-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #59496 üzenetére
16 elol, 13 hatul.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
BullKoxa
őstag
válasz #81556480 #59519 üzenetére
Én fel is hívom őket. Mert sz@r az Opelom, Z16xe. Obd II, igy tudtok keresni rá. Nem kaptam rá választ. Gyenge mint a harmat, kB 60 paci, tegnap már 5-7 szer le kellett huzodni vele, ujrainditani. folytószelep cserélve. Hiba amit OBD II dob. Katalizátor ez csörög is már, üzemanyag pumpa, lehet gázpedál vagy motorvezérlő vagy akár naiv fejjel légtőmeg mérő is, és még ki tudja mi baja lehet . Azért vannak itt drága alkatrészek felsorolva. Szerelő nem tudja mi lehet.
Declareb: csak azt hittem jót tesz majd a kocsinak. De most bizonytalan vagyok sokba lenne ha ezt a baját javittatnám. Szerintem 120-200 K. Annyit nem szeretnék bele tenni, még jó hogy most vettem bele váltohoz kézifékhez bőrt. 6K meg légzsák fedelet is cseréltem 5K.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #81556480 #60019 üzenetére
Nekem sem tetszik az Astra G kupé, egyszerűen aránytalanok a formái. A Bertone-design sem jelenti már azt, amit régen jelentett.
A hátsó ülések kényelmére tett megjegyzés viszont értelmezhetetlen ebben a műfajban. Aki kupét vesz azt pont nem izgatja. Mellesleg érdekes ez a "túlárazottság" téma, mert a kupék általában drágábban is készülnek (elemi közgazdaságtan), alacsonyabb példányszám + egyedi karosszériaelemek (hát még ha buherált a platform/alváz amire épül, egyedi futómű, egyedi belső elemek, stb) általában nem hatnak jól az előállítási költségekre.
Szerintem amúgy a sztenderd 5 ajtós Astra G rendelkezik a legjobb arányokkal, már ami a designt illeti. Nagyon eltalálták a formatervet, időtálló és a maga idejében is baromi szép autónak számított.
-
-
Declare
őstag
válasz #81556480 #60030 üzenetére
Arra irtak, hogy nem lehet jol bepakolni. Lehet, hogy mely, de jobbara keskeny a csomagtarto. Egy csapott hatulju autoba könnyü bepakolni, ha kell kalaptarto ki es meg egy csomo minden befer.
Nem veletlen csinalta a bmw is a GT szeriat a 3 asbol is, meg az 5 böl is
Ezert klassz az insignia is pl, mert nyilik az egesz hatulja a sedannak is.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #81556480 #60030 üzenetére
A szedánokkal általában az a baj, hogy hiába nagy a csomagtér, ha egy apró nyíláson kell betuszkolni a csomagokat. Kis csomagnak mindegy, nagy csomagnak meg nem.
Ez abszolút használatfüggő. Én nem vagyok híve a "vegyünk nagyautót, mert 4 évente egyszer mosógépet kell cipelni" elvnek, mert inkább házhoz szállíttatom 2 ezer forintért, de azért sok szedánnak (nem mindnek) elég gyökér csomagtér kialakítása van. Sokan nem szeretnek tetrist játszani a parkolóban, csak bedobálni a cuccokat.
Hozzáteszem az ötajtós-szedán átmenetet a Skoda Octavia jól csinálja, a Superb meg egyenesen a világ legokosabb megoldását alkalmazza.
BTW soha ne izgasson, hogy mások mit mondanak. Ha neked jó, akkor nyert ügyed van, szarj rájuk.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #81556480 #60038 üzenetére
"Mikor aktívan zenekaroztam, befért a dobszerkóm (nagydob hátsó ülésen) + gitárok, + 2 ember a sofőrön kívül."
Én meg fotós-videós vagyok, egy softbox nem ritkán akkora (vagy nagyobb), mint a nagydob. Szét lehet ugyan szerelni, de kényelmetlen, az például már nem mindig fért be szedánok csomagterébe, de még csak a teljesen kinyitott hátsó ajtón sem. Egyik kolléga ötajtós Ford Fiestája jól jött ilyenkor, hátsó üléssor lehajt, hátulról mindent bedobál és öröm van.
De persze a legjobb ha mindenki tudja, hogy mire van szüksége, aztán vegyen mindenki ennek megfelelően autót.
Nekem ötajtós Astra kell, egyrészt Budapesten parkolni minden centi számít hosszirányban, másrészt meg nekem az a csomagtér is elég.
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #60019 üzenetére
Nekem sem tetszik a coupe. G astrából kifejezetten aránytalan szerintem.
Vittem délután a kasztnisnak az első lökösre a toldatokat. Mondta, hogy nem lehet meghegeszteni annyira el van törve több helyen is. Kiszedtem belőle egy marék csavart, azok tartották úgy ahogy. Még jó, hogy megvettem a toldatokat, a bontott lökösön nagy eséllyel lesz. Mondtam ha kopott, csálén áll, kifakult akkor hajítsák a kukába és rakják fel az újakat.
Redmi Note 7
-
gerisz23
őstag
válasz #81556480 #63153 üzenetére
Szia!A váltónál a műanyag elem mehetett szét ami megvezeti a váltót.Ez gyári hiba,ha nem volt még cserélve cseréltesse fémre.Pár hónapja csináltattam 30-40k között volt vhol anyag munkadíj.
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
-
-
AMD Power
titán
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz #81556480 #68402 üzenetére
Én bezizzenek az autóba, gyújtást adok, becsatolom az övet, tükröt állítok, stb. és a végén indítom be az autót, várok egy 15-20 mp-et és el is indulok, de 2500-nál már felváltok, 2000 körül tartom a fordulatot, amíg be nem melegszik a víz.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
_seth_
veterán
válasz #81556480 #68459 üzenetére
Túl vannak hajtva és ezért nagyobb a teljesítményük, korábban volt szó róla, hogy kb 1 évet jó ha kibírnak átlagos használattal, de pontosan már nem emlékszem.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #68594 üzenetére
Igen ez is +130%-os ge. [link]
mohabá 007: Wut? A második képen le van kapcsolva a világítás viszonyításképp, hogy érzékelhető legyen a különbség. Azért csináltam így, hogy ne zavarjon be annyira a közvilágítás. Az utolsó képen van felkapcsolva a tompított.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #69772 üzenetére
Bizony, kíváncsiak vagyunk rá. Neked ez már nem is az első b vectra ugye.
zolikaDB: Z18XER vagy ha dízel akkor Z17DTR. Ami tuti, hogy alap üléssel nem kell, csak recaro. Mindegy, hogy bőr vagy szövet de mióta ültem ilyenben azóta tudom, hogy kell.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
válasz #81556480 #69825 üzenetére
Nos én kimondottan azaz ember vagyok aki "csak a gyári"
dolgokat szereti, és most is azon vagyok hogy a gyári felnivel sokkal hitelesebb , értékesebb egy autó a szememben. De ez én vagyok mondom.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GoPro Topic
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- World of Tanks - MMO
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen