Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Roxbury #2132 üzenetére

    Namost az a kérdés, hogy ha 1) nekem 0W20 az előírás, alacsony HTHS-el, amit most már elég sok gyártó kínál, akkor ugye a Shell kiesik, hiába ez a magas HTHS-ű 0W30 a csúcsolajuk. 2) Ha nekem már 2008-ban 0W20 volt az előírás, amikor még a Shell csúcsolaja valamelyik 5W30 volt, akkor muszáj egy másik gyártótól olajat venni, amelyik már akkor is kínálta. Szép az is, hogy ők már a jövőt a 0w16, 0w12 és 0W8-ban látják, de a helyzet az, hogy egyes hibridekhez már most 0w16 az előírás, és már olyat is gyárt némelyik gyártó.
    Szóval értem én hogy gázból csinálunk olajat, csak egy cseppet mintha le lennének maradva. (Japán motorfejlesztés már a 2000-es évek elején a 0W20-al számolt, most tekintsünk el attól, hogy az emberek 90%-a azóta sem emésztette meg ezt, és locsoltatja bele a szervizzel a 10W40-eket)
    Ettől függetlenül pl. az üzemanyagaik jók, szubjektív tapasztalataim alapján a V-P.R.100 a leginkább hatékony a prémiumok közül. És az olajokkal sincs baj, azokban az autókban használva, amelyek nagyjából azonos fejlődési szakaszban tartanak, vagy esetleg egész más szempontok alapján tervezték.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák