Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz tresh #98679 üzenetére

    3.-ba 70-ről úgy hogy valamennyire lendületből jött nem tudod már elmenni (az még az 1 baros softommal volt ;] igaz neki is erősődőtt és finomodott azóta!), ami az övébe igazán durva volt és tetszett, hogy 6.-ba 200-nál két kézzel kellett az anyósba kapaszkodnom átkarolva azt hogy ne süppedjek vissza a hátsó ülésbe :U .

    dizelnél a legnagyobb baj az hogy a chipszesek 80% olyan programot ír ami hatás vadász, hirtelen betölt megtol, aztán utána kifullad, így nincs az az utcai slick ami meg fogná első keréken, forgos szép elnyújott nyomaték görbés dizelbe jó rég ültem már.

    pont beszéltük hogy 1-2 dizeles haver arccal hogy jó dolog ez amég nem akar az ember nagyon 200le fölé menni, addig viszonylag olcsó és látványos ugrások vannak 230-240le még emészthető utána minden 5le-ért komoly Deákokat kell beletolni.... most van az a kék G4 villany tdi 26xl-evel, ahogy néztem a konfig leírást, a létező összes magic benne van, egy 210/225le-s alapból ez egy sima chip... max kell egy jó DP meg egy FMIC, esetleg egy olyan TIP amit nem tud össze szívni a turbo, ha nagyon kimaxolják a bam-os konfigot akkor a 300le se hihetetlen és a turbo meg a motor gyári még, szóval jó dolog ez a 4 hengeres dizel tuning egy bizonyos szintig szerintem.

    ha lesz végre gumi rajta majd kérek egy Gmetert, vagy legalább egy Szifont és nézek 60-120-at meg 80-160-at csak jelenleg 70-nél még gond nélkül ezekkel az öreg yokokkal kapirgál...
    de olyan 3-4 sec és 5-6 sec közé várhatóak az értékek.

    Piwi:köszi!

    [ Szerkesztve ]

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák