Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dízelracer

    senior tag

    válasz bambano #16089 üzenetére

    Taxi mivoltából gondolom nem 120k kilométert futott 2006óta és azt is javarészt a fővárosban. De nem is azt írtam, hogy jók. Én dízelbuzi vagyok de sosem kéne egy common rail dízel motorral szerelt autó sem. Alkatrészár az tény ez igaz de az nem tényszerű, hogy adott alkatrésznek mint ahogy az idézetben volt X kilométer alatt el kell romolnia:

    "porlasztó csúcs javítás de inkább csere mennyi km is bír ki kb max 100.000??? Akkor a darabonkénti 100-200 ezres árat adjuk össze a nagy nyomású üzemanyag szivattyúval szintén 2 kiló, meg a nagyon jól kitalált kéttömegű lendkerékkel ami 300-400 ezres tétel magában ja ez akár 50.000 km megtétele után széteshet, nem beszélve a folyton csapágyas turbókkal ami szintén nem zsebpénz kb 150-300 ezer."

    Ha egy porlasztó mindössze 100.000-t bírna és a 300k-s lendkerék meg csak 50.000-t nem akármilyen sajtó visszhangja lenne nem gondolod? Meg az a "folyton csapágyas turbók..." ez egyértelműen user error. Egy lehet selejt, oké. De egymás után több darab is? Ilyen a világon nincs. :N

Új hozzászólás Aktív témák