-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz VR6-Fan #22970 üzenetére
Nagyon komoly!
Egy kicsit írok az autóról... A légzsákprobléma még mindig fen áll. Sajnos a tegnapi napon történt az a kis olaj problémám így a kábelre eltett összeg "el illant". Ma szétszedte a szerelő az autót. Valami műanyagházat kitakarított (valami olaj kartel nem tudom minek a háza volt ) , + öntött bele gázolajat + kitisztította. Ott is ez a sárga/fekete rugógumi szerű hányadékkal volt tele. Megnézte a vezérlést is. Szerinte nem elég feszes a szíj és látszik rajta ,hogy ne mai darab. Így valószínűleg lassan az is csere érett. 8000e km van az olajban+ a szűrőkben így lassan azokat is cserélni kell majd. Akkor kéne majd a vezérlést is! Persze még így olcsón is benne lesz vagy 50-55e Ft a vezérlés és az olaj, szűrők stb.... Most kivettem a kocsiból az aksit mert amúgy sem a legjobb de ez a hideg kicsinálja. Reggel másodpercenként 1x ha megpörgette a gépet de hála az Égnek elindult még így is. Ki kell húznom ezt a telet még ezzel az aksival!! Töltőn van , de ami az érdekes ,hogy vagy 80% van most a töltő szerint.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
Manitou
addikt
válasz VR6-Fan #23055 üzenetére
Köszi srácok
Akkor nem reklamálom meg a cégnél ahonnan rendeltem.
Alapból én is úgy voltam vele, hogy ez nem hiszem hogy bármi problémát kéne hogy okozzon, csak beültették a bogarat a fülembe, másik fórumon, hogy így meg úgy sérült és hogy lehet van benne egy hajszálrepedés is, aztán majd egyszer ha pumpálnám a féket majd pont nem fog fogni mert éppen szétmegy..., stbEz a trutymák rajta nem valami bizalomgerjesztő, én is furcsának találonám ha ezt így kellene beszerelni.
Ja meglepő módon a dobozban volt magyar nyelvű leírás is:
Leírás[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #23123 üzenetére
Elképzelhetőnek tartod, hogy a hidegben összehúzódott a szíj?
Mert ha kicsit megy utána nem csinálja ezt a borzasztó csúnya hangot.
Meg ezt csak ilyenkor amikor ez az igazi hajnali vérfagyasztó hideg van akkor adja ki a hangot.
Ha lazítok a szíjon akkor meg félő, hogy bemelegedve átugrik nem?
Vezérléssel nagyon fostos vagyok.
Ezzel nem szeretek játszani.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #23126 üzenetére
A feszesség ellenőrzést tudom, hogy megy a kérdés csak az, hogy ha a beállított 90°os csavarás normál hőn megy akkor az ebben a hidegben elég-e vagy lazítsak rajta?
Amúgy a leírtak szerint lett beállítva a szíj.
Hosszbordás feszítőm nincs mert csak a generátort hajtja a hoszbordásom ahol a generátor feszítésével szabályzom a szíj feszességét.
Illetve ugyan ez a szervónál külön szíj és ahogy a szervót feszítem úgy áll be a szíjfeszesség.Renault power
-
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #23266 üzenetére
jaja, 500 körül indul.
Volt is anno egy (terv?) A1 RS vagy mi, ott pöfögött (?) 500 ló körül.
Na: AUDI A1 Clubsport[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
siti
senior tag
válasz VR6-Fan #23411 üzenetére
már nincs annyi gyorshajtó, kell máshonnan a pénz. amúgy a körforgó lehetne akár 50e is. Imádok reggel ott állni mint egy rakás szerencsétlenség, mert másnak luxus kirakni egy villantást. pláne amikor egymás után jönnek sorba én meg idegből elindulok és pont jön olyan, aki azért nem indexel, mert nem megy ki...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #23411 üzenetére
Aha, és mi fog számítani nem megfelelő előzésnek?
Túl gyorsan kikerülöm az is hiba lesz?Mi bajod ezzel a frankó örökzölddel? Tete zene.
Sok-sok évvel ezelőtt haver tuning trabijában olyan zene volt, hogy stroboszkópot játszott a lámpánál alapjáraton.
Egyszer vitt minket esőben buliba, feltettem az esernyőmet a ládára aztán majdnem a plafonról ugrált vissza.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
Octi
aktív tag
válasz VR6-Fan #23421 üzenetére
Nem kell oda kondi, csak normális táp.
Húzzál be neki egy normális 20-as autóhifi tápkábelt. Arra figyelj, hogy a test kábel ugyan ekkora legyen.
Sokat szokott még segíteni az akksiról a kasztnira húzott gyári szutyok kábel cseréje, ugyan ilyen méretű hifi kábelreMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #23421 üzenetére
Az, hogy hol kell megkezdeni az előzést, az kocsitól is függ...
Meg az már más tészta, hogy hol meddig tart a záró, hol kezdődik a szaggatott.
Ahol záró van, ott nem előzök... ennyi.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #23418 üzenetére
Szerintem egy kondit igazán megérdemelne a cucc az ingadozások elkerülése végett.
Egy komolyabb basszus és energia felvétel mellett összezár az aksid
(ez csak vicc)Miden esetre azon is elgondolkozhatsz, hogy ha ezt a rendszert akarod még fejleszteni, hogy kaphatna egy külön aksit is akár.
Azzal jelentősen tudnád tehermentesíteni a kocsi áramellátását.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #23438 üzenetére
ha fejlesztesz még akkor nem lesz túlzás
Na jó én nem traktálok senkit úgy is megkaptam már, hogy nem értek a hifihez
Ennek ellenére én most a gyári helyre kicseréltem a hangszórókat.
A jó öreg blaupunkt szól benne de meg vagyok vele elégedve.
Még a felső hangerő tartományban sem torzít.
Igaz telivágtam hangváltóval, de mostanra én már inkább a minőségre mint sem a hengerőre megyek.Renault power
-
Octi
aktív tag
válasz VR6-Fan #23438 üzenetére
Ezek a design hengerek egyszerűen lassú kisütésüek. Pont arra nem jók, amire "kitalálták" őket. Elképzelhető, hogy valamilyen szinten kezelik a problémát, de attól még a probléma - 90%-ban rossz tápellátás - nem szűnik meg. Keressetek rá a témára szakmai fórumokon. Igen sokszor téma ez, így igen sokszor kifejtették már a szakemberek a véleményüket.
Megjegyzem, nekem ebben a tavalyi rendszerben egy darab kondi nem volt. Ezzel szemben volt az autóban kb. 5000W RMS teljesítmény, és mégsem villogott a lámpám.
Sőt, a másik demó autónkban sem volt kondi, csak kb 10.000W RMS, és ez sem villogott
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
V.Stryker
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #23594 üzenetére
El van tömődve a szívókosár meg a kisméretű olajjáratok.. 2 lehetőség van.
1. Olajkádat leveszed, és kitisztítod a szívókosarat, majd a pumpa megoldja a többit..
2. fél liter fékfolyadékot beleöntesz az olajhoz. 10percig járaotd és kicseréled az olajat, majd örülsz(Gyula is), hogy nem kellett megbontani a motort.Sokat állhatott a motor amit beszerzett.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Linux kezdőknek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Suzuki topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter