-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Jimmy66
senior tag
válasz Doki16 #196744 üzenetére
Igen, de már csak kombi változatban.
Totalcar - Magazin - Véget ért a Passat szedán európai gyártása -
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #196999 üzenetére
Eleg szarul latszik, de a feketen vilagit mindket csik, meg en is lattam tobb olyan eGolfot, amin vilagitott mindketto meg olyat is, amin csak egy. Az izgi, hogy volt olyan, ami azonos felszereltseg, de az egyiken mindketto vilagitott, a masikon meg csak egy 🤷♂️ #azeletnagyproblemai
-
rbalint88
addikt
válasz Doki16 #197003 üzenetére
Hat meg nem mondom, hogy volt-e kamera de abban automata tavfeny biztosan volt, de hogy csak fel-le kapcsolgat vagy matrixol, az dunno. Na mindegy, nem dolok kardomba amiatt, ha vegul csak az egyik csik fog egni, nyilvan jo lenne, ha be lehetne kapcsolni mindkettot, ugy szebb. Hatul az alap lampa van, ugyhogy futofenyes index biztos nem lesz
-
Immy
őstag
válasz Doki16 #198095 üzenetére
Köszi a választ, extra listán az alábbit látom:
Gumiabroncs légnyomás kontrol-lámpa
Téli gumit akarom előre lerendezni és azon gondolkodtam, hogy érdemes a gyártól megvenni, vagy túl sok hozzáadott értéke nincsen ha mindenképp lemez felnit szeretnék?
Illetve kicsit megvagyok lepődve, hogy csak 2 fajta gumi közül lehet választani...Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
kisfurko
senior tag
válasz Doki16 #198105 üzenetére
Igen, többször is "leokéztuk". Ugyanott mérve egy tized se hiányzott. Azóta nem használjuk
Szerk: és teljesen rapszodikusan jelzett be, volt hogy hónapokig minden ok, aztán jött egy nyűgösebb időszak. Aztán megint nem, majd a következő jelzés utáni cserénél már nem állítottuk be.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #198099 üzenetére
Es hogy szamolja vissza a 4 kisebb kerekatmerot egyszerre? En meg nem lattam volna, hogy lenne egy 5. referenciakerek, amit az aszfalthoz erint, hogy tudja pontosan hany metert gurult, az ilyen par ezrelekes atmerovaltozast nem fogja GPS alapon megallapitani.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #198116 üzenetére
Ha nem egymashoz kepest akkor mit tarol le? Honnan tudja, hogy peldaul 5 fordulat/masodperc az mekkora keruleti sebesseget es mekkora kerekatmerot jelent, ha nem tudja, hogy mekkora a jarmu sebessege? Mert az, hogy van egy fordulatszamod meg nem eleg semmire, abbol ki is kene szamolni valamit.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Doki16 #198121 üzenetére
Persze, hogy nem tudod, mert fizikailag nem nagyon lehetseges. Ha megnezed az altalad linkelt oldalon belul a 8.9 abrat, akkor lathatod, hogy legfeljebb 3 kerek leereszteseig mukodnek a TPMS rendszerek, csak a legujabb frekvenciaanalizises mukodik 4 kereknel korlatozott sebessegtartomanyban(es persze ha nem intenziven gyorsitasz at ezen a tartomanyon es felteve hogy ezt kulon implementaltak, nem csak eDDS van), de a DDS es TOM(frekvencia analizis) otvozesebol szarmazo eDDS sem tudja. A hagyomanyos kerekfordulatszamos detektalas csak egymashoz viszonyitassal megy, az pedig 4 egyforma hibat nem tud kiszurni.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
-
hdanesz
senior tag
válasz Doki16 #198302 üzenetére
Hmm, érdekes. Nekem nincs ott semmi extra. Mármint ott van a Canton mélynyomó bal oldalt, a fedél alatti alsó rekeszben meg csak a kötelező tartozékok vannak.
A motortérben ott a Webasto matrica és gyári távirányító is van hozzá.Vagy a burkolat alatt kell lennie valahol?
[ Szerkesztve ]
-
hdanesz
senior tag
válasz Doki16 #198306 üzenetére
Szerencsére az akksi ami most benne van még elég bika. Múltkor megmérte a jóember...és jó értékeket tudott. Nem hiszem, hogy gyakran fogom én ezt használni....max. néha megjáratom. Gondolom olyan mint a klíma...hogy időnként meg kell hajtani még télen is hogy el ne lustuljon.
-
veterán
válasz Doki16 #198455 üzenetére
Én októberben cseréltettem márkaszervízben, 100 körül volt, ellenben egy ilyen átmosásos sztori 120 körül lett volna független szervízben. Viszont a számlán láttam egy olyat hogy 1/3, most nem tudom megnézni, mert nem fényképeztem le (sőt ahogy látom spritmonitorba sem írtam fel valamiért), remélem nem azt jelenti, hogy csak a váltóolaj egyharmadát cserélték ki.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Paxker315
addikt
válasz Doki16 #198697 üzenetére
Koszonom! Igy azert megfontolom, mennyire "vetem el" az Auris otletet, eredetileg nem szerettem volna, de az egesz ADAC-meresek nem adjak ki nekem. Nehany autonal irrealisan alacsony belso zajszinteket mutatnak, ill azonos generacion belul eltero modelleknel nagy szorast is. A Golfot konzekvensen talan a legcsendesebb kompaktnak irjak, aztan Jetta, Oktavia. Bar az Auris kozel sem olcsobb egy Golfnal, "all benne a penz, mig megvan".
Hallottam errol mashol is, hogy a FL utani modelljeik csendesebbek, itt mar csak kerdes, egy FL-elottit fel lehet-e hozni arra a szintre (mert, a FL elotti meg szimplan jobban nez ki szamomra, jobban tetszik). Meg itt szerintem van kulonbseg felszereltsegi szinttol fuggoen, egy live nem executive
#198699Kiskokó
Koszi szepen. Itt annyiban modosulna, hogy, nem vagyok hajlando dugozni, a bringa varoson belul mindig elvisz, rugalmasan, igy eleve nem terveztem varosi hasznalatot. Marpedig az Auris elsosorban ott "jeleskedik", a VAG-konszern gepek meg varoson kivul tunnek ertelmesebb-eszszerubb valasztasnak.Fenntartasi koltsegekben mondjuk a Totyi kedvezobb (markaszerviz eseten mindenkeppen)
Koszonom mindenkinek a visszajelzeseket, kapkodas nincs, csak nem vagyok benne biztos, hogy fel-egy ev mulva ugyanazt megkapja az ember 5m-ért
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
válasz Doki16 #198713 üzenetére
Az első ibizám tulajának volt egy seat kisokosa és ott le volt írva hogyan kell, de nem jegyeztem meg
Közben megtaláltam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
veterán
-
veterán
válasz Doki16 #198969 üzenetére
Most csak kémlelem a lehetőségeimet, mert itt is mindenki a dízelt temeti, meg hogy plug-int kell venni, csak vizsgálom mi lenne a legkevesebb ráfizetéssel és kompromisszummal járó átülési, értékátmentési lehetőségem. Ráadásul a havi munkába járási költségeim is csökkennének.
Ugyebár van egy 137 ezer kilométeres Passat B7 Alltrackem, kb ez vagy ez a kategória állapotra.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Vismajor01
addikt
válasz Doki16 #198975 üzenetére
Azért ez erősen felhasználó függő. Aki kvázi ingyen v nagyon olcsón tudja tölteni otthon és a munkahelyen, aztán csak elektromosbol megjarja a napi munkabajarast az nem is a benzinen fog igazán spórolni hanem a karbantartason. De ha leveszik a sapkát a benzinarrol akkor meginkabb. Ráadásul én pl könnyebben fizetek ki vásárlásnál nagyobb összeget mint később apránként, ráadásul a phev verziók eléggé felszereltek a nem hibrid társakhoz képest pl menetdinamika.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #198975 üzenetére
"Te eltudod képzelni, hogy itt 13 év múlva már a Vitara helyett mindenki villannyal jár?"
Nekem amúgy is ugyan mindegy, de hát tök mindegy az átlag ember mit képzel el, ha egyszer valaki kitalál valamit és elfogadják törvényben, ha el tudod képzelni ha nem akkor is kötelező lesz.
Most nyilván a forgalomból nem fog kikopni és az a reális amit te mondasz, hogy újként nem lehet eladni majd.
Meg olvasom a kommenteket itt , ilyen tekintetben 13 év valóban "nem sok", de azért más oldalról megtekintve 13 év igen is baromi sok.
Csak abba gondolj bele, hogy 13 éve még a Tesla sem létezett, nem hogy SC töltők Itthon is már meg ez meg az.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #198983 üzenetére
Teljesen egyetértek azzal amit mondasz.
Sajnos ez van, és ez is lesz.
Ez a villany gyűlölet, hát maradjunk annyiban, hogy a BMW meg a Luxus autósokkal szembeni általánosításnak is van némi alapja nyilván.
Ezért a villanyosok elleni "gyűlölet"-nek is van alapja, ami persze nem = azzal ,hogy mindenki olyan amilyen,csak ugye általánosítunk....Olyan tekintetben én is a "villanyautósok ellen" vagyok, helyesen inkább azt mondanám, hogy kiröhögöm, azokat akiknek van pénze megvenni 10+ Millióért egy villany autót, aztán pedig a legújabb hobbija az lesz a tulajdonosnak, hogy állandóan hajtja minden felé az ingyen töltést.
(nem az útközbenit)
Amikor a 20 Millás Teslát kiakasztja az ingyéé' töltőre mert hát "azé van nem?" és inkább ott szotyizik 1-2 órát vagy akár ott is hagyja az autót és visszasétál érte... nekem ez kicsit szánalomra méltó...Csak magamból indulok ki, ha én vennék egy elektromost annak az okai :
- Pont azért veszem mert van napelemem otthon
- A Zöldség miatt
- Biztos kva erőset vennék
- De ha otthoni áramról töltöm is sokkal sokkal olcsóbb szinte apró pénz "megtankolni" mint a rendes üzemanyag
- karbantartási igényÉn biztos nem járnék ki égetni magam ingyen tölteni , csak mert spórolok 1-2 ezrest az amúgy Tizen X milliós kocsimba ülve...
Sokak szemében szerintem ez viszi el a villanyautósokat az "ördögtől való" szemlélet felé.
Az átlag autósnak fáj a tudat, hogy valaki kicselezi a rendszert és "ingyen" autózik.Szerintem!
(Ezzel most lehet pár embert megsértek, elnézést )Ezek jó kérdések, ha lehetne tudni előre a dolgokat én is sok mindent másképp csináltam volna.
Előbb veszek Bitcoint, veszek pár autót az elmúlt 1-2 évben és most tovább adom pár milla haszonnal darabját, stb stb
Sok sikert azért a döntéshez[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen