint pl. a lakasban.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #177790 üzenetére
Csak eloszlatja a burkolat falara. Lasd laptop tapegyseg, az is a muanyagdoboz oldalan adja le a hot es elegendo. Igazabol nyilt csak ugy lehetne a venti, ha a bordat kivezetnek a kulterbe, ugy, hogy az IP besorolasa ne valtozzon a buranak. Sokkal nagyobb macera.
(#177791) macilaci78:
Ugyan igy 3 fele van a karosszeriara, festesre, turbora, motorra, stb. stb.. Nem tudom ez miert gond.
Poziciora forrasztani nem egy nagy muveszet, persze ne a jozsi bacsi a pillanatpakaval kokanyolast kepzeld ide.[ Szerkesztve ]
-
-
seller007
tag
válasz bitpork #177974 üzenetére
Vajon van olyan elvetemült használtautó vásárló akinél pozitív élmény ha előző tulaj gyári olajat/szűrőket ad egy nem garis használt autónak
Példának megnéztem, nálam ez lenne a költség különbözet: 2500ft bosch olajszűrő vs 3200ft gyári, 12ezres castrol vs 15 ezres gyári. -
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #178129 üzenetére
Én úgy tudom, az Audi nagyon sokáig rászokott a DSG-re.
2012 körültől 2018 ig minden 3.0Tdi változat S-Troniccal volt szerelve (Mellesleg nem is jó egyik se) kivéve mint nekem is a Dupla turbóst, gondolom nem bírja ezért az ZF Tiptronic.
Rájöttek hogy a DSG nem való a Quattro 200+Lovakhoz, ezért 2019-től az új Audikban megint Tiptronic van az egy turbós 3.0TDI-hez is.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Rivaul
addikt
válasz bitpork #178195 üzenetére
Szerencsére annyira nincs szükségem ilyesmire. És ezért akarok egy másik kis benzinest, hogy ha még is szükség van akkor legyen arra is megoldás. Szerintem ez nem lesz egy végleges dolog amúgy sem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #178213 üzenetére
Yodamester 1,8-as fogyasztáshoz képest sok bármilyen suv hibrid pályán. De még egy HSD-hez képest is sok. Nincs ezzel semmibaj. Egy magas felépítésű autó nyilván többet eszik. Ezért is felesleges párhuzamot vonni teljesen különböző autók között. Most az én kocsim már 1,5-öt ír az elmúlt 1500 km-re. Teljesen baromság bármihez hasonlítani.
SUV 10 litert eszik, ennyi, nem sok a saját ligájában. Sőt..
A Q5, 2.0 CRTDI evett 8 litert pályán haladva, teljesen rendben van. Ugyanez a Passat B7-nél már megállt 5,5 körül. Az 1.4TSI (GTE) meg Golfban is megeszi a 8-at.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz bitpork #178209 üzenetére
És Kiskokó: Köszi a gyors válaszokat!
Őszintén szólva elég nagy zavar van a fejemben ezzel kapcsolatban! A5-ös Audit szeretnék venni, Németországban és itthon is nézelődök, és elég gyakran találkozom adaptív futóműves autókkal. Van pár amit Magnetic Ride-dal hirdetnek, és van pár olyan amit csak simán adaptívnak. Azt látom, h a Drive Select benne van az összes ilyen autóban, de ha jól tudom alapból csak a csillapítás erősségét lehet állítani.
Az a vicces, h a konfigurátornál is csak két extra opció létezik az A5-nél, a sport futómű, és a komfortos csillapítás. De a komfortra csak annyit ír, h "szabályozással". Nincs részletes leírás róla, h ez pontosan mit is jelent.
Az autó amit tegnap néztem ki, egy három éves S5-ös, tehát még egy év gari van rá. De mivel én két évre terveznék vele, így egy évig gari nélkül lennék. Viszonylag régen hallottam "rémtörténeteket" A8-as Audikról amiknek 100 ezrenként szüksége volt egy elég költséges futómű felújításra (több mint 1M ha jól emlékszem) - ezért tartok ettől egy kicsit.Kiskokó: Ez a 300 ezres futás több mint biztató!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bitpork #178233 üzenetére
Köszi a részletes leírást! Őszintén szólva új autó vásárlásnál messze elkerülném ezt az opciót. Csak mivel magamnak általában (mindig) használt autót veszek, ezért legtöbbször nem 100%-ban olyan a konfiguráció amilyennek szeretném.
Illetve azt még mindig nem tudom, h egy adaptív futóművel hirdetett 2017-es S5-nek milyen felfüggesztése lehet?! Durva, h az Audi hivatalos honlapján sincs erről semmi infó.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bitpork #178545 üzenetére
Első-hátsó tárcsa/betét minimum 600k szakszervizben. Elvileg nem cseréltetheted máshol mert még garis az autó. Bár ebben nem vagyok teljesen biztos. A BMW szerelő ismerősömmel most cseréltetett 4 fékbetétet egy fél éves 740d tulajdonosa, miután a Miskolc Motors adott rá egy 500k-s árajánlatot. Igen, jól olvastad! 500e HUF a 4 fékbetét plusz a munkadíj Ő azt mondja, h ezzel nem bukták a garit, de nekem azért vannak ezzel kapcsolatban kétségeim.
A magnetic ride-ra kb egy hete írták itt nekem a srácok, h 100ezerig valószínűleg nem kell hozzányúlni. Így attól nem igazán tartok.
Neoteric: Köszi, most már én is tudom.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
tomrRRR
senior tag
válasz bitpork #178668 üzenetére
Van igen, P0171 és P0411 ez a 2 hiba volt, meleg első inditáskor nagy nehezen akar beindulni, azután már nincs gond vele szépen megy, a P0411 100-200km előjön, amikor hideg volt az idő szépen indult, de most pár napja köhög. egy VW Passat 1,6 Benzines ALZ motorkodú beszélünk.
Akit én ismerek, mind bezárt.
MOD
Van hibatároló tartalmad?[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
kisza25
félisten
válasz bitpork #178693 üzenetére
A skoda 1,4 75/100 lovas az ugyanaz motor, mint az 1,4 86 lovas? Mert a hengerfej még az előbbi kettőben sem ugyanaz.
Meg akkor mivel lehet venni? Az 1,6 105 ló sincs jó hírben, az 1,2 tsi sem[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
c00per
tag
válasz bitpork #178814 üzenetére
Megerositenem!
A4 B7 gyari 1 din helyere rakott az elozo gazda rns-e fejegyseget.Hozzam mar igy kerult.Furcsa volt, hogy a ket hatso ajto illetve a melynyomo nagyon gyengen szol.Nekialltam feltarni a hibat.Eloszor azt hittem hangszoro problema.Kicserelgettem semmi javulas.Utana erositot vettem kezelesbe.Kicsereltem a gyarit egy boltba vasarolhatora meg rosszabb lett a szitu.Ha felkapcsoltam a lampakapcsolot akar helyzetjelzore eros visito hang jelent meg a ket hatso ajtonal es a melynyomonal.Kiszedtem a fejegyseget lattam mar valaki mokolgatta a kabeleket.Rendbe raktam azt a reszt meg huztam uj rca kabelt hatra az erositohoz.Semmi javulas.Utana meg varialgattam, hogy az erositot kulon akksirol huzott kabellel neztem vagy a fejegyseget kulon de semmi.Foldhurok megvolt mindig.Kulfoldi forumon irtak masnak is elojon ez a hiba, ha kicserelik a fejegyseget rns-e szerkezetre.Venni kell egy ground loop isolator nevu cuccot.Ezt az oregem mar a kezdet kezdetem mondta, hogy trabant/wartburg radional voltak ilyen zajok mint nekem, de nem hittem neki :D Nos ezzel a kis 2ezer forintos vacakkal megszunt minden bajom.Arra jo volt, hogy gyakoroltam az elektronikat, meg felfejleszettem a gyari zenet :D
tomszli11 kolleganal, ahogy bitpork is irja fantomtap tud varialni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen