-
GAMEPOD.hu
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
kwzatz
őstag
Más nem tapasztalt olyat, hogy a legújabb patch óta rosszabbul fut a játék? 2 gépen is ezt tapasztaljuk, a grafikai beállítások pedig ugyanazok.
-
kwzatz
őstag
válasz Shadowguard #5069 üzenetére
A két öcsém most 7-es szinten játszott 89-es ellen.
-
kwzatz
őstag
" Ilyen nem létezik máshol" Rossz embernek mondod, tudnék mesélni. Ez egy team game, rajtad kívül másik 5 emberen múlik a siker. Ha tegyük fel hosszú távon 57 %-os winrate-et hozol (ami nem rossz, mert azt jelenti, hogy mész felfelé), akkor is lesz olyan, amikor 10 game-et buksz egymás után. Minél nagyobb az elméleti hosszú távú winrate-ed a skillednek megfelelően (ami persze nem egy statikus érték, mert fejlődéssel itt is javíthatsz rajta), annál kevesebbszer, és annál rövidebb loss streakek lesznek. Összehasonlításnak még annyit mondanék, hogy a játékban, amit játszok, nagy mintán 53,1%-os winrate-tel 16 game a legtöbb, amit egymás után buktam. Ehhez képest 7-ből 1-et nyerni még jó arány.
-
kwzatz
őstag
Ugyanígy lehetséges, hogy a másik csapatnál legyenek ezek a "casual gamerek". Már ha van egyáltalán ennek az egész gondolatmenetnek létjogosultsága, tekintettel arra, hogy mindig az adott szintednek megfelelően kapod nagyjából a csapattársakat, ellenfeleket. Az ilyen megállapítások inkább az ember nem túl megbízható érzéseinek, megfigyeléseinek és általánosításainak az eredményei. Aztán megkérdezel valaki mást, ő meg azt fogja mondani, hogy "toljad hétvégén, mert akkor a leggyengébbek az ellenfelek".
-
kwzatz
őstag
"Arról nem is beszélve, hogy a te csapatodban a nagy számok törvénye alapján kevesebb kell legyen a casual / rossz játékos, mivel te ott vagy." Pontosan. Ha meg duózol valakivel, még jobb az esély. Aztán valahogy mégis veszít az ember, mert lehet, hogy mégsem olyan jó, mint amilyennek gondolja magát. Olvastam egy olyan tanulmányt, aminek az volt az eredménye, hogy a valamilyen területen jobb képességgel rendelkezők rendszeresen alulbecsülik magukat, míg a gyengébb képességekkel rendelkezők felülbecsülik. Pókerezem, és ezt rendszeresen tapasztalom, hogy mindig a leggyengébb játékosok írják, hogy mennyire rossz vagyok és szerencsés, csak csal az rng, miközben minden 3. leosztásban olyan hajmeresztő dolgokat csinálnak, hogy a fejemet fogom. Nem véletlenül mondják, hogy minél többet tudsz, annál inkább rájössz, hogy mennyire keveset is tudsz valójában.
-
kwzatz
őstag
Abszolút érthető, amit írsz, lehet hogy részben, vagy akár teljesen neked van igazad. Mindösszesen annyit akartam hozzáfűzni, hogy nagyon nehéz ezt "belülről" egzakt módon megítélni, és óriási minta is kellene hozzá, több száz, de inkább legalább 1-2 ezer game. Az emberi agy nagyon nehezen fogja fel a variancia jelentőségét és nagyságát, én is alábecsülöm sokszor, aztán kapom a pofont, ami észhez térít.
.LnB: "Elgondolkodtam, és arra jutottam, hogy én vagyok a béna." Nem biztos, hogy jó következtetést szűrtél le. Egészen biztos, hogy a variancia is megtréfált téged is, mellé persze nyilván lehet fejlődni, meg ezer dolgot másképpen, jobban csinálni, de bármilyen játékról is legyen szó, ehhez nagyon kompetitív szellem kell, és egy idő után lehet, hogy valakinek ez inkább már munka.
Szóval kétféleképpen lehet ezt csinálni: Nem foglalkozik az ember az eredménnyel, játszik, amikor éppen jólesik és élvezi a kimeneteltől függetlenül, vagy komolyan veszi az eredményeket, kiértékeli, replayeket néz, tudatosan változtat a játékának egyszerre egy-egy elemén, újra leszűri a tanulságokat, néz másokat, akiknek jól megy adott hőssel, megfigyeli a különbségeket, alkalmazza az új tudást, újra kiértékel stb. Van, aki ezt az utóbbi hozzáállást is élvezi , de nem mindenkinek van ehhez türelme, kedve (illetve nem minden játékban) , így meg érdemesebb inkább az első felfogást követni. Esetleg lehet valahol a kettő között (kicsit fejlődgetünk is néha, odafigyelünk mit lehetne jobban, de nem vesszük túl komolyan). Mental coaching vége, ígérem nem zargatlak tovább ezzel titeket. Főleg azért, mert nem is Overwatchozok, csak a két öcsém kezdte el, így annak ellenére, hogy a béta annyira nem nyert nálam, most kíváncsian figyelem a dolgot, lassan elkezdenek rankedezni.
-
kwzatz
őstag
válasz Juleshu #6105 üzenetére
Vsync off, beállításokat lejjebb veszed, főleg a teljesen feleslegeseket, 140-180fps között minden tökéletesen úgy történik (60Hz-es a monitorom amúgy), ahogy akarom, mindez egy 1500 Ft-os noname billentyűzettel és 2000 Ft-os Genius egérrel. Nálam semmi screen tearing nincs.
Némi utánaolvasás nézelődés után amúgy ezt találtam ideális grafikai beállításnak 1080p-ben:
Texture Q: High
Texture Filt. Quality: Epic:
Shadow: Medium
AA: High - SMAA medium
Model Detail: Ultra
Többi beállítás low. Local reflections on, ambient occlusion off.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz f3rdzs0 #6117 üzenetére
Neten azt találtam, hogy a model detail befolyásolja a bokrokat, máshol azt látom, hogy a texture quality, aztán lehet, hogy mindkettő... Nem tudom, hogy éri meg, mert alacsonyabb textúráknál meg a karaktereket nehezebb valamivel kivenni, főleg a távolból, és az amúgy elég szép játék kezd kicsit kopottas benyomást kelteni (bár még úgy sem rossz). Szóval nehéz eldönteni, hogy megéri-e az a pályánként 3 bokor (azért nem egy Witcher 3, ha növényzetről van szó ), hogy elmosódott legyen minden.
-
kwzatz
őstag
válasz wjbhbdux #6125 üzenetére
Szerintem nem kell kínosan éreznie magát annak, aki megvette, mint ahogy az sem érzi magát kínosan, aki Nike cipőt vesz drágábban az olcsóbb Nika cipő helyett. (remélem érthető az összehasonlítás) Néhány karaktercopy már rendesen kínos benne. Vicces pl. a Mccree képességeivel rendelkező, Spawn-fejű, Darksiders Death-jére is hajazó Androxus.
Kíváncsi vagyok, 1-2 hónap múlva mennyien fognak vele játszani.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
"ha random csapattársak miatt bekerültél alacsonyabb ligába, (ezüst, arany), hatványozottabban nehéz volt felkerülni aranyba/platinába, mint platinából gyémántba, vagy masterbe..."
Ezt a hatalmas tévhitet sokan terjesztették League of Legendsben is. Beraknál egy Master szinten lévé játékost ezüstbe, és röhögve alázna szinte minden meccsen (persze lenne néhány veresége, mivel az Overwatchban 6-6 ember van, így valamivel nehezebb, 2 embernek viszont már itt is könnyű). Öcsém Dia2 volt lolban, én kocajátékosként gold voltam, odaadtam neki az accom 1-2 game-re és az eredmény inkább hasonlított mészárlásra mint játékra, pedig ott is 5v5 van. Nagy tudáskülönbségnél egy ember is tud carry-elni simán, még ha a társak gyengébbek is, mint az ellenfelek. Ez pedig minden játékra érvényes.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
Nem játszottunk a Starcrafttal, szóval abban valószínűleg igazad van. Viszont az is biztos, hogy a League of Legends - Blizzard termék vagy sem (valójában egy Blizzard termék modjának az újragondolása ) - közelebb áll az Overwatchhoz, mint a Starcraft. Hősök különböző képességekkel, amik csapatban kiegészítik egymást, majdnem ugyanakkora csapatlétszám (5v5 - 6v6), általában 4-5 képesség, egy ultimate ability-vel. A különbség, hogy az Overwatch FPS, eltérőek a játékmódok, a játékidő. Egy RTS-ben 4v4-ben ha hárman rád rombolnak, a társak nem segítenek, esélyed sincs, egyértelmű.
Itt a "CoD skill" nem tudom mennyire segít... Valamennyire biztosan, és néhány hőssel valamivel jobban (Mccree, Soldier76), de szerintem sokkal fontosabb a jó helyzetfelismerés, időzítés, skillek pontos használata, szinergiák felismerése, kommunikáció, mint az, hogy "jól lősz". Mert hát lőhetsz akárhogy egy boostolt/healelt Reinhardtra vagy ultis Reaperre. Vannak hősök, akik jobbak solo queue-re, és nem feltétlenül a klasszikus FPS skillekre fókuszálóak azok. Még én is tanulom a játékot, de biztos vagyok benne, hogy lehet felfelé menetelni ebben is, mint ahogy sok játékos ment is fel egyedül egészen biztosan. A saját hibáinkat amúgy mindig kevésbé vesszük észre, mint a társakét, annyit tudsz tenni, hogy a sajátodat javítod, a társakból meg a legtöbbet próbálod kihozni.
brumi: Hátráltatni a teamet azért könnyebb, mint előre vinni. Egy-két jó kis Mei fal, Symmetra teleport a halálba, boostolod Zarya-t, ahol éred, megöleted magad folyamatosan. Rosszabb, mint ha 5v6 lenne, szóval így erőlködhet az 5 ember, ahogy akar. Nem ugyanaz, mint hogy van 5 ember (akik átlagban ugyanolyanok hosszú távon, mint az ellenfél team 6 embere), aki játszik veled, és ha jól kommunikálsz/pickelsz/adsz tanácsot/játszol, akkor felfelé fogsz menni. Itt ne arra gondoljatok, hogy 100% winrate, meg 80% winrate, a leaverrel sem fogsz tudni sokat kezdeni, akárhogy játszol. A Master játékos mindig jól teljesítene Silverben, így is kapnának ki persze, de 60-65% winrate-tel már száguldani lehet felfelé. Annyi a lényeg, hogy az adott 6v6 game-ben a játékosokat rajtad kívül hosszú távon ugyanolyan képességűnek feltételezve, ha te jobb vagy, nagy mintán felfelé kell menned.
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6254 üzenetére
Én még értelmes hozzászólást nem láttam tőle, nem csak ebben a topicban, de másikban sem, de lehet hogy csak rosszkor nézem minden esetben... Nem értem. Fáj neki, hogy más ember megvette ezt a játékot és játszik vele? Vagy mégis mi a cél ezekkel a hsz-ekkel?
"Nyilván, mint a Hearthstoneban itt is rákényszeríti a Blizzard az ultra kocka játékosokon kívül eső tömeget,"
Hearthstone-ban sem kényszerít senki pénzfizetésre, soha nem is költöttem rá egy forintot sem, mégis megvan az összes adventure, meg a common/rare/epic lapok 90-95%-a, mellé egy csomó legendary-vel, mindösszesen annyival, hogy az esetek többségében megcsinálom a napi küldetést kb. 3 naponta, meg néha arénázok, ez havi 10-15 óra játék. Ennyivel meg lehet oldani. Ezt is úgy állítják be mégis, hogy "pay to win", meg "lehúzás", amikor ingyen játszhatsz vele és megkaphatsz szinte mindent belőle.Ezt a Halloween dolgot is én úgy fogom fel, hogy új cuccok vannak a játékban, amiért egyszer fizettem, tehát több lesz a tartalom, amit kapok érte, nem úgy, hogy "jaj, mindent meg kell szereznem, ezért fizetni kell majd egy csomót".
-
kwzatz
őstag
Király, valószínűleg elszenvedtük öcsémmel az első drophacket. Kettőnket ledobott a szeró (internet tökéletes közben, ellenőriztem), próbáltam Hearthstone-ba belépni, oda sem engedett, aztán mikor buktuk az attack kört, akkor tudtunk reconnectelni. A game ment tovább, a többieknek nem volt semmi. Valami más magyarázat?
-
kwzatz
őstag
A Dark Souls bonfire poén Eichenwaldon.
-
kwzatz
őstag
válasz Pocok256 #6281 üzenetére
Igen, én is erre gondoltam, hogy ha a jobb klikkel próbálja, akkor az a 30+50 dmg kevés lehet. Bal klikkel ez 30+225 dmg, ami telitalálatnál kivégez szinte mindenkit a tankokon kívül. Ráadásul még egyet oda is üthetsz vele, a tankokat meg sokszor követheted egy második lövésre.
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6303 üzenetére
"A 4 villain karin túl maradó bandából se mondanék mindenkit "jónak". Nagyon sokan neutrálisak."
Hanzo, Bastion, Symmetra. De ők is inkább a pozitív felé tendálnak, a többiek pedig attól, hogy nem (volt) Overwatch tagok, pozitív értékeket hordoznak. Nem gondoltam, hogy többen is az ellen fognak érvelni, hogy kevés a rosszfiú a játékban, elvégre is egy 6 fős csapatot nem lehet belőlük összehozni. Na de mindegy is.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
Ez mi lehet? Az internetem tökéletes, egészen addig, amíg el nem indítom az Overwatchot. De olyan jelleggel, hogy a letöltési sebességem 30Mbps, ha elindítom, leesik 4-5-re. Kilépek, újra 30, kipróbáltam oda-vissza ki-belépéssel 3-szor. Az amúgy 5ms pingből játékban össze-vissza ugráló 100-250 lesz, néha még nagyobb ugrásokkal. Játszhatatlan az egész.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6405 üzenetére
"Ha konkrétan a neted sebessége zuhan be (szóval játék alatt külön oldalon/szoftverrel méred), akkor az nem a játék/szerver hibája szerintem."
Valóban furcsa, de valamilyen összefüggésnek kell lennie, ha csak és kizárólag az Overwatch futattása alatt esik vissza. Egyébként szerintem is a leterheltség lehet az ok, mert este 10 után teljesen perfekt volt egy hangyányi akadás nélkül, délután 5-6 óra környékén viszont játszhatatlan volt. (nyilván a Halloween promó alatt sokkal többen játszanak, mert előtte 5-6 óra környékén sem volt gondom vele) -
kwzatz
őstag
válasz nonsen5e #6417 üzenetére
Variancia, nem kell ezt túlmisztifikálni. Majd lesz 10-es winstreaked is. És lehet carry-elni, iszonyatosan, még egyedül is, ha sokkal jobb vagy, mint a szinteden lévő játékosok.
Régen játszottam quickplay-t, össze-vissza próbálgattam a hősöket, nem figyeltem role-okra, nem ismertem a pályákat, kb. 40% lehetett a winrate. Megtanultam Mccree-t, Zenyattát úgy ahogy, játszottam öcsémékkel rankedeket, de ők 2800 pont környékén voltak, mert régebb óta játszottak. Engem bedobott 2200-ra, 5W-5L után. Most is kb. ugyanitt vagyunk, de sok ranked ment le viszonylag, és lementünk 400 pontot, azt hoztuk most fel. Kb. 2500 pont a team átlag így, szóval ilyenekkel játszottam folyamatosan. Na ezután visszamentem quickplayre egyedül szórakozni, és gyanítom, hogy itt külön rejtett pontot használ a rendszer, mert minden game 30 feletti elimination és 3-5 halállal végződik, és 90%-ban nyerek, olyan, mintha botok ellen tolnám.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
Addig nincs gond, amíg nem rankedben "tesztelik" az új skint. A quickplay pont erre van. Azokkal a hősökkel, akikkel nem tud az ember játszani, mindenképp quickplayt érdemes tolni, skin ide vagy oda.
-
kwzatz
őstag
Nincs tökéletes balansz az ilyen játékoknál, és ami még meglepőbb lehet, nem is cél. (még ha azt is mondják )A cél inkább egy folyamatosan változó, megújuló játékkörnyezet, az, hogy mindig más hősök kerüljenek előtérbe, ezáltal más stratégiák épüljenek köréjük és állandóan újszerű legyen a játék. A League of Legends-zel kapcsolatban láttam egyszer egy videót róla, ami kimerítően és logikusan foglalkozott ezzel a témával, szóval a tökéletes egyensúlyt nem érdemes várni. Egyébként van olyan is, hogy szimplán azért változik a meta, mert valaki ráébred valami igazán eredeti ötletre, ami mindvégig ott volt mint lehetőség, csak senkinek nem jutott eszébe, még az sem kell hozzá, hogy a Blizzard változtasson valamit a hősökön. Emlékszem a LoL esetén a lenézett revive summoner spellre, és a lenézett Evelynn nevű hősre, a gyengébbek között tartották számon, aztán egy srác kombinálta a kettőt, megszületett a smite/revive Evelynn, ami annyira broken volt, hogy utána még nerfelték is a hőst buff helyett.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6564 üzenetére
Ezeket hol olvastad? Mert én két helyen is majdhogynem a gyökeres ellentettjét találtam annak, amit leírtál.
PTR Patch notesÖsszefoglalva:
-Onnan indul, hogy mindenkinek nerfelik az ultiját, és lassabban töltődik, emellett a turreteket sebezve nem töltődik.
-D-Va tápolva van, ahogy írtad, ráadásul a movement speedje is nagyobb lövés közben.
-Soldier:76 sebzését növelték (köszönöm Blizzard, 1800-tól 2400-ig mentem vele viszonylag könnyedén, ez szép lesz így ), és némiképp a golyók szóródását is.
-Ana boostja nem ad movement speedet (Soldieröm ismét örül, mert így már a boostolt Rein sem fogja utolérni )
-Mei ultimate costja a többiekén kívül még tovább nőtt, szóval 40%-kal lassabban lesz, ennek örülök a legjobban
-Lúció healje 10%-kal csökken (Soldier op lesz, most mondom)
-Zarya pajzs gyengül
-Torbjörn ugyan termel magától is cuccost, de az ellenfelekből kevesebb jön, így kiegyenlítettebb lesz
Összességében ez egy nagy Soldier:76 és D-Va boostnak tűnik, de nyilván profitál belőle néhány gyengébb karakter is, akinek nem annyira gamechanger az ultija, vagy akiket a nerfelt hősök erősségei visszafogtak valamennyire. Szerintem korrekt irányba halad a dolog.[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz brumi1024 #6571 üzenetére
Hát, én nem tudom, amit linkeltem fentebb, az a hivatalos patch notes, szóval a Soldier heal jobb, meg Mei ulti gyorsabban megy ki (bár még ez sem lenne gáz, tekintve , hogy közel másfélszer olyan lassan lesz ultija)... Ennek a kommentnek a tartalma lehet mögötte:
"To add to the previous comment, when Smash Bros. 4 updates were released Nintendo put them out without patch notes for some reason. This led to the community having to find the changes in each patch themselves. A lot of the time, people would think they felt changes that didn't really happen (i.e. "Pacman's grab is faster now!" "Really guys, Marth has less landing lag on his forward air!), when really this was just a placebo effect."Torbjörn persze valóban lehet, hogy gyorsabban termel így, azt aláírom.
saen: Bocsánat, akkor hero balance changes, megszoktam más játékban, hogy szimplán patch notes néven megy összefoglalva az egész. A lényegen mondjuk nem változtat.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6628 üzenetére
"Ráadásul aki totál jogtalanul került be diamond, platinum vagy gold tierbe a S2 során, az a továbbiakban is rossz tierben marad." Jogtalanul került be? Továbbiakban is ott marad? Ha játszik és ott marad, oda való, hosszabb távon nem segít a szerencse, és nem hátráltat a balszerencse sem. A jelenlegi elképzelésük teljesen logikus. Nem véletlenül van ilyen soft reset LoL-nál is már kb. 3-4 éve.
Egyébként nem tudom mi ez, már sokadszorra jön elő, hogy egyébként perfekt, mindennemű online játékra alkalmas internetem meghal, amint Overwatchot indítok, és játszhatatlan is természetesen ebből kifolyólag. 25MBps, ping 5ms, nincs packet loss, többször tesztelve. Wi-fin keresztül játszok, és rendben, lehetne mondani, hogy "oh, hát akkor ez a baj", de csak és kizárólag az Owerwatch esetén, és ott is mondjuk másfél-kéthetente egy-egy napra? Szóval valóban a wi-fivel kapcsolatban van az Overwatchnak problémája, de nem tudom megoldani, mert alapvetően magának a wi-fi kapcsolatnak semmi baja. Idegesítő, mert ma ráértem volna tolni.
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6635 üzenetére
A variancia fogalmát nem ismered, ez nyilvánvaló, amit írsz ugyanis mind irreleváns és értelmetlen. A 10 kör arra van, hogy nagyjából bedobjon valahová, hogy lehetne már 10 meccs alapján totálisan korrekten megállapítani valakinek a játéktudását? Kb. 100 meccs után lehet sejtésed arról, hogy hová való vagy. Ha kevesebbet játszik az ember, akkor miért sír/töpreng/gondolkozik a ratingen? Értelmetlen, mert lövése nem lehet róla, hová tartozik. Ha többet játszik, akkor meg egyszerűen ott lesz, ahol lenni kell. Közben fejlődik, társakat talált stb. megy felfelé. Casual üzemmódban tol random 1-2 game-et 3 naponta? Megy lefelé vagy stagnál. Ennyi, nem kell semmit túlmisztifikálni ezen, így működik.
"Viszont nézem Cucu, ZongZe, Cheese, Kukorica streamjét és látom mennyire gyakori az, hogy egy-egy kb 10 szerencsés kört játszott emberkéket bedob közéjük és aztán kapják az insta -30(+) SR-t" Mint ahogy írtam, nem érted, mi a variancia ezekben a játékokban. Erre, hogy ők kapnak egy ilyen "10 szerencés kört játszott emberkét" ugyanannyi esély van, mint hogy a másik team kap, és ez hosszú távon kiegyenlítődik. Sőt, igazából mivel ők az "istencsászárok", ezért az ő teamjükben csak 5 hely van kiadó az ilyen "10 szerencsés kört játszott" embernek, míg az ellenfél csapatban 6 hely. Ha többen játszanak együtt, mondjuk 3-an, akkor már csak feleannyi az esély az ilyen random emberre, mint az enemy teamben.
"nem egy olyan közösséggel" Mit értesz ez alatt? Emberek? Mintha a LoL esetén speciálisan degenerált emberek játszanának. Mintha nem ugyanarról panaszkodna mindenki az Overwatch esetén. A Dota 2 esetén. A CS:GO esetén. Emberek. Írj be egy random online játékot, hozzá pedig a "community" és "cancer" vagy "toxic" szavakat, és nézd meg melyik hány találatot dob. "Olyan közösség". Ez olyan fogalom, mint az "elo hell".
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz brumi1024 #6637 üzenetére
Nem, csak pókerezem és a hátam mögött van már 90.000 husng, úgyhogy a variancia és a hosszú táv fogalmával remek barátságot alakítottam ki Megértem persze, hogy sokan nincsenek képben ezzel kapcsolatban, aki nem foglalkozik vele napi szinten, annak tényleg nehéz igazán felfogni és átlátni, hogy milyen mértékeket ölthetnek az ilyen jó és rossz sorozatok, illetve milyen minták kellenek ahhoz, hogy "kijöjjön a tudás" egy adott hosszú távú winrate-et feltételezve (ami azért Overwatch esetén a legjobbak esetén is 60-70% körül mozog, de ha megnézitek a top 50-ben is vannak 52%-kal - hosszú távon pedig tart az 50% felé a matchmaking system működéséből adódóan, mely szerint ha jó vagy, egyre keményebb meccseket kell játszanod és egyre nehezebb ellenfeleket kapsz), csak nehéz megállni, hogy ne akarjam ezt elmagyarázni annak, aki ezt nem tudja, miközben azt hiszi, hogy igen.
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6639 üzenetére
Csak ismételni tudnám önmagam. Egyébként szerintem mindenki túlságosan rá van feszülve erre az SR értékre, ahelyett, hogy játszana és élvezné.
Ami miatt írok viszont, inkább az, hogy minden Blizzard által javasolt dolgot kipróbálva, fórumokat olvasgatva megtaláltam a (kicsit felemás) megoldást a problémámra, hátha érint valakit, akinek néha rakoncátlankodik a játék. Nos, úgy néz ki, hogy nem sok köze van az internethez (vagy csak közvetve valahogy, amit én nem értek). Olvastam egy ilyen kommentet, hogy fix 30 fps-re állította valaki a játékot és utána nem volt gond. Gondoltam kipróbálom 60-nal és 90-nel és működött. 300-on volt nálam alapból, hogy ne korlátozzam, egyébként 140-180 között mozgott játék közben, viszont az RTT, IND értékek is 80-150 között szóródtak, ami játszhatatlanná tette a dolgot. A fix fps cap mellett nincs ilyen, 50 környékén vannak. Nem igazán értem hogy lehet ez, ráadásul csak speciális napokon, máskor simán jó fps korlátozás nélkül. A két sárga ikon továbbra is villog ettől függetlenül, de abszolút játszható így is az Overwatch.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz leviske #6645 üzenetére
"Attól, hogy elismétled, hogy nem értem a varianciát még az nem fog érvényesülni azokra a játékosokra, akik keveset játszanak. " Tényleg egyszerűen csak hagyjuk, nem bántásból, de nincs értelme folytatni, ahogy írtad, nem fogunk előrébb jutni. Majd alakul valahogy, az mindig örömteli, hogy a Blizzard egyáltalán figyeli a dolgokat és igyekszik folyamatosan alakítani a játékot.
"Mivel az fps cap a GPU és CPU terhelését is csökkenti, esetleg az volna reális, ha azoknak (inkább az utóbbi) terhelése okozná a laggot." Mármint úgy érted, hogy a proci nem bírja és ezért van lag? Nem írtam, de i5 6500-öm van egy RX 470-nel, szerintem itt nem lehet probléma. Ráadásul az utóbbi 10-12 napban nem volt gond, ma megint van. Így 60fps-re korlátozva elpötyögök, de azért nem az igazi. De találtam neten több ilyen panaszt, nem tudom, hogy innen a topicból tolja-e valaki Wi-Fin keresztül, de kíváncsi lennék a tapasztalataira.
-
kwzatz
őstag
válasz sirszevenap #6652 üzenetére
Ahogy brumi1024 írja. Lehet, hogy nem "látod", de határozottan "érzed". Ezzel a 60-nal sincs amúgy különösebb gond, de már hozzászoktam a jóhoz. 140-180 között mozog egyébként a legtöbb pályán, némelyiken kicsit több. Most amúgy este már ismét visszatért a gondtalan játékmenet. Nem igazán értem.
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz sirszevenap #6656 üzenetére
"Highon fullhd-ban 100% render scaleval oke a dolog a felett be esik akar 50 ala is. " Beesik, mert pl. 200%-on olyan, mintha 4k-ban futtatnád a játékot. Azt hagyd csak 100%-on. Az SMAA-t vedd visszább, nem nagyon fogod észrevenni a különbséget, ugyanez igaz több egyéb beállításra is. Amúgy sincs sok értelme max. grafikán nyomni szerintem. Én low-medium környékén játszok (főleg a shadow, local fog, lightning, mert csak zavaró ultrán), egy-két beállítás van maxon, közel maxon (texture quality, model detail pl.), nagy vizuális különbség nincs, cserébe szuper folyamatos (már amikor nem problémázik, mint ma tette).
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
válasz sirszevenap #6661 üzenetére
Próbáld a Bnet Launcher nélkül futtatni a játékot!
[ Szerkesztve ]
-
kwzatz
őstag
Techspot
GamersNexus
Ezek alapján többnek kellene lenni.Mottie: Nekem sincs 144Hz-es monitorom, de érezhető a különbség. Én inkább igyekszek jobban lőni, kinek mi. (ráadásul nincs nagy különbség csontminimum és epic között sem, ha a textúra- és modellrészletességet feljebb veszed, akkor végképp észrevehetetlen sok helyen)
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...