-
GAMEPOD.hu
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skylukos
tag
Használ esetleg valaki 2,5-es külső merevlemezt (nem ssd) folyamatosan a tv-re dugva, okozhat ez a tv-nek vagy a merevlemeznek hosszú távon meghibásodást esetleg? Főleg a tv adás megállítása lehetőség miatt használom.
Az ssd használata rossz, vagy jobb megoldás volna? -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz dgyuri0123 #82800 üzenetére
Azt nem tudom, hogy magyarországon, hogy szevizel a Pana, vagy a Sony, de mivel európaiúniós ország, nem lehet eltérés, mint pl spanyol, vagy németországban.
-
Skylukos
tag
válasz dgyuri0123 #82802 üzenetére
Köszi!
Azt viszont elég zavaróra sikerült a lg-nek megoldani, hogy minden tv bekapcsoláskor dob egy ablakot a rádugott merevlemez miatt, amibe mindig külön be kell lépni, majd ki kell lépni az eltüntetéséhez. -
Gabor970
addikt
válasz dgyuri0123 #82733 üzenetére
szerintem a 65oled806-os philipsem abszolut tinting mentes.
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
dgyuri0123
nagyúr
Nem lehet eltérés?
Már hogy a fenébe ne lenne eltérés. Menj csak be egy autószervizbe és meglátod, hogy megy ez minálunk. Akik tehetik, Bécsben szervizeltetnek, mert össze nem lehet hasonlítani a két oldalt. Itthon megy a tagadás, meg a hülyének nézés.
Egyedüliként az LG szerviz az, aki beköldött kép alapján megrendeli az új panelt a tévédhez. Pana előbb "próbálkozik", mielőtt elviteti a tévét, amit napokig/hetekig nem látsz viszont és ki tudja, hogy kapod vissza. Akkor inkább várom szeretettel a szerelőt nálam, a lakásomon, aki 1 óra alatt kicseréli a panelt. Kevésbé kellemetlen, mint várni a futárt oda/vissza és újra be-ki csomagolni + ismét összerakni a tévét oda/vissza. Ettől mentsen meg a Jóisten...#82807Gabor970 elhiszem. Nem arról van szó, hogy ne lehetne abszolút tinting mentes. Én inkább csak poénosan kérdeztem, hogy létezik e ilyen oled. Viszont tegnap este már nem találtam azt kis elszíneződést, ami a legelején még látszott. Jó lenne, ha így maradna, mert most csodás a C2 képe.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz dgyuri0123 #82808 üzenetére
Bocs, de erről (is) a NÉP tehet, ha ez "nálatok" így megy.
Volt Panasonic tévéd, hogy ilyen jól tudod?[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #82808 üzenetére
Az általánosítás azért kemény dolog. Nem mindenki tapasztalja ugyanazt. Bécsben, Münchenben is átb@sznak, nem egy ismerősöm járt pórul kinti szervizeléssel vagy vásárlással. Az ember mint "állat" mindenhol jelen van. Nekem eszembe nem jutna Bécsbe menni szervizeltetni. Panasonic központilag szervizeltet, "f@sz" mindenhol van.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Gabor970
addikt
válasz dgyuri0123 #82800 üzenetére
Max Inkéig mennek el, esetleg Pogányszentpéterig (mivel Nagykanizsáról indulnak)
Tanulj meg alkalmazkodni a körülötted levő világhoz, mert a világ nem fog tehozzád! /boda
-
Sasi001
aktív tag
válasz Farkassacred #82814 üzenetére
A 300 körüli Lg nem?
-
Farkassacred
őstag
válasz Sasi001 #82815 üzenetére
De ott egy egész paletta értendő a megrendelés gomb megnyomása után, míg a többinél csak egy termék a dobozában a hibáival együtt..lehet ez black friyday vagy csak egy szimpla akció, az eredmény ugyanaz. Szelektálják a szarokat, nehogy rajtuk maradjon.
Egyszerűbben, egy Sony-t vagy Panát egész biztos, hogy okkal akcióznak le, ők maguktól a sajátjukat biztosan nem adnák olcsóbban. Premium szegmens.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz dgyuri0123 #82816 üzenetére
Felhívtam az előbb a Panasonic magyarországi képviseletet és a hölgy teljesen el volt képedve. Kérdezte, hol olvastam ezt, mert ez így már rájuk nézve, szinte rágalmazás.
Azt mondtam, hogy már nem emlékszem rá valamelyik fórumban, de mindenképpen rá akartam kérdezni, hogy mi a garanciálisügyintézés menete, mert több Panasonic termékem is van, bár eddig soha nem volt gondom, de aggasztó számomra, amit olvastam.Amikor bediktáltam neki a két Lz2000 tévém szeria számát, kimondottan VIP ügyfélként tekintett rám. Megkérdezte, hogy megvagyok elégedve a tévékkel, segíthet-e bármiben és ekkora tévéket csak akkor szállítanak el, ha nem lehet helyben megoldani, mert kellenek műszerek, professzionális műszerek, speciális szerszámok, illetve több szerelő kell hozzá, vagy a tulaj nem engedi etc. De előtte...
Kiküldenek egy képviselőt/szerelőt, aki megállapítja a hibát. Ha a hiba valós és lakásban elvégezhető a javítás, akkor nem szállítják el a tv-t, de olyan nem létezik, hogy valamire ne figyelnének, vagy vigyáznának főleg ilyen kiemelt termékeknél.
Lehet, hogy valamikor volt ilyen tapasztalatod, de talán jobb lenne, ha töröltetnéd a hozzászólásod, ami 2023-ban nem így működik.[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz Farkassacred #82814 üzenetére
Vasárnap vettem a C2-t a MM-ban. A boltba kirakott dobozolt oledek/LCD-k fele MM ragasztóval volt lezárva. Mondtam az eladónak, hogy én olyat kérek, amin LG ragasztószalag van. Erre mosolygott (somolygott) és hátrament a raktárba és hozott egy original dobozosat. Az viszont biztos, hogy csak az van MM ragasztóval lezárva, amit egyszer már felbontottak. Hogy miért írom ezt, ki lehet találni... mert ha én ezt a tévét futárral rendelem meg, akkor mennyi eséllyel kapok egy visszaragasztott (csomagolt) darabot? Ezért inkább elmentem érte és betuszkoltam az autómba egy gyári darabot.
"csak a zene van"
-
Farkassacred
őstag
Ez meg a másik dolog. Az ügyfélszolgálatos rendes és jó fej dolgozó nem egyenlő a szervizessel és az adott cég üzletpolitikájával a hibával kapcsolatban.
Nem egyszer estem már pofára, pedig az ügyfélnél rendesek voltak. Na mindegy, kemény egy világ.dgyuri0123: Grat hozzá, nem tudtam, hogy ilyet is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
torma1981
veterán
válasz dgyuri0123 #82819 üzenetére
Én 2 éve kb amikor a CX-et vettem rendes gyári dobozosat kaptam az MM-től. Lehet valami miatt nyitották ki őket. Nem hiszem, hogy mind nyitva lenne.
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #82819 üzenetére
Szerintem az ilyen-olyan elméleteket inkább tartsd meg magadnak, mert nem tudhatod, hogy mi miért van/történik. Veszélyes elmélkedni és azt még le is írni, mint konkrét dolgot. Csak a biztosat írd le, tehát ebben az esetben elég annyi, hogy te gyárilag leragasztottat kérnél, ha van rá mód, nem kell megindokolnod, főleg, ha nem tiltakoznak, tehát pozitívan álltak a dologhoz. Ráadásul az MM nem magyar cég, központilag irányított és mindennek oka van.
Nekem is van egy hétvégi ügyfélszolgálati/ügyfélkezelés élményem, az történt, hogy 11-12 óra között bekapcsoltam a TV-t és a következő üzenet fogadott: "A smart kártya érvényessége lejárt", kérdem, "mi a f@sz?", hívom a Vodafone üfsz-t (ami sokak által szidott), 2 perc múlva élő személyt kapcsoltak, mondta, hogy ráküld egy frissítés, várjak 20 percet, majd a kártya ki/behelyezése elvileg megoldja, sajnos nem oldotta meg, így megint telefonáltam, most 3 perc múlva kapcsolták az élő személyt, mondta, hogy, akkor szerelőt küld, persze tiltakoztam, de végül okéztam, pár perc múlva mondja, hogy ma (vasárnap) du. 4-8 között lenne időpont, mehet-e? Mondom igen, fél óra múlva hív a szerelő, hogy korábban végzett egy helyen így már 3 körül nálam lenne, megoldható-e, igent mondtam, jött is, 10 perc alatt megoldották, természetesen frissíteni kellett a kártyát, állítólag másképp. Tehát én, mint ügyfél rendesen "ki lettem nyalva", egy sokak által szidott, pocsék szolgáltató által és mindez Magyaroszágon. Mi ez, ha nem megfelelő kiszolgálás? Tehát nem szabad semmiről és senkiről általánosítani, mert abból jó nem származik.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Vhiktor
veterán
Szerencsére ez majdnem mindegyik tv márkánál így működik Magyarországon.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
krepp
tag
"akkor fogod tudni sikerrel üzemeltetni, ha jobb vagy valamiben, mint a többi ugyanilyen cég" pontosan!
pl árban jobb, nem minőségben.
Szerintem akad Sony, Pana, tv ugyan azzal a panellal mint LG és még drágábbak is,
akár válogatott panellal akár nem. Tesz mellé másik képfeldolgozót, más os-t.Más gyártó meg ugyanahhoz a panelhoz gyengébb cuccokat rak és próbálja olcsóbban, más ársávban/ más közönségnek eladni...
oled téren az LG az atyaúristen (volt eddig) tényleges konkurencia nélkül, ezért kb azt csinál amit akar. Lehet neki jobb üzleti stratégia fixen eladni más gyártóknak egybe több tízezer panelt, akár válogatottat is. Végeredményben mindenki tudni fogja hogy az is "csak" LG.
A te elméleted szerint, ha annyira első akarna lenni az LG, akkor nem adna senkinek panelt."Mi nem szenvedünk! Mi így élünk!" ...Hofi
-
bnorci71
addikt
mindegy miről beszélünk steak/fagylat/csoki TV stb.
az egyik mennyiséget akar produkálni darabonként kicsi haszonnal a másik minőséget akar produkálni nagy haszonnal darabonként
ezt ennél jobban én nem tudom neked elmagyarázniAz alap hogy hová akarod magad pozícionálni a piacon.
#82797
nem a szakács jobb hanem én 10db adok el olcsóbban addig amíg ő egyet drágábban, más a vásárlóközönség[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
junior19
senior tag
válasz blakey #82822 üzenetére
Én szeptember óta küzdök a voda nettel, IPv6-ban normálisan működik, IPv4-ben nem. Ezért mielőtt elmegyek itthonról, átrakatom IPv4-be, ha pedig hazajöttem, visszarakatom IPv6-ba. Ezt 2023-ban így kell csinálni.
Az ügyfelesek rendesek, de ránéznek a rendszerre, minden rendben, nem tudnak mit csinálni, szerelőt küld.
A szerelő nem tud mit csinálni, megméri a jelszintet, mér egy sebességtesztet, rendben van. Ő is látja, hogy mennyi a különbség a két opció között, de nem lát rá a rendszerbeállításokra, ennyit tud csinálni. A héten már kétszer volt szerelő, de minden rendben van. Modemet nem tud cserélni, mert csak arra tudja, ami most is van. Másikra csak ha előfizetek a nagyobb csomagra.Október végétől február elejéig amíg folyamatosan IPv6-ban voltam, semmi bajom nem volt az internettel. Most mióta próbálják az IPv4-et, 1-2 napig megy maximum, azután vissza kell kapcsoltatni 6-ba, ha a netet szeretnénk használni.
Mindenki kedves, meg aranyos, csak a problémát nem tudják megoldani, s még megoldást sem tudnak.codec project
-
dgyuri0123
nagyúr
Erős szavak ezek... rágalmazás???? Nem gyilkossággal vádoltam őket és nem mondtam neveket sem, sem címet. De ha valaki magára ismert volna, az legyen az ő baja.
De az ügyfélszolgálatosnak az a dolga, hogy kedves legyen. A szerviznek meg az, hogy ha lehet, hárítson. Más az amikor konkrétan bajod van a termékkel és már az aspektus, mikor mosolyogva megkérdezik, hogy elégedett vagy e. Ha hibát jelzel, akkor jön a szakértő, akinek az a dolga, hogy kiderítse, van e hiba és milyen erdetű. Na itt szokott elvérezni a dolog, mert pl 1-2-3-4 pixelhibát el sem fogadnak, merthogy "az benne van a technológiai tűrésben", hogy bizonyos számú rosszul, vagy nem működő pixel nem minősül gyárihibának. Na.... te egy 2 millás tévénél nem kapnál agybajt 4 állandóan világító pixel miatt, amit nem fog orvosolni a Panasonic szerviz? Merthogy ez nem hiba, ez technológiából fakadó "állapot" és ezt kell nézned még évekig. Mert az LG 1 hibás pixel esetén cserél/t panelt.. Bár esetedben egy 2 miliós tévénél talán tennének valami gesztust, hogy egy ilyen drága tévénél ne kelljen 10 évig nézni a hibás kijelzőt.... csak ne legyen ilyen, azt kívánom.
De mondok mást... autó... Hívom az ügyfélszolgálatot, mit tudnak a hibáról? (mindegy a hiba jellege) Ügyfélszolgálat egyáltalán nem tud semmiről és soha nem is hallott még a hibáról. Fészbukon', interneten, bel és külföldin meg fent vannak aemberek akik fényképekkel igazoltan jelezték a hibát a márkaszervizek felé és történt is nem egy esetben garanciális csere ezügyben!!!! DE az xxx magyarország soha még nem is hallott a hibáról. Az az xxx magyarország, akin keresztül megy minden garanciális igény... érted? Ez a mindent tagadók országa.
"csak a zene van"
-
Vhiktor
veterán
Természetesen nem Neked ment direkt , csak mivel a hozzászólásodhoz kapcsolódik ezt válaszoltam arra a hozzászólásra és nem új hozzászólást írtam
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
blakey
titán
válasz junior19 #82829 üzenetére
Nem hinném, hogy ezt itt kéne kitárgyalni, de pl. nekem 0 problémám van az IPv4-gyel és a Vodával. Nálam eddig mindent megoldottak, megtalálták a hibát, kijavították, stb. Tehát nem szolgáltató a rossz, hanem az épp ott lévő sz@ki, de ilyet mindenhol, bármikor kifoghatsz, ilyenek vagyunk mi emberek, te sem vagy mindenben profi, én sem, ami neked kiváló az, lehet, hogy nekem még a sz@r szintet surolja, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz blakey #82822 üzenetére
Örülök, hogy a Vodafone ennyire rugalmasan megoldotta a gondodat. Akkor én is hadd mondjak el valamit a Vodafonról. Nem nagy dolog, de az én seggem nem lett kinyalva.
Tegnap hívtam őket, mert a CI kártyám nem kezeli az ékezeteket, csak ákombákomokat ír ki a műsorújságban. Kb. 10 perc mire emberrel tudtam beszélni. Elmondom neki mi van, erre ő: fogalmam nincs, hogy ez mitől lehet. Kérdem tőle: akkor mi legyen? Mondja, hogy nem tudja... ÉÉÉS, a kábeltévé hibabejelentőjét hívtam, nem Marikát a pénzügyön. Na, arre ma feltettem a kérdésemet itt a PH-n a Vodafon "tévés" fórumon, mire jött a válasz, hogy állítsam Szlovákra az országot és jó lesz...... és ezt a hibabejelentőn senki nem tudta megmondani, hogy a CI kártyát állítsd Szlovákra te paraszt, mert a UPC annak idején baxott szoftvert gyártani a magyarhoz, a Vodafon meg pont annyira kakál rá, mint az elődje. És akkor ne általánosítsak. Az általánosításhoz elég egy egy kiragadott eset, mert ettől lesz valami rossz, ha akár csak egy esetben is nem téged szolgálnak és nem érted vannak azok, akik korábban elfogadták a pénzedet. Havi 10 rugót fizetek nekik. Évek óta nem panaszkodtam semmire. Egyetlen tanácsot kértem volna, de azt sem tudták, mit mondjanak. És nem az a baj, hogy a srác nem tudta, hanem az, hogy meg sem próbált volt később visszahívni, hogy : uram, utánajártam és ez a megoldás. Vagy hogy kiküld egy szerellllőt, hogy ránézzen. Egyszerűbb volt lerázni. Én ilyenkor csak általánosítani tudok.. mert olyanok az alkalmazottak, amilyen az elvárás a cégvezetés részéről, de ez már tényleg nem idevaló téma....[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
félisten
válasz Celtis #82771 üzenetére
Hitelesnek tekinthető forrást én erre nem tudok hozni, mert ha nem igaz akkor a topikban már ezerszer lerágott csont [link] ment újra végig most éppen rajtam.
Állítólag maga Vincent is kijelentette ezt már Chros kérdésére reagálva,[link] így bátorkodom elhinni ezt,de jobban hajlok arra hogy a MEO metódus más egyes gyártóknál , ami természetesen nem jelent 100% -os szűrést..
Az szerintem nem igaz hogy mennyiség miatt van több hibás és tintinges LG panel, mert amikor valakinek 3x cserélnek panelt valamint a házhoz vitt kijelző is hibás az gáz. jelenleg én a fórumban a mostani Philips OLED vásárlók között nem találkoztam durván tintinges TV vel ( az enyém is teljesen homogén az első naptól kezdve)és ez nem azt jelenti hogy nincs. Szerintem a tinting egyszerűen a gyártás velejárója sajnos,amit megfelelő minőségbiztosítással lehetne kiszűrni.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #82833 üzenetére
Minden kétoldalú dolog.
A te kártyád is kezeli az ékezeteket, ekkora hülyeséget ne írj.
Nem kell Szlovákra állítanod, mert f@szság, illetve csak akkor rossz a karakterkódolás, ha nem szolgáltatót választasz, hanem egyebet, ilyenkor a kódolás áltanlános lesz és itt már az országok kódjai sem biztos, hogy megfelelnek a kártyának. Rengeteg TV-m volt, különböző márkák, és soha a "büdös" életben nem volt karakterproblémám, szerintem neked sincs, csak épp nem megfelelően állítod be. Nem csak a Vodafone lehet problémás, hanem az ügyfélis és ez akkor a legrosszabb, amikor az akarás erősebb a hozzáértésnél.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
félisten
válasz Vhiktor #82774 üzenetére
Hol találkoztál ugyan annyi panelhibás Sony és Philips készülékkel ha megkérdezhetem? Ezek szerint ( szerinted)10 darab Sonyból és Philipsből ugyan annyi a hibás( tinting/ banding) panel mint LG ből...
Amit írtál a tv gyártásnál biztos nem igaz és ezt személyes tapasztalatból tudom, le írtam már itt : [link]
10 évig voltam gépésztechnikus a Philips fehérvári bedolgozó gyárában, Sharp is Loewe is itt készült.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz blakey #82835 üzenetére
Akkor mesélj, mit rontok el? Mert a hálózati azonosítót is megadtam, azaz utcaszinten tudja a modul, hogy ki/hol vagyok. Aztán beállítottam az országot és a nyelvet. Mit kéne még tennem ahhoz, hogy jó legyen? Végezzek a Kandón valami kurzuson, hogy be tudjak állítani egy qrva CI+ kártyát, ami egyébként 15 éve jól működött eddig és akkor is én állítottam be mind az 5 plazmatévémhez és az előző oledemhez. De akkor győzz meg, hogy dilettáns f@sz vagyok, mert most az istennek sem tudom beállítani. És a Vodafonos hibebejelentőnek miért nincs halvány fogalma sem arról, hogy ilyenkor mit illene tenni?
"csak a zene van"
-
#72042496
törölt tag
válasz dgyuri0123 #82838 üzenetére
"Akkor mesélj, mit rontok el?"
Valószínűleg semmit. Anno nekem is hibásan jelentek meg az ékezetek, akkor még Samsung KS8000-em volt. Egy Technistar K2-t is vettem, hátha azzal jó lesz, de nem lett jó. Nekem az segített, hogy nem néztem kábeltévét, ill. már a Vodától is leléptem.
[ Szerkesztve ]
-
Vhiktor
veterán
Nem ugyanannyi darabbal hanem az arányok voltak kb. ugyanazok.
Az hogy mi hibás más kérdés, én a "hibát" a tintingre és vertical bandingre, pixel hibára értettem.Jártam egy ügyfélnél ahol LG CX és Sony A90J volt, amíg nem voltam ott azt hitte az A90J hibátlan, mire eljöttem már azon is felfedezett legalább ugyanannyi pixelhibát mint az LG-n, valamint tintinget és bandinget miután megmutattam.
Én nem tudom, hogy jobb vagy rosszabb panelt kapnak-e más márkák és nem is tudom bizonyítani, illetve nem is érdekel.
Amelyikkel baj van, márkától függetlenül vissza kell küldeni.
De azt többször is tapasztaltam már, hogy a márkahűség sokszor szemellemzővel jár együtt.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #82838 üzenetére
Szerinted innen megállapítom, hogy mit rontasz el? Biztos vagyok benne, hogy nálad is jónak kell lennie, ha meg ragaszkodsz ahhoz, miszerint biztos, hogy sz@r, akkor kérj kártyacserét. De az sem biztos, hogy a kártya a sz@r, a TV is lehet hibás. Ha eddig jól működött és valóban 15 éves, akkor frissítsd (kérj) egy újra. Én 30 TV-vel a hátam mögött írom, hogy biztosan működnie kell a magyar karakterkódolásnak is mindenféle ország állítás nélkül, de kizárólag szolgáltató kiválasztásával, az egyéb kiválasztása már karakterkészlettel dolgozik így nehéz megtalálni a megfelelőt. Soha nem kellett egyebet választanom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Calogero
addikt
válasz dgyuri0123 #82767 üzenetére
Az országot próbáld Egyesült királyságra vagy Svédországra állítani.
Csatorna hangolásnál mit lett kiválasztva Vodafone/Digi/Egyéb? -
sub71
aktív tag
Hirtelen 2 dolog jutott az eszembe.
1: Nem tudjuk az LG Display árképzéset.
Lehet, az LG- nek olcsóbban adja a paneleket, mint a többi gyártónak (erre utal, hogy a többi gyártó oled tévéje vagy kicsit, vagy nagyon, de drágábbak) ezért viszont a többi gyártó joggal várja el a pénzéért a "minőséget". Itt a fórumon csak LG tévékkel kapcsolatban olvastam olyan kommentet, hogy egy év alatt 2x kellett panelt cserélni, más gyártó termékeiről nemigen hallani ilyet.
2: az éttermes példád nem jó! Lehet, hogy a legszebb, legjobb minőségű cuccokat megtartom a saját éttermemnek, de azt is ott kell eladnom, ami határeset minőség, vagy esztétikai okokból, mert más nem fogja az tőlem átveni.[ Szerkesztve ]
-
Matt89
junior tag
Na elvileg a Sony 1 hét múlva jelent be új, idei TVt, tippre megint keveredni fog náluk az LG display (woled) meg a Samsung display (qdoled).
Kíváncsi leszek.
Szerintem a Samsung (electronics) most nyagyon durván agresszívan árazta az S90Ct meg S95Ct, mármint nagyon alacsonyra...Lehet ezzel a véleménnyel nem vagyon többségben
Nem tudom mi lehet mögötte, csak furcsa azért, hogy nincs semmivel árban megkülönböztetve mondjuk a G3-tól így majd. Miközben a Panánál az "elavultabb" woledből meg a 65-ös lesz annyi, mint a 77es Samu qd-oled kb.[ Szerkesztve ]
-
bzoley
veterán
Követi valaki a 100 tv-s nyúzós tesztet? Mintha már az elején beégés nyomokat(vagy valami furcsát) látnék a qd-oledes tv-ken(Samu, Sony).
-
alaves
addikt
válasz bzoley #82847 üzenetére
Kinagyítva főként a kijelző alsó részen látszik sötétebb sáv az S95B-nél (főként a piroson), de másutt is kisebb foltok. Napi 20 órát mennek. A C2 ezeken a képeken homogénebbnek látszik 2 hónap után. Egyébként lehet hogy csak fotózási probléma.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
-
alaves
addikt
válasz bzoley #82847 üzenetére
Ezért írom évek óta, hogy 12+ napi üzemóránál nem biztos, hogy elég a gyárilag beállított üzemóránkénti pixelfrissítő (pl. 2000). Ha jól tudom, a C2/G2-nél már 500, S95B-nél nem tudom. Tehát a teszt esetében 1200 üzemóránál a C2-nél már egyszer v. kétszer lefutott a pixelfrissítő, az S95B-nél pedig még nem biztos.
Samsung 65S90C/Asus RTX 3050/i5-4460/Asus B85M-G/16GB RAM*Creative FPS1600 4.1 Speaker*Sennheiser HD 230*[LG OLED55C1, Philips 55OLED754, LG OLED55B7V]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest