Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VR6-Fan

    veterán

    válasz rob210 #6397 üzenetére

    Szia!

    nos Dodi elmondta a lényeget, az élek hajlatok, mind mind jó termőföldet biztosítanak a rohadásoknak, különösebben nincs rohadós típus hibája, esetleg a hátul a csomi ajtó körül meg ahol kifolyik a víz, géptető szokott még ha törve volt,

    de ha egy jó állapotú nem össze vissza tört kasztni (szal ha a gyári kezelés nem volt nagyon bántva) és nem a tenger mellett használták akkor elég jól bírják

    az alját nyáron mosd le és 2 flakonnyi bitumenes alváz védőt fújjál rá még ha nincs is különösebb baja (főleg akkor), ha meg baja van az szakember..

    az 1,6-os az karbis motor, és emlékeim szerint abban nincs alapjárati motor
    motornál arra figyelj hogy olajat kapjon és ne legyen meleg, se hideg (szal termosztát, hűtő, meg a hűtő venti ellenőrzése, szvsz termosztátot cseréltetnék is 1-2 ezer forintos tétel)

    esetleg a kipuf rendszer rohadás szokott kicsit hamar bekövetkezni, de így hirtelen olyan tipikus típus hiba nem jut eszembe, abba az elektronika olyan mint a faék...

    jó magyar útakat a futómű nem kedveli.

    üdv Gábor

    u.i.:pár infot meg árat képeket dobhatnál róla, meg hogy milyen gondok vannak vele.

    "Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Új hozzászólás Aktív témák