-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Ma vittem műszakiztatni egy VW polo classic-ot.
Most hívtak fel, hogy fékbetétet kell csak cserélni, minden más ok. 11.000 Ft a rossz minőségűvel, 17.000 Ft a jó minőségűvel.
Szerintem kicsit sok az ár, de mit tehet ilyenkor az ember...
Én érzem irreálisnak, vagy tényleg ennyibe kerül? Csak azért, mert amikor a számlát elémrakják meg akarom kérdezni, hogy most az alkatrész volt ennyire drága, vagy a munkadíj. Mert ha jól tudom, ezt igazából fél óra-óra alatt kicseréli egy szakember...
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
ISOFIX adaptert keresnék VW PASSAT B5.5 sedan-hoz. Ha lenne esetleg valakinek, vagy tudja valaki, hogy itthon hol érdemes ilyet venni, kérem segítsen ki, mert pár héten belül vennünk kellene egy gyerekülést. (Sajnos meg sem fordult a fejünkben, hogy az öregebb polo-ban van gyárilag szériaként, a passatba pedig extra ez a dolog...).
Előre is köszönöm a segítséget.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
2014-2015-ös évjáratú A4-es audikkal szemezünk. (Éves 12-15.000 km-re, sok bölcsödejárattal, sokszor dugóban araszolva, sokszor viszont országúton használva).
Jelenleg úgy gondoljuk, hogy az 1.8 tfsi motor jó megoldás lenne. Van ebben az évjáratban olyan probléma ezeknél a motoroknál, amik zsebbenyúlósak lehetnek? (csak rendezett szervízelőélettel bíró modellt nézegetünk 100-150.000 km között).
Köszi előre is.
-
q13579
senior tag
válasz MunezXBK #171982 üzenetére
Bocs, nem, jogos.
Audi A4, 2014, CJE a motorkód, 1.8 tfsi 170LE
Tehát a kérdés, hogy ennél a motornál bele lehet-e szaladni az oly sokat emlegetett olajfogyasztási, dugattyúcserés, gyűrűzűs problémába? (Anno még angol nyelvű portálokon azt olvastam, hogy a 3. generációs tfsi motorok már jóval problémamentesebbek, a kérdés, hogy ez igaz-e az általam említettre is).
(@focvis: a 300.000 Ft-os hiba még számomra bőven vállalható, igazságszerint az autó vételárán felül közel ekkora összeget szánok az esetleges hibákra.)
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Autó adatok:
Audi A4 1.8 Tfsi 170 LE, 2014.06 havi, motorkód: CJE xxxxxx
A kérdésem az lenne, hogy ezek láncos, vagy szíjas motorok? (A vásárlás miatt kalkulálnom kellene egy összeget, amit első körben rá kell szánnom és ha szíjas, akkor a vezérléscserét is meg kell ejtenem).
Köszi előre is.
-
q13579
senior tag
válasz Saccco #172035 üzenetére
Hát A4-es volt ez is és 1.8 tfsi, viszont a műhelyPRN-ban egy 2008-as évjáratú autó van, ami ha jól tudom, akkor az első, talán a második generációs TFSI motorok. (Itt fordul elő a kóros olajfogyasztás, dugattyúprobléma stb stb.).
Ezek a nem ajánlottak (és ezt azt hiszem el is mondják a rész végén), viszont én úgy tudom 2012-től a 3. generációsoknak már nincs ilyen jellegű nyűgjük, csak ezért merném bevállalni a 2014-es 1.8 tfsi-t.
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Sajnos úgy néz ki, hogy a mindössze 72.000 km-t futott 2012-es A4 B8-asunkba cserélni kell a kuplungszettet és a kettőstömegűt is. (Mi egy éve vettük egy idősebb ismerőstől, gondolom nem úgy használta a kuplungot, ahogy illett volna...) Mi azt vettük észre rajta, hogy magasabb sebességfokazatban megcsúszik a kuplung.
Először csak a kuplungszett cserében bíztam, de a szerelő azt mondta, sajnos a lendkerék is meg van égve, illetve van lötyögése is...
A lényeg. Milyen szettet ajánlotok? Sachs-ot, vagy Luk-ot?
Ha esetleg pontos típusra lenne szükség:
- Audi A4 B8 2012 (facelift) avant 2.0 diesel
- 88 KW - 120 LE
- Kézi váltó
- Motorkód: CJCKöszi előre is a tippet.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Még egy kérdés. Van egy termosztát a kocsinkban, amit ki kellene cserélni, de sehogy sem találom a miénkhez megfelelő típusát.
Autó még egyszer:
Ha esetleg pontos típusra lenne szükség:
- Audi A4 B8 2012 (facelift) avant 2.0 diesel
- 88 KW - 120 LE
- Kézi váltó
- Motorkód: CJCElképzelhető, hogy ezt csak egyben lehet megvenni más alkatrésszel?
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
2015-2017 közötti benzines octavia közül melyik ajánlanátok jobban? Az 1.4, vagy az 1.8 TSI motorokat? (Csak megbízhatóság, illetve komfort szempontjából (ha pl. az erősebbe más futóműt raknak) fontos a kérdés, mert teljesítményben az 1.4 TSI is elegendő lenne).
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
A4 B8 facelift esetén tudtok megbízható szakit, aki foglalkozni "buta" kormány okosítással, hogy multikormány lehessen belőle? (Adott egy hibátlan 4 ágú kormány, de sajnos csak a gombok helye van meg, előző tulaj nem kérte ezt az "extrát").
Köszi előre is.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Adott a következő autó:
- Audi A4 B8.5
- 2012 FL modell
- dízel, 2.0 Tdi, 150 LE
- kéziváltóA "problémám" vele, hogy mióta használom, sohasem volt igazán könnyű, finom a váltás vele. Most vezettem egy ideig egy 5 éves 1.4 TSI benzines golf-ot és abban a váltó vajpuha, szinte mindenféle pluszerő nélkül megy a helyére. A dízel A4-esbe visszaülve azonnal szemet szúrt megint a különbség, sokkal nyersebb a váltója, főleg 1,2 és hátramenet fokozatokban. Mintha lenne egy minimális ellenállás, amin áthúzva/nyomva már a helyére ugrik, de határozottan kell irányt adni neki.
A kuplung és kettőstömeg már cserélve lett 5.000 km-rel ezelőtt, de ezt megelőzően is ugyanez volt a helyzet. (Álló motornál is ilyen, nem csak menet közben).
Másnál is "keményebbek" a dízelek váltói, vagy nálam lehet valami gond és ha igen, mire tippeltek? (Az autó egyébként hibátlan állapotú, végig normálisan szervízelt, igazolt előéletű, törésmentes)
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Check engine-t dobott a következő autónk, VCDS szerint EGR szelep (nem elegendő az áramlás).
Paraméterek:
Audi A4 B8
2012 facelift
2.0 crdti 120LE
105.000 km (valós)A kérdésem az lenne, hogy érdemes takarítással kezdeni és ha igen, milyen módszer a hatékony, vagy jobban járok, ha cserélem rögtön? (Nem kókány megoldást szeretnék, hanem tisztességest).
Köszi előre is a tippet.
-
q13579
senior tag
-
q13579
senior tag
válasz yodamester10 #208103 üzenetére
Legjobb... Ameddig nincs akksi para.
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
EGR-t érdemes-e megpróbálni tisztíttatni, vagy semmi értelme megpróbálni és érdemes inkább vinni az újat a szerelőnek? (Ha igen hol és milyen módszerrel).
Autó:
Audi A4 B8.5 2012 (2.0 dízel, kézi váltó).
Köszi a tippet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen