Új hozzászólás Aktív témák

  • Studiossrác

    aktív tag

    Bocsánat a kérdésekért, de ezek az első paypalos(ebayes) rendeléseim és nagyon amatőr vagyok. Rendeltem 2 olcsó terméket próbának.
    Az elsőt e-mailes ajánlás alapján fizettem ki. Közbe rájöttem, hogy ennek a módszernek az a hátránya, hogy nem tudom pontozni az adásvételt, mivel nem látom ebayen az én cuccaim között. Kérdésem ezzel kapcsolatban a következő lenne: ha bármi gond lesz a dologgal, így is lehet valahogy reklamálni? Befizettem a dolgot, eladó visszajelzett, hogy minden rendben postára adta a terméket. Paypal is visszajelzett, hogy kifizettem a terméket. Otp direktben mégis csak a zárolásnál látom az összeget. Eladó 2 hetet adott meg szállítási időnek. Pont 2 hetes a zárolási idő. Ez a reklamálási lehetőségek miatt van így? Szóval ha nem kapom meg a kívánt dolgot, akkor így van esélyem visszanyerni a pénzemet? Ha reklamálnom kéne akkor ilyen esetbe kihez lehet fordulni? Paypalhoz?
    Másik terméket licitáláson nyertem...ezt már ebayen át fizettem be, így ott tudom is pontozni az adásvételt. Ha ez nem jön meg akkor kihez kell fordulnom? Ilyen esetben e-bay vagy paypal az illetékes?

    Remélem érthető a problémám. Persze reménykedek, hogy minden megjön(99% és több ezer adásvétel felettitől rendeltem őket), de azért szeretném tudni előre, hogy milyenek ilyenkor az esélyeim.

Új hozzászólás Aktív témák