-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10778 üzenetére
vissza váltásoknál nagyot csattan a motor pl, vagy magas sebességi fokozatban amikor gyorsítasz akkor is csattanhat egyet, attól fűgg melyik van elszakadva.
kell egy akna, rá állsz 2-be be kézi betéped valaki nézi a bakokat te meg ráengeded óvatosan a kuplungot hogy feszüljön a motor, ugyan ez rükiben is.
vissza váltani meg gáz fröccsel illik ha így tetted eddig is akkor nem szóltam!
rob210:nekem is az adta meg először magát a kocsin, a difi mögött lévő, hejj a sok motorfékezgetés...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
rob210
nagyúr
válasz Kickass #10849 üzenetére
Annak van előnye. ha kívülről nem szép.
Nem lopják el.
El ne kiabáljam nekem mázlim volt, a multkor parkolóból egymás mellöl a két golf közül nem az enyimét vitték el, hanem a szép állapotút ami mellé kicsit félve álltam oda
De én legalább nem sírtam el magam, amikor kijöttünk a boltból.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10876 üzenetére
Csocsi!
Hijoin, nem egy prénium márka, de az ár érték aránya jó szokott lenni, bár amit linkeltél dárga szerintem.
Zender elég jó cucc, amit linkeltél nekem személy szerint nem tetszik és nem is állna valami jól.
a BBS meg gyári prénium márka, ennyi, viszont én a CH helyet mást néznék!
pl:[link][link] ez elég disznó ez még szebb szerintem, bár RM-el lenne az igazi ->ilyenből van gumistul kupakostul egy garnunk eladó, elvileg.
osztó körre neked 4X100 kell, bár gondolom ezt tudod, ET-re meg 30-40 közt kb +/-10%.
más: lehet picit túl lőttünk a célon és túl erős lesz
éppen hogy nem lóg ki"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10912 üzenetére
ennyi.
mert aki már a gengszter váltás óta ide hordja az épp aktuális vasát, nyilván annak picit más áron, rugalmasabban dolgozik az ember...
de hogy az utcáról beesik valaki és még én fizessek azért mert megcsinálhatom a kocsiját...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10921 üzenetére
áhh mi ez valami cross-country edition ?
nem rossz de egy pici ültetést elbír, amúgy mi ez valami ET40?
o_tom:nem (hál isten ), de láttam már ezt azt.
neked már a 180-as verzsön lesz azt hiszem és talán már az nagy csonkos K03-ommal, azok jah 2000-től elég jól megindulnak, de erről pontos infot tomcsi fog tud ni adni neked.
szűrők?! mann...
olaj lábadtól függően 10w40 v 10w60 (esetleg ha nem vészesen kopott a motor vagy nem csipegette eddig akkor 5w40), mindenképpen VW minősített olaj kell benne (apró betűs rész VW 505. ...) de pl Castrol Edge, nem rossz bele.
olajat/levegű-olaj szűrőt maximum 10e km-nként cserélünk.
benzin szűrőt meg max 30e km-nként, gyertyát attól függ milyen kell bele (motorkod alapján ki kell keresni) 60e v 120e ként.a gyertyára kényesek nagyon (meg az olajra is), tehát csak is a bele valót, az új fajta motorokon szeretettel pusztulgatnak be a trafók is.
árban álltalába közepes szinten mozognak a cuccok hozzá.
de pontosan utána tudsz nézni bárdi/tlx/unix/ stb..turbora vigyázni! hidegen nem üvegeljük, melegen picit hűtjük!
okádia használatival sajna nem tudok szolgálni
m3tr0: akár 20VT-m is lehetne az is 1,8-as és volt GTI-ben
vagy lehetne a kettesben is, csak a franc tökölne annyi feles elektronikával, mostanira csiga OME ECU és indul a mandula"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #10939 üzenetére
TA és társai azt vegyen az aki 165/40-es gumit rak a 8 col széles felnire és lábujj heggyel nyomkodja a gázt...
egy rendes állítható 200k körül kezdődik...
értelmes kompromisszum -20/30/40-es minőségi rugót venni.
arra figyelj ha a gátlók a végüket járják, akkor hamar kifogja nyírni őket, meg cserélj leglaább első torony csapágyat
enyémbe is -40 van igaz télen nem nagyon használom a kocsit
és idővel én is szeretnék majd állíthatót, bár nem azért hogy rommá ültessem a kocsit, hanem hogy pl keménységet és karakterisztikát tudjak állítani"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz Kickass #11073 üzenetére
Mentsd le a képet nagyítsd ki bármilyen képszerkesztővel úgy jobban észrevehető.
Hidd el ehhez nekem szemem van.
Azt ugyan nem tudom miért, mert nem vagyok karosszéria lakatos, de rengeteg ismerőssel voltam már autót nézni és ezeket mindig kiböktem.
Ezek képezik az alku tárgyát.
Mert egy kis barkácsolással be lehet az ajtót állítani, viszon 5-10ezret el lehet engedtettni miatta az árbólRenault power
-
tomcsi23
veterán
válasz Kickass #11256 üzenetére
Elsőre ékszíj?
Másik: ha nem horpadt be, akkor esélyes, hogy nyom nélkül lejön egy kis polírral. Ha behorpadt, akkor is lejöhet, csak a horpadás lesz egy másik kör. Nehogy elkezdd lefestegetni idő előtt!
Amúgy rühellem én is az ilyen köcsögöket, pár ajtónyomot már én is szereztem. Még akkor is, mikor a világ végére álltam, ahol sehol senki. Hát nem szorosan mellém állt a parasztja?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Kickass #11288 üzenetére
Ha már láttad képen, akkor tudod, fekete kocsi, alufelnivel. A mosás utáni légyfing is meglátszik rajta. de volt már olyan is, hogy reggelre úgy körbefosta valami madárcsapat, hogy alig láttam ki a szélvédőn.
Pilács, ha azt nézzük, hogy 2e km-enként beletolt 1 lityi olajat (2-4e Ft), s nem sokat mész vele relatíve, akkor még elfogadható lehet a töltögetés, a javítási költséghez képest. Arról nem is beszélve, hogy folyamatában lesz az olajcsere.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Kickass #11292 üzenetére
Pikpak találsz képet. de lehet, holnap készül egy-két friss is.
Amúgy a madárszartól parázok, hamar belemarja magát a fényezésbe. Köcsög biomadarak, mi?Pilács: ha nem is friss, de tuti nem lesz elhasználva az olaj.
Neoteric: mi a fene történt, amitől vészt érzékelt amúgy tényleg nem ártana alánézni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
prmcsk
addikt
válasz Kickass #11577 üzenetére
1000km-en megint elment majd fél liter
Nézz alá, mert az nem elég, hogy nics folt a motor alatt, 1000-en fél liter, nem is lesz. Elég, ha könnyezik valahol és a menetszél, meg elkeni az alján.
Hiába nem füstöl, ha nincs nyoma, a motor eszi meg ezt a keveset, csak nem látod.
Ha egy, vagy kettő fogyna, azt látnád...zooo8800
60 liternél még soha nem tudtam többet beletankolni, pedig világított a tanklámpa rendesen.
Óvatos chiptuning, 502 csúcsok, ha odalépek menne ez, mint ökör.
Nem taposom, max 120 (bejáratós)
Pesten ritkán járok.
Nincs nyél gáz, majd nyél fék, abból már kinőttem, igyekszem a forgalom ritmusában vezetni, ami a motorfék használatot illeti.[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Peter789
senior tag
válasz Kickass #11693 üzenetére
ha van rajta motortér burkolat, akkor nézd meg nem bomlott e meg valahol. ha nincsen, akkor körbenéznék hogy létezik e hozzá...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz Kickass #11697 üzenetére
motortér alsó burkolatra gondoltunk, nem felsőre...
egyik ismerős szintén 60 lovas 1.4-es polo-ján asszem alulról nem volt semmi - de ha utánanézel, utángyártotban már simán létezhet, illetve dízelnél lehet gyárilag is volt zajcsökkentési célból
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
rob210
nagyúr
válasz Kickass #11699 üzenetére
Akkor valamit tisztázzunk, ha vizet kap a gép akkor senkinek nem megy.
Legyél szíves az elosztó fedeledet jó messzire eldobni és egy újjal helyettesíteni.
Valamint megnézni, hogy a gyujtástrafód kap e vizet kaphat-e vizet.
Mert hogy ez ilyen jellegű hiba az tuti.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Kickass #11782 üzenetére
A 15W40 et inkább kopott motorokba szokták ajánlani oda megy el még a 15W50 es is.
Nekem egyszer sikerült bele tennem 15W40-et a 20 éves golfba és azonnal jelezte hogy ezt engedjem is le belölle.
Csivitelt minden meg néha nem is volt kenés indítás után azonnal.
Szóval kerek 75kilómétert mentem 15W40-el.
Azt ha ilyenkor nyáron akarod beletenni amikor a meleg miatt csökken az olajok viszkozitása akkor merem mondani hogy tedd nyugodt szívvel.
De az 10°C alatt szopás lesz.
Szóval őszre eszedbe se jusson 15W40-el menni.Renault power
-
#67688960
törölt tag
válasz Kickass #11802 üzenetére
pf nemtom pontosan
mondjuk kell három azonos hőmérsékletű és felületi simaságú lap, egy műanyag és két fém az egyik fémlap mögött legyen egy izmosabb mágnes
ezek lejtsenek valamilyen megegyező szögbe amikor rájuk öntöd az olajat ami szintén lehetne olyan hőmérsékletű(célszerű lenne mindet egy helyen tárolni mondjuk egy napig nem napsütötte helyen)
elvileg nem egyformán kellene lefolyni az olajnak
vagy mondjuk lehetne egy valamilyen mágnesre is önteni, hogy egyformán folyik-e le róla az olaj mindkét polarítású felénAggregátor:abszolút nem vagyok asszociális, amúgy csak poénból írtam néha csömöröm van a gyógybarmokból, ilyenkor teleportálnék
amúgy mi szél fúj ide autótlan fórumost? vagy figyeled miket írkálok?[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Kickass #11820 üzenetére
Attól függ a dolog, hogy a teljes nyomaték és lóerő hány százaléka, mekkora hányada áll rendelkezésünkre minél kisebb fordulaton mellett.
pl. egy Swift II 93 ló,persze ezt a teljesítményt kb. 5500 rpm-nél adja le, a nyomatékát hasonlóképpen. Kétlem,hogy 5500-as fordulatnál lenne a legkisebb a fogyasztása...
Autós tesztekben is olvasható,hogy az összes nyomatékból mennyi áll rendelkezésre mondjuk 2000-es fordulatnál, így kis fordulaton is lehet autózni, nem kell pörgetni a motort, tehát az üzemanyag fogyasztást is mérsékelni tudjuk.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #11820 üzenetére
hy!
lehetséges a VW benzines motorok 2000-3000rpm közt szokták a legjobb fogyijukat hozni, illetve ha nem erőltetni kell csak sebességet tartani (nem hegy menetben..) akkor 1300-2000 közt is jól fogyasztanak, de ebben a tartományban gyorsítgatni nem szabad, egyet vissza kell kapcsolni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
válasz Kickass #11820 üzenetére
nekem az a tapasztalatom, hogy ja
ha ez a nyomatékgörbéd akkor ebben érdemes mozogni, sebességtartásra sík úton érdemes alá menni, amíg még van benne erő, de akkor már nem érdemes rátaposni ha gyorsítani kell, vissza kell kapcsolni, amúgy meg a görbe teteje elött érdemes váltani vagy inkább közép tájban ha ráérősen mész[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #11869 üzenetére
ehh, a sok hozzá értő
BMW001:van ennél erősebb is VR6-ból is de volt 1,9-es 16V motor 1047le-vel bye bye Veyron (viszont az tényleg 1 verseny nap kocsi atommjaira szed..)
kb a megbízható technikai határ 800-850le-nél van egy VR6-os motor tekintetében, paraszt nyelvre lefordítva, ezzel vissza is tudsz jönni Horvátországból
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
- Xbox Series X|S
- Motorolaj és szűrő topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- Hobby elektronika
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen