-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz _seth_ #28245 üzenetére
nem neked állt egy évig az autód motorcsere előtt? most egy-két hét...
egyébként rendes műhelyben ha már lekapták a hengerfejet, megnézik, hogy síkban van-e vagy vinni kell gépműhelybe, ezért nem szeretik azonnalra mondani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #28247 üzenetére
Nem egy nagy vaszizdasz. nyomaték kulcs kell, és figyelni a sorrendre és a fokozatosan növekvő nyomatékértékre lehúzáskor. de miért kell hengerfejtömítést cserélni? akkor már sikolni is kéne az meg otthon nem egyszerű. bár nem lehetetlen.
Jó alaposan megjelölöd a vezérlést és kész.
ÉN a KTM motoromat is így bontottam szét ( nem tudtam hol a vezérlés ezért összejelöltem )
[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
válasz _seth_ #28356 üzenetére
Az lesz. Sőt tesóm szerelője nem jön ki autóhoz. De a műhelyükben ingyen átnézik ha kell. XVI is van egy nagyon kedves barátom aki szintén autószerelő és náluk is van lehetőség autót megnézetni. Sőt ha kell az Opeles havernál 5e komplett Opel Gombos átnézi!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz _seth_ #29120 üzenetére
Sőt tudjátok mit fogok. Rá címkézek egy 20 rajtszámot. Oldalán lesz két láng is és a hátsó szélvédőre, egy Tuning Team Power felirat is lesz. Sőt a gyorsulásin szerzet rajt matricákat a szélvédő belső oldalára rakom majd.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
nzozz
aktív tag
válasz _seth_ #29116 üzenetére
Nekem az egyik kedvencem egy környékbeli gyökér, egy Fiat Seicento -hoz vagy Fiat Uno -hoz használ valami kipufogó szerűséget, az biztos, hogy kilométerekről lehet hallani ha közeledik, de az emelkedőkön majdnem visszagurul, olyan erő van az autóban, plusz kipufogó vége min. 10cm átmérőjű.
-
F_Gergely
őstag
válasz _seth_ #29125 üzenetére
Koszi, en is azt hittem a lokosnel van valami erzekelo mert ugy tunt logikusnak hiszem karambolnal a lokos serul eloszor aztan gobdoltam ott van valami erzekelo ami ha serul durran a legzsak
Az uleseknel levo erzekelokkel mar talalkoztam mikor csereltem az uleseket
Az ablaktorlo karom b omegabol valo, idointervallumos kapcsolo de persze az intervallum resze nem mukodik, szereztem sima gyari b vekibol bontott ablaktorlo kapcsolot majd kicserelem arra remelem ettol megoldodik azon hibam hogy az ablaktorlo esoben nem kapcsol ki csak ha lefekezem a kocsit allo helyzetre -
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #29120 üzenetére
ez valami szelep?
F_Gergely: én mikor decemberben jöttem a pályán visszafelé Budapestről, kerestem valami golyófogót magamnak, a6-os audi, bmw-k, de mikor beálltam mögéjük, hogy toljad haver, kiállt előlem és elengedett, gondolom nagy tempónál azt hitte feltart.....nem tudtam kihozni belőle a racert!
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
válasz _seth_ #32411 üzenetére
nem, de a láncfeszítővel igen, hiszen az olajnyomás segítségével feszít a láncot
"A legismertebb kivitel a sebességfüggő szivárgásirés-csillapító irányított csillapítással. Ez magának a motornak az olaját használja a csillapításra. Kijáráskor az olaj egy visszacsapó szelepen keresztül az ún. nagynyomású térbe kerül. Amikor összenyomódik a feszítő, zár a szelep, és az olaj a dugattyú és a ház közötti keskeny résen, a szivárgó résen keresztül kinyomódik."
[link]fiat motoroknál még ez is előfordulhat:
"Akinek ilyen motorral szerelt autója van, a kocsi leparkolásakor mindenképpen a rögzítőféket használja. Ugyanis sokakkal előfordult már, hogy a még hibátlan autót este leállították, és szokás szerint sebességben hagyták, hogy ne guruljon el. Ilyenkor, ha az autó kicsit hátragurul, a főtengely forgásiránnyal ellentétes irányú mozgása simán át tudja ugrasztani az enyhén megnyúlt láncot. A reggeli indításnál pedig reccs...máris görbülnek a szelepek, törnek a himbák. És még valami: ha az én autómat ilyen motor hajtaná, 120 ezer kilométerenként biztosan vezérműlánc-szettet cserélnék..."
[link]alig drágább az 5w 40 -es olaj nem éri meg reszkírozni
mikor megvettem a mostani g astrámat nekem is elkezdett csörögni pár hónap múlva és mint kiderült a szervizkönyvéből 10w 40 -es olajat rakatott bele az előző tulaja, gondolom már el akarta adni és minnél olcsóbban akarta megúszni az olajcserét
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
gban
Közösségépítő
válasz _seth_ #33019 üzenetére
Ma engem is elért az akku-végzet: nem indult az autó
Jó 3/4 éve a szerelőnél fél nap belsőtér-világítással lemerült, gyanítottam hogy nem húzza már ki ezt a telet.
Winny, jóféle Cora sajátmárka, 8990 volt 3,5 éve.
Úgy voltam vele, drágát nem veszek, azok sem húzzák már túl sokáig ahogy hallom.
Ettől meg bőven normális a 3,5 év.
Mondjuk töltésre azért rámérek mielőtt újat vennék.
Napi 20+20 km a melóbajárás, amellett nem igazán merülhetne le ha jó lenne, még akkor sem ha végig lámpával megyek.
Szombaton mentem pár km-t, tényleg nem sokat, lámpával, hátsó ablak fűtéssel, ventivel, elsőre már akkor is gyengusz volt, ma meg mennék, erre alig forgatott, és megállt.
Mennyi a jó töltés pörgő motorral, hány volt?[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
mephi666
nagyúr
válasz _seth_ #33032 üzenetére
hátsó ablak fűtése be van kapcsolva? azt mondják, hogy az képes szívni becsülettel az akkut amikor év elején szívtunk a rejtett fogyasztó keresésével, akkor az is be volt kapcsolva, onnantól kezdve ügyelünk rá, nehogy véletlenül is úgy maradjon (mondjuk az gyújtás nélkül nem mehet elvileg, de kis szélvédőtapogatással meg lehet róla győződni)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz _seth_ #33034 üzenetére
zárjatok be valakit a csomagtartóba, nézze meg, hogy ég-e a lámpa viccen kívül marhanagyot szívtunk, szétbontottuk a kocsit, kárpitot felszedtük, kerestük a kóbor vezetékeket és a csomagtartó világításától indult is egy, ami ha testet kapott, bekapcsolta a lámpát persze nem feltűnő, ha a lecsukott csomagtartóban véletlen felkapcsolódik és ez volt a ludas, mert azóta soha nem volt ilyen problémánk
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
gban
Közösségépítő
válasz _seth_ #33032 üzenetére
Akkut felhoztam, 12,13V volt a feszültség.
Meg belement 6 deci desztvíz.
20 éve gondozásmentes akkujaim voltak, megmondom őszintén, ennél sosem néztem rá a szintre
Mint írtam, Winny (cora), 8990 Ft volt, 3,5 éve vettem.
Ahhoz képest hogy a Perionokról csak azt hallom hogy 2 év 1 hónap (2 év ugye a gar) megmakkannak, ez még istenes.
Meg bízom benne, a víz pótlással kihúzza még.
Milyen fogyasztóval lehetne megnézni hogy terhelésre mennyire esik vissza? Mármint itthon a lakásban.
12 voltos LCD monitor, ami max. 30 wattot eszik?
100-as izzó?
Vagy mivel tudnám letwerhelni?
Így nézik az akkuboltokban is (csak ott valami fűtőszálas kütyüt láttam), ha nagyon visszaesik, kuka az akku.Iletve, tapasztalat: ha hamar visszaesik amit felvesz a töltőből (szerencsére mutatós), akkor kuka.
[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz _seth_ #33032 üzenetére
Én már lassan kész vagyok a téli félkészítéssel. Már csak a gumik cseréje van és a aksi töltés , tisztítás.
Max jövőhéten a gumikat el akarom intézni. Nem szeretem a meglepetéseket.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sziku69
senior tag
válasz _seth_ #33058 üzenetére
Csak 100 Kg-ot pakolhatok fel? Akkor 250 kilót kellene valahogy belevarázsolnom az utastérbe. Jó lenne ha nem kéne utánfutót húzni. 750+750 kilométer az út. A hátsó rugók mennyit bírhatnak vajon? Vannak extrém terhelési adatok? Persze azt nem akarom hogy eltörjenek a rugók.
-
gban
Közösségépítő
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #34024 üzenetére
Nekem is Behr került bele.Cromax-nál ez volt a legolcsóbb. UNIX-nál a duplája. Megrendeltem,másnap visszanéztem,akkor már egy ezressel még olcsóbb volt.
Körbenéztem hát hosszabb távon csodát nem várok tőle.A hőérzékelő része az eredetihez képest ég,és föld.(gagyi)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
diablo1984
veterán
válasz _seth_ #34058 üzenetére
ja, csak van annyi fos fajta, amiben egyszerűen nincs anyag és csuklik nyeklik! anno a passatomra vettem bosch-t, azonnal csíkozott, de úgy, hogy hóesésben a csíkok odafagytak és ki kellett szállni lekaparni a szélvédőt! egy szezon után reptettem a picsába, asszem 4500ft körül volt az egy pár....
Ablakos: csakis kompletten, a gumifűzögetés amúgy is tákolás, egy a befűzősdiből még jót nem láttam!
[ Szerkesztve ]
-
glutamin
őstag
válasz _seth_ #34058 üzenetére
Nekem ezzel szemben nagyon jók a tapasztalataim a bosch lapátokkal. Még F Astrára vettem annak idején. Drágák nagyon, de csendesek és jól törölnek. Nem tudom H Astrára mennyi, de nekem a Mondeóra sajnos 12e körül volt az első pár, úgy hogy ebayről rendeltem. Itthon meg vagy nincs vagy még drágább.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
haddent
addikt
válasz _seth_ #35132 üzenetére
Mindig inkább egy ilyen ócska igénytelen tapkó, aki ezáltal nem tudja letagadni a kilómétereket/problémákat, mint egy tipp-topp szélhámos aki kisubickolta a roncsot és kb. ennyit költött rá, lehazudja a csillagos eget is és esetleg bedőlsz neki. De leginkább semmilyen külföldről behozott és/vagy útszéli "dinnye és autó árusító kft." kezeiből soha!
AMD Power elég sok helyen olvasom, hogy ilyen-olyan lassú az opel váltója nem tűri a gyors váltást stb...
Hát én mostmár 4. éve vezetem a csládi F Astrát, most pedig H -sat is, mindkettővel olyan gyorsan tudok váltani, amilyen gyorsan tudom szinkronban mozgatni a végtagjaimat, nem érzem, hogy az autó lehatárolna egyáltalán... Ami tény, hogy az F astrában a tolatás az ki****szott szar, szinte mindig recsegve veszi be, de ez is könnyen lehet, hogy a mi saját példányunk egyedi apró nyűgje. A H Astra ezt már nem csinálja, pedig ugyanúgy váltok.. Ezen felül tényleg nem értem mi lehet a gondadorjant és normálisan volt használva? Elég széles a skála, ezt az autót vezetik 80 éves nagypapók meg 22 éves sufnituningos gengszterrepperek is. A kettő közül egyik sem tudja kezelni
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #35670 üzenetére
Pont ennek a beépítését tervezem.A cromaxnál olajleválasztó néven fut,5-6e Ft.Ahogy nézem,az F astrához is jó. ( ez a lentről jövő vatag cső, a kartergáz nyomást egyenlíti ki,a hf,és a blokk között)Ez a szűrő az össz olajból csapat ki,de nem szűri a szelepfedélből közvetlenül a pillangószelephához etetésre bevezetett kartergázt.Két különálló szűrőrendszer.A három meg már álom a motornak. Hát még akkor,ha az EGR is le van falazva.
Tisztítás? kiszed,trutyi kiönt,átmos,visszarak??Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #36638 üzenetére
Ezt a Moromotót én is nézegetettem, de 1 észrevételem lenne hozzá; eléggé előre irányított a fénye, oldalra igen kicsi szögben terít, a gyári xenonokkal ellentétben. Ez zavaró tud lenni egy kanyargósebb útszakaszon, vagy, ha csak be akarsz fordulni valahová. Ezt az egyetlen negatívumát találtam, amúgy jó kis cucc.
Itt jól látszódnak a lencsetípusok vetítési képei közötti különbségek.
LENCSÉK VETÍTÉSI KÉPEI[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #36642 üzenetére
Igen, gyárilag az, de elájulva nem vagyok tőle azért Kezdtem egy izzócserével azonnal, GE (Tungsram) 3800K lehetnek, mert kissé sárgásabb, mint a 4300K. Javult sokat, de nem érzem azt az átütő különbséget egy nagyon jó halogén között. Aztán egy másik B2-es halogénessel egymás mellé álltunk, úgy nagyon látszódik a differencia. Nekem szinte teljesen 90 fokban vetít, míg a halogén jóval szűkebb.Úgy tudnám érzékeltetni, hogy balra kinézve éjjel, belátsz a kereszteződésbe, vagy az út menti árok túloldalára is, csak ezt nem vakító fényerővel, de teljesen jól. Fényerőben is erősebb az autó előtt, de nem olyan nagyon nagy mértékben, viszont távolodva, nő a difi. Míg a halogénnel foltos a fényerő, a xenon szép egyenletes. Enyhébb ködben jön ki igazán ez a fajta előny.
Szívem szerint megnézném a foncsorozását a projektoroknak, mennyire vannak jó formában, de nincs időm barkácsolgatni, meg az autó is kell nap-mint nap. Legközelebb bepróbálom ezt a Nightbrakert , kíváncsi vagyok. Halogénben nagyon szerettem, nem tudom xenonban is akkorát villant-e.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz _seth_ #37010 üzenetére
Végül a kormánymű-tűzfal-computer kábelköteg bemenete között találtam helyet ahova rögzíteni tudtam ideiglenesen, majd kap egy szép konzolt, jelenleg ez is megteszi.Jól látom,hogy nem látom? Már abban az időben is a pillangószelepházba volt visszavezetve a kartergáz?
Nem a légszűrőházba?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
zolikaDB
veterán
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #37333 üzenetére
Na akkor legközelebb cserélünk , 2 hét, és visszakapod
Amúgy tényleg nem értem, nem volna rossz annyira ez a sport verzio hosszútávon se, ha ezt a deréktámaszt rendesen megcsinálták volna, úgy mint nálad, vagy mint az A Veciben, hogy van alul , felül. Ez, hogy a hátam közepénél kidudorodik, ha tekerem, hát ez ..... Ki kéne próbálnom a tiédet.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #37778 üzenetére
Ha nincs a motorban váratlan meglepetés, akkor szerintem ez a legjobb dolog amit tehetsz.
(#37779) trassher spoiler alert !
Azt ajánlom ne várd meg a műszakit mert akkor baj lesz. Amíg van rajta addig csináltasd meg. nem ismerem az aktuális jogszabályt de régen teherautónál volt ebből problémánk.
(#37782) Ivan15 azért mert a kis táblácska könnyen hamisítható, és nem az a hivatalos alvázszám, hanem ami be van ütve.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz _seth_ #39011 üzenetére
50 elöl hátul? vagy csak elől? mert nem mindegy. eredeti opelből 5ezer egy garnitúra csak fékbetét a chromaxnál. meg 20 ezer 1 db féktárcsa . az ilyen kopó alkatrészekből nem látom értelmét az eredetinek. nem megy el 3x annyit.
(#39012) F_Gergely az úgy reális ár. Nameg bevált utángyártott márkák vannak a gyári ár feléért.
[ Szerkesztve ]