-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208024 üzenetére
Nagynyomásúból tudtommal egy van ami az uzemanyagszuro után van és a CR cső előtt, az ráadásul ha ugyanott van mint a 3-as Oktavnal akkor relatíve egyszerűen szerelhető.
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #208024 üzenetére
Ma elmentem vele melóba. Semmi hiba, a motor is szépen jár. Passz hogy mi volt ez a dadogás.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #208073 üzenetére
nagyon hülye távoli nemiszóltam semmit, de nem lehet hogy le vagy kormolódva valahol és azért dadogott be? Fojtószelep? turbó mittom én csak ötletelek
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208087 üzenetére
Nem egyszerűbb egy rendes átfogó diagnosztika mint tippelgetni mindenre is?
A chippesnek nyilván az éri meg ha kiiratod . A mosástól sem kell csodát várni, vagy új dpf-et, de azért ezek a gépi nyomásos mosások meghosszabbítják az élettartamàt. Nem a régi beleöntök valami vegyszert és átöblítem szint.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz atos19881101 #208087 üzenetére
"Ki kell szedni aztán nyugalom lesz." Itthon, úgy külföldre ne menj vele, érhet meglepetés.
Joe
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208094 üzenetére
diagnosztika nem egyenlő a hibakódolvasással. Attól, hogy nincs hibakód még lehet bármi. Vidd el egy olyan helyre ahol értenek hozzá és élő adatokat megnézik. De szerintem túlpörgöd.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208096 üzenetére
Bocs de akkor más autót kell választani, ha ettől félsz. Tényleg nem rosszból mondom. Vagy marad a lutrira mindent is cserélek. 1-1 pillanatnyi anomália nem feltétlen jelenti azt valami baj van a háttérben. Én is ilyen voltam, minden rezzenésre , zajra , mindenre figyeltem aztán azonnal szerelő utána járás. Inkább feladtam ezt.
Ha a dpf nincs szarrá égve, szétesve stb, és az utolsó utáni pillanatban foglalkozva vele, akkor nem lesz olyan baja a kerámia rétegnek, meg semminek, hogy ne lehessen rajta segíteni tisztítással. Az olajhamú lerakódás a fő, amit azért lehet pucolni valamilyen szinten.
-
q13579
senior tag
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #208100 üzenetére
Pl : [link] Össz teljesítmény 218hp és nincs dpf para,stb
-
simonjoe
őstag
válasz atos19881101 #208094 üzenetére
...nem szoktak, ha valami nem tetszik nekik, vagy valamit kifogásolnak, jön a tréler és elviszi az autód egy általuk minősített szervizbe ahol minden pararaméterét megnézik az autódnak. Osztrákoknak, németeknek nagyon megy ez.
Joe
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208118 üzenetére
Okádni nem, de ha odalépsz neki fog füstölni.
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #208121 üzenetére
Mint írtam, nem okádja. Az is füstöl csak nem látod, mert nem olyan szinten. Mindenki aki kiszedette, kiíratta azt mondja, azért füstölget ha tapossa. Az újabbak is. Nem véletlen , hogy az már egy jel ezeken az újabb dízeleken, ha kormos a kipuf vége, dpf-el gond van vagy nincs benne. Ahogy egy benzinesnek is kormos mégsem okádja....
[ Szerkesztve ]
-
dozó
tag
válasz atos19881101 #208144 üzenetére
Személyes tapasztalatom nincs velük, még nincs rá szükségem, de tervezem megelőzésképen a tisztitást, de nekem ők vannak közelebb, Veszpémben [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Gyula84
veterán
válasz atos19881101 #208769 üzenetére
a német rossz helyre parkolt? kezd egy kicsit nagy lenne az a maszk, de még talán elmegy
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
grizlisandor
addikt
válasz atos19881101 #208769 üzenetére
Remélünk benzines és nem lesz probléma DPF-el!
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #208778 üzenetére
272 vagy 282 ló ? Km mennyi van benne ? Nehogy baj legyen a motorral nálad
A 282le -s 3.0tdi egyszánalomszar. A 272 se sokkal jobb| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #208795 üzenetére
Kell neki egy chip.
Gurulj erre, megyünk egyet, utána megírom neked.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #208817 üzenetére
Offingen 89362.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #208819 üzenetére
Tudom, azért írtam.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208920 üzenetére
Turbó, fojtószelep és EGR-el kapcsolatban is beszámolt a szerelő? Kíváncsian várom szintúgy, az Oktáv péntekre lesz kész minden igaz.. 600km környéki regent várok tőle, hosszabb utakon használva.
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #208948 üzenetére
Nálam kipucolta mind, egy igazi kalamajka leszedni az egr-t, ott van a dpf mögött így most ki lett pucolva. A srác a hutofolyadek tartályt várja és kész is. Egy hosszabb távot elugrok vele kíváncsi vagyok miként fog viselkedni a szekér, kipucolt dpf-nel milyen értékeket ad..
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #211320 üzenetére
Enyem is ilyen, no para.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #211324 üzenetére
Hidegen jobban vibral a motor. Meg a legkondi is hangosodik ahogy oregszik.
Lehet, hogy tartobak csere orvosolna a problemat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211320 üzenetére
Ez hidrotőke. Nekem mindig is csinálta a CFHC. Ritkán jött elő, volt hogy télen, volt hogy egy forró nyári napon este melóból haza menet. Elég hamar elhallgatott nálam mindig, pár másodperc után elkussolt. Mivel szinte naponta használtam az autót, tényleg ritkán hallottam. Most is működik, nem cseréltem még semmit.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211328 üzenetére
Atomjaira kell bontani miatta. Tehát vezérlés le, injektorok, rail cső, kábelek, csövek le, szelepfedél le, a két veztengely ki, utána lehet cserélni a 16 tőkét.
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #211330 üzenetére
Ott a pontos megfogalmazás. “Lehet”, de nem kell.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211330 üzenetére
Minden hidegindításnál csinálja?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211337 üzenetére
Nekem hoztak most egy RS-t 2016-os dízel. CUNA, ami a leg retekebb motor ebből a szériából. Nincs sok baja, csak felfújja a vízkört és 25 kilométerenként regenerál. Még nem tudom hol kezdjem, legszívesebben felgyújtanám.
Van egy jó tanácsom a vizes IC-vel szerelt autók tulajának. Ha el kezd tűnni a hűtővíz, akkor nem utántöltögetni kell, hanem azonnal szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211340 üzenetére
Jól bírják ezek, de nagyon jól mennek, és az emberek elfeledkeznek róla, hogy hidegen nem szabad meghajtani. Elég 1x, utána véres a nyaka.
-
válasz atos19881101 #211705 üzenetére
A lokális szennyezés minimalizálása miatt talán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #211707 üzenetére
Akkor semmilyen autóval sem szabadna menni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #211705 üzenetére
Nem arról van szó,azért van rá kis kedvezmény mert aki ilyet vesz mint én megpróbál egy kicsit környezettudatosabban közlekedni.Itt van egy fontos dolog mondjuk egy dízel után amit be kell tartanod vagy teljesen felesleges a phev,és az nem más mint az áram töltés valamilyen formában és azzal járni ahol lehet.Ha már én erre a közlekedési formára álltam át és még csak most kezd az egész itthon kibontakozni,ne üldözzék már!Majd akkor kezdjék el mikor lesz minimum 1 millió phev Magyarországon,de jelenleg 35 ezer van.A legnagyobb gond,hogy sok a céges vásárlás és üzemanyag kártya mellett senki nem fogja töltögetni,meg nem kell céges autó adót fizetni.Első körben aki NEM magánszemély arról levenni a zöld rendszámot,így lenne korrekt.Ha tőlem elveszik akkor évi 25 ezer forintom bánja meg ugyan úgy spórolok a dízelemhez képest évi 500 ezret üzemanyagban,szóval nagy jelentősége nem lesz Engem az ingyenes parkolás hidegen hagy.
#211709 Reggie0 Akkor szerinted ez így jó,hogy így néz ki mert rozsdás ha be lenne íratva?A helyszínen be tenném egy zúzó gépbe,aztán hajrá gyalog.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz atos19881101 #211718 üzenetére
Céges autót vettem és többször átszámoltam a dolgokat (lehet rosszul), de a számításaim alapján nem döntöttem a hibrid vagy elektromos mellett.
A sok város miatt most benzinest vettem ami a korábbi 2.0TDI után kb +2 literes fogyasztása van varosban talán kicsit több. Rövid távon használom 90%-ot városban, de pakolás miatt nem lehet kis méretű. A TDI télen be sem melegedet mire a munkahelyemre értem. Korábban sokat utaztam most már szerecsenre nem.Volt lehetőség plugin hibridet venni, de 5,5millió felára, 1.5-ös motorra. Minden nap kell tölteni, ha lemerül az akksi akkor a 1.5 motor cipeli a többszáz kg akksit. Nincs pótkerék, na ez nekem nem fér bele. Illetve töltő helyet is ki kell otthon alakítani. Előnye, hogy nincs cégautó adó, de lehet az is elveszik amin nem lepődők meg...
Elektromos, nagyobb méretben meg +10-15 millió. Nincs gazdasági megtérülés.
Tételezzük fel van lóvé a +5.5 vagy 10-15 millióra. Már a 5.5 milliót lekötve a kamatokból ingyen tankolok. Elektromos esetén meg +15millió hoz éves szinten 1.5milliót.
Ha viszont nincs lóvé akkor még rosszabb a helyezt a hitel miatt. Pl 10 millió esetén 5 év futamidővel évente +1 milliót fizetsz ki kamatra, ez csak a kamat...
Tehát nem tudnék annyit eltankolni amennyi gazdaságilag megérné a felárat hibrid vagy elektromos autó esetén, főleg azért mert azt is kell tankolni és tölteni ami nincs ingyen.
Persze csak VW-et néztem, mert konszern autót jöhet szóba más gyártóknál nem tudom mi van. -
ArthurShelby
addikt
válasz atos19881101 #211718 üzenetére
"annak annyira fáj az a pár ezer ft adó, parkolójegy"
Nem tudom észre vetted e már, de a gazdagok smucigabbak, mint a szegények (lehet ezért van több pénzük)A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
simonjoe
őstag
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211781 üzenetére
Euro6-nál nem cserélt alkatrészt a szerelő csak tömítéseket, fojtószelep egr és dpf lett kipucoltatva első regen egészen hamar lefutott, még a régi módi szerint majd egyszer feltelt és újrakalibrálta magát 2-3 regen múlva már 400-450km volt a regenerálási időköz.
-
dozó
tag
válasz atos19881101 #211778 üzenetére
Nagyon rövid távokon nekem is 250-300 km, vegyesben 300-450km, pályán fix 700km-ént, regenerál 2.0CR EURO6 DPF még nem volt tisztítva.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz atos19881101 #211781 üzenetére
Amikor nekem kitisztították a szűrőt, átvétekor felhívták a figyelmem arra, h szoftveresen nullázni és a nyomásszenzort cserélni kell!!
Természetesen a szerelőm tisztában volt ezekkel, én magam vettem meg a gyárit bele, ha jól emlékszem 30eHUf volt a Porsche Buda-nál, több mint két éve. Azóta minden rendben van, még annak ellenére is, h utána kapott egy kis szoft módosítást is.Joe
-
zsole84
senior tag
válasz atos19881101 #211788 üzenetére
Én eddig kb. 13 ezer km-t mentem vele,de még nem vettem észre a regenerálást... Igaz 90% pályán használom. Pedig direkt figyelem a motor fordulatszámot is pl. leállítás előtt, mindig ugyanúgy 800 körül van.
-
simonjoe
őstag
válasz atos19881101 #211788 üzenetére
..persze, h okozhatja, ha hamis értékeket küld, már meg is van a magyarázat. De nem értem, h miért kell fél munkát végeznie a szerelőnek. Olajcserekor cserél szűrőt??
A 20km rettentően kevés!Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211774 üzenetére
Kicsit mozgolódott, én nem éreztem semmit.
-
válasz atos19881101 #211902 üzenetére
Állva nem is kellene végig csinálnia mert gyulladásveszélyes. Ezért írtuk sokat régen h nem vcds+állva égetünk hanem pályán
Van start-stop? Megy?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211902 üzenetére
Álló helyzetben nem regenerál semmit, ez eleve irreális elvárás. Ha nézted valamikor regen közben az adatokat, akkor megfigyelhetted, csak egyenletes terhelés alatt regenerál. Gyorsítás közben nem és motorfékkel meg egyáltalán nem, sőt, ilyenkor visszahűl a katalitzátor és megint időbe telik, mire elkezdi.
200km, hmm, de milyen felhasználásban? Városi futkosásban ez ennyi, pályán már más lenne, persze ha egyben futná ezt a távot.
Leghamarabb a turbó állapota az, ami jelentősen lerontja a megtehető távot két regen között, de ugye, ideális körülmények között. Városi forgalomban ez ilyen. Mama taxinak én az 1.6 szívóbenzin golfot használom. Minden másra ott a TDI.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #211905 üzenetére
Én a turbónyomásra tippelek, de ne legyen igazam...
G450 amúgy nem drága, egy cserével lem rontasz el semmit, csak fel kell tanítani.
Használsz valami adalékot a gázolajhoz? Azok nagyon tömik a DPF-et amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz atos19881101 #211907 üzenetére
[link] ilyen szinten dől belőle a füst mikor regenerál? Ott lehet nem a nyomásszenzorral lesz a gond, hűtőfolyadék esetleg turbó ami telerakja ily hamar és megint regenerál? Euro5-nek tisztítás után el kell futnia 6-800km-t és ha minden rendben van nem látod a füst színét.
-
válasz atos19881101 #211909 üzenetére
Druszám ne legyen igazam de neked egy dízel hibrid kell... tippem is van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #211911 üzenetére
Akár, de a volvo vagy a peugeot is ott van ezen a téren és mamataxi üzemmódot mind tudja ami esetleg elkerülhetővé teszi a sok regent.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #211938 üzenetére
Bocs ha már kitárgyalt dolgot kérdezek, de az akksid és generátorod milyen állapotban van?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz atos19881101 #211944 üzenetére
Mert a regeneráció alatt akksit tölthet és akksi nagyon töltés alatt regenerálhat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Hálózati / IP kamera
- LG LCD és LED TV-k
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden ami hőszivattyú
- Honor 90 - modellalkat
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...