-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy illik indítani, de régóta olvasgatom a topikot, és jómagam is egy konszernen belüli jószág tulajdonosa vagyok. No nem valami extrább dologra kell gondolni, és nem is nagy motorral szerelt gépsárkány, csupán egy Skoda Fabia 2003-ból, 1.4, 16V 74KW, BBZ motorkód. Nem sok minden, de én szeretem.Van egy KKL kábelem és egy megbízhatatlanul működő 10.6-os kínai klónom, ami döglötten került hozzám, ám a hozzáadott cd-n lévő okossággal életre tudtam kelteni. Igaz ezután már csak a 908-al ment hiba nélkül, ellenben az utóbbi időben kb. minden második használat után meghalasztja magát. Persze pár perc alatt gatyába rázom, de inkább szeretnék egy újabbat venni. Sógoromnak is kéne egy, neki a jelenlegi valami eredetinek kinéző, bár szerintem inkább egy jobban megcsinált klónja lehet, mivel megy az angol és a CZ verziókkal is (11.11-est használ, felette nem próbáltuk még) , valamint nem zavarja a netkapcsolat sem.
Szóval honnan érdemes (Ali?), kitől, és milyen (15.7?) kábelt venni, ami megbízhatóan működik, és nem pusztul el kb. az első hibakód olvasás után, illetve nem aranyban mérik az árát? Pl. ez?
Ha nem publikus, akkor jöhet PM-ben is.Segítségeteket előre is köszönöm, üdv: Vikman
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #117940 üzenetére
Sziasztok!
Kábel témára esetleg valaki? [link]
Időközben a terméket már törölték aliról, de 2 fajta chippel szereltet láttam.
Konkrétan 15.7-es jelzéssel van NEC + FT232RL és ATMEGA162 + 16V8B + FT232RL chipekkel szerelt változat. Ezeknél mi a különbség, melyiket érdemes / szabad megvenni?
Előre is köszi: Vikman -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Tisztelettel érdeklődnék, immár harmadszorra, diagnosztikai kábel ügyben. Milyet szabad/ érdemes megvenni, (saját használatra kell) illetve máshol olvastam, hogy vámon esetleg gondok lehetnek. M.o-ra és Szlovákiára is tudom rendelni, hova lenne érdemes, hogyan és milyet, mennyiért?
Előre is köszönöm, üdv:
Vikman -
1stVikman
senior tag
Köszönöm a linket.
Használatnál óvintézkedések kellenek? Az meg van, hogy csak a hozzá adott cd-n lévő progi mehet fel és net legyen kikapcsolva, de ezen kívül valami más?
Illetve használat közben/ után már mehet a net?
Hajlok az újabb felé, (bár nem mindig jobb az új), mert nem nagy árban a differencia köztük, és ki tudja, hogy nem fog-e kelleni a közeljövőben.
Jelenleg a szűkebb ismeretségi körben elég volt a 908-as is, a legfiatalabb kocsi 2008-as Suberb és egy 2008-as Rs Octavia, de van egy T4-es transzporter (Mágus lehet már látta az utakon: ), egy '99-es Ford galaxy, a saját 2003-as Fábiám. Sajnos szüleim 2008-as Roomsterjét összetörték, utód még nincs, váruk a biztosítóra, de ott a szerviz intervallum nullázást nem tudta megcsinálni.Brumi1024, köszi neked is, küldök pm-et.
üdv: Vikman
-
1stVikman
senior tag
válasz harcikoca #119095 üzenetére
Szia!
Parancsikonra jobb klikk, kompatibilitás fül, pipa a "futtatás a következő üzemmódban": válaszd ki az XP service pack 3-at, illetve alul "futtatás rendszergazdaként", leokézod, és jónak kellene lennie. Nálam KKL kábellel így megy a 3.11-es VAG Win 10-en is!
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz harcikoca #119103 üzenetére
Szia!
Milyen autóról van szó? Hibatárat lekérdezted?
A fűtésnél nekem a fabiamban a V68-as szabályozó motor volt a ludas, a potmétere nem tudta, hogy milyen pozícióban vannak a lapátok, így össze-vissza hűtött-fűtött. Kiszereltem, szétszedtem, kontaktspray, alapbeállítás, azóta jó (kopp-kopp-kopp) . Ennek már kb 5 éve. Egyébként hibatárba ezt is beírta, szóval érdemes előbb azt megnézni.
PD-elemekre passz, én olyat még nem csináltam, hülyeséget meg nem akarok írni.MÁS:
Ez a 40 HD kép dolog most ilyen beugró-féle, amolyan "tagdíj"-szerűség? Mert bár elolvastam a topik összefoglalót 2x is, de ilyet nem találtam. A hozzászólásokban már párszor előkerült erre utaló megnyilvánulás, de nem volt egyértelmű, hogy ez adott ember új szerzeménye miatt került szóba, vagy úgymond itt ez a "valuta". Ha ez utóbbi, és érdekel valakit egy 2003-as, benzines fabia, akkor lövök pár képet, bár nem mostanában volt kívül-belül szépen takarítva. -
1stVikman
senior tag
válasz harcikoca #119124 üzenetére
A 409-es VAG azért fagyogat, mert érzékeli a kábeled másolt mivoltát. Minden vezérlő megnyitás vagy hasonló művelet után leteszi magát demo-ba. Turpisság kell hozzá, vagy 3.11-es VAG, vagy VCDS Lite okosítva. Erről inkább PM-ben.
Hibatárat meg Auto-scannel vagy egyesével a vezérlőket megnyitva, a "fault codes"-ra kattintva tudod lekérni. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni autóvásárlás ügyben. Édesanyám kinézett egy Škoda fabia II-t, 1,6 cr-tdi, 75 lovas motorral. Van ennek a motorváltozatnak olyan tulajdonsága, ami miatt nem ajánlott vétel (típushibák, magas szervizköltség stb.?)
Előre is köszönöm, üdv: Vikman -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #121678 üzenetére
Sziasztok!
Volt egy kis tartozásom a képekkel kapcsolatban, ennek egy részét igyekszem most pótolni: [link]
Képek dupla kattintással nagyíthatók és lapozhatók letöltés nélkül is.
Amint lesz időm lemosni, és rendesen kitakarítani, bővíteni fogom a palettát.
A képek között vannak ma készült, és régebbiek is.És továbbra is érdekelne, hogy 1.6 CR-TDI 55kW, 75LE motor, CAYA motorkóddal vállalható vagy vannak-e ismert buktatói, amire figyelni kell, vagy ami miatt nem ajánlott vétel? Holnap elvileg meg is lenne vásárolva egy ilyen motorral szerelt Fabia II.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz focvis #121827 üzenetére
Ezt a 40 HD képet számon tartja még valaki?
Csak mert néhány napja dobtam fel párat, és még csak annyi visszajelzés sem jött, hogy "húdeszarfoshúgy", vagy "add el, gyújtsd fel stb".Tudom, hogy Bitpork fakadt ki múltkor a dolgon, hogy senki nem oszt meg képeket, nem fejlődik a közösség, most meg Mágus2 is jelentősen alábbhagyott az aktivitással, mert sokan kihasználták a tudását, de én nagyon sajnálnám, ha nem írnának újra...
-
1stVikman
senior tag
válasz K Norbi #121891 üzenetére
Szép IV-es golf.
Sógornak volt hasonló, képeim vannak arról is valahol.
Manapság engem is kevésbé érdekel a "tuning", szép, meg minden, de eladásnál ez csak a boyracereknek előny, és a beleölt pénz sosem jön vissza.
Egy szép felni nekem az autó alá, már sokat dob az összképen. Nekem már elég ez is. -
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Múltkor már érdeklődtem, de sajnos azóta sem érkezett válasz, így ismét érdeklődnék:
Skoda Fabia2 vásárlása van tervben, több motorválaszték is játékban van, és emiatt kérdezném, hogy az 1.6 CR-TDI 55kW, 75lovas változat mennyire vállalható, vannak-e ismert buktatói, vagy ajánlott vétel lenne-e esetleg?
De mivel több motor is játékban van, így érdeklődnék még:
1.2 TSI, 77kW, 105 LE, CBZB motorkód
1.2 CR-TDI 55 kW, 75LE, CFWA motorkód
1.6 CR-TDI 55 kW, 75LE, CAYA motorkód
1.6 CR-TDI 66 kW, 90LE, CAYB motorkód
1.6 CR-TDI 77 kW, 105LE, CAYC motorkód
Melyik ajánlott és/vagy vállalható, vagy melyik kerülendő? (Az első 3 motorral találtam jó ajánlatot, így ezek érdekelnének leginkább, de a többi is érdekel. )
A greenline megnevezés mennyiben ront, vagy javít az ajánlottság tekintetében?
Illetve a a 75 lovas 1.2-es és szintén 75 lovas 1.6-os között mekkora a különbség?
Segítségeteket előre is köszönöm, üdv: Vikmanu.i.: Kicsit sürgős lenne a válasz.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz i-sti #121976 üzenetére
(#121976) I-sty és (#121977) netguru10 köszi a válaszokat.
Közben annyit változott a dolog, hogy a benzines kiesett a versenyből a színe miatt!
Kocsit anyumnak nézek, neki meg kicsit mások az elvárásai, és a vezetési stílusa, mint pl. nekem.
Előzőleg egy 1.4 16V 63 kW, 86 LE, BXW, 132Nm/3800 Roomstert használt, de az a házunk előtt tették gazdasági totálkárossá...Hogy kicsit tisztább legyen a kép, jelenleg a 2 versenyző motorja és lényegesebb felszereltsége:
1.2 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CFWA, 180 Nm/2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + parkradar, érintős navigáció, star&stop rendszer
és
1.6 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CAYA, 195 Nm/1500–2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + ülésfűtés, új gumik, jobb szervizmúlt.Tudom, egyik motor sem egy erőmű, és jobb lenne egy 1.2 TSI, vagy az erősebb dízelek, de hasonló felszereltséggel vagy nincs, vagy már nem ér addig a takarónk.
Sajnos nagyrészt városban lenne használva, néha hosszabb országutas menet. Nem épp ideális városban a dízel, de az igények, a választék és az eladási ár ezt a halmazt dobta.
A 2 motornak van-e olyan tulajdonsága, ami miatt nem ajánlottak?
Illetve a roomsterhez képest ezek mennyivel lomhábbak a kevesebb lóerő miatt, vagy épp mennyivel élvezhetőbbek az alacsonyabb fordulaton is elérhető nagyobb nyomaték miatt?[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz FoLey-v #123591 üzenetére
Szia!
Úgy láttam még senki nem írt erre.
Apumnak van ilyen, de talán olcsóbban vette még pár éve. Mi általában úgy használtuk, hogy télen, mikor nehezebben indultak az autók, akkor este feltettük lassú töltésre, és reggelig rajta hagytuk töltőn. Ezen kívül nagyon mást nem tudok írni, akksikat rendesen feltöltötte mindig.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Lassan elérkezik a vezérléscsere a kocsimban, és érdeklődnék, hogy mit és milyet érdemes venni bele. Az alany egy 2003-as Fabia, 1.4 16V 74kW, BBZ motorkód.
Van valami megbízható szett, vagy külön kell összevadászni mindent?
Továbbá meggyűrűztetném a motort is, ha már lent lesz a vezérlés, ehhez a művelethez milyen alkatrészek kellenek a gyűrűkön kívül? (Ja, és persze itt is érdekelne, hogy milyet szabad megvenni.)Segítséget előre is köszönöm, üdv: Vikman
-
1stVikman
senior tag
válasz Morris #123961 üzenetére
Kompressziót nem tudom, szépen megy, csak pályázós tempónál már eléggé csipeget az olajból.
Normál használat mellett kb 0,2-0,3 l olajat eszik meg 1000 (ezer!) km alatt, pörgetve kb 0,4-0,5l. (Oké, a könyv alapján az 1L/1000 km sem minősül hibának, de hát na!)
Úgy tudom, hogy ebből a 74 kW-os, BBZ Fabiákból 2003 elejétől 2003 augusztusig gyártott modelleknél gyengébb minőségű gyűrű került a motorba, és emiatt eszik "picit".
Aki szemfüles volt, annak garanciában megcsinálták, de nem volt nagy dobra verve. Amúgy nem füstöl kéken, semmi látható jele nincs, csak figyelnem kell hosszabb utak előtt a szintet.
Mikor megvettem nem tudom mivel használták, én 5W40-et töltök bele (Total Quartz 9000, előtte meg a #csakacastrol magnatech volt 2x benne).@vtred
Elvileg csak úgy jelzi, hogy a hátsó ajtó fehérre vált az autó ikonon. Ez mondjuk octavia, de szemlélteti.[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Sajnos csak hétvégén van időm olvasni a fórumot, emiatt lassabban reagálok picit.Szóval múlt héten kértem segítséget, hogy vezérléscseréhez mit kell megvenni? Milyen szett, vagy milyen márkájú szíjak, görgők, vízpumpa stb.[link]
Fabia 1.4 74kW, BBZ, 2003-as.
Meg cserélném a gyertyákat, ékszíjat is,sajnos ezekből sem tudom, hogy milyet kell.
40HD kép már könyvelve (aki lemaradt, annak itt a link), de hamarosan megfejelem még párral a tisztított belsőrőlElőre is köszi: Vikman
-
1stVikman
senior tag
válasz mazacar #124370 üzenetére
Szia!
Látom még nem írt senki.
Én kb 25 €-ért vettem ilyen szettet, beépítettem, majd bemarattam a kulcsot.
Olcsóbb alternatívák:[link], [link]
Immo chipet meg vagy átrakod a régi kulcsból, vagy feltaníttatsz egyet a kulcsossal.
Nekem a másolós nem tudta megcsinálni, de adott kölcsönbe chip-et, így otthon VCDS-sel a Pin-kód ismeretében felprogramoztam, és ennyi.
Így megúsztam annyival, hogy netről rendeltem neki egy chipet cserébe (8-10€).Az alany egy 2003-as Skoda Fabia volt, de magát az immo tanítást csináltam már IV-es golfon is.
üdv: Vikman
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Végre megkapta, az árajánlatot Skoda Fabia 1.4 74kW, BBZ vezérléséhez.
INA-t tudnak szerezni 95€+ Hepu vízpumpa 48€ kedvezménnyel.
Ezt be szabad építeni, vagy próbáljak meg Contitech-et szereztetni máshonnan?Fékre ATE tárcsa + ATE betét jó lehet? 70€ tárcsák, 35€ betétek.
A gyűrűzésen gondolkodom még, oda mi kell még ezeken kívül?:
-Gyűrűszett (Kolbensmith-ben gondolkodom)
-Szelepszárszimmering készlet
-Szelepfedél tömítés
-Hengerfej tömítés
-Olajkád tömítés
-Hengerfejcsavar készlet
+ Hengerfej síkoltatás
Más még kell esetleg? Ja és ezekből milyen márkát nézessek?Előre is köszi, üdv: Vikman
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #124746 üzenetére
Bocs, hogy csak most írok vissza, de melóba kellett mennem.
Szóval elvileg füstölni nem füstöl, de az olaj bizony fogy. Tegnap jöttek mögöttem kollégák, és bár sötét volt, füstöt nem láttak, de "büdösre" ,égett olajszagra panaszkodtak, mielőtt megelőztek. (Pörgettem a motort én is rendesen.)
A kocsiban ~179 ezer km van, 2003.06.hó üzembe helyezésű.
Úgy értesültem, hogy 2003 elejétől augusztusig gyártott 74kW-os Fabiákat érinti a gyengébb gyűrűszett miatti olajfogyasztás. Emiatt gondoltam gyűrűzésre, de mindenki szelepszár szimmeringekre akar rábeszélni, gyűrűzés helyett.
Fej alatt mit értesz?
Én lennék a legboldogabb, ha olcsóbban megúsznám.Ja, ha számít 5W40-es olajat használok.
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Múltkor már írtam a gyűrűzéssel kapcsolatban: 1., 2., 3.
Már kaptam is rá ajánlatot, de keveslem az árát, illetve kérdezném, hogy jók- e, amit mondtak, szóval:
Kolbensmith gyűrűk: 13,50 €/ készlet (Rá lett kérdezve, elvileg a 4 hengerre ennyi, de szerintem dugattyúnként van.)
Szelepszár szimmering szett: 5,50 € Corteco
Szelefedél tömítés: 6,80 € Dirko - ez valamilyen folyékony fogkrémszerű tubusos cucc
Olajkád tömítés: 6,80 € Dirko
Hengerfej tömítés: 28 € Elring
Hengerfej csavarok: 19,50 € / szettEzek megfelelő minőségű alkatrészek?
Mert ennyiért belevágok szerintem a megcsináltatásába a vezérléssel együtt.
Ezen kívül kell még valamit cseréltetni?Előre is köszi: Vikman
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Halódik az akksim, és nem tudom milyen kell bele, azon kívül, hogy jobb +-os. Sem használati útmutató, sem műszaki leírás nem hozott eredményt, gugli barátom meg 45-63Ah-ig ajánlott mindent.
A gép Skoda Fabia 1.4 16V 74kW BBZ motorkód, klíma van.52Ah-t néztem, ami elvileg pont belevaló, de vásárlás előtt inkább kérdezek.
Szóval mekkorát és milyen gyártmányt javasoltok?köszi: Vikman
[ Szerkesztve ]
-
-
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Az elmúlt hetekben megtörtént egy kis szervizelés a kocsin (Skoda Fabia 1.4 16V 74kW BBZ):
-INA vezérlésszett
-Hepu vízpumpa
-Mann üzemanyagszűrő és olajszűrő
-Filtron levegőszűrő és pollenszűrő
-Total quarz 9000 5W40 olaj (többen mondták, hogy már váltanom kéne 10W40-re, 182 ezer km van a kocsiban) Tényleg érdemes lenne?
-NGK gyertyák
-ATE komplett első fékek, tárcsa+ betétek
-Klímatisztítás Prevent habbal
-Fagyálló csereIlletve kapott egy "új" akksit (Exide Excell 50 Ah 450A), mert a régi gyengén tekert már.
És a végére még egy kérdés a felvezető előzménnyel karöltve :
A hideg jöttével nem mindig áll be középre a hőfok mutató. Ugyebár jeladó vagy termosztát lehet ennek az oka. Információim szerint, ha a termosztát átenged, vagy nyitva maradt, akkor a hűtőből visszatérő (alsó) cső is úgy melegszik, mint a (felső) bemenő ág. 2 fokban 25 perc alló helyben történt melegítés után az alsó cső még hideg volt, a felső meleg, mutató nincs középen, diag szerint 72 fokra ment fel a víz. Diag alapján ~76 foknál áll be középre a mutató, tegnap menet közben mértem, sokkal enyhébb idő volt. ~100 km után mindkét cső meleg, diag szerint csak 84 fokos a víz.
4 éve cseréltem jeladót, mert akkor is ezt játszotta, de akkor már össze-vissza értékeket is küldött a vezérlőnek, illetve check engine-t is kapcsolt. Akkor egyértelműbb volt, hogy a jeladó a ludas, Most is arra tippelnék, de megerősítést vagy cáfolatot kérnék ez ügyben.
Kép a csövekről:
[link]
[link]
Élő adatot bluetooth-os ELM 327 + Torque segítségével mértem, de van VCDS is, csak nem volt kedvem laptopot cipelnem magammal.Szóval jeladó vagy nem vagy mérjek még valamit?
Előre is köszi, üdv: Vikman
-
1stVikman
senior tag
válasz K Norbi #126978 üzenetére
Szia!
Szerintem nincs gond a Total olajokkal.
Lőttem fényképet párat, és közben rájötem, hogy az olajszűrő is Filtron volt , meg volt egy Contitech bordásszíj csere is:
Ami nincs a képen, az még a fagyálló, és egy pár Hella ablaktörlő.
A kiszerelt cuccokról is van fotó, de a legjobban az ékszíjon látszott már, hogy csere érett:
Van még kép a vezérműszíjakról, a vízpumpáról, üzemanyagszűrőről is, ha érdekel.
Levegőszűrő az szinte új volt, csak ~8000 km volt benne, de egyszerre akartam mindent lecserélni.Amúgy a vízhőfok jeladós kérdésemre tud valaki tippet adni? [link]
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Keef_Lee #126994 üzenetére
Szia!
Próbáld meg azt, hogy a belső kilincset húzva tartva (mint amikor ki akarsz szállni) próbálod nyitni/zárni a gombokkal (amik a vezető oldalon lévő panelen vannak).
Nekem Fabia-n volt, hogy nem nyitotta ki, de ezzel a módszerrel elengedte. Szórakoztam vele egy darabig, aztán szétszedtem az egészet, átkentem a fogaskerekeket, azóta teszi a dolgát szép csendben. ;-) -
1stVikman
senior tag
válasz kaszaking #127159 üzenetére
Van még pár, de volt szerelés, amiről leírást is készítettem:
Hátsó féktárcsa csere
Gyújtótrafó csere
Saját képek, saját leírás.
Első fékeket is magam cseréltem, de arról már volt csinálva leírás, szóval csak 1-2 képet lőttem:
[link]
[link] -
1stVikman
senior tag
válasz tomcsi23 #127162 üzenetére
150 ezernél cseréltem a hátsó fékeket, képen látni, hogy ez mennyire koptatta el a tárcsát. Szerintem előttem még nem volt cserélve, 133 ezerrel vettem a kocsit, ha jól emlékszem.
Az elsők is még tuti gyáriak voltak, azok 149-nél voltak először cserélve, de ráztak. Aztán felszabályoztattam, de megint visszajött a rázás. Most 181 ezernél komplett cseréltem az elejét megint, de minőségi darabra. Eddig ~ 1000km-t mentem rá, és minden ok, nem ráz, fog rendesen. (kopp-kopp-kopp)Sógornak volt egy Jetta-ja, azt annyira lelakva vette, hogy konkrétan a hátsó féknél az egyik betét már nem volt meg, mert annyira elkopott, a másik meg a ferodolt nullára koptatva felére vékonyodva árválkodott. Fém a fémen "fogott". És egy 2.8 VR6-os autóról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
-
1stVikman
senior tag
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
VW Golf 6 variant kasztni mozgatásához mennyire elég a 77 kW-os, 105 lovas CAYC 1.6 crtdi motor?
Nézegetem egy ideje a hirdetéseket, de ez a legelterjedtebb motor. Van valami komolyabb nyűgje?(1.4 tsi szinte nincs, 2.0 CR tdi is ritka, vagy felszerelésből hiányzik valami, ami engem érdekelne.)
-
-
1stVikman
senior tag
válasz szekra #130640 üzenetére
Bár már írták, hogy a V68-as motort kéne megnézned, de nem írtad mire jutottál vele. Ha esetleg úgy érzed nekifogsz magad, akkor itt egy kis segítség hozzá: [link]
@ ACAB95
Cseréld vissza a sárga és piros vezetékeket. Az egyik a kapcsolt áram (gyújtás), a másik a memóriának állandó áram.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs