Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211946 üzenetére
Nem kötekedésből de valami nagyobb dolognak ott lennie kell amiatt így működik az autó, a diff pressure szenzor nem generál ilyen hibát. Már az a meglepő hogy fehéres füst jön ki a kipufogón, turbón meg hűtőfolyadékon kívül más mi okozhatná? Reméljük egyben van a DPF és nincs kiszedve a belseje.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211960 üzenetére
A szenzor cseréje megoldja a regenerálás gyakoriságát is? Rossz mérési eredmények miatt regenerál sűrűn? Annyira sok szenzor nem lehet ott, egy dpf hőmérséklet, egy kipufogóhőmérséklet és dif pressure szenzorból 2 legalábbis euro6-nál így van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212031 üzenetére
Ez a 4 hőmérő van a DPF rendszeren(7,10,12,15), ebből 3 a DPF-ben egy a turbóban. Egyesével kihuzgálva a hibakód megmondja, melyik a kettes. Fejből én sem tudom, de szerintem a 7 vagy 10 lesz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #212036 üzenetére
Minden hőmérsékletjeladó. Elolvad, tudod hogy 1000°C, kész.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212031 üzenetére
Mennyi km van az autoban?
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212041 üzenetére
Akkor lassan mind eleri a nevleges elettartamat, ami jellemzoen 250ezer szokott lenni.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212045 üzenetére
km. Legalabbis a bosch. Olcso utangyartottbol lattam 150ezrest is.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212053 üzenetére
a homerokre es a lambdara.
-
simonjoe
őstag
válasz atos19881101 #212135 üzenetére
....hányszor vaúztam ezt a Q..va szenzort?? Lassan kezdheted írni a dicsőítő énekem! Jó lesz ez majd meglátod!! Hol vetted a szenzort??
Joe
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #212135 üzenetére
Ott tényleg kell legyen valami, ha a számolt és a mért korom majd megegyezik és nemrég volt takarítva/felújítva a történet, exh gas temperature sensor 2-re is ránéztél?
-
dozó
tag
válasz atos19881101 #212135 üzenetére
A regent a számitott érték alapján inditja.
[link] -
T-master
tag
válasz atos19881101 #212143 üzenetére
Ha kitakaríttatod, vagy újat teszel bele, lehet illeszteni a motorvezérlőhöz és akkor újként kezeli. Feltételezem, ha csak úgy újrailleszted a dpf-et akkor is újként kezeli csak nem tudom milyen hátránya lesz.
-
válasz atos19881101 #212145 üzenetére
Hansban a nullázás és illesztés addig nem aktiválódik míg a kocsi nem ment pályán egy regenerálósat. Adpf tisztítás után kellett csinázni csak utána nullázódott.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
T-master
tag
válasz atos19881101 #212145 üzenetére
Erre gondoltam, csak én ODISt használok, ott picit eltér a megnevezés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #212499 üzenetére
Yess, reklám nincs.
Aláírásban viszont mehet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212514 üzenetére
Két dolog miatt lehet, kopott turbó vagy nem ideális környezetben használod, a sok rövid táv telerakja hamar a DPF-et, pályán megy a passzív kiégetés, tehát ott is telítődik, csak ott ki tud égni a nagyobb hőmérséklet miatt.
Ez nem városi lötyögős verda. Ha ennyire zavar, venni kell valamit, amin nincs DPF:
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #212522 üzenetére
Városi futkozásnál egyáltalán nem gáz ez a 300 km, főleg egyre hidegebb az idő. Más kocsi kell akkor.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212522 üzenetére
Es miert zavar a 300km-es regen?
-
tibbike01
őstag
válasz atos19881101 #212532 üzenetére
Én pont ezért nem vettem dízelt annó.
-
tibbike01
őstag
válasz atos19881101 #212535 üzenetére
Próbáltad az újabb 1.5tsi vagy 2.0tsit? Nekem pont azért tetszett meg az 1.5tsi mert dízelesen alulról húz nagy nyomatékkal.
Ha a száraz adatokat nézed (tudom az élmény-érzet másabb) akkor a nyomatékok pontosan megegyeznek.
1.6crtdi = 1.5tsi = 250nm
2.0crtdi = 2.0tsi = 320nm[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212547 üzenetére
Nekem 3-as cr van. Meghalt a lambda(is), kapott ujat, de ugyanolyan budos. Ezek ilyenek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212547 üzenetére
Cfhc is dögkút, föleg hidegen.
-
rbalint88
addikt
válasz atos19881101 #212550 üzenetére
Euro5 dizelek mind budosek sajnos
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #212550 üzenetére
Passat B6 CR volt nekünk EU5, az is büdi volt nagyon. Utána EU6 Superb lett az nem volt már büdi. Cserébe pacsálhattam a AdBlue-val.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz atos19881101 #212555 üzenetére
A herélt DPF-es, EURO-4-es Saab 1.9TTID is orrfacsaróan büdös volt, és még kormolt is, mint az állat. 🤢 Pofám leszakadt.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz atos19881101 #212550 üzenetére
Nekem is volt euro5 diesel és büdös szúros szaga van, főleg hidegen, nagyon nem szerettem mögé menni jeget kaparni, ha járt
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212550 üzenetére
Igen, meghalt a lambda es egy homero. Mar oregek voltak, a bosch szerint 250000km az elettartamuk, en mar 330000km-nel jartam.
#212555atos19881101: Erre nehez mit mondani, akkor szagold az enyem
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #212560 üzenetére
Ideje most már hajtani a szekeret!!
Lassan több hozzászólást írsz, mint ahány km-t haladsz az autóval.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212560 üzenetére
Igen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212640 üzenetére
Csak alapjáraton releváns az érték, csak emiatt nem cserélném ki.
-
boti19871125
csendes tag
válasz atos19881101 #212654 üzenetére
24-nél indítja nem 14-nél. Regenerálás után én sem láttam sosem 0-t. Úgy emlékszem 4 körül volt a legkevesebb. Igaz ez 1.6 CAYC
-
dozó
tag
válasz atos19881101 #212658 üzenetére
Passzív regen nincs értékhez kötve, ha jobban odalépsz neki már csinálja is ( Euro6)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212654 üzenetére
Mivel számol a motor kopásával és a szűrőben lerakódott hamuval is, soha nem lesz 0 a számított érték, de ez nem baj. A mért érték a lényeges. Nálad minden rendben van, de a számolt érték alapján hamarabb indítja a regent, mert sok az indítás a megtett távolsághoz képest. Amint már leírtam vagy 3x, nincs gond a kocsival, egyszerűen nem erre lett tervezve. Irreális az elvárásod, hogy ha minden rendben van a motorral, akkor majd városi körülmények között is elmegy 600km-t két regen között. Ez nem így működik.
Minden egyes hidegindításnál hozzádob a számolt értékhez. A mért alapján nincs tele a szűrő, de a motorvezérlő óvatosságból elindít egy aktiv regent, amint a számolt érték eléri a 21 grammot.
Engedd el a témát, vagy írasd le a szűrőt és nem kell ezzel bajlódni.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz atos19881101 #212687 üzenetére
Ha ennyit agonizálnék rajta, én már valamelyik intézetben lennék
Nyilván nekem más felhasználási szokásom van. Erre nem lenne jó egy dpf-es autó. Viszont egy 1.9pd jó lenne, csak azok már le vannak rúgva.
De a másik oldal meg kárpótol. Pikkpakk bemelegszik, keveset fogyaszt, megy is. Én nagyon szeretem. Egy csipsz jólesne, de igazából így is elvagyok a tsi-vel.
Egy 2.0 tsi még jobb lenne, de az meg megint problémás. -
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212692 üzenetére
Egy Q8-bol 400 lo bp-re epphogy jo, nemhogy palyara.
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #212692 üzenetére
Egy példával tudom illusztrálni, hogy miért jó.
Amikor még nekem is Superb CFFB-m volt, akkor dinamikusan elindultam felfele egy kapaszkodó sávos részen. Kb. 95-100km/h-val haladtam, aztán a belsőben mellém jött az M5 competetion-nel a haverom, intett, mosolygott és egy kis V8 hanggal pár mp alatt eltűnt a messzeségben.
Minden másra ott a mastercard…[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
simonjoe
őstag
válasz atos19881101 #212692 üzenetére
Ne fejtsd ki, egy pillanatot ragadtál ki:
"De amikor odalépsz neki akkor elfelejted a szívást. "
Én erre reagáltam!!Joe
-
válasz atos19881101 #212692 üzenetére
Neked, ahogy már mondtam volt, hibrid kellene. Szerintem utána hamarosan rászoknál a villanyra is
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz atos19881101 #212709 üzenetére
Ugye ha jól emlékszem kétszer is gyerkőc lapot húztál a balcsi talira. Na ha nem így tettél volna akkor kipróbálhattad volna Hansot. Kérdezd meg a többieket milyen volt villannyal vezetni - hangsúlyozom h csak a vezetési élményt kérdezd, mást ne
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212709 üzenetére
A tuzeloanyag meg a kazanba
-
válasz atos19881101 #212712 üzenetére
Ami most van tényleg kis kompromisszummal 500km-n belül mindenkinek megteszi. Persze ha vki lóbszó távokat megy akkor nem sok a varia. De nem is ok nélkül mondom a dízel plug-in-t neked. Hansnak most a hidegebb időben 80%+ várossal és dilibogyóval lett 8.14 a fogyija. Hetente 2-3 alkalommal kap max 10kwh delejt (mert az akksija már csak nyáron vesz fel ennél többet sajnos), és így tudok vele menni átlagban 750-850 km-t pedig amikor tankolok ált 15-20 liter még benne van. Amikor elengedem kicsit a tankolást akkor megvan az 1000km is, ha meg mindíg tölteném szerintem 1200 is összejönne.
Nem azért mondom mert a saját választásomat fényezem. Egyszerűen erre ez a legjobb. Jah és csak halkan jegyzem meg, hogy ha pl Hansnak odalépsz akkor bizony lelép nagyon sok autót.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bmwsan
senior tag
válasz atos19881101 #213009 üzenetére
offtopic
Milyen programot használsz, illetve ez milyen eszköz?Előre is köszönöm!
-
bmwsan
senior tag
válasz atos19881101 #213014 üzenetére
Köszi szépen!
-
gabor9991
őstag
válasz atos19881101 #213436 üzenetére
Kössz, hogy leírtad helyettem is, pont ezt akartam írni csak nem mertem, nehogy itt karácsony estéjén megsértsem az okoskodásommal.
És nem azért nem ment 164-nél többet mert nem akart hanem nem ment többet a gép Így lehagyta egy köcsög szuzukis. -
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #213436 üzenetére
Az már borzalmas sebesség.
-
makszi
aktív tag
válasz atos19881101 #213436 üzenetére
Igen-igen minden Németországban történt természetesen
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #213441 üzenetére
Többfele is kevesebb. Mintha ezen múlna.
-
Gyula84
veterán
válasz atos19881101 #213441 üzenetére
lengyelben 140
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
válasz atos19881101 #213690 üzenetére
És neked is, druszám! Idén már személyesen is koccinthatunk a Balcsin
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- Xbox Series X|S
- Autós kamerák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen