-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz VR6-Fan #96764 üzenetére
racse narancs vagy racse piros
#96770 Tomcsi: ha rá volt írva, hogy 1.4, ÉS gyári motor, akkor az nem az alap 60 lovas, hanem a 82 lovas C14SE vagy a 90 lovas 16v C14XE, azok is becsszó' jól mennek. Öcsémnek utóbbi volt Corsában, gyorsulásban pariban volt a 2.0-ás Vectrámmal úgy 100-ig.
Biztos optimális fordulaton volt a srác!(#96781) Ace owner: lejjebb csavarod oszt' nem lesz huligánkodás? akkor ne csavard lejjebb!
Nankangot nem ismerem. Mi méret, mi a keret rá?[ Szerkesztve ]
-
Ace owner
addikt
válasz VR6-Fan #96861 üzenetére
Rs stílus* Most kivételesen nem a rendes RS-ről volt szó.. Egyébként annyiból inkább egy egyedibb 3 részest csináltatnék, mint a fenti Pirelli pl. vagy ami neked is volt.
Na én mentem holnap érettségizek
felnikbőlmatekból..Zsolti Golfját azért hoztam fel példának hogy lássa Mágus ebből is lehet szépet kihozni, igen az enyém egyel kisebb.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #96861 üzenetére
Stílus kérdése ez alap, a tied egy épített gép ahol gondolom meg ha oem cuccokbol is épül emlékeim szerint nem alap féked van stb. Nekem sincs semmi bajom se a merga se a bbs és társai felnivel.pl porsche felnikkel a g2 oda b*sz,csak az 10k ból 2 autón van. Pusztan hogy ha valaki full gyárin hagyja csak picit ad neki egy csücst akkor szerintem ezek a felnik jobban kiemelik a tömegben.
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #96868 üzenetére
Műszaki oldalról gondoltam nem kinézet
Mivel emlékeim szerint a motor igen csak combos benne így gondolom a fék is az alatta . A fékre csak azt értettem hogy a tárcsa mérete meghatározza a felni méretét is.Az ATS cup amit linkeltem az 15" és ha 288-as féknél nagyobb van elől pl akkor azt nem igen teszed fel.Nekem a lemez 15" is épp hogy felfér 288nál kb 1-1,5 mm van a nyereg-felni között. -
8th
addikt
válasz VR6-Fan #97440 üzenetére
Visszaolvastam, már képben vagyok csak hirtelen nem értettem miről beszélsz. Rég jártam erre kopnak az emlékek.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
-
-
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #98676 üzenetére
Sajna a kereszt a hosszra nem teljesen pluh and play.
simmt, de ahogy nézem nem sok galibába ütköznek ill arra is van megoldásuk majd ha összeáll a srác blogja a kocsival kapcsolatosan akkor bedobom ide is mit tákolt
Haver arcnak a bam-os ~270le-s cupra r-jet utcan siman lehetett kinalni, rajtnal tudtam elugrani jobban, de ott szerintem nem a kocsikon mulott.
Persze sofőr kérdés is de azért a 2-es golf bodé ~200 le körül nagyon csúnyát megy. Havernak volt 1.9 pdtdi épített blokk 210/ 400nm padon mérve. Hát nem vagyok félős gyerek de abba kapaszkodtam ,lámpától lápáig nem igen volt játékos társ De pl ő is mondta hogy nagyon hiányzik alá a 4 kerék hajtás. Viszont az az sok meglepett arc a lámpáknál igen vicces volt nem nagyon tudták hová tenni hogy elvéreztek Mondjuk kíváncsi lennék a tied mit lép mert emlékeim szerint elég haladó a te géped is Amúgy ha lenne hely és időm tuti összeraknék én is egy 2-est csak én diesel vonalon játszósnak
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #98687 üzenetére
hogy 6.-ba 200-nál két kézzel kellett az anyósba kapaszkodnom átkarolva azt hogy ne süppedjek vissza a hátsó ülésbe
őőő az nem sz*r
most van az a kék G4 villany tdi 26xl-evel, ahogy néztem a konfig leírást, a létező összes magic benne van,
ennyire mondjuk én sose hackelném szét a gépet mert munka eszköz de azért ha lesz új csúcs turbó kap egy alap valami egyszerű kis sw-t nekem az az átlagos 130-140 le / 300nm bőven elég ha értelmesen van megírva . De már ebbe se tudom kihez lenne értelme vinni aki tudja is mit csinál. Kicsit lentről ha jobban húzna pont jó lenne szerintem akkor az még a fogyi rovására se nagyon menne. Viszont valahol olvastam hogy fix turbóval is próbálkoznak a srácok de gondolom ott pont az van hogy alul nagyon megy fent elfogy vagy fordítva Nem rossz ez a változó geos turbós dolog de jó lenne ha azzal se kéne szopni Mondjuk a másik amit nem értek hogy megy itt a gt17 be gt20-as belső faragás és társai lehet én vagyok hülye de azok fizikálisan is eltérnek egymástól talán a hideg oldal egyforma Na mindegy sokat olvasgattam utána a dolgoknak és ahogy nézem az optimális "tuning" az 160 le ig van 1.9 tdi esetén a többi már tényleg kemény deák ferikbe fáj plusz nincs akkor a ugrás ahogy Te is írtad.
-
TaaT
veterán
válasz VR6-Fan #98668 üzenetére
Az egyhatosok teljesen elfogadhatók lettek volna belépőmotornak, a vásárlók többségének (mosógép, tudod) nem volt szempont 10s alatti 0-100. De ezt már megbeszéltük aszem.
Csakhát sajnos ott volt az a szutyok egynégy... Bár sok embernek még az is alternatíva volt... Volt aki megvette a kombi golfot 1.4-el, felpattintotta a 18-as kereket, bedobott hátra 5mázsa csempét és azt mondta hogy akkor már elég lassú lett.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- DIGI internet
- Revolut
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- További aktív témák...