-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #6306 üzenetére
Hy!
Én ugy vagyok vele engem nem érdekel más fogyasztása igazából felőllem írhat 2-3litert is kb annyira érdekel mint Őreganyámat a salakmotorozás.Nem én tankolom az ő autóját igazából mint írtam termelheti is neki a benzint vagy a gázolajat.
Sok kocsim kb tudom mi mennyiből áll meg attól mekkora a lábam vagy éppen milyen kedvem van.
Peugeot 1,1-es 205-ős 84-es 4,5literrel elszaladgáltam vele igaz Nagypapis tempoban.
Citroen saxo 15d na ez elnyűhetetlen moci igaz nem is megy de 4literrel simán kijőttem gázolajból. -
fekeandras
őstag
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #6401 üzenetére
2 flakonnyi bitumenes alváz védőt fújjál rá
ez helyett ha nem gond inkább body rűcsit ajánlanék van spray változatban is.
Sárvédő iveket meg érdemes alapossan kimosni és ha még nem kell kezelni akkor vegyél sikaflexet és oda keményen tufkold be.Igy a belső peremeken nem áll meg a "sár". -
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6401 üzenetére
Szia.
Köszi mindent.
Na szóval kezdjük ott, hogy az ára az nulla, mert, hogy a páromé.
A két autó közül valamelyiket el kellett adni.
Eddig úgy volt, hogy az övé azaz a golf lesz eladva.
De az új okos környezetvédelmi törvény miatt az enyém megy el, mert a golf zöldcimkés.Na most, nekem a szerelő srác azt mondta, hogy az alapjárati motorral van baj.
Ezért indul szarul reggelente hidegben meg fullad le egy jó párszor.
Ha bemelegedett a motor onnantól semmi baj nincs vele.
Lambdaszondás a kocsi 1991-ben lett forgalomba helyezve.Ami biztos az a féltengelycsuklók javíttatása, mert kattognak kanyarodáskor
És az egyik csapágyat is ki kell cserélni, mivel érdekes morgó hangot ad ki menet közben.
Na szóval amit a favókáért kapok ami egyébként teljesen rendben van, csak fényeztetni kellett volna és a szívem szakad meg érte, abból lesz megjavíttatva ez.
Mert azért azt aláírom, hogy ez jobb és korszerűbb autó, még ha egykorúak is.Ha esetleg tudsz ehez a típushoz valami szakkönyvet leírást bár mit azért hálás lennék.
Renault power
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #6410 üzenetére
szerintem esélytelen hogy a szélvédőnél ázzon be
Beültem és a tetőn pára volt, amely cseppekben állt.Talán azért gondoltam,hogy a kiderguminál mert ugye a fűtéscső az ott van a müszerfalnál+valoszinüleg fagyáló lehet benne.
Én ugy tanultam a fagyáló nem párolog -5 ill +5 C° között.Meg miért éppen a tető résznél van.
El tudom képzelni anno szélvédőt cseréltek benne és lehet,hogy ők nem használtak szélvédő ragasztot hanem csak egyszerüen bepattintották a régi előregedett de még eladásra "f@sza" kidergumijával.Másik dolog amiben ne legyen igazam esetleg tőrve volt és nem jól huzatták vissza a keretet és nagy a hézag a kidergumi alatt.
Sajna fényezési munkálataim során találkoztam pár "állati gondolattal" -
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6406 üzenetére
Én is elfelejtettem valamit az új jogszabály, az, hogy 2009.10.20.-tól március 8.-ig nem lehet behajtani sárga plakettes autóval a Hungária körgyűrűn belülre.
Tehát az idei az első év, hogy ez életbe lép és innentől minden év 10.20-tól 03.08-ig így lesz.
Aki pedig zónán belül lakik az nem használhatja az autóját, ha sárga plakettes.100.000.-terjedő pénzbirsággal fogják sujtani a szabájtalankodókat és a térfigyelő kamerákkal lesz ellenőrizve a jogszabály betartása.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6418 üzenetére
Hát amikor a szerelőhöz elvittem, mert, hogy arra gyanakodtunk az indítási alapjárat ingadozása miatt, hogy beszart a lambdaszonda.
Meg is mérte és azt mondta, semmi baja más a hibaforrás.
Mondtam neki, ha bemelegszik a motor akkor már semmi baja.
Közölte akkor alapjárati motort kell cserélni.
Na most a szondát én is láttam amikor kimérte tehát az van benne.
Alapjárati motor is kéne, hogy legyen benne tehát nem értem a dolgot.Az meg a másik fele, hogy csak szabályozott katalizátorral lehet kapni zöld környezetvédelmi plakettet.
Szóval felmerültek bennem kérdések.Nem lehet, hogy mivel ez Rabbit tettek bele egy két plusz dolgot amit máshova nem?
Ugy olvastam a neten, hogy a Rabbitokba több elektronikát tettek, meg több kütyüt.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6420 üzenetére
Igen ez már hasonlít az igazsághoz, nekem is azt mondták, hogy ez a széria ez az 1.6 os egy nagy kalap ......
Ha sikerül beállítani akkor nagyon jó és húz is becsülettel, de ha valami el kezd rajta kekeckedni az igazsággal, akkor megkeseríti az ember életét.
Reméljük valamire csak jutok vele.
Ez a vízgomba dolog nem rossz tipp.
Azt még megpróbálom kicserélni, mert az nem egy horror összeg.
Renault power
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #6424 üzenetére
Csak egy tisztességes állapotú nem szétrohadt, törésmentes kasztni kellett neki.Az egész szét lesz bontva atomjaira és megy alá másik motor és az összkerékhajtás.Egy kicsit komolyabb lesz mint a gyári.Ennek van akkora motortere, hogy kényelmesen elférjen benne a sor5 audi motor minden szerelvényével együtt.
-
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6439 üzenetére
Oké, de ha nem veszem ki akkor mi lesz? vissza fogja a motort?
Károsít valamit?
Ahogy utánna olvastam, a katalizátoros autókban a katalizátor és a lambda szonda végzi a motor teljesítmény leadásának vezérlését, azzal, hogy a levegő benzin keveréket állítja a szonda mérései alapján.Szóval ha tönkreteszi a motort akkor inkább szerzek valahonnan egy ilyen karbit ami zsír új.
Valahol csak van egy a nagy világban.Renault power
-
#00809728
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Revolut
- Linux kezdőknek
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Xbox Series X|S
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs