-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
VR6-Fan #20479 üzenetére
A cégesbe ilyen lqui moly-t tettünk, bárdiba lett véve, azt hittem gagyi.
Köszi, meglett a pöcök, a reset gomb, amivel lehet váltani.
tomcsi23- Hát csak ilyen computer rádugásért is elkérnek vagy 5k-t.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dízelracer
senior tag
válasz
VR6-Fan #20615 üzenetére
Ez nem felhasználás függő. Még ha valamivel hosszabbra is vették a negyedik sebességet mint az ötsebességes váltóban a negyediket akkor is. A Golf II 1.6D négyes váltóval 80-ál már forog vagy 3000-et, ötös váltóval ötödikben 100-105 környékén forog ugyanennyit. Városban el lehet szüttyögni 60-al is negyedikben az még nem gáz de ha kikeveredik a városból elég csúnyán megdobja az átlagfogyasztását az ötödik sebesség hiánya. Két választásod van. Vagy mész 70-el, hogy ne fogyasszon sokat de akkor még a távolsági busz is letol az útról vagy mész rendesen 100km/h-val mint mások és jópofát vágsz a többlet fogyasztáshoz és az ordító motorhoz. Egyik lehetőség sem hangzik túl jól. A 4sebességes váltó egy szar. A 100-as skodába meg az 1200-es zsiguliba még elmegy mert ott ugye nincs más. De kettes golfot ha egyszer van fasza hosszú ötös is én 4sebességes váltóval soha az élatbe nem vennék meg.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
VR6-Fan #20627 üzenetére
a 020-as váltók:
leghoszabb 5/4
átlagos benzines/leghoszabb 4
leghoszabb 5/átlagos 4
átlagos benzin/ átlagos 4remélem nincs több kérdésed :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
válasz
VR6-Fan #20654 üzenetére
De igen. És nekem pont oda ment volna az utam. (Bem József utca).
Egy kollégám ez kérdezte tőlem.
"Nekem a Polom mennyivel "újabb fejlesztés" mint mondjuk egy Golf III?
A Golfot 1991-1999 gyártották a Polo III meg 1994-2002."Nem igazán tudtam rá válaszolni.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_samsung_watch_active_2_44mm_acel_hazas_okoso/friss.html
-
Templomegere
senior tag
válasz
VR6-Fan #20686 üzenetére
egyik sem jobb , de a VW csoport verdái sem jobbak .
Ami a BMW ill Merci ellen szól az az hogy 15 éve és előtte gyártott autóik sokkal többet kibírtak . Merciről ne is beszéljünk azok az örökkévalóságnak készültek anno , ma meg ............ tucatszarok lesznek lassan .
Nekem ugye audim van , amióta ez van azóta ezzel kapcsolatos fórumokat olvasgatom rendszeresen , siralmas ......
DE nem szabad elfeledni hogy egy BMW és egy Mercedes az prémium márka úgy mint az AUDI is , és jó magyar szokás szerint a szervizt elfeledik rendesen megcsinálni , mert q a drága . Hozzá kellene szokni hogy prémium autónak a szervizelése is prémium árkategóriát képvisel . De ezt sokan leszarják megoldják okosan , amit az autó egy idő után értékelni fog
Ezektől függetlenül tönkre tudnak menni külső segítség nélkül is , nem mindig user error a olog .
-
-
makaveli666
senior tag
válasz
VR6-Fan #20846 üzenetére
mutass egy kocsit ami jobb lenne ebbe a kategóriába. Egyedül a passat lenne az ami kéne, de az 1.1, mondjuk 1m ért odaadja. Fősulira járok a nyáron tudtam keresni elég pénzt, de most nem tudok annyit, hogy albérlet-garázs-kocsifenntartás (ha kell szervízelésén kívül) még megtoldjam egy 200 rugóval + abba a kocsiba 300k km van... nem hiszem, hogy sokkal jobban járnék.
-
makaveli666
senior tag
-
rob210
nagyúr
válasz
VR6-Fan #20909 üzenetére
Az nem tűnt fel senkinek hogy a motor 1.8 as diesel míg bietanolt ír üzemanyagnak.
Valami itt nagyon nem kóser, vagy én maradtam le valamiről, de legjobb tudásom szerint a diesel, nem issza az etanolt.Valami el van abban a cikkben írva, a gép egyébként nagyon állat, nem szívesen találkoznék vele közúton
Renault power
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
VR6-Fan #20918 üzenetére
Igen, nekem is leesett
ennyire hülye én sem vagyok.
Csak csórikám írkálja a dízel blokkot, mondom valami nem stimmel.
Tudom, hogy felejtős a 900 ló. A bimoto Polo van annak a közelében 2db 1,9 PD-vel.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #20964 üzenetére
A csirkeketrecesen nem tud, de valóban van olyan a lökösön, ahol a tenyerem is befér.
Amúgy Bear Grylls jut róla eszembe, aki egyik túlélős túráján pont egy ilyet húz a nyársra is pirítja meg a tűznél.Szerencsére egy ideje nem láttam nyomát a
rohadéknakkis állatkának, de azért tegnap is befújtam egy kicsit a motorteret....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
aphra2
aktív tag
válasz
VR6-Fan #20980 üzenetére
Nem idevág , csak a lehúzásról jut eszembe,....voltam gumis havernál . és látom , hogy egy vadiúj guminyomásmérő van az asztalon , nézegetem , nyomkodom , kérdem ocsó vót , vagy minek vetted?
Azt mondja vigyázzak rá nagyon , mert most kellett vennie
hitelesitett guminyomásmérőt
20k-ért mert volt ellenörzés, először figyelmeztetés , másodszor büntetés, ha nincs.
Ez is egy jó nagy lehúzás, röhögtem ,.. de az eszem megállProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
rob210
nagyúr
válasz
VR6-Fan #20998 üzenetére
Tudod mit próbáld ki majd szólj hova ültetnek viszek reszelős bablevest, meg vasfűrészes lángost.
Van egy határ amikor már nem szabad a széllel szembe pisálni.
Nekem fontosabb hogy haza is érjek mint hogy ellenszegülhessek a rendszerrel.Mindenki lázad háborog de ahol igazán tenni kéne ott meg megy a nagy büdös sunnyogás, meg lapítás.
Ki érti a Magyar embert, mert én nem, az biztos.
Renault power
-
Templomegere
senior tag
válasz
VR6-Fan #20980 üzenetére
én még nem tapasztaltam ilyet
semmi lehúzás nem volt , odavittem , átnézték , megkapta a tisztes kis százalékokat a kocsi , papírok megjöttek irány Bp rendszám megkap go haza és azóta is örömésboldogság . Senki nem jelentett fel
Persze vannak azok a fránya irányelvek amiket illik tiszteletben tartani , és van sok emberke aki leszarja ezeket és vannak olyan emberek akik nem szarják le , na ilyenkor lehetnek hasonló "problémák" . Amiket én láttam autókat OT vizsgán ......hát igen ....... és a gazdi vérig volt sértve és ott üvöltözött , egy igazi öreg messze nem OT szintű autó miatt , na ezek az emberek később űzhetnek sportot abból hogy feljelentgetik a másikat .
-
Templomegere
senior tag
válasz
VR6-Fan #21032 üzenetére
a kérdés az hogy mikor került OT arra a Ghia-ra . Mert régebben ( kb 3 éve) simán átment bármi az OT szupervizsgán . Sajnos akkoriban még mindent lehetett . Manapság (1-2 éve) kezdik komolyabban venni a dolgot , de még mindig vannak hibák , akár jelentősek is . DE KEZD HELYREBILLENNI . A hibalistát meg át kell böngészni ami jogos azt megcsinálni ami nem azt meg leszarni , és mehet vissza . De még mindig van egy telefonszámom aki tud segíteni
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #21044 üzenetére
Ez csak a száraz időre vonatkozik szvsz, de szerencsére olyanok vannak napközben. Azért lehetett érezni, hogy kevésbé rugalmas a gumi oldalfala a hideg miatt.
Egér: abban milyen kotró van, rendes vagy haldexes? Igaz, a gyengébb is tud élmény lenni, majd kíváncsi vagyok a tapasztalatra - ha lesz hó egyáltalán.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Zewa
senior tag
válasz
VR6-Fan #21071 üzenetére
Tyűűűűha azért komoly a vas is meg a sofőr is. (mondjuk külsőre szebbet hányok de ez nem lényeg.)Lehet hogy olcsóbb, gyorsabb, szebben fordul de a kibocsátási normát vajon teljesíti-e?
Kár ezeket összehasonlítani egy stockcarral. biztonság, kibocsátás, komfort, tartósság stb.. már is kissé bonyolulttá teszi a dolgot..
600-700paci tartósan egy 1.6os motorból? Wow!dízelracer: Lehet pedálozni a propelleres márkával de tudod hoyg a Konszermnél is ugyan úgy előfordulnak ezeka mókák. Jó ritkán de van ez így.
Valahogy úgy érzem az évek előre haladtával nem éppen a tartósságban próbálnak fejlődni gyártok.. Sőt![ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Babetta-X
senior tag
válasz
VR6-Fan #21100 üzenetére
Ha mindent előírás szerűen használnak, és nem rövid utakon bemelegedés nélkül van használva akkor nem. A mienkbe az előző tulaj által beöntött remek mol-os olajok okozták a fő gondot. Hiába volt a motormosás meg minden egyéb, az olajsár túl nagy mértékű volt. Most utólag visszagondolva jobban szét kellett volna szedni a motort, csak sajnos akkoriban nem szántam erre elég időt.Sajnos ez jellemző a kis motorokra, főleg úgy, hogy nagyon sokszor csak a boltig, piacig volt beindítva. Ezt nem mondanám nem rendeltetésszerű használatnak.
De igazándiból én csak egy vagyok, sajnos láttam már az enyémnél rosszabbat is. Ettől függetlenül én is az mondom, hogy ezek megbízható darabok, de kivételek mindig vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó