-
GAMEPOD.hu
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
pachito
őstag
Symmetra-t annyira szeretném szeretni, mert szerintem is gamechanger ultija van, de úgy érzem, hogy SEMMIT nem adok a teamnek csak egy bot vagyok, aki pötyögtet...viszont ki merem jelenteni, hogy Torb/Bastion/Symmetraként sokkal de sokkal jobban érzem, hova kell tenni a turretet, mint az emberek többsége...kb fél perc alatt le szokták szedegetni a teleportokat, ami vicc szvsz...
-
k-adi
nagyúr
válasz pachito #5551 üzenetére
A gömbje csak zavarásnak jó kb, mert lassú, illetve még rein ellen mert átmegy a pajzson és lehet így szívatni. Amúgy ha a turreteket jó helyre rakod akkor sokat tudsz segíteni, mert ugyan kevés a sebzésük de lassítják az ellent, így a többik be tudják darálni őket... pl pont a gyorsan mozgó kis kakások ellen jó, akik próbálnak berohanni sunyin a nagy harc közepette (tracer, stb). Az elsődleges sugárnyalábja pedig szintén jó zavaró fegyver, mert elég hangos a zúgása, másrészt az is lassít és nem is kell vele nagyon célozni se fürge herok ellen pont jó
-
0karmacoma0
senior tag
válasz pachito #5549 üzenetére
D.va: Már az open betaban is vele ment a legjobban, a buff óta meg még jobb érzés vele játszani. Sok ultit megfog, le tudja rusholni kb az összes idegesítő karaktert, iszonyatosan mobilis, a második életét meg rendszeresen alábecsülik, és simán le lehet vele nyomni pár figyelmetlen ellenfelet .
Zenyatta: Amikor a csapat elkezdi hozni a szarabbnál szarabb pickeket, se rendes dps nincs, se healer, te meg agyalsz, hogy mégis mit tudnál pickelni, hogy legyen esély, valahogy mindig ő a megoldás. A buff óta iszonyatosan erős karakter lett, ráadásul baromira aktív, pörgős játékot igényel.
Reaper: A hitscan herokkal gyenge, Pharahval meg egyenesen rettenetes vagyok, így ha mégis DPS-t akarok hozni, akkor ő vagy Tracer szokott lenni a választás. Tracert jobban élvezem, de Reaper bizonyos szitukban hasznosabb. KOTH pályákon gyengébb ellenfelek ellen néha csak futsz körbe körbe és szeded a killeid után keletkező bogyókat, míg a többi típusban gyakran az ő ultija menti meg a meccset. Tud flankelni de a tankokat is ő kapja szét a leghamarabb, és van egy baromi jó escapeje. Néhány pályán-pályarészen gyenge, de a többin meg döntő tényező szokott lenni.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz pachito #5549 üzenetére
Kedvencem Widowmaker, mert szeretem a snipereket úgy általában. Competetive-en inkább nem játszom vele mert szituációs pick, és nagyban függ a formámtól.+szvsz kéne neki egy buff, legalább mobilty szempontjából (hook cd-ja fele ennyi is lehetne). Második McCree, mert mindenhova jó és nagyon rewarding. Harmadik Tracer.
Legjobban utált karakterek(ellenük játszani): D.Va és Hanzo.
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
saen
veterán
válasz pachito #5549 üzenetére
Jelenleg kb ez a három, de rövidesen ismét változni fog az új herok és nerf/buff-ok miatt:
-Zenyatta: Discord Orb jelenleg brutálisan erős, egy igazi terminátor a kis robot. Rövidesen jön a megérdemelt nerf rá, meglátjuk utána mennyire marad erős.
-McCree: jelenleg már nem olyan erős amennyire az utolsó nerf előtt volt, de így is elég erős maradt, hogy lehessen vele nagyokat alakítani.
-D'Va: sokáig a Roadhog volt a helyén, de most a buff után D'Va erősebb lett szerintem. Nem annyira kedvelem már, kicsit unalmas, de nagyon erős az tény.Jövőt illetően a Tracert akarom megtanulni, második szezon előtt még rágyúrok. Jelenleg katasztrófális a mérlegem vele, meglátjuk, hogy mennyire tudom felhozni magam vele.
-
Juleshu
tag
válasz pachito #5549 üzenetére
Rangsort felállítani nem igazán tudok, imádom az egész koncepciót, amit a Blizzard összehozott ezen játékon belül, és minden kariban megtalálo ma maga szépségét. A hangulattól lelkiállapottól függően mindig van választásod, akár pörgésre, akár izgalmas sunnyogásra, akár nyugodtabb aprításra vágsz . De azért a leggyakrabban választott hősök megvannak.
Lehet hogy egyesek Junkrat-et a kezdők, noobok ideális hősének tartják (területsebzés, csak spammelni kell stb.), de az egyik kedvencem. Imádok ívelten célbadobni, kitalálni vagy ráérezni merre fog mozdulni a következő másodpercben az ellen és elé lőve pont telibetalálni, szeretek aknával felrepíteni charge-oló reinhardtokat a levegőbe vagy kilőni az ellent a pályáról, nagyon ne mmindegy milyen stratégiailag fontos helyre rakod a csapdát és mikor, és hősiesen feláldozni olykor magad a tömegbe ugorva - ha látod hogy a következő másodpercben halál lesz, de a hulládból kihulló robbanó golyóiddal még magaddal rántasz valakit. Nagyon veszélyes tud lenni és oolyan idióta .
Bizonyos payload-pályákon, defend-ben egy jó symmetra szinte must have. A portál meccset dönthet el. A kis tornyairól már lejjebb mások beszéltek, igen hasznosak tudnak lenni.
Zarya. Egy jól elhelyezett "fekete lyuk" fel tudja tenni az "i"-re a pontot, megcsinálja a napodat, nem egyszer team-kill lehet a vége, a kontrollpont mellé kirakva overtime-ban szerencsétlen enemy összerántva vergődve nézi, ahogy lemegy a csík, és vesztik a kört . Nem mellesleg számtalanszor menthetsz meg csapattagot (és magadat!) a shielddel, dobálhatsz vele is energiatölteteket, és a sugaradat meg próbálja meg visszareflektálni Genji . Jól érzem magam, ha vele tolhatom .
Soldier, Pharah, Reaper Lució, Zenyatta, D'va, Mercy még azok, akikkel jobban érzem.
(Huawei G7) --> Honor 8
-
f3rdzs0
senior tag
érdekes. nagyon remélem, h nem lesz ennyire generous a placement system, mert ha nem lehet kiesni a tieredből, akkor igazán jó móka lesz bronz játékosokkal gold szinten játszani.
ebből adódóan szerintem magát a rankot nem is fogják mutatni, csak a tiert, ami elég problémás lesz, mert megint infot rejtenek elettől függetlenül érdekes
f3rdzs0
-
saen
veterán
válasz f3rdzs0 #5558 üzenetére
Szerintem a mostani rendszernél csak jobb lehet
Hosszú idő után ma ismét megpróbáltam a competitive-et, érdekes tapasztalat volt. Ami kellemes volt benne, hogy nem voltak anyázós játékosok egész nap. Voltak meccsek ahol korrektül be tudtuk venni a pontokat és nem is béna csapat ellen, mert ők is átgázoltak rajtunk támadásban. Ami viszont nagyon kellemetlen az a Volskaya-n elmentünk a végsőkig (talán 8 menet volt?) amikor a coin flipet elbuktuk és hosszabbításban kaptunk ki. Szerintem nem lehetett volna hosszabb meccset játszani, azt azért fájt elbukni.
Ami viszont nem tetszett, hogy sokan iszonyat eröltetik Symmetrát amikor nem csinál semmit. Legalább 3 meccs volt (köztük a maratoni Volskaya) amin fixen volt egy a csapatban és teljes egy alkalommal tudtam használni a teleportot... Persze emiatt egyel kevesebb healer volt és nagyon látszott. Volt védekezésünk ahol 3 defense hero jött és hasonló csodák... Végül a napot azon a rangon fejeztem be ahol kezdtem, de úgy gondolom, hogy a kettes szezon csak jobb lehet
Ami még tapasztalat volt, hogy sokkal nehezebb comp mód, mint a quick play. Ott simán halomra lövöm az ellent aki jön, itt azért nagyon nem egyszerű sokszor -
k-adi
nagyúr
Sokszor azért nincs teleport mert rögtön elhasználják a 6 lehetőséget fél perc alatt a többiek és hiába tölt be gyorsan az ulti, azért néha várni kell rá... szóval még egy jó symm playernél is előfordulhat ilyen...
na arról meg nem is beszélve hogy ha meghal symm és respawnolnia kell akkor csomó idő kiesik mire visszaér a frontra és tudja tölteni tovább az ultiját (ha nincs turretje ami eközben dolgozna)
-
leviske
veterán
válasz f3rdzs0 #5558 üzenetére
Én úgy értettem, hogy a tier szintek (a pro réteg alatt) azt fogják jelölni, hogy meddig jutottál ez az évad során. Az továbbiakban is marad, hogy az egymáshoz közeli skillel rendelkezőket rakja egy match-be. Szóval ez az engedékenység nem jelent semmit.
Az meg szerintem is picit kivezeti a feszültséget a meccsekből, hogy nem dob ki kegyetlenül a tierből egy rossz széria miatt. És közelebb is áll ahhoz a win-win feelinghez, amit a játék sugallni szeretne a vásárlóknak.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz leviske #5563 üzenetére
hm mondjuk belegondolva, azt mondják h 500 lehet max a rank különbség. szóval tiereken belül is azért valszeg nézni fogja a rankot.
viszont ez azt is jelenti majd, hogy a tierek alsó 500 rankja valószínűleg pokol lesz, mert azokat akik le kéne hogy csússzanak a rank alapján, ott fognak játszani
f3rdzs0
-
TBT
Topikgazda
Új map: Eichenwalde (German Castle).
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
leviske
veterán
válasz f3rdzs0 #5564 üzenetére
Nem hiszem, hogy pokol lenne. A matchmaking valószínűleg a továbbiakban is a ranked szintre alapoz, ami direkt azért lett növelve, hogy finomabb eloszlást engedjen meg.
A tier megtartása meg nem arról szól majd elvileg, hogy pl a Gold 2000-2999 szintjéről nem enged kizuhanni (ezzel a 1-100 skálát 1-7-re csökkentették volna), hanem arról, hogy ha egy rossz szériában lezúgtál rank 1800-ig és épp 1800 körüliekkel is pakol össze, még ott fityeg majd a neved alatt az arany plecsni (vagy bármi). Magyarán csak lélektani hatása van. Ez pedig szerintem kellett nagyon.
Remek dolognak tartom, hogy igyekszik a stúdió kivenni kompetitívből is a stresszfaktorokat.
(#5567) Edem05: Jól látom, hogy ez akkor egyfajta új módot is hoz? Mert mintha a payload után jöhetne valami foglalósdi.
[ Szerkesztve ]
-
Pocok256
veterán
Eszméletlen gáz lesz, hogy nem lehet kizuhanni a rankodból mert így bőven lehet majd trollkodni és telibe kakkantani egyes meccseket mondván lesz 100 lose om egymás után mert trollkodtam kit érdekel ? Köv 10 meccsben majd visszahozom és tökéletesen igaza is lesz... Ha ennyire fogni akarják a loserek kezét akkor tegyék de ez így nevetséges lesz...
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
nkAAA
aktív tag
Hát ez gatya.
https://twitter.com/nkaaa
-
Kanczy
veterán
válasz Pocok256 #5573 üzenetére
Ha van mögötte valódi skill rating (nem olvastam utána), akkor mindegy. Úgyis csak akkor fogsz feljebb jutni, ha eljutsz a szintedre, max. nem fog látszódni egy jó ideig, hogy kokk vagy
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
saen
veterán
-
leviske
veterán
lesz mögötte, mégpedig elvileg olyan formában, hogy sokkal finomabb eloszlás legyen, mint jelenleg.
a tier szintek csak azért lesznek, hogy azzal azonosítsa magát a játékos és ne a kapott skillel, aminek az a dolga, hogy folyton változzon picit.
MÁS: komolyan egyszerre jön az új map és a season 2? örültem volna, ha előbb valamennyire ki lehet ismerni a pályát. bár gondolom lesz rá brawl, de akkor is.
[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
húúú most a matchmaking nagyon durván kegyes velem. 3 meccsbe rakott bele, ahol az ellenfélnél volt a leaver, és nálunk csak egyszer volt, az is egy instant bastion pickkel (tehát nem nyertünk volna), és cancelled match lett.
az utolsó játékban mondjuk elég keményen megtoltam a 2 kört amit D.Va-val toltam
elég nehezen bírtam röhögés nélkül ráadásul egyesével lökdöstem őket, nem csoportosan
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
hát kb eddig tartott a csoda. most már jöttek a genji mainek, akik 3 counter ellenére berohantak az ellen közé.
meg egy orosz aki kitalálta, h mi vagyunk a rosszak és nem ő (egyszer nem használta Roadhog E-jét), ezért AFK ment, ki be lépegetett, és trollkodott. erre kell vmi report rendszer blizznél, mert igen komoly mennyiségben vannak ilyen játékosok (vagy csak vissza kell hozni az avoid playert, csak ne legyek többet velük berakva egy teambe)f3rdzs0
-
torik
senior tag
válasz leviske #5590 üzenetére
Egyébként simán bennhagyhatták volna az avoid player opciót, egyszerűen annyit kellett volna átírni a programban hogyha mindenki aviod-ra tette az illetőt a saját szintjén akkor ugyan úgy kezdi besorsolni mindenkihez. Avoid player a funkció neve, nem pedig never see this player again. Igaz hogy néhányaknak ez nem lenne megoldás, de a túlnyomó többség szerintem nem járna ebben a cipőben (tizenakárhány milliós játékosbázisnál fura is lenne) így viszont egy kisebbség miatt mindenki szív.
[ Szerkesztve ]
All that and a bag of chips
-
f3rdzs0
senior tag
én is ezt mondtam. nem nehéz egy avoid player opciót úgy megcsinálni, hogy ha túl hosszú a queue másokhoz képest, akkor figyelmen kívül hagyja
ráadásul ha csak azt csinálná, h nem rak téged egy teambe vele, akkor simán megoldódik a probléma. a cheatereket bannolják, a trollok meg nyugodtan mehetnek a másik teambe. akik meg túl jó játékosokat akarnak elkerülni ezzel, csak magukat szívatnák, mert így biztos hogy csak ellenfélként látnák őket
amúgy következő meccs, és leaver. évad vége igazán pokol
f3rdzs0
-
saen
veterán
-
saen
veterán
Ami lényeges változás:
-hitboxok visszatértek a régi formájukra, szóval Hanzo/Mei/stb ismét fura lesz
-sok balance change: Hanzo/Mercy/Mei buff, Genji/Zen/Lúcio/D'Va nerf és még volt néhány változás ami nem túl nagy
-season 2-es dolgok is bekerültek.
-új emote-ok vannak, mindenki kapott egy leülős és nevetőset akinek nem volt, illetve D'Vának lett Legend emote-ja, Streamer D'Va, elég durva lettÍgy elsőre amiket Seagull mondott a változásokról az az, hogy Genji el van temetve, nagyon kemény a nerf ha ez így átmegy az élőbe. Hanzo buff is elég durvának tűnik, szerintem minden sarokból elő fog kerülni egy rakat Hanzo main Support kérdés meg elég árnyalt lett, akik erősek voltak nerfelve lettek, aki gyenge volt az meg buffolva, érdekes lesz nézni, hogy mi lesz népszerű.
Így elsőre ennyi, majd még emésztgetem én is -
torik
senior tag
When activating the "Needs healing" communication while targeting a teammate, Ana, Lúcio, Mercy, and Zenyatta will now tell allies to group up to receive healing. A marker will appear above the player's head, allowing teammates to locate the healer more quickly
Apró de jó ötlet, tetszik. Kérdés mennyire fogják figyelembe venni az emberek
Genji nerfnek és Mei buffnak egyaránt örülök, elég gáz volt hogy hogy ha Genji elkiáltotta magát az egyet jelentett a biztos halállal. Mei buff nem tudom mennyire teszi majd kívánatosabbá a karaktert, szerintem nem sokkal, de több mint a semmi. Zenyát is jól alakították szvsz, nem lesz kötelező pick mostantól de a buff miatt életképes marad.
Az a Hanzo buff, na az...az nem kéne viszont megint jönnek kötelező jelleggel a Hanzo mainek, minden csapatban legalább egy jó volt ahogy volt eddig.
[ Szerkesztve ]
All that and a bag of chips
-
saen
veterán
Genji nerf-ben a legnagyobb meglepetés a tripla ugrás megszüntetése. Sokkal kevésbé lesz mozgékony, mint eddig, Seagull-nak most ez a legnagyobb baja.
Meinél meg nagyon látványos az ulti-jának méret növekedése. Hatalmas a terület amit lefed, szerintem a mi szintünkön tuti több lesz, ráadásul a jobb klikkje is jobb lett...
Zen saját sebzése nem változott érdemben, viszont a többiek kevésbé fognak profitálni belőle. Érdekes lesz a supportoknál a meta. -
torik
senior tag
Majd próbálok időt szakítani hogy sajnálhassam szegény Seagull-t
Egyébként azt aláírom hogy tényleg ezzel lejjebb vették a skill ceiling-et, de azt is be kell látni hogy a túlnyomó többség (tehát nem Seagull) körében annyiban merült ki Genji hogy távolról dobálták a surikent, aztán amikor feltöltődött az ulti akkor uzsgyi, és kész, ugyanezt még egyszer. Biztos nem egyszerű összehozni egy jó mészárlást ulti alatt, nekem igen ritkán sikerül, ehhez is érteni kell, de ugyanakkor nem merülhet ki ennyiben a karakter.
All that and a bag of chips
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Foxpost
- Renault, Dacia topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Raspberry Pi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i7-7G I 16GB I 256GB SSD I 12,5" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár HP Spectre Pro X360 G2 - i5-6G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- DELL OPTIPLEX 3020 - i5/8GB/256GB/GT710
- Gigabyte Brix GB-BRR3H-4300 4300u, 16GB DDR4, 256GB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 128SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!