-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #10654 üzenetére
Amikor nekem nyomjba be szerintem a fölösleges kipufogó gázt akkkor kajak sokkal jobban hallani hogy sípol ott a levegő az az lehet nem? és tök véletlenszerűen csinálja.. van amikor 2 hétig semmi van amikro 1 héten kétszer is.. és magától elmúlik..
mert valszeg nekem aza a baja az autónak és ilyenkor rohadtul melegszik ésa melegedés miatt meg szórakozik az automata váltó... lehetséges?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #10656 üzenetére
termosztátnak nincs baja meg az nem sípolna... és amikorez van az EGR szelep felől erős levegőáramlásos sipoló hang jön..
meg a termosztátot irná a fedélzeti.. az egr-tm eg ha mecanikus a baja nem feltétlenül..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10663 üzenetére
Csavarhúzó zavaró...az én Golfomban sose volt csavarhúzó, de annyi baja vót,hogy el se kezdem leírni..attól ,hogy most van ott 2 csavarhúzó,nem feltétlenül jelent rosszat.
Jó persze,hengerenkénti befecsis az oké, de ha egyszer nincs...?!
Ez még kasztnilag normálisnak tűnik,belül meg egyesen szép.
Persze biztos van ennek is gondja azért ennyi..de hiszen te is látod,hogy miket akarnak kb.ennyiért adni.Dízelekre meg a "Milyen autót vegyek?" topikban hördültek fel embere,hogy "ennyiért ne akarjak autót venni" bár ez nem a dízelekre vonatkozott( bye:dragonfx ) meg hogy azokat azért adják el mert lóg a bele az összesnek, mert miért is adnák el őket ha 4-5 literrel elmegy én 200k-ért megkapja az ember, meg hasonlók.
Mod: nekem volt 1.8 karbis GU motorkódos széthajtott Golf kettőm...ette az olajat is kicsit, de volt olyan,hogy 7,3-as fogyival jártam vele...általában 8 volt, de csak város és max 10 kilométereket. Egy jól belőtt 1.8-assal is lehet jó fogyasztást elérni sztem.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10666 üzenetére
Azt kerestem de nincs egy darab se. Illetve ami van az nem fér bele a keretbe. Toledóból láttam már olcsóbban is de ez két személynek nagy, pláne a városban. Lehet, hogy várok ezzel az egésszel és kuporgatok még hozzá egy kicsit vagy elmegyek bankot rabolni és veszek egy hatos gti-t . Hát igen, google útvonaltervező 78km-t ír. Akkor az valóban nem 130km. Viszont akkor rendben van az a 11liter.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10666 üzenetére
Én is néztem az elejét,mert a motorháztető az teljesen más színű.
Vennék én TD-t is ha lenne valami normális, vagyis ha ennyiért lenne valami normális.
Nekem jó lenne egy jó1.8-as is...azért nézegettem az 1.6-os és 1.3-asokat is mert azt gondoltam,hogy kevesebbet esznek...de nem igazán.Pl.linkelted egyszer azt a szekszárdi GTI.t amin állítólag a lakatolás kész...de hát az még messze nincs kész és a motorja akkor milyen lehet...
!Overdose!: néztem, de ez 5 ajtós és kereskedésben van...
Továbbá vagy járó motorral fényképezték, vagy a fordulatszám mérő nem jó benne,ha jól látom nem a 0-án áll. Jól látom?[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #10658 üzenetére
2006 audi a4 2.0 tdi 140le.
nemtom mitől lehet de már uncsi
véletlenszerűen elöjön eza hiba..hallan egyerős levegőssipóló hangot a kocsi melegszik mintaz állat( aviz nem megy 90fok főle) de mint tulajdonso tudom hogy alapból nem igy melegszik..
ennek következménye hogyazautomata váltó is baszakszik..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #10677 üzenetére
na ja ugy még nem volt mivel 2szer is mire elértem a szerelőhöz elmúlt a hiba...
nem tudom mirét de valamiért én nagyon az EGR szelepre gyanakszok.mi más adhat még hangos "sipoló"hangot onnaaz EGR szelep felől? a turbó maximum de nem az ráadásul uj turbó van benne kb 10 ezer km van csak benne leheteteln..
nem lehethogy aturbó cserénél valami rosszul lett össze rakva? de akkor meg midig csinálná..hát passzolok :S| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
dragonfx
veterán
válasz VR6-Fan #10663 üzenetére
a 101 lovast még tán én is elvfogadnám egész okésna néz ki egy 16"lal.de milyne kicsi a hely a vezetőhelyen is.én ott nem férek el
mega gáz taposva leléped a kérpitot jbob oldalt.na meg aza váltó ugy lötyög....mintha 400k lenne benne....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10695 üzenetére
Lehet. De milyet? Azt megfigyeltem, hogy a magyar autók 99%-ának durván vissza van forgatva az órája. Pl.: Golf 3 tdi, 1995ös és van benne 118.000km. Milyen hülyére lehet így rásózni egy autót? De, hogy minimum a duplája mindben benne van ami ezzel egy évjárat az tuti. Vagy még egy verzió létezik. Venni a picsába valami fiatalabb 1.4 - 1.6 benzinest és átalakíttatni gázosra. Jobbat nem tudok. 306ft egy liter benya. Én szinte csak 100% városban használnám a kocsit. Egyen csak 8at az már ~2500ft / 100km. Pont ezért a sima benzines teljesen kizárt. Nincs kedvem a havi fizum 1/5 -ét a kúton hagyni.
[ Szerkesztve ]
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10697 üzenetére
Ismerős szerint (autóbehozatalból él) a német származású kereskedőknél nem igazán jellemző. A török származású németeknél (lassan minden 5. kereskedés ilyen) na ott szokás ez, sőt. Ha nem vagy résen a szemed is kilopják rosszabbak mint a cigányok. Mindennel bepróbálkoznak csak, hogy rásózzák a kocsit. Mikor fenti ismerősöm szedte elő a laptopot, kábelt, festékréteg mérőt stb, hogy kiderítse mennyi is az annyi kedves kereskedő urak úgy felháborodtak, hogy majdnem megverték. Ha egyedül lett volna talán el is kalapálják. Megfenyegették és elzavarták őket a telepről. Ilyenek ezek mind.
Magánembertől nem akkora gáz autót venni. Mindegy, hogy kint vagy itthon. Ha nem egyezik bele, hogy lehívja az ember valóban menyit futott a kocsi, dob e valami hiba kódot, alaposan végigellenőrizze a bódét volt e valaha törve, kompresszió mérés stb... simán ott kell hagyni. Aki szabadulni akar az öreg autójától (és nincs takargatni valója) nem nagyon fog tiltakozni ezek ellen. Amúgy is 20 perc alatt megvan az egész.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10702 üzenetére
Én is lestem de azt mondta valamit elkúrtak a III-asnál ami 96 előtti.
Ezt lakatos ismerős is megerősítette, hogy a 96-utániak a jók.Látod néha én is tudok meglepetésekkel szolgálni.
A 95-ösöknek a küszöbét és taposólemezét a kasznis szerint 90%ban az összesnél cserélni rosszabb esetben foltozni kell.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #10720 üzenetére
Értem és ha csak az elsőket cserélem ki?
Mert igazából a hátsó hidam nem rég volt full felujjítva és nem dobnám el alólla.
Viszont komolyabb fékerőt szeretnék.Bár néha ígyis beblokkol a kerék elöl.
Hm....akkor még is csak hátul kell mókolniNem szeretem az ilyen költséges dolgokat.
Renault power
-
fero02
veterán
válasz VR6-Fan #10716 üzenetére
Így már másabb a leányzó fekvése...
Nekem erre a vakolás témára egyszer azt mondták, h "hát persze, a gyárban meg hülye mérnököket alkalmaznak és nem olyan okosakat, mint te".
Be kell valljam akkor qrva ideges lettem, de szócsata helyett beindítottam a kocsit nyomtam 2 padlót, h lássa így mennyire füstöl. Utána 10-es kulcs elő, bilincs lelazít, cső lehúz, vakoló lemez ki, cső vissza. Beindít 2 parketta, nagy fekete füst...egyből csak a pislogás, meg a "hátde, hátde" volt...
-
fero02
veterán
válasz VR6-Fan #10731 üzenetére
Igaz, de azt is vedd alapul, h amikor a Ti motorjaitokat csinálták, akkor milyen technika áll rendelkezésre, meg most milyen...
De legyenek valóban okosak a motorok, és ne legyenek környezetszennyezőek annyira, de akkor könyörgöm csinálják már meg úgy, h annyit bírjanak amennyit kell, h bírjanak. Kicsit néha félre kellene tenni azt a kiba* üzletpolitikát...
-
Senki9876
tag
válasz VR6-Fan #10748 üzenetére
Nem tudom hogy pontosan minek kéne bírnia, de pl a dsg váltó belseje teljesen le lett cserélve olyanra ami a 2l 140 le s be van. Elvileg a chiptuning a váltó miatt nem lehetett sokat emelni mert nem bírta volna, de közbe ki lett cserélve a váltó erőssebre.
nekem nem a lóerő a lényeg, igaz nem rossz ha van, de nekem a fontos tényező a fogyasztás.[ Szerkesztve ]
"Nem törődöm azzal, hogy az emberek nem ismernek, azzal törődöm, hogy nem ismerem az embereket." Kung Fu-Ce
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #10755 üzenetére
Nem tudom, vw motorokat(pláne ezeket a dízeleket)annyira nem ismerem, de ti írtátok pár hsz-el korábban.
[ Szerkesztve ]
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10752 üzenetére
Az ilyen chippelgetünk plusz 20lóért embereket nem értem sokkal jobban nem megy tőle de a fogyasztást növeli (mivel úgy is jobban nyomja neki).
Rendes tuning: Ha már lúd legyen kövér alapon gépműhelybe vele és A-Z ig átalakítani/kicserélni mindent, 1.9pdtdi esetén a kapott eredmény már már sokkoló lesz. És akkor még nem beszéltünk alkoholról mint üzemanyagról, nitróról, többlépcsős feltöltésről semmiről. Csupán sima motor + erőátvitel átalakításról. A tuning egy mélyen zsebbenyúlós a móka és garancia semmire nincs.
Vittek már ilyen autóval (1.9tdi 4motion). Hatalmas élmény volt. Minden fokozatban hátba rúgott a kamionnyi nyomaték, még hatodikban is. Az semmihez sem fogható élmény mikor nyáron száraz aszfalton kettes tiltásig elforog mind a négy kerék. Harmadikban mikor letapad játszi könnyedséggel mindent átlép. Komoly erős sportkocsikat is. tdi feeling. Ettől függetlenül nekem nem kéne.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
Mobi28
tag
válasz VR6-Fan #10767 üzenetére
Ok, csak ahogy régebben beleolvastam néha a topikba említettél valami vr6 turbó (egyes?) golfot. Azt hittem arról beszélsz.
Egyébként a vr6 motor gyári állapotában nem nagy kaland. Ok, hogy 174lóerő de a 150lovas Astra F GSI egálban van a 174lovas Golf3 al. Lacházán többször is mentek egymás ellen és hol ez győzött hol az. Kb ugyanazt tudja a két autó. Csak az Opel 800ccm-vel kisebb.
A "vér tuner tdi" -seken meg csak röhögök mikor kézzel fogható bizonyíték nélkül dobálóznak a hihetetlennél hihetetlenebb számokkal. Eddig egy kezemen meg tudom számolni hány dízel kocsiról van hitelesített dyno mérés. Na azok előtt fejet hajtok a többit meg kiröhögöm.
De már fentebb is írtam: nekem nem kéne széttuningold dízel.
Nekem a kettő valahogy nem fér össze. -
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #10781 üzenetére
ezt a visszaváltani gázfröccsel illik-et ezt nem értem...ha visszaváltasz, akkor magasabb lesz a fordulat, minek adjak még külön gázt is?
ha simán vissza váltok amikor befordulok egy utcába, vagy nem értem ezt mire érted... ez így ebben a formában nem igaz...[ Szerkesztve ]
-
_Voyage_
aktív tag
válasz VR6-Fan #10798 üzenetére
6-osból a GTI-GTD-R ami nagypn szép, főleg az utóbbi, 3 ajtósban, full fekete belsővel, áááhhhh...
De szerintem minden 6-os szép, az 5-ösnek meg max a hátsó lököse szép, a minimalista dizájn miatt.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- OTP Bank topic
- Nők, nőügyek (18+)
- Eredeti játékok OFF topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen