-
GAMEPOD.hu
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Pedig az ő kesztyűjével nyom egy jobbhorgot Widow-nak a srác az első trailerben.
(#6199) Mister_X: De. Viszont róla is kering, hogy karakterként bedobják, mint EDI-t a Mass Effectben.
(#6200) torik: Sombra biztosra veszem, hogy nem vírus. Reaper szövegei és az összes elhintett infó arra utal, hogy személy. Csak azt nem hiszem, hogy játszható karakter lesz.
u.i.: Ha valakinek van kedve közös quick playhez, vagy custom game-hez (függően attól hányan leszünk) PC-n holnap este 9-10 környékétől az szóljon nekem, vagy func93-nak. A dolog rankfüggetlen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Hát ez az arcade mode kellően vicces. Mondjuk mindegyik meccs 6 Mei-be fullad, de Genjivel lehet terminátorkodni. A legutolsó meccsen meg kipróbáltuk az első pont bevédésére a 6 Ana stratégiát, eredmény: mindenki alszik. Miután elfoglalták a pontot jött az 5 Mei 1 Ana, onnantól nem mozdult a payload.
-
Bazsi1987
őstag
Szerintem a sobra nem hős lesz hanem új játékmód lesz valami vírus feltöltéses vagy valami 😁
-
Adam_Shepard
addikt
Egyébként nyugodtan vegyetek fel , már aki PS-en játszik és nincs még felvéve
Bearer... Seek.. Seek..Lest..
-
leviske
veterán
Várunk.
(#6206) saen: Úgy tűnik nagyon más körökben mozgunk akkor a játékban. Mostanság sok Zarya, Winston vagy Rein mellé láttam bepickelve az enemy-nél.
(#6207) oxox: Viszont Te meg folyton béna csapatban vagy.
(#6208) brumi1024: Valószínűleg készülnek a gyorsabb scope-ra. A hitbox visszanövelés előtt is megnőtt a Hanzo/Mei pickek száma.
[ Szerkesztve ]
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz Adam_Shepard #6186 üzenetére
Widow skin kódjám én HRK-ról vettem 5 euróért, nekem ennyit megért. Mondjuk most nem azt használom.
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
saen
veterán
Én arany ligában játszom, itt a Junkrat a vírus Feljebb biztos vannak ügyesek, de itt úgy néz ki a történet, hogy random szórja a gránátokat és igazából sebez pajzsokat, félig leszedi az ellent, de megölni nem tudja őket. Ezzel azt éri el, hogy Ana/Mercy ultik pillanat alatt fel vannak töltve, Zarya pajzs detto és ezzel ledarálják a csapatunkat. Persze ha véletlen elsül a szerencsekerék akkor berepül a Mercy és feltámaszt mindenkit, szóval nem történt semmi. Közben a Junkratnak megvan az arany damage, örül magának, hogy ő a király, de közben katasztrófa amit csinál. Akinek nem inge ne vegye magára
Widow a másik történet. PTR-on elvileg buff-okat tesztelnek, voltak akik konkrétan bemérték, hogy mi meddig tart és jelenleg a buffok közel sem hoznak annyi időjavulást, mint amit Blizz állít. Van amit lerövidítettek, de bizonyos dolgok, meg hosszabbak lettek, csak ez nem olyan látványos. Kb ugyanaz lesz, mint előtte, szóval továbbra is várat magára a Widow meta.
Kicsit más téma: ma lesz az Eleague döntője, ha jól tudom akkor négykor twitchen, néztem a héten a versenyt elég sokat, nagyon szuper meccsek vannak. Kicsit mondjuk meglepő számomra, hogy a Mei mennyire meta lett, iszonyat sokat játszák, támadásban is. Jövő heti elemzésre kiváncsi leszek konkrét számokkal. Meg persze a döntőre is, kiváncsi leszek ki nyeri a 100k-t.
-
oxox
addikt
szintén goldba dobot, de igen sajnos junkok nagyrésze nem számolja bele az ellenek mozgását, csak nyomja az egeret...
ha junkt vagyok általában gold a kill is...korábban már irtam, és továbbra is tartom...
ugyanazt a problémát nem tudják megoldani itt, mint ami van/volt starcraftba...
ha random csapattársak miatt bekerültél alacsonyabb ligába, (ezüst, arany), hatványozottabban nehéz volt felkerülni aranyba/platinába, mint platinából gyémántba, vagy masterbe...itt meg sajnos ez nem is 2v2-nek felel meg, inkább 4v4-hez lehet hasonlitani, ahol aztán lehetsz master player is ha folyamatosan bronz csapattársakat kapsz...volt, hogy 2-3 hétig sz.ptam aranyba mire felrakott platinába...ott meg 5-6 nyert meccs után már rakott is gyémántba (verge nem olyanokat adott, akiknek még a unitokkal is barátkoznia kellett)
itt is ez van, hiába szörnyülködök, hogy senki nem akar support lenni rajtam kivül, s az sem zavarja őket ha nincs tank a csapatban...lehetek akármekkora ász supportal (vagy mással más csapatösszeállitásban), cseszhetem az egészet.
jó példa erre a cod...ott folyamatosan levoltam csalózva pub szerón, itt eddig ez kétszer fordult elő. (és nem nem vagyok akkora ász, csak a tapasztalat volt meg)
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
kwzatz
őstag
"ha random csapattársak miatt bekerültél alacsonyabb ligába, (ezüst, arany), hatványozottabban nehéz volt felkerülni aranyba/platinába, mint platinából gyémántba, vagy masterbe..."
Ezt a hatalmas tévhitet sokan terjesztették League of Legendsben is. Beraknál egy Master szinten lévé játékost ezüstbe, és röhögve alázna szinte minden meccsen (persze lenne néhány veresége, mivel az Overwatchban 6-6 ember van, így valamivel nehezebb, 2 embernek viszont már itt is könnyű). Öcsém Dia2 volt lolban, én kocajátékosként gold voltam, odaadtam neki az accom 1-2 game-re és az eredmény inkább hasonlított mészárlásra mint játékra, pedig ott is 5v5 van. Nagy tudáskülönbségnél egy ember is tud carry-elni simán, még ha a társak gyengébbek is, mint az ellenfelek. Ez pedig minden játékra érvényes.[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
Én is veled értek egyet. Én ügye gold vagyok, játszottam már együtt (igaz csak QP-t) olyannal aki grand master volt és a csapat nagy része olyan 1000 ranggal felettem volt. Hát mit mondjak, egyértelműen nem az én szintem volt, csak kapkodtam a fejem. A játék sebessége jóval nagyobb, mint az én szintemen és taktikailag is ég és föld a különbség. Ez a különbség nem a matchmaking vagy Blizzard hibája.
Ettől függetlenül nem mondom, hogy a rendszer tökéletes. Statisztikát vezetek és nem értem miért kapok átlagosan 25 pontot egy győzelemért, miközben 29 pontot bukok egy vesztett meccsen. Bár ez a 4 pont különbség lehet elsőre nem tűnik nagynak, de idővel azért elég komoly mert összeadódik.
Egyébként még ezzel is együtt tudok élni, mert őszintén engem nem igazán érdekel, hogy minek hívják azt a szintet ahol vagyok (bronz/arany/grand master/akármi) amíg jó meccsek vannak. Ami zavar az az, hogy sokan kilépnek meccs közben, az hogy összeférhetetlen veszekedős emberek vannak. Senki nem gondolkodik csapatban, nulla rugalmasság van és emellett abszolút nem képzik magukat a játékosok. Szerintem röhejes, hogy a youtube csurig van videokkal amik tök jól elmondják a lényeget, de a többség azt se tudja, hogy melyik térképen hol érdemes védekezni. Pedig nincs túl sok belőlük... Minden meccs úgy kezdődik, hogy légyszi ne legyen 5 védekező karakter a csapatban, kéne tank is meg support is meg, hogy ne akarj az ellenfél spawn-jánál védekezni, mert hülyeség. Lehetne sorolni az ilyen alap dolgokat és amikor már 200-as szint körül vannak, tehát játszottak is sokat a játékkal, legalább az alapokkal tisztában kéne lenni. Itt még semmi olyasmiről nincs szó, hogy valaki nagyon szuper játékos legyen, mert én se vagyok az. -
oxox
addikt
starcraftban milyen ligában vagy ha megkérdezhetem, vagy tesód?
közel 10.000 lejátszott játék után (amiben van 1h+is nem kevés) talán nem nagyon hibás az elméleten (csapatban bronz-ból mastering jutottam, randommal, és fix csapattársal is...volt, hogy 2v2, 3v3, 4v4-ben is master voltam egy szezonban...és csapatban ott a master a top...fix tarsal voltunk elsők is adott ligánkon belül)...1v1-ben szerintem nincs 500 játékom, de szintén bronze-ból gyémántig jutottamha 4v4-ben beraksz egy mastert csupa bronze-os közé, hiába van 300apm-e....de még 2v2-ben is ha rusholnak cseszheti 10 mecsből 7x ...és azzal nem nagyon jut feljebb.
League of Legends úgy tudom nem blizz termék, tehát nagy valószinüséggel nem ugyanaz a séma...a starcraft meg ugye az Ő müvük ellenben Nem azt mondtam, hogy minden játékra igaz, csupán a két Blizz játéknál vontam párhuzamot...és a Dukenukemben levont következtetése bárkinek nem fog megváltoztatni ebben.
saen -nem azt mondtam, hogy a ligák nem jelentenek semmit, de lehet simán bent maradnál platinában, vagy mennél felfelé, ha a placementen odasorol, és most nem kutyautőket kapnál.
pont ezt irtam fentebb....ha jó csapattársak vannak, könnyebben boldogul egy jobb játékos, mint mikor nincs support, mert mindenki huszárkodni akar....és pont nem érdekli egyiket sem a payload (nincs is jobb mikor lucioval csinálok 3:50-es payloadot, és percegig egyedül tolom)[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
brumi1024
veterán
Nem értek egyet. Ahhoz nagyon-nagyon jónak kellene lenned, hogy 5 másik csapattársad tudd vinni, főleg mondjuk egy védekezésnél. Lehetsz te bármivel, ha kicsit is értelmes a csapat és rájönnek, hogy téged kell fogni, pickelik a counteredet és 3-an rádszállnak. Nem véletlen egyébként, hogy aki nemrég még a ranglistát vezette, zsinórban 143 (!) meccset veszített. Annak ellenére meg tudta ezt csinálni, hogy a csapattársai feltételezhetően nyerni akartak. Tehát 5 másik játékos nem tudta nyereségbe vinni 143 egymásutáni meccsen.
(#6216) saen: Egyetértek. Tegnap támadóként Eichenwalde-n az egész csapat folyamatosan belerohant az első chocke pointba (kishíd, még lent a városban), meghalni. Egy darabig próbálkoztam, hogy hátha jönnek mögöttem (Rein voltam, természetesen egyedüli tank, de Junkrat az kellett kettő is), de a második halál után meguntam, hogy a support DPS-t játszik, így Genji lettem (mivel a csapattárs Genji tanknak képzelte magát).
Megkerültem a védekező csapatot a pályán kívül (jobbra a hídtól, ha a pont fele nézünk), és meglepődve konstatáltam, hogy halovány lila gőze nem volt senkinek arról, hogy ez egy flanking route, és én éppen hova megyek. Egyhelyben állva elfoglaltam a pontot, miközben a többiek még mindig TDM módban játszottak, majd kvázi végigsétáltunk a payloaddal. Mintha nem tudnák a játék célját.
[ Szerkesztve ]
-
saen
veterán
Abban igazad van ha fixen mindig lenne 1-2 ember akivel tudnék együtt menni, leosztott szerepekkel akkor jobban menne. Az is lehet, hogy kicsit magasabb szinten is meg tudnék ragadni, de az is biztos, hogy olyan nagyon sokat nem téved a rendszer. Az egy liga feljebb az a maximum amit el tudnék képzelni magamnak. Személy szerint reálisnak érzem az arany ligát nekem, az mondjuk rosszul esne ha ezüstbe lezúgnék, de túlélem ha véletlen bekövetkezne.
Még a placement meccseket felvettem anno, egy részét visszanéztem már, sajnos annyi időm nincs, hogy minden meccsel ezt tegyem, de az biztos, hogy nagyon tanulságos. Utólag számtalan apró hibát (és néhány nagyobbat is sajnos) találok a saját játékomban amit a mostani fejemmel is észreveszek. Voltak meccsek amiket jobb játékkal megnyerhettünk volna szerintem és akkor csak a saját dolgaimról beszélek. Persze volt olyan is, hogy csapattársak csináltak ordító hülyeségeket és ezek bosszulták meg magukat. Szóval én azt mondom, hogy mindenki elemezze a saját játékát ha solo-ban játszik és azt próbálja meg javítani, csak így lehet felfelé menni. Az biztos, hogy mindenféle emberrel össze fog rakni a gép, lesznek ügyesek és kevésbé ügyesek is. Még azok is szoktak csapattársakra panaszkodni akik grand master szinten vannak... -
brumi1024
veterán
Egyébként az értékeléssel is baj van. Az egyéni teljesítményt miért egy csapat nyerése/vesztése alapján határozzák meg? Ez nem az egyéni eredmény, hanem az összes csapat összeredménye, amibe az adott játékos került.
(#6221) oxox: Amúgy van valami PH-s csapat? Vagy a topikból szokott menni közös játék?
[ Szerkesztve ]
-
oxox
addikt
ohh..A fix ember(ek) egy másik játék...
itt pár ph!ajtással már játszottam (ill. anno cod-ban klántag voltam ...UDT)
ég és föld...és itt még inkább mint cod-ban (ahol ugye a fegyver volt az egyetlen különbség szinte...a többi a skill volt) ....tehát egyrészt más, hogy kapsz olyan információt amit nem látsz akár (pl Genji bejött job oldalt...supportként ez igen hasznos tud lenni), de ami publicon nagyon-nagyon más az a csapatösszeállitás, és, hogy kit mennyire érdekel ez a része...3napja kb volt egy brutal pub összecsapásunk, a végén már mindenki könyörgöt az egyik tagnak, hogy ne hansoval jöjjön már a döntő meccsrel...azt hiszed érdekelte?!amúgy nyugodtan vegyél fel, és játszhatunk (junk, lucio, sym, dva amivel kevésbé vagyok béna )..funolni meg szokam egyebekkel is pl. mei, zenyatta (ő most nagyon tetszik)...általában korábban vagyok fent mint itt sokan.
oxox
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
kwzatz
őstag
Nem játszottunk a Starcrafttal, szóval abban valószínűleg igazad van. Viszont az is biztos, hogy a League of Legends - Blizzard termék vagy sem (valójában egy Blizzard termék modjának az újragondolása ) - közelebb áll az Overwatchhoz, mint a Starcraft. Hősök különböző képességekkel, amik csapatban kiegészítik egymást, majdnem ugyanakkora csapatlétszám (5v5 - 6v6), általában 4-5 képesség, egy ultimate ability-vel. A különbség, hogy az Overwatch FPS, eltérőek a játékmódok, a játékidő. Egy RTS-ben 4v4-ben ha hárman rád rombolnak, a társak nem segítenek, esélyed sincs, egyértelmű.
Itt a "CoD skill" nem tudom mennyire segít... Valamennyire biztosan, és néhány hőssel valamivel jobban (Mccree, Soldier76), de szerintem sokkal fontosabb a jó helyzetfelismerés, időzítés, skillek pontos használata, szinergiák felismerése, kommunikáció, mint az, hogy "jól lősz". Mert hát lőhetsz akárhogy egy boostolt/healelt Reinhardtra vagy ultis Reaperre. Vannak hősök, akik jobbak solo queue-re, és nem feltétlenül a klasszikus FPS skillekre fókuszálóak azok. Még én is tanulom a játékot, de biztos vagyok benne, hogy lehet felfelé menetelni ebben is, mint ahogy sok játékos ment is fel egyedül egészen biztosan. A saját hibáinkat amúgy mindig kevésbé vesszük észre, mint a társakét, annyit tudsz tenni, hogy a sajátodat javítod, a társakból meg a legtöbbet próbálod kihozni.
brumi: Hátráltatni a teamet azért könnyebb, mint előre vinni. Egy-két jó kis Mei fal, Symmetra teleport a halálba, boostolod Zarya-t, ahol éred, megöleted magad folyamatosan. Rosszabb, mint ha 5v6 lenne, szóval így erőlködhet az 5 ember, ahogy akar. Nem ugyanaz, mint hogy van 5 ember (akik átlagban ugyanolyanok hosszú távon, mint az ellenfél team 6 embere), aki játszik veled, és ha jól kommunikálsz/pickelsz/adsz tanácsot/játszol, akkor felfelé fogsz menni. Itt ne arra gondoljatok, hogy 100% winrate, meg 80% winrate, a leaverrel sem fogsz tudni sokat kezdeni, akárhogy játszol. A Master játékos mindig jól teljesítene Silverben, így is kapnának ki persze, de 60-65% winrate-tel már száguldani lehet felfelé. Annyi a lényeg, hogy az adott 6v6 game-ben a játékosokat rajtad kívül hosszú távon ugyanolyan képességűnek feltételezve, ha te jobb vagy, nagy mintán felfelé kell menned.
-
saen
veterán
Már fel vagy véve szerintem (Zalan néven keress), legalábbis ugyanezen a néven van a listámon valaki Játszani este nem nagyon tudok sajnos, családdal kell foglalkozni + ha már lefeküdtek akkor már tudnék játszani, csak beszélni nem mert zavarom őket... Ezért tervezek majd szabit kivenni nagy játszásokhoz, most csak itt-ott szoktam időt tölteni vele, elég kiszámíthatatlan vagyok.
Fix ember se feltétlen jelent előnyt, ugyanis az ellenfélnél is nagyobb eséllyel lesz csapat, szóval simán visszanyalhat a fagyi. 2-3-as csoport az ami jól tud működni, ott még nincs esély arra, hogy 6-os ellenfél jöjjön vagy nagyon kicsi. Egyébként ami még sokat segít ha valaki jó DPS-ben, mert én úgy látom, hogy a legtöbb kihívás ott van ezen a szinten. Én általában tank-ot játszom, mostanában Reinhardt a kedvenc, de bármelyikkel beszállok. Anno sokat supportáltam, de rájöttem az nem az én világom, dps még okés lenne, de mivel arra mindig van jelentkező azt hanyagolni szoktam. Ami a fix csapatban jól szokott működni, hogy nagyobb eséllyel lesz jó csapatösszeállítás.
-
Chrystian
csendes újonc
Sziasztok. Aki boxon jatszik es van kedve csapatba menni vegyen fel. Gt: Pickykriszhun
UdvIntel-Core i5 6500 3.2Ghz, Asus Geforce GTX 1050TI 4GB, Corsair 8gb DDR4, FSP Hydro 500W, Asus H110M-A/M.2, Logitech G430, Logitech G502, Razer Ornata
-
saen
veterán
Éjjel jött új patch, elvileg javították a comp-ot, mostmár vissza lehet jelentkezni ha ledob. Igaz ezt nagyon nem reklámozták.
-
Chrystian
csendes újonc
Na ez a nap is jol kezdodik. Elso 6 meccsbol 5 meccsen lepetek a csapatunkbol. Ebbol az egyiken 3 an. Igy 6bol 1 nyertes meccse. Szeretem az ilyet...
Intel-Core i5 6500 3.2Ghz, Asus Geforce GTX 1050TI 4GB, Corsair 8gb DDR4, FSP Hydro 500W, Asus H110M-A/M.2, Logitech G430, Logitech G502, Razer Ornata
-
Sirandrish
legenda
válasz Chrystian #6227 üzenetére
Az első olyan játék ahol le se sz*rom ha veszít a csapat, mert full fun az egész
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
capafog23
őstag
Ma este megyek egy jó pár quick match-et, aki esetleg jönne az vegyen fel:
Sharkbait kettőskereszt 2217
Gold ligás vagyok ha számít. -
Mottie
őstag
Na csak meglett a 10 placement,
L-W-L-L-W-L-W-W-L-W (5-5) => 2293 SR
Be Victorious!
-
savior
őstag
Ha valaki szivesen jatszana PC-n egy kezdo jatekossal, akkor a battletagem: saviorka#21856
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
-
saen
veterán
Tegnap este sikerült elkapni IDDQD stream kezdését és nagy örömömre kitalálta, hogy a nézőkkel fog játszani. Első körbe bekerültem, toltam vele 4 quick play meccset
Kezdett új smurf accountot, mégcsak 8-as szintű volt, ezt akarta feljebb tornászni, illetve a jövőben ezt fogja használni arra, hogy a nézőkkel játszon.
Első meccs az egy KOTH volt, nyertünk, de sok közöm nem volt hozzá, abszolút nem találtam a helyem, nem az én szintem volt. Utána jött Hollywood oda-vissza, ez viszont nagyon bejött. Főleg a védekezés része, közel 3 perc volt hátra és 30cm-re volt az ellenfél a céltól, de köszönhetően egy bizonyos Tracernek, megfogta a támadást. Íme a végeredmény erről:
Utolsó meccs Volskaya defense volt, de itt átrohantak rajtunk. Ezen a szinten egy szem support (Lúcio) nagyon nem elég.
Annak ellenére, hogy ez a szint messze az én tudásom felett van, sokkal jobban élveztem, mint a random meccseket. Remélem lesz még ilyen. Ha valaki kiváncsi, meg lehet nézni az alábbi linken, első négy meccs az enyém, de utána is hasonló a szint:
[link] -
saen
veterán
-
leviske
veterán
Azt hiszem Zarya és Lúcio kimozdításához már nem nerf kellene, hanem 1-2 új, hasonló karakterisztikával rendelkező hős.
Ana variálására pedig ennek fényében kíváncsi leszek. Amennyiben a 3 tankos taktika hozta fel, akkor a biotic grenade hatótávjának a növelését csak kompenzálhatja az ultihoz szükséges több pont. Nem lepne meg, ha ezzel löknék Zenyatta korábbi helyére, Lúcio mellé.
-
leviske
veterán
Látom, hogy nem meta. Viszont arányaiban Ana nem arra a szintre ugrott be, amin előzőleg Zenyatta volt. A plusz 1 méteres hatótáv viszont szerintem ezen változtatni fog.
(#6236) brumi1024: Én szeretek vele lökdösődni. Viszont én is örülnék, ha növekedne a használható taktikák száma. Ehhez pedig szükség volna arra, hogy le lehessen váltani őt is.
(#6237) saen: Lúcio a speed boost miatt van elvileg még mindig ott ahol. Az aoe heal csak ráadás. Speed-et meg nem csak support adhat.
Én spec eltudnék képzelni egy olyan karaktert, aminek az ultija Mei-hez hasonlóan fix területre hat és az enemy-t lassítja, a csapattagok sebességét pedig növeli a területen.
[ Szerkesztve ]
-
Juleshu
tag
válasz leviske #6238 üzenetére
Szerintem is érdekes taktikai elem és nagyon fontos skilles része a játéknak Lució "lökése". Pontosan időzített és kivárt, pozicionált jobb gombja meccset is hozhat. Emiatt (is) sajnálnám.
Ugyanis a múlt heti meta reportban CaptainPlanet megpedzegetett egy érdekes elképzelést: mi lenne, ha - látva Lució gyakorlatilag fix 100%-os helyét a csapatban - a Blizzard úgymond "beolvasztaná", "feláldozná" Lució-t a többi karakter javára. Persze ez szinte kizárt, hogy záros határidőn belül megtörténne, ha egyáltalán valaha, de érdekes gondolat.
Kopizom:
"
...
At this point, I’m imagining a future for Overwatch where Lucio no longer exists – where the Overwatch devs decide to remove the hero entirely and bake his entire kit into the game as passive changes. Every hero would have their base movement speed increased, every hero would have a passive amount of healing, and his ultimate, wall-ride, and knock-back abilities would be introduced as abilities to future heroes. Would we really notice the difference? Sure, Lucio mains would be upset, but Blizzard would release a new short where Lucio sacrifices himself to save Tracer, D.Va, Mercy, Bastion’s bird friend, and the girl from the Soldier 76 short and everyone would feel sad, but accepting.
...
"
A teljes szövegkörnyezet:
https://www.overbuff.com/blog/2016-09-22-overwatch-hero-tier-list-and-meta-report-world-of-tanks-editionMindenképp megérne egy diskurzust, de több nagy problémát is felvetne: globálisan gyorsabb mozgás? Passzív regeneráció? Az egész játékot, sebzést, célzást, movement-et, mindent át kéne tervezni. Semmi értelme... Hisz akkor, ha megint jönne egy hős, akinek ha van egy ilyen képessége, megint must have pick lesz... és kezdődik elölről. Ha meg nincs ilyen hős, számos taktikai lehetőséget elveszítünk.
A legjobb megoldás talán az lehetne, ha lenne még minimum két olyan karakter, aki valamilyen módon speed-et adna, másik fix slow aera healinget, stb., egyéb érdekes skillekkel. Ha jól el lesznek találva, akkor komoly alternatívái lehetnek Lució-nak.
Hmm?
[ Szerkesztve ]
(Huawei G7) --> Honor 8
-
leviske
veterán
válasz Juleshu #6240 üzenetére
Törölni karaktert a Blizzard szerintem nem fog a játékból. Az alap passzív heal meg szvsz rossz ötlet, mert azok a karakterek amik nem képesek selfheal-re azok nem véletlenül lettek így alakítva. És azért mondjuk mind a Lúcionak, mind a csapatnak meg kell dolgoznia, hogy állandó lehessen az az aoe heal vagy speed boost.
Ráadásul látszik, hogy Lúcio szereplése azért nőtt meg megint, mert a nerf elvitte nagyon mellőle Zenyatta-t (megint!). Amint jön egy karakter, ami valami módon növelni tudja általánosan az összes karakter által bevihető sebzést, valószínűleg visszább fog esni a jelenléte (megint).
Zarya esete dettó ugyanez. Nem az a baj a karakterrel, hogy op (elvégre nem az), hanem az, hogy nincs rá alternatíva. Az Ő helyzetére se az volna a megoldás, hogy törlik és minden karakter kap insta bubit.
-
f3rdzs0
senior tag
válasz leviske #6241 üzenetére
igen, én is emiatt féltem mind Lucio-t mind Zarya-t, mert egyáltalán nem OP-k. sőt! talán a két legjobban balance-olt hős a játékban (ezért is vicces hogy a két legerősebb). ha hozzájuk nyúlnak, akkor csak elrontják őket. a többi hőst kéne valahogy köréjük rakni.
f3rdzs0
-
batai15
félisten
sziasztok! láda nyitásra nincs valami tipp, vagy esetleg token szerzésre?
Annyira bosszant hogy a 34 ládából csak és kizárólag useless fosh cuccokat kapok, még véletlen sem olyan skint vagy cuccot amit karaktert használok..
Token is 600 van, legalább azt adna fixen és lvl 50 -enként lehetne legalább 1 legendaryt kivenni vagy valami de még azt is sajnálja... -
saen
veterán
válasz f3rdzs0 #6242 üzenetére
Szerintem Lúcio és Zarya is borzasztó erősek. Lúcio azért, mert több a játékban borzasztó erős dolgot tettek egy karakterbe (speed boost + heal) és még némi elimination-t is lehet vele tolni. Zarya meg bár nehéz karakter, nagyon durván lehet vele sebezni + közben meg tudja menteni a csapattagokat. Zaryáról írt egyébként Jeff tegnap a hivatalos fórumra. Szerintük már a játék kezdete óta az egyik legerősebb hős és nagyon meg voltak lepődve, hogy milyen kevesen játszották. Most ível fel a pályája és figyelik, hogy hogy alakul. Igaz azt nem írta, hogy változtatni akarnak rajta, de szerintem ez volt az üzenet, hogyha ez így folytatódik, akkor megvariálják.
Szerk: (#6243) batai15: Türelem, türelem, egyelőre nagyon alacsony szintű vagy és nem kapsz még elég duplicate cuccot. Idővel ez át fog fordulni és szinte csak credit lesz minden ládában és nagyon kevés új. Emellett nálam a nyári olimpiai téma nagyon-nagyon megdobta a talált cuccokat, akkor 3 ládánként kaptam egy legendet. Azóta léptem kb 40 szintet és jött kettő összesen... Szóval szerencse dolga is.
[ Szerkesztve ]
-
Pocok256
veterán
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
Pocok256
veterán
válasz whitezo88 #6246 üzenetére
Nagyon naivnak kell lenned, ha elhiszed, hoyg képes vagy észrevenni egy profi csalást (természetesen a videoban lévők már nagyon feltűnőek, de pusztán a csalás technikai léte a fontos nem pedig a megvalósítás)
Ahogy a cs ben is megy az aim nem húz targetre csak korrigál. Pl ha nyakra céloznál akkor picit fentebb húz hogy fejes legyen, ha pár pixellel mellé lőnél akkor picit korrigál és tovább húzza az egeret ezeket emberi szemmel lehetetlen észrevenni. Vagy pl autoshot van azt képtelenség kiszűrni, ha targeten van az egered akkor automatikusan lő.
[ Szerkesztve ]
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
Maxtreme
addikt
Srácok ha nem baj (akkor is ha baj ) felveszek pár emberkét a játékoslistából, szal ne lepődjetek meg ha érkezik egy felkérés .(MaxtremeHun)
-
brumi1024
veterán
Na találkoztam az első ezüst rangúval. 680 órája van a játékban.
-
oxox
addikt
válasz Pocok256 #6247 üzenetére
wh-val is ugyanez a helyzet...ha ügyesen csinálja, akkor csak nyugtázza merre jársz, és killkamon sosem tünik fel a dolog...persze ha béna, és húzza a falon a célkeresztet .
ha meg néha-néha meg is hal (direct), aztán végképpen észrevehetetlen.
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya