Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
14adam
addikt
-
Morris
veterán
válasz rob210 #29374 üzenetére
Hát szerintem az enyémben 11 éves termés állt. Haragszom is magamra, hogy eddig odáztam. Még egy pici hangyakolóniával is összefutottam. Pont nemrég csodálkoztunk az asszonnyal, hogy hogy a fenébe szaladgál ez a műszerfalon?! Hát így...
jah még a másik kérdésedre egy lehetőség: a fojtószelep elkoszolódása is hat az alapjáratra - ráadásul pont ugyanígy
Taat: Igen azaz. 3-4 csavart elég kivenni, de még a kereket is, mert könnyebben hozzáférsz!
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz rob210 #29384 üzenetére
Szerintem a lambdaszonda alapjáraton nem csinálja ezt
inkább az alapjárati motor, vagy légtömegmérő ha van.Tegnap olyannyira kitakarítottam a kerékdobot, hogy könnyebb lett az autó legalább 4 kilóval.
Így már sokkal könnyebben elpörögnek a kerekek a kevesebb orrsúly miattTaat: "először nem tudtam honnan került oda a cucc, a kerék nem verhette fel...
rájöttem hogy a tűzfal feletti műanyag burkolat oda vezeti le a lehulló faleveleket, port, koszt, magvakat... [link]" - ami aztán gyönyörűen szétrohad odalent
Szúnyogháló mennyire jó megoldás?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #29376 üzenetére
Lehet hőgomba hiba is, érdemes kihúzni, és kipróbálni, a lambdát ugyan így lehet tesztelni. Kihúzod, ha ingadozik, akkor nem az a ludas.
A szívótorok hátsó oldalán is szokott lenni jeladó, az is csinálhat hasonló érdekes jelenséget, na megy persze takarítás után az alapbeállítást érdemes megejteni, hanincs diag, akkor fél órára lekötni az akksit, utána beállítódik automatikusan.
[ Szerkesztve ]
-
-
Zsubi
őstag
válasz rob210 #29491 üzenetére
Lakott területen kívül volt... 90 Nem nagyon örülök neki, mert volt egy piros lámpán való áthajtásom és éppen a múlt héten fizettem ki az utolsó részletét (egy 100as volt a piros lámpa) Az a baj nagyon jó arra az az útszakasz és nehéz kibírni hogy ne haladjak...nem ritkán 170-180 környékén szoktam menni ott és egy kicsit megijedtem amikor jött a levél de most valamiért vissza fogtam magam.
-
FoBCRaistlin
őstag
-
TaaT
veterán
válasz rob210 #29607 üzenetére
Nem véletlen a megfontoltság, sok nagy márkának beletört a bicskája az F1-be...
Nem mintha nagyon megfeküdné a gyomrát a VW-nek pár 10milliárd euró veszteség, de annak a pénznek jobb helye is lenne...
Sztem max motorbeszállító lesz kezdetben a VW, főleg hogy nemsoká újrakezdődik a Turbós korszak
Give them hell Ukraine!
-
joshua7
veterán
válasz rob210 #29616 üzenetére
Ok. Kérdés, hogy a javítás után hogy változik ez. Rémlik, hogy marsu írta pár hónapja, hogy a hiba elég hamar előjöhet, de hogy a javítás elvileg megoldja.
Csak mert V-ös Polo-t vagy V-ös/VI-os TSI Golfot akarok venni, azért érdeklődöm.Egyébként van egy postás ismerősöm, aki azt mesélte, hogy került hozzájuk egy adag Octavia 1.4 TSI, de volt velük gond (konkrétumot nem tudott, csak a gyors leállítást említette -> gondolom turbo K.O., de az meg user error inkább), és lecserélték a jó öreg nyolcszelepes 1.6-okra.
Semper Fi
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #29652 üzenetére
2,5-ös mociból nem 170 lovas volt legerősebb?
Csak mert az 1,9-ból 160 ló...ergo felesleges lett volna a 2,5, illetve már az 1,9 is "baromság" lenne...Mágus2: Pontosan... szemmel látszik, főleg a csüccs után a dolog.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
válasz rob210 #29663 üzenetére
Hát anno nekem a barkas jut eszembe.Katonaságnál voltunk mint sofőrők és 3barkasunk volt.
16td mocikat raktak bele.
150-el repesztettűnk vele..Igaz az "enyémmel" csak 130km/h ment
Nekik peres gumijuk volt felnin 185/50/14
nekem de 165/70/14 nekem végre nem ment annyira pedig egyfoma mocik voltak.
Mi ennek tudtuk be a különbséget... -
Balupapa
senior tag
válasz rob210 #29663 üzenetére
Nagyobb coll átmérőju felnivel csökken a végesebességed, nem nő.
a gyorsulás szintén romlik.sajnos minél nagyobb kerék van rajta (nem feltétlenül kell szélesebb legyen! de ez altalban vele jár ) annál nagyobb a gördülési ellenállása (Thétája, fizikában ) annál több nafta kell h meginditsa és annál hamarabb fogy ki autópályán az erő belőle.
más:
ma kicsit fotóztam
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
TaaT
veterán
válasz rob210 #29668 üzenetére
itt most nem egyformák a gyári kerekek átmérője eltérő felni átmérőnél?
négyesgolfnál 14-től 18-ig nagyjából egyforma a kerék átmérő, max a ballonos gumi puhasága miatt lehet eltérés...
nagy kerékkel nő a végsebesség (meg a fogyi) és csökken a gyorsulás
Balupapa:
"Nagyobb coll átmérőju felnivel csökken a végesebességed, nem nő."
ezt megcáfolnám:
TGV Land Speed record"The new traction ratio was achieved by changing the transmission gearing and increasing the wheel diameter. Just as with the 1981 test campaign on TGV PSE number 16, 1050 mm (41 in) wheels replaced the stock 920 mm (36 in)"
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Balupapa
senior tag
válasz rob210 #29679 üzenetére
sorry, muszáj volt szemléltetni
teljesen logikus hogy azonos fordulatszém mellet a nagyobb kerék a gyorsabb,
DE, A váltóméret nem hiába váltóméret, azaz optimális. ha annál nagyobb lesz a kerék a motornak nem lesz elég ereje hogy meghajtsa. legalábbis a miénknek nem.
a TGV biztosan,szerk: TaaT hagyjuk nem szoltam semmit. igazad van.
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #29678 üzenetére
Hát..pedig a kis piros, idegesfejűnek most igaza van. Egy adott sebességben, adott fordulaton a nagyobb átmérőjű kerékkel nyilvány gyorsabban halad a járgány. Ám ez nem feltétlen van hatással a végsebességre, mert ott inkább a motor karakterisztikája lesz a mérvadó. Hogy pl az adott fordulaton jelentkező légellenállásnál mennyi szusz van még benne. Ilyen hatás van sok csipsznél is, ahol pl megváltoztak a görbék. Nem egy esetről tudok, hogy a csipsztől erősebb moci kisebb végsebességet produkált. Váltóméretű kerekeknél a kerék súlya, ill. a szélessége számít elsősorban. Kis pöcsnyi kerekekkel meg igazán jól lehet gyorsulni. Szvsz.
Dodi: fene a Skodádat!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen