Új hozzászólás Aktív témák

  • karlkani

    aktív tag

    válasz net91 #14756 üzenetére

    Október 1-én este írtam üzenetet, másnap délután kaptam választ. Azt hittem, jön róla valami értesítés vagy valami, de nem jött, én meg nem léptem be azóta OTPdirektbe. Tegnap megnyitottam, hogy letöltsem a múlt havi számlakivonatot, akkor látom, hogy van üzenetem. Amikor bent voltam lakcímmódosítás miatt bankfiókban, e-mail címet is cserélt az ügyintéző hölgy (ügyfél elérhetőségek módosítása menüpont alatt látszik a beállításokban). A régi már nincs a rendszerben, mégis oda jönnek a mai napig a vásárlási kedvezményekkel kapcsolatos üzenetek. Az volt a válasz, hogy vásárlási kedvezmények beállításainál tudom módosítani az e-mail címet. Ezzel én is tisztában vagyok, az új szerepel ott (mást nincs is a legördülő listában), ezért írtam nekik. Válaszban leírtam tegnap még egyszer, csak még részletesebben (az első is teljesen egyértelmű volt). Az előbb beléptem, látom, hogy tegnap 17 óra után jött is válasz. Ez már teljesen hivatalos, sablon szöveg. Rögzítették a panaszt, a törvényes határidőn belül válaszolnak... :DDD

Új hozzászólás Aktív témák