- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
GAMEPOD.hu
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #27299 üzenetére
A több ellenfél = több loot valóban alap, de ez azért a mostani rendszerben is jobban balanszolható lenne. Egy lassabb builddel akkor is "anyagi hátrányba" kerülsz, ha egyébként ugyanannyit játszol, mint aki egy rohanósat választ. Erről már sokszor szó volt és teljesen ideális megoldás valószínűleg nincs is rá. Akármilyen nehézség/loot faktort próbálnának, elég gyorsan megjelennének az azt még speedel is megfejelő buildek. Ami most van, az az egyes speedrunner skillek, buildek nerfelése ligánként, ezzel kényszerítve ki a váltást a játékosokból, de ez igazából csak az eszközt változtatja meg.
A balansz kulcsa valahol a speed vs. defense részben van szerintem - most túl könnyű MS-t szerezni az übertankos buildekhez is, vagyis lehet ész nélkül rohanni velük kockázat nélkül. Csak ötletként, de pl. olyan megoldás, ahol a nagyobb MS és/vagy Incr. Area of Effect automatikusan növeli a crit sebzésnek való kitettséget és annak a szorzóját egy olyan kockázatot jelentene, aminél már érdemes megfontolni, hogy mi a jobb - lassabban, de végigcsinálni a mapot, vagy állandóan xp-t veszíteni és így nem haladni? Ehhez persze az is kell(ene), hogy a Deliriumhoz hasonló, speedrunt megkövetelő részeket átdolgozzák.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
Persze, de a felvetés nem ez volt, hanem az, hogy ha azonos rutinnal azonos nehézségű szintet futsz azonos ideig egy A (lassabb) és egy B (speedrun) builddel, akkor a játékidő növekedésével egyre nagyobb hátrányba kerülsz anyagilag az A esetben.
Magyarán a felkészültségeden, a nehézségen és a beleölt időn túl a buildtől függően eltérően, jobban vagy rosszabbul jutalmaz. Kevesebb forrásod lesz fejleszteni. Ez még ssf-re is igaz, hiszen adott játékidőben az egyik builddel lényegesen kevesebb esélyed lesz arra, hogy kiessen a neked kellő cucc, mint a másikkal. ez nem szerencsés.
Ez különösen igaz azokra, akik ugyan rendszeresen, akár naponta, de nem napi sok órát játszanak. Ez aztán persze rányomja a bélyegét a játékra is, néha tényleg csak két-három buildet játszik a hatalmas többség, hiába a potenciális lehetőségek tárháza, sőt hiába akár egy-egy ígéretesnek tűnő buff is, amivel a GGG terelgetni próbálja a játékosokat.
Ehhez tartozik az a már szintén régóta meglévő probléma is, hogy a bossokkal alapból nem éri meg foglalkozni, kivéve a kiemelt endgame bossokat. egy T16 map boss semmivel sem dob jobb cuccot, mint ami előtte egy szimpla fehér pakkból eshet, míg a kockázata és a leverésére fordított idő aránytalan ehhez képest.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
mrkog
tag
De amit te írsz és sikerülne megvalósítani, akkor egy olyan játék jönne létre, ahol nem is számít milyen builddel mész, mert kb ugyanazzal a sebességgel menne az összes karakter.
Miért lenne jó, hogy lenne 100 build ami játszható és csak az effectekben lenne a különbség?
Persze akkor is lenne különbség, mondjuk a sebzésben, akkor az lenne a baj, hogy azzal könyebb menni?
Ez a játék mindig arról szólt, hogy minél gyorsabban minél többet ölj és ezáltal több cucc essen amiből tovább tudod fejleszteni a karaktert. Ezért kellenek a speed karakterek ez a végcél.
Ezért sose jó a nerf,(Nyilván azért vannak kivételek) mert az játékosok kudarcként fogják fel.
Pl az előző liga után ez a mostani egy katasztrófa volt loot szempontjából. Nekem ez nagyon nem tetszett, mert oké, hogy kellett a nerf, de ekkora? Sokan abba is hagyták....[ Szerkesztve ]
acc: Von_Schwarz
-
Edge
veterán
Bizony, általában a többség a hatékonyabb megoldást fogja választani, mindig is így lesz, ARPG nem annak való aki sokat pepecsel, persze lehet úgy is játszani de akkor le kell nyelni azt hogy bizony van aki már sokkal többet ért el és telibb a zsebe ugyanannyi idő alatt.
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Har_melin
Topikgazda
'Miért lenne jó, hogy lenne 100 build ami játszható'
Nem ez a játék alapígérete? Hogy szinte korlátlan lehetőséget kínál? Attól, hogy hatékonyság nem a sebességgel lenne azonos még nagyon messze van az, hogy csak effektekben van különbség, de ezt szerintem te is pontosan tudod. Hogy lenne azonos egy melée facetank egy ranged ugribugrival vagy egy summonerrel?
' több cucc essen amiből tovább tudod fejleszteni a karaktert.'
Én inkább úgy látom, hogy a GGG ezzel a ligával megpróbált változtatni a beszűkült speedrun hozzáálláson, hogy fejleszteni kizárólag lootból lehet. most néztem egy videót - még ssf karakterek is olyan szintű cuccban rohangáltak, amiről korábban csak álmodozni lehetett, bizonyítékként, hogy NEM az óránkénti X exa az egyetlen fejlesztési út - csak persze ez gondolkodósabb, mint agyatlanul rohanni."Ezért kellenek a speed karakterek ez a végcél."
Ez tévedés, nem a karakter félistenné tápolása a végcél (bár nyilván van, akinél ez). Nemrég láttam egy nagyon jó megfogalmazást, hogy a PoE-ban nem a győzelem a cél, hanem megtanulni, hogy hogyan lehet győzni. Hiába menne be valaki egy 100 exás gearben életében először Sirushoz, jó eséllyel megpusztulna, ahogy a bevezetésük után merciless A4 Malachai, über atziri vagy a Shaper is taccsra vágott gyakorlott játékosokat is, erős cuccban. De ehhez a tanuláshoz semmi köze nincs annak, hogy a hozzá szükséges cuccot hogyan tudod megszerezni. A rohanásból szerzett exákért vásárolt darab egy kanyival nem jobb annál, mint amit magad tudsz összerakni, akár egy fillér nélkül, mint most a harvestben.Védd a fákat - egyél hódot!
-
brunnehilde
senior tag
válasz Har_melin #27308 üzenetére
Nem mondom, hogy tökéletes a balansz, de vegyük például a Gladiatoromat. Mondhatjuk, hogy ott van a legtankosabb buildek között a játékban, ritkán dobtam fel vele a talpam mapozás közben, cserébe mivel melee, lassabb. Mondjuk én nem érzem annak, de egy olyan casterhez, vagy más buildhez képest, amelyik eltünteti a komplett képernyőt egy kattintásra, azért lassúnak számit.
Viszont az ilyen buildeknek általában a védelme is gyengébb, vagyis nem ritka, hogy egy feltápolt t16 mapon meg fogsz halni. Szóval vagy maponként játszol egy biztonsági játékot, és menet közben nyitsz 3-4 portált, vagy ha elfelejted, halál esetén kezdheted az elejéről, ami elég komoly időveszteség tud lenni.
Btw az a Facebreakeres kártya tetszik.
[ Szerkesztve ]
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
mrkog
tag
válasz Har_melin #27308 üzenetére
Ezt írtad:
Persze, de a felvetés nem ez volt, hanem az, hogy ha azonos rutinnal azonos nehézségű szintet futsz azonos ideig egy A (lassabb) és egy B (speedrun) builddel, akkor a játékidő növekedésével egyre nagyobb hátrányba kerülsz anyagilag az A esetben.
És téged ez zavar, hogy valaki gyorsabban megy, mert olyan karit választ.Szerinted mennyit kellett játszania ahhoz ssf-ben, hogy über cuccai legyenek? Vagy, hogy az alap kérdéshez kössem: Egy nerfelt speed karival mi esélye lett volna? Segítek: sokkal kevesebb. Amit te látsz az az, hogy speed karival rohant 6 hetet és utána egyszer-egyszer beadta a jó kraftot. Vagy szerinted elsőre beadta neki?
De tudod mit, légyszi linkeld be a legjobb cuccot amit kraftoltál ebben a ligában. Csak sejteni tudom, hogy neked nincsenek ilyen cuccaid.Mindenkinek más a végcél. Neked lehet, hogy az, hogy csinálsz 2 90-es karit és utána megunod. Itt a buildben azért általában az a cél, hogy űber cuccokban rohangáljanak az emberek, szóval az, hogy tévedés az elég meredek állítás.
Az meg, hogy a bossok milyenek nonszensz. Mindegyik ugyanazt csinálja állandóan szóval egy kis gyakorlással szinte csak fegyverrel meztelenül meg lehet csinálni. Itt is az a cél, hogy minél előbb meghaljon és lehet tovább menni. Még egyszer leírom, ez egy arpg.acc: Von_Schwarz
-
0karmacoma0
senior tag
válasz brunnehilde #27309 üzenetére
Ezzel úgy nagyjából én is egyetértek. Rengeteg speedrun buildem volt, semmi bajom a rohanással, de a kedvencem a végére az LL vortex lett, mert annyira jó érzés nem belehalni mindenbe. Metamorph ligában végre el is érték, hogy megérte bossolni/eltúlzottan nehéz mapeket tolni. Volt egy baromi gyors assassinom is, de az okkultista olyan kényelmesen farmolta a legnehezebb kontenteket, hogy a végére csak azzal toltam. Nyilván egy 20 millát sebező glass cannon "többet keres", mindig is többet fog, de a kérdés az mihez képest, és mi a cél. 13 headhunter a stashben vagy egy jó délután. Btw a céltudatos hideout használat még mindig többet számít annál, hogy milyen karid van. Hiába futsz végig 3 percel hamarabb, ha 10 percig pakolgatod a rare itemeket a stashbe, és nézegeted mit kéne futni.
Amúgy azért is írok, hogy megkérdezzem: Vulcan beta mennyire segített a teljesítményen? Deliriumban abba kellett hagynom mert játszhatatlan volt, poe 2-ig rá se akartam nézni a játékra, de most látom, hogy próbáltak javítani a szaggatáson. Standardben próbálkoztam, jobbanak tűnik, de ami eddig totál kivégezte azt nem nagyon tudom előhozni nulláról(Influence mobok, dupla-tripla beyond, legion/betrayal mobok).Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
sirdond
őstag
válasz 0karmacoma0 #27311 üzenetére
Fórumokat olvasgatva vegyes a tapasztalat. Van, akinél jól működik, de van olyan is, akinél sokkal jobb lett a patch óta.
Személy szerint nálam tök jól megy, jobban, mint a DX11. A bejelentés óta a Vulkan renderert használom.
-
Har_melin
Topikgazda
- nem zavar, ha más gyorsabban megy vagy gazdagabb, mivel - elég sokszor leírtam már korábban - nem vonz, hogy a liga végén 2 vagy 200 el nem költött exám legyen ahogy az sem, hogy X vagy X-3 másodperc alatt verjek le egy bosst. Számomra indifferens, én mindig a saját kedvemre választok buildet, nem érdekel, mennyire hatékony. A játék alapkoncepciójával (szinte korlátlan build építési szabadság) viszont szerintem(!) ellentétben van az, ha a sebességet ennyire kiemelten kezeli.
- a harvest craft opciói nem függtek a karakter gyorsaságától. Éppen ezt írtam, hogy így azonos ráfordított (igen, nyilván sok) játékidővel is versenyképes és csúcsra járathatott lehetett egy karakter akkor is, ha nem speedrunner volt, mert nem a sebességtől függött a craft minősége és mennyisége.
- úgy látszik elsiklottál afelett, hogy az egész kommentem egy alternatíváról, nem pedig kizárólagosságról szólt. A harvest szerintem pont azért volt jó, mert aki rohanásra összpontosított, az nyugodtan rohanhatott továbbra is. (ők általában elég gyorsan hagyták is a harvestet a fenébe, a kezdeti kertrendezés nélkül is sok időt rabolt.) Ahogy elnéztem a fórumot és a guildet, senki nem kényszerült meztelenül menni a bossfightokba, kevesebb loot ide vagy oda. Aki meg rászánta az időt, annak ott volt az alternatív lehetőség, hogy megcsinálja magának, ami kell.
- igen ez egy arpg. Ami - műfajilag - arról szól, hogy a karkatered fejlődik, egyre jobb cuccokat szerez, amivel le tudja verni az egyre erősebb ellenfeleket, amelyektől megint csak jobb cuccokat remél. Az, hogy ezeket a jobb cuccokat HOGYAN szerzi meg, teljesen nyitott - szó sincs arról, hogy ezt kizárólag a minél gyorsabb clearspeed biztosíthatja.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
mrkog
tag
válasz Har_melin #27313 üzenetére
Én akkor ezennel így kezdem:
Szerintem: Ha valakit nem érdekel a sebesség és a megszerezhető loot mennyisége, akkor végtelen számú buildet építhet, legfeljebb az első fehér mapon nem jut tovább.
Szerintem a harvestben a kraft mennyisége csak és kizárólag a sebességtől függött, a minősége pedig rng volt természetesen, de azért segíttettek a blossomok amik mennyisége is sebeséggfüggő volt. És igen vehetett is, de ssf-ben nem.És mivel ez az én véleményem, nem is szeretnék a témában többet írni, köszönöm, hogy meghallgattál.
Esetleg pm-ben, hogy ne offoljuk szét a topicot.Viszont ha már a speednél tartottunk, megvan mivel kezdem a ligát!
Egy Toxic rain, CA build lesz a befutó. Most csináltam egyet még harvestben, nulláról kb 5 óra alatt megvan Act 10ig. Gyanús, hogy utána nem lesz jó a map bossok ellen, de azt még most kipróbálom.[ Szerkesztve ]
acc: Von_Schwarz
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #27309 üzenetére
Én úgy érzem, hogy mostanra részben pont a sebességközpontúság miatt (amit a GGG is elfogad, sőt a Deliriumhoz vagy Legionhöz hasonló elemekkel kifejezetten tol is) a régi sebzés vs védelem egyensúly nem eltolódott, hanem mint választási kényszer, nagyrészt megszűnt.
Az egyre gyorsabb clearspeedet a mobok dmg és hp növelésével próbálták (és próbálják) ellensúlyozni, de utána pillanatokon belül jön egy defense buff, ami ezt kompenzálja, hogy ne hulljanak a játékosok, mint a legyek. Ma sokkal könnyebb defense sustaint összerakni szinte bármelyik védelmi struktúrára, mint régebben volt. Ezért a glasscanon, de takarít vs strapabíró, de lassabb ellentétből a glasscanon szépen kiesett. (aki akar persze csinálhat ilyet, de nem szorul rá.) A legkevésbé sem bánom, hogy nem csak egy juggal lehet túlélni a játékot, de ez így egy végtelen spirál, ha a három tényezőből csak kettőt balanszolnak.
A másik (ez most már nem neked válasz, hanem általános) a "kevés volt a loot" téma. Megint csak nem magamról van szó (nekem elég volt), hanem a mechanikáról. Nyilván a fejlesztőknek van egy megcélzott szintjük, hogy se az ne legyen, hogy az első hét végére az újoncok is headhunterben verik le sirust, se az, hogy a liga végéig se tudsz összeszedni egy használható felszerelést. Itt viszont hatalmas a játéktér, kihez igazítsanak? Szerintem a három hónapos ligában ha a casual játékos (a GGG-nek a szerverekről gondolom van egy viszonylag jó statisztikájuk arra, hogy mi a heti játékidő mediánja) kb. a liga fele előtt, vagy az első hónap végére jut el odáig, hogy full endgame képesre felszerelje az induló karakterét, az jó. Ez nem az übertápolás, de az a cucc, amivel - ha a rutinja megvan hozzá, vagy utána rászánja az időt - fixen, tervezhető kockázattal le tudja verni az endbossokat.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
0karmacoma0
senior tag
válasz sirdond #27312 üzenetére
Thx! Lehet rápróbálok. Az a baj, hogy általában tök jól megy minden amíg nem jönnek a Conquerorok, onnantól kezdődnek az 1-2 seces megakadások, amit a ligamechanikák folyamatossá tesznek. Pont mikor "beindulna" az ember.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Har_melin
Topikgazda
Challenge jutalmak a Heist-ben. A lvl12 meglepően bőkezű, még akkor is, ha esetleg csak egy lesz választható. (Bár set-et ír, elvileg mindhárom benne kellene legyen.) A macsek még talán beeshet, a portálig már biztosan nem fogom elvinni a ligát.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
-
brunnehilde
senior tag
válasz TrollBalint #27319 üzenetére
Ha olyan challenge-ek lesznek, mint ebben a ligában... Egyébként ja, egész jó jutalmak (Har_melin: pack, szóval mind a hármat megkapjuk), a macska ellesz a csótányjaimmal.
Ja, aki még nem csapott le rá és van legalább 2 pontja (annyiba kerül a legolcsóbb csótány), az még beszerezheti: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2934384
Adott egy tök jó angelic bow skint. Mondjuk amennyit én játszok bowal....[ Szerkesztve ]
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
Har_melin
Topikgazda
válasz brunnehilde #27320 üzenetére
Kíváncsi leszek majd rájuk, talán a második alkalom, hogy a challenge jutalma motivál, a macskát lehet, hogy megpróbálom majd kifarmolni.
A patch notes is érdekes lesz, én egy trickster nerfet tippelek benne. Mostanra szinte a leggyakrabban játszott kaszt lett, nagyon erős dmg mellett nagyon jól fenntartható (és magasra skálázható) védelemmel.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
válasz brunnehilde #27320 üzenetére
hát erre lehet lecsapok csak ne felejtsem el
köszhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Pitymaszter
tag
válasz brunnehilde #27320 üzenetére
Én ilyen akciónál dupla boxozok rászánom a 30p ontot és kapok még egy boxot. Most a hétvégén nagy makkerem volt. Az egyikben angelic wing volt a másikban pedig angelic aura effect
BTag: PiMaster#2243 PoE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/chaoslord3/characters
-
dante3
addikt
Én vettem egy skorpiót 10-ért, olyan még úgy sincs. A ládikóban Angelic Immortal Call effect volt
Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
-
sirdond
őstag
Ha nagyon unatkoznátok a ligakezdésig: Zizaran's PoE University
Szerintem jó ötlet és hasznos. Új és tapasztalt játékosoknak is egyaránt, nem muszáj mindent megnézni, lehet válogatni, hogy mi érdekel. Pl Price-checking, trading, crafting, build creating stb... (a videókon belül vannak timestamp-ek is)
Nem csak Zizaran beszél végig, vannak mindig meghívott "előadók" is.[ Szerkesztve ]
-
brunnehilde
senior tag
válasz sirdond #27325 üzenetére
Halálos az a haj. De aki nem volt megelégedve a droppal, az is ráleshet, van benne "how to make currency" rész.
Har_melin: Nem volt még Tricksterem, de mikor a Wintertide buildet raktam össze, rálestem. Van ott is DoT, de DPS-ben jó 20%-al kevesebb lett volna, mint az Occultist. Védelemben viszont lehet jobban jártam volna vele. Mondjuk a Mom-os és a blockos buildeket leszámitva eddig kevés build védelmével voltam megelégedve, kivéve ha nagyon OP volt, mint a Deliriumos Guardian Arc.
Pitymaszter: Te gambler. Nekem meg már egy komplett csótányhadseregem van.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
Har_melin
Topikgazda
Balance manifesto. Főleg a védelmeket vágták vissza egy csomó formában, de a kedvenc támadó skilleket is nerfelték.
- Necro Mistress of Sacrifice offering effectje újra a korábbi 50% lesz
- Assassin: Deadly Infusion kevesebb crit chance és Crit multit ad, a két Crit multis kis passzív értékét is csökkentik.
- Glancing Blow: több sebzés hatol át a védelmen
- Enduring Cry: 8mp cooldown, csak akkor generál chargeot, ha legalább egy ellenfél van a környéken - főleg a cooldown egyértelmű nerf.
- Ball Lightning: dmg és area nerf
- Spellslinger: hosszabb cooldown és 30%-ról induló mana lekötés, ami csak lvl20-nál megy le 20%-ra - adieu 3 slinges buildek
- Redemption Sentry Sceptre: life és dmg nerf
- Vitality: flat mana lekötés az eddgi % helyett.
- Watcher's Eye jewelek: Clarity, Vitality, Precision-höz kötött buffokat nerfelték
- Vaal Impurity: max. ele resistet ad majd less dmg helyett (Standardon volt valami exploit)
- Flat life regen modok: buffolják őket, hogy magasabb szinten is legyen értelmük - szerintem ahhoz kevés lesz a 100% buff.
- mod tagok: a Harvestben még tag nélküli modok (pl. attributes) is kapnak tagot, a catalystok és a mod lockoló affixek hatását fogja érinteni.(Eddig se Gladiator, se Impale, se Cyclone nerf nincs )
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
sirdond
őstag
válasz Har_melin #27328 üzenetére
Pfff, lesznek ám nerfek rendesen. Egy tippem bejött: Divine Flesh. Annyira viszont nem örülök neki, mert az az 5% elég nagy érvágás.
Ez a mod átalakítás viszont nem tetszik. Az elder blood/poision weapon-oknak rip így kb, az nem kevés build-nek elég nagy érvágás. Bár az új mod táblát még nem néztem át tüzetesebben, de kétlem, hogy bármi is kiváltaná a Corroded fossil szerepét.
Kicsit félek, hogy mit fogunk látni a holnapi patch notes-ban, az eddig kinézett két build-em is elég nagy nerfeket kap a manifesto alapján
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
Topikgazda
válasz sirdond #27329 üzenetére
Én is csak gyorsan belenéztem, de szerintem a fossilos részt érdemben nem érinti.
"Corroded Fossils and Prismatic Fossils now affect mods with both the Physical and Ailment or Chaos and Ailment tags rather than the Bleeding and Poison tags. The Bleeding and Poison tags are no longer used."
Vagyis továbbra is marad a bleed/poison craft, csak az ailmentnek nem lesz külön tag neve, hanem egy dupla tag kapcsolódik hozzá.Védd a fákat - egyél hódot!
-
sirdond
őstag
válasz Har_melin #27330 üzenetére
Pont ez a baj, hogy a Bleeding és Poison tag megszűnik. Mert azokkal tudtad valamelyest garantálni az esélyét a "60% chance for Bleeding/Posion inflicted with this Weapon to deal 100% more Damage" modoknak. Ami ugye a legfontosabb mod az ilyen buildeknél. Így most sokkal nehezebb lesz ilyen fegyvereket craftolni.
[ Szerkesztve ]
-
Har_melin
Topikgazda
válasz sirdond #27331 üzenetére
Még egyszer, szerintem ez a fossilt nem érinti. Eddig Bleed és Poison modokat generált, most meg olyan modokat, amelyek egyszerre phys és ailment (=bleed) vagy chaos és ailment (=poison). A bleed és a poison mint az ailmentek neve továbbra is megmarad, szerintem a fossil leírásában sem lesz változás, csak az ailment tagje változik. Legalább is én így értelmezem a leírtakat.
Szerk: Igazából szerintem ez még javítja is a célzott bleed/poison craft esélyét, mert innen kezdve a corroded mellé berakott aberrant vagy metallic kapásból kizárja a másik opciót, míg eddig pont a saját bleed/poison tag miatt ez nem így volt.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
A Spellslinger nerfnél elírtam, nem 20, hanem csak 25% lekötésre megy le lvl20-nál, tehát slingenként +5% mana.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
-
TrollBalint
addikt
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #27335 üzenetére
sajnos a cooldown recovery nem váltja ki a több lekötött manát. három slinget már csak elég komoly macerával lehet majd használni, azt is csak endgameben, pedig az egyik nagy pozitívuma a slingernek eddig pont a nagyon jó leveling volt.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #27337 üzenetére
én a "szünetben" még futok vele egy kört, hogy megnézzem, milyen lehetett volna 6L és über lab mellett, mert igazából elég szépen muzsikált. Azt nem tudom, hogy mondjuk Sirus ellen milyen lenne (pont a liga végére jutottam el addig, hogy benézhessek hozzá), de t15 mapokat a mostani formájában is mentem vele. Ha behaltam, akkor az általában arra volt visszavezethető, hogy túl sokáig tartott a harc (amin a 6L és a Prolonged Pain segítene) és valahol benéztem egy elmozgást, leragadtam facetankolni.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
TrollBalint
addikt
válasz Har_melin #27338 üzenetére
ez biztató, én valahol T4-T5-nél hagytam abba, de közre játszott, hogy a kert sem jött be annyira. Az ötlet tetszett, de nekem nagyon átláthatatlan volt, és valahogy elvette a kedvem a játéktól is. De ha ennyire jól bírja, akkor még fogok neki adni egy esélyt (majd a későbbiekben )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Har_melin
Topikgazda
válasz TrollBalint #27339 üzenetére
nem tudom, mennyire lesz működőképes - nálam most három sling működött, a patch után már max kettőt lehet belőle kihozni, ami azért elég komoly nerf. Vagy a Contagiont bukom, vagy a Soulrendet, egyik sem tesz jót a clearspeednek.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Edge
veterán
bakker megint ez a stash rendezgetés standardba... kitalálhatnának erre vmi rugalmasabb megoldást ne kelljen ennyit klikkelgetni omg
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
freddirty
senior tag
nekem már kész
De nem tudom mennyire volt értelme, alapvetően standardon játszom és néha ligázom, de most ez a balance manifesto nem tetszik, megint hozzányúltak olyanhoz amihez nem kellene. (spellslinger/divine flesh).
A ligában már nem indulok ez biztos, de félreteszem a POE-t is egy időre, erről gondoskodnak a nerfek ( meg persze itt a wasteland3, jön a szájbőrpunk, most nem panaszkodhat a single player scene).
Ami érdekel még az a tervezett QOL változtatás a stash környékén a liga indulása után valamikor.ps: A horticrafting station-öket ne vegyétek ki stashből. Se eladni se megsemmisíteni nem lehet. Később majd központilag törlik.
fred
-
TrollBalint
addikt
válasz Har_melin #27340 üzenetére
a Contagion szerintem még bevállalható veszteség, bár tény, hogy 1 gombbal többet kell nyomni. Mikor ED-s tricksterrel játszottam annyira nem volt vészes a két gomb használata, és talán ellensúlyozhatja az, hogy a contagion mellé valami inc. area / faster casting / intensify gem megy a spellslinger helyett
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
brunnehilde
senior tag
válasz Har_melin #27328 üzenetére
Eddig. Azért tudjuk, hogy ennél sokkal nagyobb lista lesz, és a végén az sem kizárt, hogy amit itt nerfelnek, valami másnak hála még erősebb lesz. Lényeg, hogy egyelőre tényleg nem érinti a gladiatort csak az enduring cry mod. És, a storm brandhez se nyúltak még hozzá.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
-
simondr
senior tag
válasz Har_melin #27328 üzenetére
na csak hogy adjak én is egy kis beszédtémát: én már tudom mit inditok köv ligában elsö karakternek: GC miner!
Ezzel a reworkölt GC-vel és hogy nem kap nerfet a saboteur, szerintem igen erös lesz kezdésnek.
GC amúgy is régi nagy kedvencem, sapiban 7-8linket össze lehet hozni, közepes befektetéssel. -
0karmacoma0
senior tag
A Glancing Blows nerf remélem nem bizonyul túl soknak, mert az a low life build koronaékszere miután összejött a gg shield.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
Har_melin
Topikgazda
-
Win-T
senior tag
Node mostmár tényleg nem pöcsöl félórákat a steam sem a frissítéssel. Másodpercek alatt lekapta a mai patchet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen