-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
16v meg a legelejen general elott szimmeringes volt, ne tud meg mi volt hideg inditasnal, vagy 2 percig nem lehetett meg maradni a kocsi mogott.
Amugy le kene venni a leonlot aknan hidegen ala alni ha nyomja ki az olajat akkor biztos turnyo, anno a vr6 turnyon hidegen ott nyomta ki az olajat annyira meg volt dogolve a meleg oldali labirint gyuru.
Meg szimmering alapjaraton nem fustol, most mar ahogy melegszik be ugy fustol folyamatosan egyre jobban.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
brumi1024
veterán
Azért a DSG sem a világ teteje, nem egy jobb automata van nála. De meg kell szokni, egy jól belőtt automatának (márpedig szvsz a B6 Passatban jól el van találva) meg lehet mondani, hova váltson gázjátékkal. Az új nagymotoros audikban és a bmw-kben elérhető ZF 8 sebességes egyébként szerintem még két kört ver a DSG-re, az egy nagyon eltalált szerkezet. És a 110-es tempónál 1800-at forgó motor elég kellemes dolog. Egyébként autó és motorfüggő: én A6-ot vagy 5-öst nem vennék manuálissal, nem illik az oda ma már.
-
ßrainiac
addikt
Nem kell szeretni, ott a pockolgetes, ahogy irod is, az fasza.
En ellennek vele abszolut. D-ben kruzolsz, ha meg te akarod iranyitani a dolgokat, mert olyanod van, a masik opcio is rendelkezesre all. Raadasul gyorsabban valtasz mint egy manuallal. Tenyleg nem ertem a problemat.
-
Dr.Zoo
senior tag
Ilyet anno munkatársamnak csináltak németben, csakhogy ott az egyik lámpája nem ment a parasztnak.
Mint kiderült, egy otci RS volt, és a lámpában volt a mérő berendezés, és pont ugyanezt játszotta az emberekkel, bele a külső sávban a seggedbe, lemarad, aztán rádtapad..
Ugye ilyenkor a normál user mit csinál? Vissza kettőt, padlógáz. Pont erre vártak.."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
degec
senior tag
igen hátul multis! nem feszes az én passatomhoz képest kb ugyanojan az comfortline b6 17 es gyári felnin ,ehhez tudom viszonyítani ehhez képest nem feszesebb.. szerintem ez a motor nagyon csúcs! még az asszony golf 6 1.2 tsijéhez képest is!..szerintem ügyes a rugózása,kicsit kopott 7 éves passatomhoz képest végképp..céges flottába vették mert okosak, így teszteltem.. ők SEM akarnak a városi használat miatt a DPFel és egyéb dízelhisztivel bas**odni
brumi1024: gti golf 7 dsg vel nálam volt fél napig anno írtam is róla asszem itt is.! szuper az a 2.0 tsi motor! dsg NEKEM pusztítani való rahedli vas.. lassú nem jött be !
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Valamit mondott, hogy x tized emeles az 25LE, es hogy tobbet adott neki, valahol 180 korul kell hogy legyen.
Tobbet nem tudok, nem is nagyon mentem vele. Kapott 20 litet 100+ os benyat, egyszer meghuzattam kemenyen, most meg kint all.. Nincs kedvem egyedul maszkalni, inkabb asszonnyal megnezem a kept'n àmeriken kettot, aztan holnap majd talan felszantom a soroksari utat.
VR6: "lámpázásnál ne akard tudni hány fokos a beszívott levegő "
Annyira sosem hajtom meg, ahogy multkor ott veletek, dehat ultel mellettem, vigyazok ra
[ Szerkesztve ]
-
-
Rick4
félisten
Gondolkodj kicsit, minek van értelme. tovább pörgetni a csökkenő nyomatékkal, vagy váltani, és ismét a nyomatákcsúcs elejére kerülni. Melyikkel gyorsulsz jobban?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
veterán
Már régen erettségiztem, de úgy tudom, hogy:
- a nyomaték az adott fokozaton belüli gyorsuláshoz kell. Jó sok nyomték, jó sokáig. (Forgatónyomaték = benne van a nevében is kb., hogy mekkora erővel lök előre)
- a teljesítmény meg a végsebességhez. (Teljesítmény = munkavégzés)A fokozatok meg csak "belezavarnak" az egészbe
-
8th
addikt
Elég ahhoz annyi is, hogy fehérek legyenek az utak. Egy emelkedőn nem bír felmenni csak lendületből a sokmilliós rwd szarjával.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Rick4
félisten
Két autómad aftam el most 3 hónap alatt, mindkettő tökéletes és hibátlan állapotban volt, ami csak lehetett, felújítva, kicserélve, tele új, garis alkatrészekkel, a számlák melléadva. Szerintem ez csupán mentalitás kérdése, én pl nem szeretem, ha bármit visszahoznak, hogy átbaxtá, ecsém.... Én konkrétan szégyelltem volna magam, ha a vevő azt mondja, de vazze, képes voltál így használni, hogy ez így lóg, az meg úgy kotyog.. Nem is hozták vissza őket.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
8th
addikt
Nem tudom jártál-e már télvíz idején Dunakeszin a felüljárónál. Azt tudni kell róla, hogy amint a képen is látszik nem valami meredek, letaposott havas állapotában is gond nélkül át lehet rajta menni. Esett a hó lépésben araszolt a sor néha a túloldali körforgalom áteresztő képességének fényében még meg is kellett állnunk egy-egy pillanatra. Csak az rwd autókkal volt probléma azok kapirgáltak orrba szájba egy helyben állva. Amíg lendületben voltak nem volt velük baj de megállás után az emelkedőn már nem bírtak elindulni. Néhány centiméternyi hó esett ami le lett taposva és fel volt jegesedve. Egy E36-al szerencsétlenkedő valaki félúton végül feladta és a szembe sávban gurult vissza seggel vészvillogóval mert belátta, hogy esélytelen, hogy ő ott valaha átmenjen. Opel Omega szintén esett kelt de az nagy nehezen átment miután másfél perc alatt hol a záróvonalat hol a padkát érintve fel driftelt húsz métert a dombtetőig. Mi egy 1.25 Fiestával (nincs kipörgésgátló) nyári gumival álló helyzetből viszonylag simán elindultunk dombnak felfelé és igaz, hogy végig kipörgő kerekekkel de gond nélkül fel is jutottunk. Az fwd is kapirgál felfelé ugyanúgy de az legalább végig irányítható marad míg egy rwd nem. Azzal vért hugyozol, hogy havas-jeges úton egyenes vonalban elindulj emelkedőn. Céges dobozossal is lehetetlen hóban közlekedni ha üres a hátulja. Egyfolytában megy keresztbe pedig az egy harmatgyenge 2.5 szívódízel.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
8th
addikt
"ennyi erovel senki nem venne bmwt, aztan megis eleg jol fogynak...a nem xdriveosok is ..."
Mert azt hiszik az emberek, hogy a bmw az valami megfoghatatlan utolérhetetlen földön túli prémium izé na meg magas a presztízse mert ha abból szállsz ki akkor te már vagy valaki, te már elértél valamit az életben. Nagy lófaszt. Aztán megveszik a hármast xyz millióért és amikor elmúlik a kezdeti varázs rádöbbennek, hogy közel sem ad annyival többet mint amennyivel többe kerül a közvetlen konkurenseknél de persze már késő visszakozni és soha nem fogja elismerni egyik sem, hogy jó szar vétel volt mert a büszkeség és a kényszeres önigazolás mindig erősebb. De az a legjobb amikor ilyen lefosott 1milliót sem érő sokadik tulajos kintről behurcolt tizenöt éves E46-okból néznek át lesajnálóan azon egyenesen agyfaszt kapok. Haver is azt hajt pár éve vette veri is magát rá rendesen. Aztán amikor elkezdtük szívni a vérét, hogy egy ennyire szűk szart minek vett meg annyiért már autót is vehetett volna matchbox helyett na meg négy felnőtt nem fér el benne kényelmesen meg különben is leeszi a fejét a benzines motor na akkor rendesen megsértődött akár csak egy kisgyerek akinek leszarozod az új matchboxát a homokozóban. Aztán amikor meglátta a mellette parkoló első generációs skoda superb tánctér méretű utasterét kikerekedett a szeme és csak annyit tudott kinyögni, hogy jó-jó de ez nem bmw. Hát bázzeg ez aztán komoly érv. Aki ötös, hetes vagy valamilyen bmw sportmodellt vásárol azt megértem, tiszta sor de az egyes és hármas széria vicc kategória úgy ahogy van. Jól össze van rakva az utastér meg hátul kapar és ennyi. Semmi különlegeset semmi pluszt nem ad.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
zsolt1225
aktív tag
Tegnap este 11-kor jöttem vissza a városba a város széléről és egy jó ideig csak egy sávos az út. Előttem tötymörgött 40-el egy peugeot 307 volt talán, mikor kétsávos lett az út lazán elkezdtem felgyorsítani 60-ra mikor is ezt ő meglátta és hirtelen elkezdte nyomni neki. Vissza 3 padló, 100-nál jártunk mikor inkább meggondolta magát és inkább visszavett. Egy helyről indultunk és láttam, hogy a csajával szált be a kocsiba, de most komolyan, miért kell ezt csinálni...
-
Rick4
félisten
Nézd, megnézheted a video-t, de ugye ott és akkor én ültem a kocsiban, nézd meg 10-210x, hátha megérted, nekem mi a problémám ezzel a szituval. Eleve onnan kellene kezdeni a beszélgetést, hogy a video 8. másodpercében a jobbra tartási kötelezettsége megszegésével már az elválasztó vonalon van, pontosan ezt csinálta akkor is, mikor mellettem jött, hogy ne húzza végig az autó oldalát, nekem is beljebb kellett mennem. Ezzel még nem is lenne baj, vannak nála rosszabb sofőrök is. Viszont valami csak nem kerek, ha neki 75-tel kellett menni, hogy beférjen, sehol sem állhat meg ez az indoklás. Ha közeledünk egy gyalogos átkelőhelyhez, és ő tőlem nem látja (és nem is láthatja) a balról érkező gyalogost, majd ennek ellenére 75-tel nyomja tovább, és végül a zebrán áthaladva vált sávot, az szerinted úgy rendben van? Ha én fékeznék egy gyalogosnak, és ő tovább megy, arra tudod, milyen § vonatkozik, és mivel jár? Ha egyébként észreveszed, más már megállapította, hogy jobbról előzés történt, neki is leírtam a válaszomat a másik részre, amit kifogásolt.
Ha ez szerinted szabályos sávváltás, és nem kivágás, akkor nincs több kérdésem.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen