-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skizz
addikt
válasz pepe091 #47713 üzenetére
Szia
Igen, jó a 10w40-es. A forrásra figyelj, még jobb helyeken is be lehet nyalni a hamisítványt, azzal viszont nem éri meg a következő olajcserét a gépezet. Ha nagyon jót akarsz tenni vele, akkor 5w típust is önthetsz bele, lesz is itt megölöd az autódat szindróma a 10w-vel, de ilyen öreg autónál már amúgy sem ez fogja meghatározni az élettartamát. Talán 3,5 lityi+ a szűrő kapacitása megy bele (2-3 deci).
Akksi választás bizonyos szempontból nehéz ügy, mert kimondottan tartós akkut manapság nem lehet adott gyártóval azonosítani. 10ből 9 meghal 2 év után, a maradék 1 meg bír 5-8-10 évet. Bosch-nak voltak minőségbeli problémái, ma már állítólag nincsenek. Exide-ot szokták sokan javasolni, de a kínai vacak se nagyobb lutri sokszor, mint a márkás.[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz pepe091 #47713 üzenetére
Olajból a 10W40 tökéletes lesz, amit ajánlok Total 10W40 Quartz 7000 (mostanában elég sokszor látom Auchanban akcióban) Castrol olaj kb. az összes hamisítvány (vigyázni kell vele)
Akkuból : Bosh, vagy esetleg még Exide
Levegőszűrő ha rendben van azt nem kell cserélni, viszont ha a gyertyákat nem tudod hogy mikor volt cserélve akkor így tél előtt még érdemes lenne kicserélni NGV V-line 23 (én erre esküszöm)
Különben grat hozzá ! nagyon jó kis igazi városi autó, nagyon megbízható és soha nem fog cserben hagyni, ha megadod neki azt ami kell
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
válasz pepe091 #47713 üzenetére
Jó a 10W40. De ha nem eszi az olajat akkor akár a 5W40 is mehet bele a sok rövid táv miatt. Jövőre szerintem én is azt rakok a gépbe. Az aksiról meg pont nem sokkal előbb linkeltem egy "akciós" képet. Exide aksim még nem volt sohasem. Állítólag jó. De ha tud valaki egy jó minőségi Magyar aksi márkát azt szívesebben megveszem ha kell majd.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolikaDB
veterán
válasz pepe091 #47713 üzenetére
Udv!
En Kovacsektol vasarolok ilyen cuccokat.
- olaj: Mannol 5W-30 (a ket szam nem a suruseget jeloli!!!)
- olajszuro: Filtron long life
- akksi: nekem 60-as Exide van, elvileg 4. eve birja. De a Bannerre is jokat mondanak!Amugy nalam a szeriviz iden cakkompakk 13e HUF volt es ebben tkp minden kopo-fogyo benne volt: [link]
-
AMD Power
titán
-
beg
veterán
válasz pepe091 #52143 üzenetére
Beszerzési forrás link ? Mindkettő cserés lesz nekem is. G-hez is van? (Tudom használni az ebay keresőt, de ott minden nejlon bőrként van hirdetve)
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
w333
félisten
válasz pepe091 #53027 üzenetére
Igazad van, ez alapján a biztosíték akkor kizárva ... én még arra tudok tippelni hogy a rázkódástól kilazult a csomagtartó ajtóban lévő ablaktörlő csatlakozó, ha azt a műanyagborítást leveszt akkor meg tudod nézni, rossz úttól simán kirázkódhatott
Kapcsold be a hátsó ablaktörlőt majd a biztosítékokat kicsit mozgasd meg, hátha csak valami kontakt hibája van valamelyiknek
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
válasz pepe091 #53024 üzenetére
Egyszeru a tortenet, bekapcsolod torlesre hatul az ablaktorlonel csati lehuz megnezed van e feszultseg. Ha van a motorod szar. Ha nincs, megnezed az atvezeto gumiharangot a csomagterajtonal (90%-ban ott szokott elszakadni) ha az jo akkor megnezed multival hogy a kartol megy e ki fesz. Ha nem megnezed a karhoz megy e fesz ha igen akkor a kapcsolo karod a rossz. Kb 20 perc alatt ki lehet deriteni 100%-ban hol a hiba.
De latatlanban is az atvezeto gumiharangnal keresnem a hibat, kabelszakadas formajaban. -
F_Gergely
őstag
válasz pepe091 #53934 üzenetére
Szerintem sincs vele gond. Az hogy ugral az uvegen a lapat lehet a lapat minosege miatt is, de lehet a kar es rugo miatt (picit fujd be wd40-el).
Nekem mikor ugralt a lapa a szelvedon, es tobbedik lapatot raktam fel ugyan ugy ugralt, azetszedve derult ki hogy az ablaktorlo szerkezet szetkopott, nyeklett csuklott es mivel ezen van maga a lapat, ahogy a szerkezet egyenletlenul mozgott ez atment a lapatra is. Ezert rosszul is torolt. Beraktam egy masik szerkezetet, elotte jol atzsiroztam azota hibatlan. Ellenorizni ugy tudod, leveszed az ablaktorlo kart es kezzel megmozgatod a tengelyt amin a kar van. Ha mozog akkor szet van kopva es csere. -
w333
félisten
válasz pepe091 #53934 üzenetére
Szerintem 1-2 foggal kicsit rakd lejjebb a jobboldalit, az ugrálás pedig szerintem az ablaktörlő gumi hibája, próbálj ki valami hagyományon fémkeretes megoldást ... pl. olcsó Valeo teljesen megfelelő lehet (Auchan + Tesco) mindenhol lehet kapni !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz pepe091 #53939 üzenetére
Az érdekes ... akkor viszont 99% a rugó ami a szélvédőhöz szorítja a lapátokat be van kicsit állva (rozsdásodva), próbáld egy kis WD 40 -el vagy egyéb ilyen tisztítóval befújni és egy kicsit járasd meg a rugót, biztos vagyok benne hogy valami ilyesmiről van szó !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
mohabá 007
aktív tag
válasz pepe091 #63930 üzenetére
Rossz,egyenetlen alapjáratot,leállást,bedadogást,a következő körülmények okozhatnak(meg még sok más is)
- Az aktívszén-tartály leürítő mágnesszelepe nem működik,ill a tankszellőztető rendszer eldugult.
- A folytószelep helyzetérzékelő meghibásodása vagy kilazulása,(elektromos gázpedál)
- MAP szenzor (légmennyiség mérő) Ha hibás,(vagy az érzékelő rész koszos) a motor gyorsításkor, ill. motorfék üzemmódban rángathat, túlfogyaszt, alapjárati problémák merülhetnek fel.
De a leggyakrabban,ezek:
- A beszorult, nyitott állású EGR-szelep,
- Az alapjárati motor hibája,elkoszolódása. (Jellemző,hogy hidegüzemben a hiba nem jelentkezik,hiszen ilyenkor emelt alapjárati fordulatszámon,dús keverékkel üzemel a motor.)Lehet,hogy még jók,csak a kosztól már nem mozog(nak).(alapjárati motor,EGR)
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
roberto211
őstag
válasz pepe091 #66196 üzenetére
Ha a 16pines obd 2 csatinál a 6os pinnél nincs az a fém érintkező mert gondolom letörték vagy nem tudom akkor ettől függetlenül működhet obd kiolvasóval a hibakód kiolvasás? Mert ez a "pinösszekötés" nem működik az a baj ezáltal gondolom én...
Valszeg a 6os pint megsértették és ugye pont ezt kell összekötni.. Biztosítéktáblánál ami van.
Viszont figyelmes lettem arra h oké h csak gázadásra indul esetek 80%ban, de ha fulladozik akkor megy le a világítás is.. Nem lehet az h nincs elég töltöttség vagy ne tölt vissza vagy passz? Ez csak egy tipp...És ahogy nyomok gázt úgy erősödik a világítás is..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz pepe091 #81415 üzenetére
Őt úgy hívják,hogy szuszogó
A túlmelegedett sebváltó olajpára itt távozik,ezért lehet ott lecsapódott olajpára. Itt lehet utántölteni a sebváltó olajszintjét.Ha leveszed a fekete műanyag sapkát,látni fogod,amit most leírtam. [kép]
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest