Új hozzászólás Aktív témák

  • IO.sys

    őstag

    Tudom, hogy van köztünk egy alkusz, akinek a szolgáltatásait jövőre biztosan szeretném igénybe venni, de a következő esetet szeretném megosztani a nagyérdeművel, hogy mit szóltok hozzá...
    KGFB évfordulókor kalkuláltam egy újat, ugyanahhoz a biztosítóhoz jött ki olcsóbbra, meg is kötöttem. Onnantól kezdve se kép se hang, nem kaptam díjbekérőt. Amikor hetekkel később érdeklődtem a biztosítónál, annyi választ kaptam emailben, hogy minden oké, de drágább lesz a biztosítás. Indoklás nem volt. Mondom ok de még mindig nincs semmilyen díjbekérő. Utána érdeklődtem a netrisknél kétszer, meg azóta már elég kiterjedt kommunikációba elegyedtem velük, mire ma kiderült, hogy az újonnan megkötött szerződéshez (kötvényszámhoz) a Genertelnél új felhasználói fiókot kellett volna regisztrálni! Erről tájékoztatót nem láttam sehol.
    Se az eredeti fiókomba, se az email címemre, se a netriskhez nem kaptam értesítőt se a díjváltozásról, se díjbekérőt, se semmit. Most megkötöttem a biztosítást, ami 11.000-rel lett drágább, mint eredetileg, pedig pont díjvita miatt húzódott idáig. Legszívesebben feljelentést tennék. Ilyenkor mi van, hülye voltam és ennyi, vagy van értelme hadba indulni? Az egész kóceráj felügyelőszerve az MNB, szóval sejtem a választ. A pofátlanságuk zavar valójában. A Genertelnek is kötelessége lett volna a bejelentésemre 1 hónapon belül kivizsgálni az ügyet, amit nem tettek meg.

    凸_(ツ)_/¯ // -Valamit kiírt a gép!... -Az a dolga!...

Új hozzászólás Aktív témák